1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • September 14, 2021 at 11:32 AM
    Oil Breaches $70 As Analysts Warn Of Downside To High Demand
    Meanwhile, peak demand for crude is predicted yet again.
    shipandbunker.com

    Trading was also presumably affected by the Organization of the Petroleum Exporting Countries, which said a full demand recovery exceeding pre-pandemic levels would not be achieved until next years thanks to the prevalence of the Delta variant.

    OPEC on Monday said it expects oil demand to average 99.70 million barrels per day (bpd) in the fourth quarter of 2021, down 110,000 bpdfrom last month's forecast: "The increased risk of COVID-19 cases primarily fuelled by the Delta variant is clouding oil demand prospects going into the final quarter of the year; as a result,second-half 2021 oil demand has been adjusted slightly lower, partially delaying the oil demand recovery into first-half 2022."

    However, OPEC maintained its overall confidence in demand by adding that globally demand in the whole of 2021 would rise by 5.96million bpd or 6.6 percent, virtually unchanged from last month; also, the growth forecast for2022 was adjusted to 4.15 million bpd, compared to 3.28 million bpd in last month's report:"As vaccination rates rise, the COVID-19 pandemic is expected to be better managed and economic activities and mobility will firmly return to pre-COVID-19 levels."

  • World politics

    • StatusQuo
    • September 14, 2021 at 11:09 AM
    Quote from accountant

    StatusQuo, iako naoko slične razloge navodi Soros za 'pad burzi' a to su recimo za 1987.:

    a) obilje dolara koje je onda zamijenilo smanjenje likvidnosti, i

    b) povećanje kratkoročnih kamatnih stopa

    ipak sam mišljenja da je te 1987. godine to rađeno glupo, što je izazvalo crash

    što i sam Soros priznaje,da iz svake krize naučimo nešto novo i sljedeća je blaža i bolje 'vođena'

    on spominje da su strane banke (sve osim US rezervi) povukle velike količine dolara u svoje 'kofere' i da ameri nisu na vrijeme reagirali i nadomjestili tu likvidnost ili da su Japan i Zap. Njemačka digle stope na domaćem tržištu pa se to prelilo na ostatak svijeta

    zato i svjedočimo ovom 'kihanju' burze na svaku bilješku FED-a ili rečenicu J. Powella, već na samu najavu inflacije ili smanjenja otkupa obveznica

    meni se čini kao da ovi iz FED-a očekuju da se indeksi jače korigiraju sami od sebe, dakle već na samu najavu, a ne kao posljedica njihove akcije

    jer pogledajte što se događa s kineskim ADR, bio to FUTU, BABA, DIDI ili PDD, zbog regulatornih zahtjeva kineskih vlasti

    kako bilo, bit će zanimljivo vidjeti kako, u kojoj mjeri i u kojem vremenskom razmaku će se dogoditi korekcija, ona prava i žešća

    očito da nitko više ne puši foru o rotaciji, buy the dip, ili sličnim floskulama već svi čekaju ono neizbježno: da se sve redom i s mjerom iskorigira

    do tada će trajati ovo bauljanje da neka dionica naraste 15% u tjedan dana i onda padne isto toliko bez nekih velikih vijesti

    Display More

    Zanimljiv mi je bio clanak jer se u tom tada slucaju vidi koliko je stvari medjusobno povezano i kako je tesko sve to povezat i kako i koliko stvari se naknadno odvilo sta je samo davalo na trendu koji je zapoceo s jednom stvari za koju se nije na vrijeme reagiralo na pravi nacin, u principu izgleda da se uvijek svede na problem nedostatka likvidnosti u jednom trenutku, sinoc sam kasno ovo citao pa mi nije sve jos silo moran jos jednom odmorniji jako je zanimljiv clanak koji veze uzroke i posljedice u nekom vremenskom periodu pogotovo kad to soros pise, a zanimljiva je i njegova opaska tada

    "

    The crash of 1987 came just as unexpectedly as the crash of 1929. The worldwide stock boom was seen generally as unsound and unsustainable, but few people correctly predicted the sudden turn of events. I was as badly caught as the next person. I was convinced that the crash would start in Japan. That turned out to be an expensive mistake. (Sad kad citam ovo svi gledamo USA za neki crash, a pitanje je da li nam se sprema negdi drugdi mozda u kini koji ce se prelit na USA i svijet ?)

    i

    In retrospect, it is easy to reconstruct the sequence of events that led to the crash. The stock boom was fed by a growing supply of dollars; a reduction in liquidity then established the preconditions for a crash. In this respect, too, 1987 resembles 1929: It will be recalled that the 1929 crash was preceded by a rise in interest rates on short-term borrowing for stock transactions.

    "

  • World politics

    • StatusQuo
    • September 14, 2021 at 12:01 AM

    Zanimljiv pogled dogadjaja oko Black Monday 1987 kako je Soros vidi ovaj dio mi je bio zanimljiv


    "

    Analysts generally regard the stock market as the passive reflection of investors’ expectations. But in fact, it is an active force in shaping them. Investors’ expectations are presumed to be rational, but it is impossible to be rational in the face of genuine uncertainty. The greater the uncertainty, the more investors are likely to take their cue from the stock market. In turn, the more their investment decisions chase market trends, the more volatile the market becomes. The reliance on market trends has been carried to its logical conclusion in portfolio insurance programs. Portfolio insurance and other trend-reinforcing devices such as stock and index options in theory allow individual participants to limit their risk at the cost of aggravating the instability of the system. In practice, when too many people use such devices, the system breaks down. On October 19, such a breakdown occurred. The market became disorganized and panic set in. The liquidation of margin accounts—whose collateral depends on the market value of the stocks held—further depressed prices.

    "

    After Black Monday
    The stock market crash of 1987 was an event of historical significance for the world economy. The crashes of 1893, 1907, and 1929 were comparable, but the 1929…
    www.georgesoros.com
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • September 13, 2021 at 9:56 PM
    Quote from StatusQuo

    Lijepo dry vani trenutno rastura

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pomislio sam da ce do kraja dana ovo malo u povrat ali nastavili su jos jace medjutim ono sta je zanimljivo da se na nekim dionicama radi o poprilicno velikim prometima i to ove dvije koje se najvise narasle, npr danasnji rekorder s rastom SB 37 mil prometa to je vise od 6% kapitalizacije, SHIP 35 mil 15% kapitalizacije, ali zanimljivo je i da kontenjerasi danas nesto slabo rastu ima li to veze s padanjem retail salesa u zadnje vrijeme ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • September 13, 2021 at 5:28 PM

    Lijepo dry vani trenutno rastura

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 13, 2021 at 11:40 AM
    Quote from BabaLuji
    Quote from Milijarder

    Dojam je da se više vjeruje Predstečajuši, nego Kraljici! ;( :) :P

    Kraljice su obje u ovom razdoblju. Pitanje je samo koliko ce razdoblje potrajati. Trenutno je predstecajusa veca tvornica love od kraljice. Naravno ne znanjem nego slucajnoscu spota... Budite budni i pratite...

    Ta pretpostavka da je veca tvornica se tek treba potvrditi iako ima preduvjete da iskoristi brodove na spotu bolje ne znaci da oce jer dosadasnja izvjesca ne idu tome u prilog i ATPL je bila bolja tvornica u prvom polugodistu iako po tim preduvjetima nije trebala bit ali je bila unatoc ocito pogresnim predvidjanjima, po cemu ta predvidjanja opet treba uzimati sa sigurnoscu, a da opet mozda ne sadrze gresku u procijeni, s druge strane sve preduvjete i ne znamo s ATPL strane da bi i te pretpostavke kod usporedbe uzimali sa sigurnoscu i davali takvu usporedivu ocjenu sa sigurnoscu?

  • Kako trgovati dionicama? Strategije, cake i savjeti

    • StatusQuo
    • September 11, 2021 at 11:15 PM
    Quote from mitkko
    Quote from user35

    Kolega ako pricate o investiranju onda je dipserzija majka. Ostalo je sve kockanje...

    80% u jednoj dionici a koliko sam Vas shvatio radi se o znacajnom iznosu je puno previse.

    Ima jedan poznati Buffettov citat na tu temu:

    "Diversification is protection against ignorance. It makes little sense if you know what you are doing.”

    Haha taman procitao citat i nema minute odem na drugu stranicu nesto drugo procitat i opet isti citat netko spominje mora da je bitan 😉

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • September 11, 2021 at 10:44 AM
    Quote from fajrvol

    KPLT - Ako netko nije imao prije prilike gledati čudesa koja se tamo izvode samo neka pogleda ponašanje dione od danas. Od +14% na nulu skoro pa onda na +7% za sada. Sad još fali da ode na +20% recimo :D :S

    A sta ocekivati od dionice kojoj je puno ime Katapult Holdings ^^

  • Inflacija

    • StatusQuo
    • September 10, 2021 at 8:13 PM

    2021-22 will see ‘significant inflation’ due to supply shocks: Nestlé CEO


    https://www.cnbc.com/video/2021/09/…-nestl-ceo.html

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 9, 2021 at 3:03 PM
    Quote from gigic23

    Kada je ono revizija indexa, Crobex, Crobex 10 itd.? Hoće li se što mijenjati? Halo Kvark upomoć :), je li ono u utorak 14.09?

    Kako stoji ATPL?

    Ima li to kakve reperkusije :) ?

    Trebala bi bit promjena 17.9 ali obavijest bi trebala prije doc o reviziji

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 8, 2021 at 11:22 PM
    Quote from Junak
    Quote from maratonac

    Onaj tko misli da će ovakve vozarine potrajat još samo 3 mjeseca, a da se nakon toga vraćaju na 10-godišnji prosjek, takvima je zadnji čas da prodaju sve brodarske dionice koje imaju, ako već nisu sve rasprodali. Mojih par tisuća komada ostaje do daljnjeg "tranu" jer moje je skromno mišljenje da će ovo potrajat još samo 24 mjeseca ako ne i duže.

    Ako je ovo istina, da imas par milijuna kuna ulozeno u ovu dionicu, onda si lud. Kupi vilu na obali i iznajmljuj, jel ovo sto radis je ludost, kocka. Volatilnost brodskog sektora je valjda odma poslije bitcoina i ti onako, kao idem uloziti par milijuna kuna 8| =O

    (BDI je u zadnjih par dana pao 15-16 % - tu je to sa bitcoinom) i ovo je najnerealniji post na ovoj temi ikada, ali samo drukaj ove jadnike da kupuju ;) mora se malo pozitivni sentiment dizati, nakon ovog pada.

    Pola foruma, pogotovo na ovoj temi ce prije povjerovati magicnoj kugli nego vlastitim ocima :D :D

    I molim prestanite napadati kolegu Nea samo zato jer ne dijeli vase bolesno optimisticne scenarije. A i prije nego mene uzmete na zub, imam i ja par stotina ovih dionica (vrlo vjerojatno vise nego vecina vas ovdje), sto je jako velika kolicina za mene.... razlog? Kockar sam, kladim se i ulazem u coinove i nisam normalan.... a tko misli da je ovo ''safe bet'' nije cist.

    I za znati se kockati treba imati znanja, kocka nije bas kocka ako znas kako kockati sad pitanje tko zapravo zna od svih nas ovdje, u znanju je spas ali ono ipak ne pada bogom dano, ipak reci da je brodarstvo tolika kocka je malo pretjerano ipak su tu desetljeca postojanja brodarskih firmi iza nas sta je bitno uzeti u obzir kad se rece kocka u tom kontekstu, da nije bilo vraskih izazova bilo je ali gdje nije bilo, dot com je na kraju isto ispala kocka, a samo godinu prije je izgledalo tako bajno, sta i sve ovo tech stanje nije u jednom trenutku isto kocka ili bilo koja druga kompanija koja nema dobre i odgovorne vlasnike ili se naglo promjene geopoliticke stvari ili jednostavno ekonomski ciklus se promjeni iz growth u value i onda sve se mjenja, a na pragu smo toga malo fali, a mozda smo vec i tu itd.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • September 8, 2021 at 10:22 PM
    Quote from emil

    Vapaj Bidenove ministrice financija: ‘Iscrpili smo sve mjere, Amerika bi mogla bankrotirati!‘

    e sad. vapaj da upale štamparije ili vapaj npr da izdaju svoj kripto token :) koji ce ih izvuc uz govana

    kak god okrenes mislim da nam se ne pise dobro.

    Ma to je kod njih formalnost koju samo kongres mora odobrit da se poveca debt limit medjutim zbog politickih igara to se odgadja jer je potrebna i druga strana sta je prije bila formalnost, zanimljivo kako jutarnji uopce nije to spomenio nego odma na najace dramatizira.


    Quote from BudFox
    Quote from StatusQuo

    Ovi panl je pravi hedge protiv brodara 😂, kad svi u plusu kao neki dan on u minusu i sad obrnuto, kad se zareda nekoliko dana da ih on prati u stopu zapitat cu se da li promjeni trenda se dogadja

    Cudo od dionice, totalno u neskladu s ostalim brodarima :D :D. A firma je vrh, prosjek vozarine u Q2 je oko 21500$ dnevno i svaki kvartal isplacuju divku.

    Mogu se danas ugrist za jezik odma mi je vratio ;(

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 8, 2021 at 2:56 PM
    Quote from Junak
    Quote from maratonac

    Trgovanje je takvo da se samo čeka okidač da se jurne prema i preko 500 kn. Vidljivo je da prodaje po bidu gotovo i nema.

    lol, sa ovakvim padom BDI indexa, tesko.... u zadnje vrijeme najnizi indeks u zadnjih mjesec dana ali jos to izgleda ok

    Pa i da ostane dovoljno dugo na ovim razinama cak i nize preslo bi 500 s protekom vremena

  • Birtija

    • StatusQuo
    • September 8, 2021 at 2:28 PM
    Quote from barbosa 2.0

    ako bi izokrenuli i spojili postove kol. Moller i lebowski, dobijamo ministarstvo Pomorstva Bezveze ^^

    Ne to je ministarstvo Gradnjenja Zdrave Pomorske Veze ^^

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • September 8, 2021 at 12:08 PM
    Quote from Meri

    Je, u pravu si. Uprava je imala ovlaštenje za odabir. Čak i više kako piše u točki 23. Javnog poziva. prema ovome NO ne bi treblo biti nekih uvjeta od NO prema Upravi za odabir, i NO nema pravo ne složiti se s odabirom.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Malo sam isao to pogledat zanimljivo mi je da se stalno spominje u odlukama GS iz 2020 o pronalasku strateskog partner ili vise njih kao cilj dokapitalizacije, a zanimljiv mi je i ovaj odjeljak na kraju


    "

    U tu svrhu, namjera je Uprave da, na pogodan nacin, obavijesti dionicare o planiranim

    elementima dokapitalizacije (u trenutku kada isti budu defmirani) te ispita interes

    postojecih dionicara za dodatno ulaganje u dionice Drustva, odnosno, za njihovo

    sudjelovanje u dokapitalizaciji. Ukoliko se utvrdi da postoji znacajan interes,ponuditelji ce biti smatrani „strateskim partnerom'4, te ce im biti omoguceno

    sudjelovanje u dokapitalizaciji.44

    "

    Izgleda da nije ni s ove strane ispunjen uvjet dokapitalizacije iz odluka GS jer koliko znam nitko od postojecih dionicara nije obavijesten niti ispitan interes za njihovim sudjelovanjem u dokapitalizaciji ?

    Iako je tada u statutu unesena odredba ispod pa je sad malo zbunjujuce jel to bitno recimo za ponistenje dokapitalizacije ako bude nova dokapitalizacija s novom upravom, a opet ne vide o interesu dionicara za dokapitalizacijom, da bi iskljucili njihov interes ?

    "

    16.2. Pravo prvenstva svih dionicara prilikom donosenja odluka o povecanju

    temeljem ovog ovlastenja o odobrenom kapitalu iskljuceno je odlukom glavne

    skupstine Drustva na kojoj je i dano ovo ovlastenje za povecanjem temeljnog

    kapitala temeljem odluke Uprave Drustva.

    16.3. Uprava odlucuje o sadrzaju prava iz dionica i uvjetima za izdavanje dionica iz

    ovoga clanka, uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora

    "

  • Crypto? Ulaganje i trgovanje kriptovalutama

    • StatusQuo
    • September 7, 2021 at 9:11 PM

    Da brutalno ne znam na kojem prometu je ovo sve bilo ali podsjeca me na neku naznaku problema oko likvidnosti ako se radi o gapovima a bez konkretne vijesti koja je potaknula pad ili su veliki decki poceli malo jace se igrat s SL hvatanjima s obzirom da nije samo bitcoin zahvatia pad ?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • September 7, 2021 at 7:01 PM
    Quote from diokidina
    Quote from StatusQuo

    Vidjet cemo brzo tko “krivo” navodi ja kazem da je moja procjena da ce prosjecna bit oko 21000$ koliko ti kazes da ce bit prosjecna vozarina za 3q ne po brodu nego ukupno ostvarena prosjecna vozarina za 3q ?

    Nije mi interes navoditi pogresne podatke. 2Q su vozarine bile od 22-24tis$.

    Ovo je sigurno tocan podatak. Sigurno!!!

    Pa ni meni u interesu govorim ono sta znam i to me upucuje na zakljucak da ce biti oko 21000$, vozarine za neke brodove su bile tolike ali ako gledam prosjek dodjem do prosjeka od 21000$

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • September 7, 2021 at 6:28 PM
    Quote from diokidina
    Quote from StatusQuo

    Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️

    Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.

    Vidjet cemo brzo tko “krivo” navodi ja kazem da je moja procjena da ce prosjecna bit oko 21000$ koliko ti kazes da ce bit prosjecna vozarina za 3q ne po brodu nego ukupno ostvarena prosjecna vozarina za 3q ?

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • September 7, 2021 at 6:22 PM

    Ovi panl je pravi hedge protiv brodara 😂, kad svi u plusu kao neki dan on u minusu i sad obrnuto, kad se zareda nekoliko dana da ih on prati u stopu zapitat cu se da li promjeni trenda se dogadja

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • September 7, 2021 at 5:53 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?

    Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim i znam zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.

    Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.

    Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.

    Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.

    Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™