kreće vlakić... sad više Bullard nije sam samcat u prizivanju oštrijeg pristupa zauzdavanja inflacije:
Bullard: Let's Raise Rates Above 3%
jobs report im isto daje za pravo da stegnu jače
Bullard je jedini glasavao da se digne za 0,5 sad
kreće vlakić... sad više Bullard nije sam samcat u prizivanju oštrijeg pristupa zauzdavanja inflacije:
Bullard: Let's Raise Rates Above 3%
jobs report im isto daje za pravo da stegnu jače
Bullard je jedini glasavao da se digne za 0,5 sad
Moja očekivanja za 2022.g su 230 mil.kn neto i EBITDA oko 300 mil.kn....za prvi kvartal već sada se može reći da će biti između 50 i 60 mil.kn...ako smo iskreni mislim da je taj prvi kvartal daleko iznad očekivanog razmišljanja prije nekih 5 mjeseci.
Sa ostvarenim vozarinama (cca 22.000 USD) iz 4 kvartala imamo cca 200 mil. kuna godišnje, što je top rezultat.
Ako se te ostvarene vozarine dignu na prosjek 26.000 dolazimo do 300 mil. kn dobiti.....vrlo moguće.
200mil s 22000$ mislim da je to malo za te vozarine ne znam kako ste dosli do te racunice, kolika je dobit prosle godine ako se oduzmu jednokratni utjecaji i kolika je prosjecna vozarina bila za godinu pa pogledajte malo bolje tu racunicu koju ste dobili, uz to uzmite u obzir i bolji tecaj kod usporedbe, jedino nesto veca amortizacija zbog vece imovine moze dodantno umanjit dobit, a pozitivno jos su manji financijski troskovi, bilo bi bolje se fokusirat na EBITDA zbog promjena amortizacije ako cemo usporedjivat.
Da, slažem se.
I ta procjena od 200 mil. je konzervativna dosta...
Moja očekivanja za 2022.g su 230 mil.kn neto i EBITDA oko 300 mil.kn....za prvi kvartal već sada se može reći da će biti između 50 i 60 mil.kn...ako smo iskreni mislim da je taj prvi kvartal daleko iznad očekivanog razmišljanja prije nekih 5 mjeseci.
Naravno ovisi cijih ocekivanja da je daleko vise
PANL rekordan izvještaj...
Tržište ju na otvaranju nagradilo s padom cijene od -14%...luda kuća...sell on news..
...slično kao ATPL kada je nakon izvješća pala sa 550 na 350kn...rekli bi pomorci
valovito...
Sell on the news i onda se pokupuje nize pa moze opet gore
Sta su brzi kad treba
Nastavno na Odluku Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja („AZTN“) od 01.03.2022. kojom
je dopuštena provedba svih radnji neophodnih u svrhu provedbe Odluke Jedinstvenog
sanacijskog odbora vezano za sanaciju Sberbank d.d. („Društvo“), odnosno njenu akviziciju
od strane Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo („HPB“), dana 16. ožujka 2022. AZTN
je odobrila namjeru provedbe koncentracije HPB i Društva s obzirom da ne postoje negativni
učinci predmetne koncentracije na tržište.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/HPB/COI-HPB-51a798faced1a0f556fc744dbc915479.pdf
Seaborne Product Trade balances
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Lijepo otvaranje preko bare....
Odavno ne vidjeh da je toliko toga na gledalici zeleno, ne mislim samo na dry gotovo sve sta iman na popisu
Display MoreDisplay MoreOdlično mitkko
Sličnu tematsku knjižicu, i podcast vezan na nju, objavio je Ray Dalio na YouTubeu.
Uspon Kine i renminbija, pad USD kao transakcijske valute. Kina se dugo priprema za ovo, zato su spremniji nego ikad.
Davno su pametni umovi govorili da selidba proizvodnih hala na istok ne vodi dobrom, kratkoročna korist samo. Kina je izgradila srednji sloj, napumpala rezerve svega. Na poslovima i novcu sa zapada.
Sad su spremni na sljedeći korak.
A sve se vidi u krizi upravljanja političkih elita EU i US, nema jakih ličnosti, nema vizije. Europi je doseg cjepivo i zarada na (opet!) kineskoj ideji lockdowna, a US je domet trumpovština, baljezganje o supremaciji bijele rase.
Evo i prvog koraka u zaobilazenju US dolara.
Saudi Arabia Considers Accepting Yuan Instead of Dollars for Chinese Oil Sales
Talks between Riyadh and Beijing have accelerated as the Saudi unhappiness grows with Washington
Samo dugorocno bi ih moglo stajat jer tendencija do sada je bila slabljenje juana, da bi se potakao izvoz, a tesko je ocekivat drugacije s obzirom na ovisnost o izvozu i opet dolarima i eurima u konacnici, jedio ako arapi odma ne iskoriste juane za kupnju kineske robe i odma taj rizik umanje.
Dio transcripta od SHIP-a od neki dan iako se radi o capovima ali isjecak iz njihovog pogleda na ocekivanja
Stamatis Tsantanis
Having said this, the initial assessment of the impact of the sanctions imposed on Russia, they appear to be quite positive. Historically, any disruptions in the established trade patterns usually create significant benefits from a ton mile perspective, which is favoring vessel demand. In this case, for example, millions of tons of coal for the global energy needs will have to be imported from longer distances. This we expect to increase the distance travel of our ships quite substantially.
Beginning with iron ore, seaborne trade total miles expanded by 1.6% in 2021, and are expected to rise at a similar pace in 2022. With a significant rise, noted an extra from Brazil. Volume in Brazil, once again reiterated their annual guidance for about 350 million tonnes in 2022, which means that they will have to ramp up their exports considerably in the next three quarters to meet the targets, given that their exports a year-to-date were at one of the lowest points of the recent years.
This is a usual pattern we have seen many times. Although this time, we expect the upswing to be much, much bigger. It is also encouraging to note that China's credit impulse has been expanding recently and policy support has been announced for infrastructure and additional projects.
Meanwhile, seaborne coal trade was very supportive in 2021 as the increase in tonne miles exceeded 7%. A further rise is anticipated for 2022 and this is not just because of the recent war. Global economic growth resumes -- has resumed after COVID and power generation demand remains very high. As Braemar research notes, coal is forecast to remain more profitable for European power utilities until 2024. As coal to gas switching prices now indicate that it will not be profitable to switch from coal to gas before 2024 exiting out from Q2 2023 last month. The gas supply crunch experienced by Europe this winter has been compounded by Russia's invasion in Ukraine.
Randy Giveans
Sure. All right. That's it really. And then I guess just last question you touched on briefly there in terms of China extending steel emission targets and other things. Any big impacts you're seeing on the iron ore coal trade in the near-term related to any of these environmental issues?
Stamatis Tsantanis
Well, there are two super major events happening right now that are not necessarily associated with the environmental drives. The first one is the war in Ukraine, where Russia is exporting 50 million tons of coal to Europe with all the sanctions, as you understand 50 million tones or up to 50 million tons will need to be imported from longer distances and we're talking about much bigger distances here, we're talking about Australia, South Africa, Central America, North America. So, Europe needs coal, a lot coal and Russia right now is in sanction. So, up to 50 million tons a year might be diverted from much, much longer distances.
The second is the guidance from Vale in Brazil, where it appears that the Brazilian exports need to effectively double up from now until year end in order to meet the target. So, they have been exporting around 500,000 to 600,000 tons a day. And that needs to be 1.002 million in order for them to reach the target. So we expect a massive increase of long-term miles. We're not seeing that yet. But the market has surely picked up from last month. And in our opinion, these two super important events will have a major role on the bigger dry bulk ships.
Stavros Gyftakis
Well, I certainly believe that 2022 has much stronger fundamentals than 2021. Some of them were expected. Then, some of them were unexpected due to the war in Ukraine. So if last year with worse fundamentals will show $85,000 in Q3, then one can assume that you will see stronger rates in 2022. But I don't want to give a figure.
Zanimljivo kako Handy dobro kotira sa 2y TC i ima malu razliku od 1y TC, supre za 2Y pokazuju veci diskont u odnosu na ostale iako za sve vozarine za 2y su izrazito profitabilne, prakticki na razini sadasnje postignute vozarine za jdpl i atpl.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…ijesti_ostalo_d
Imaju slučajeva koliko i naš omanji grad na dnevnoj razini, a zatvaraju gradove sa par milijuna stanovnika
Al jedno je sigurno da ce se corone rijesit za 10 dana i nazad u pogon
Evo i tablice vozarina za te visegodisnje ugovore. Tih 16.000 je ugovorena vozarina taman u skladu sa ovom tablicom (3-5 godina).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislim da vi to kolega krivo gledate krive rute, ne mogu dnevni troškovi broda biti duplo veći od prihoda...nema logike, tada nitko ne bi vozio. Vi nešto sigurno krivo gledate.
Mogu biti veci jer dnevni trosak je fiksni trosak i ne ovisi o najmu, a prihod od 1000$ je prihod i koliko god mali bio umanjuje taj dnevni trosak tj gubitak.
Kako to mislite da sad nije mitkko nego Ante, kako bi bilo da sad citam postove gdje pise Ante, odma bi mu kredibilitet odrezao na pola jer pise Ante mislim stvarno, jos ako je i grub uz to vjerovatno i vise
S ovakim porastima troskova zivota, rada itd, a jos se nitko ne buni gdje je vrh onda ?
Nema dobrog predsjednika koji puno govori, u tisini se planira, taktizira i djeluje, a govori samo neophodno, a ovaj kao da je na kavu otisao s drustvom, a do podne cijelu drzavu komentira i izogovara.
Evo vidimo vec standardnu nervozu prije feda kako se cini
Onda objave sve kako se ocekuje, nacrtaju one glupe tocke i udre se rally. Zasto? Nemamo pojma ali tako se to radi
Ili ovaj put ide iznenadjenje
Zato sta je nagadjanje sta ce oni napravit tj. ocito kockanje jer postoje objektivni razlozi da zaostre politiku i onda je ocito bolje biti risk off dok oluja ne prodje.
Evo vidimo vec standardnu nervozu prije feda kako se cini
Najjači smo. Rast je izostao, ali pad ćemo popratiti
Sve po planu, jucer je dividenda bila, danas je ex dividend day pa cemo gubitke zbrajat
Kaze Dosen sad na hrt4 da su ruske tvornice zaustavile proizvodnju, jer su i kupci zaustavili prozvodnju, malo mi je cinicno da o ovako bitnoj stvari nisu obavijestili dionicare kroz zse, s obzirom koliko su inace medijski dostupni.
Orders for new cargo ships have rushed to Chinese shipbuilders in the past week, as the sky-high profits of shipping companies boosted by skyrocketing shipping costs amid the COVID-19 pandemic have given major momentum to new orders, the Global Times learned.
According to some calculations, global shipowners have made new orders worth at least about $2.5 billion in the past week. New construction contracts were dominated by containerships and natural gas carriers, and many are alternative-fuel capable, an industry insider surnamed Xu told the Global Times on Wednesday.
“If orders are placed now and production begins immediately, deliveries are expected in the second half of 2024 or the first half of 2025,” Xu said.
Many Chinese shipbuilders are already at full capacity. For example, China State Shipping Corp, the nation’s largest shipbuilder, said in December that its order backlog extended beyond 2023 and 2024.
P/b ne moze rasti tom brzinom radi udjela vecih isplata dividendi, a rast se ionako postize vecinom ljudskim kapitalom pa ulaganja nisu u toj mjeri toliko potrebna u fizicke stvari kao kod industrija, P/B je nebitan osim u uvjetima stecaja, a ni tada dionicarima u pravilu vec na kraju uglavnom vjerovnicima ostane, jedino je bitno koliko se zaradjuje, da li firma raste i koliko na kraju ostaje dionicarima prije ili poslje.