1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 11:46 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    MItkko jel mozemo bi sigurni da ovo sta oni objavljuju prosjecna dnevna vozarina kolika je da se ne radi doslovno o prosjecno dnevnoj vozarini na 1080 dana jel ima di to zabiljezeno pojasnjenje, a ne da se radi prosjecnoj dnevnoj vozarini po operatvnim danima kako si ti uzeo ?

    Dali su u FI za Q1 podatak o prosjecno postignutoj vozarini za svoje brodove. Ove prosjeke za 2019. i 2020. g sam ja sam racunao iz poslovnih prihoda.

    Da to sta su dali pise prosjecna dnevna vozarina, ne pise prosjecna dnevna po operativnim danima to pitam jer gledao sam tu vozarinu za 2020 i 2019, u 2020 odgovara po operativnim danima dok u 2019 odgovara po ukupnim danima kada se usporedjuje s prihodima da li odgovara ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 11:21 PM

    MItkko jel mozemo bi sigurni da ovo sta oni objavljuju prosjecna dnevna vozarina kolika je da se ne radi doslovno o prosjecno dnevnoj vozarini na 1080 dana jel ima di to zabiljezeno pojasnjenje, a ne da se radi prosjecnoj dnevnoj vozarini po operatvnim danima kako si ti uzeo ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 11:16 PM
    Quote from BudFox
    Quote from looserst

    Da nebi bilo samo po kolegi badu foksu i ja sam citirao istog lapada. Neznam jel trol, zlonamjernik ili insider. Zanimalo me ima li istine u tome sta pise :/

    Hvala kolega looserst, mene zanima da li je to istina sta kolaga lapad pise, nista vise :sleeping:.

    Sto se tice vrijednosti brodova sve pise u revidiranom godisnjem izvjescu kao biljeska revizora o nesrazmjeru knjigovodstvene i trzisne vrijednosti imovine(brodova), koju je Uprava zanemarila vec drugu godinu zaredom.

    Pa svi su brodovi na TC jedni na 5 godina,drugi na 1 mjesec, treci na 3mjeseca

    Vrijednost imovine je vjerovatno sada js ovim rastom cijena ednaka kako se vodi u knjigama

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 11:00 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ovo za tecaj u 2021 si uzeo neki pretpostavljeni prosjecni tecaj malo to s tecajem je skakljivo, jer dolar puno oscilira 5% pogotovo sad u 1Q ne znam da li je bolje uzest tecaj na kraju razdoblja ok za godinu mozda prosjecan iako nije bilanca u pitanju pa razumin prosjecan tecaj ili mozda napraviti jedan i drugi scenarij, samo opet primanja i placanja se vrse u dolarima uglavnom vjerovatno vecina 95% pa onda tecaj izmedju razdoblja ne bi trebao toliko utjecati to se samo radi naseg izvjestavanja realno prebacuje u kn, nekako mi se cini logicnijim uzest mozda tecaj na kraju nego prosjecni jer realno 5% ako faliijemo tu to je 500$ na TCE razlike sta nije malo

    Da, uzeo sam prosječni tečaj jer su tako radili u FI.

    Vidi:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U redu nisam znao da su oni uzimali prosjecni tecaj za za RDIG

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 10:40 PM

    Ovo za tecaj u 2021 si uzeo neki pretpostavljeni prosjecni tecaj malo to s tecajem je skakljivo, jer dolar puno oscilira 5% pogotovo sad u 1Q ne znam da li je bolje uzest tecaj na kraju razdoblja ok za godinu mozda prosjecan iako nije bilanca u pitanju pa razumin prosjecan tecaj ili mozda napraviti jedan i drugi scenarij, samo opet primanja i placanja se vrse u dolarima uglavnom vjerovatno vecina 95% pa onda tecaj izmedju razdoblja ne bi trebao toliko utjecati to se samo radi naseg izvjestavanja realno prebacuje u kn, nekako mi se cini logicnijim uzest mozda tecaj na kraju nego prosjecni jer realno 5% ako faliijemo tu to je 500$ na TCE razlike sta nije malo

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 9:17 PM

    Da na spot mislim na voyage charter, koliko znam to se obicno pod spot misli, a i vidim da atlantska to misli pod spot jer stavljaju za onih 6 brodova da su na Spot/kratki najam do 1g sta misle na voyage charter/period charter do 1g valjda

    Da znam da se sve svede na TCE da bude usporedivo

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 8:28 PM
    Quote from harpun
    Quote from jasko

    Slično je bilo 2000 godine, pa su se izvukli. Hoće li se povijest ponoviti ? “Jadroplov” se, s osam sačuvanih brodova, iz kraha izvukao za nekoliko godina, a zahvaljujući eksploziji tržišta, povećao je svoju vrijednost gotovo 50 puta (državni udjel je 2003. prodavan za 4,5, a ubrzo je dosegnuo vrijednost od 210 milijuna dolara, s 80 milijuna dolara gotovine na računu). Umjesto očekivanih 30, ostvarena je zarada od oko 250 milijuna dolara. https://slobodnadalmacija.hr/split/splitski…a-dolara-271745                                                             

    malo povijesti

    Da to su brodari svaka racunica prema bilanci danas vec sutra lako pada u vodu, zato su tu padovi i rast dionica volativni taman za prave spekulante

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 7:10 PM

    #mitkko

    Vezano za oni najam u revidiranom pise

    Obveza po najmu prvi se put mjeri u visini sadašnje vrijednosti plaćanja najma koja na datum početka nisu podmirena, umanjena uporabom stope koja proizlazi iz najma. Ako tu stopu nije moguće odrediti, najmoprimac se najčešće služi svojom kamatnom stopom zaduživanja. Plaćanja najma obuhvaćena mjerenjem obveze po najmu obuhvaćaju:

    - fiksna plaćanja najma (uključujući plaćanja najma koja su u biti fiksna), umanjena za primljene poticaje za najam;

    - varijabilna plaćanja najma koja ovise o indeksu ili stopi, početno mjerena primjenom indeksa ili stope koji vrijede na datum početka najma;

    - iznos za koji se očekuje da će ih najmoprimac plaćati na temelju jamstava za ostatak vrijednosti;

    - cijenu izvršenja mogućnosti kupnje ako je izvjesno da će najmoprimac iskoristiti tu mogućnost; te

    - plaćanja kazni za raskid najma ako razdoblje najma odražava da će najmoprimac iskoristiti mogućnost raskida najma


    Obveze po najmu prezentiraju se kao zasebna stavka u konsolidiranom izvještaju o financijskom položaju. Obveza po najmu naknadno se mjeri povećanjem knjigovodstvene vrijednosti kako bi odražavala kamate na obveze po najmu (primjenom metode efektivne kamate) te smanjenjem knjigovodstvene vrijednosti kako bi odražavala izvršena plaćanja najma. Grupa ponovno mjeri obvezu po najmu (te provodi odgovarajuće usklade s povezanom imovinom s pravom uporabe) kada se:

    - razdoblje najma promijeni ili nastane značajan događaj ili značajna promjena okolnosti zbog čega dođe do promjene u procjeni izvršavanja mogućnosti kupnje, te se u tom slučaju obveza po najmu ponovno mjeri tako da se revidirana plaćanja najma diskontira primjenom revidirane diskontne stope,

    - plaćanja najma promijene zbog promjena indeksa ili stope odnosno promjene u očekivanom plaćanju zajamčenog ostatka vrijednosti, te se u tom slučaju obveza po najmu ponovno mjeri tako da se revidirana plaćanja najma diskontira primjenom nepromijenjenih diskontnih stopa (osim ako je promjena u plaćanjima najma posljedica promjene promjenjivih kamatnih stopa, te se u tom slučaju primjenjuje revidirana diskontna stopa).


    Dodatak onim slikama

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Sad mislim da smo se slozili da je u 2019 najam placen 16 811 mil, ako je ugovor isticao polovinom 2020 znaci da bi se realno trebalo do tada amortizirati-platit jos 8 405 mil te bi onda u tom trenutku ostatak vrijednost najma bio 53 182mil ne vezano s tim da je ocito da su se u 2020 dogovorili nesto s obzirom na koronu pa da je to placanje tada bilo drugacije, ocu rec da cijelokupan iznos najma se ne moze podjelit sa brojem godina chartera da bi se dobila godisnja najamnina ocito je da na kraju najma postoji vrijednost koja ocito predstavlja nekakvu ugovornu klauzulu, koja moze biti u vidu onoga kako je navedeno gore pod obveze po najmu, da li je to neka opcije kupnja broda ili nekog jamstva ili kazne ne znamo bez da se pita na GS ali ocito na kraju najma postoji nesto jos.

    A sad do kad je najam 3 ili 5 mislim vjerovatno cemo biti sigurni tek na sljedecem revidiranom kada vidimo koliko su najma platili u ovoj godini pa da mozemo povezat

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 6:41 PM
    Quote from mitkko
    Quote from mitkko

    Da, u pravu si, krivo sam se izrazio. Pod time mislim na kratkoročni time charter.

    Da budemo skroz točni u nazivlju, oni rade na "spot market-related time charters" - mi za to ovdje pojednostavljeno kažemo "spot".

    Gdje im to pise, siguran sam 100% da ne rade na spot u pravom smislu onoga sta spot predstavlja kada se kaze "spot", sve drugo je derivacija neceg drugog osim samog pravog spota

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 3:05 PM
    Quote from KicanCRO

    Malo sam trazio podatke, prosjecno brodu ATPL treba 30 dana da obavi rutu, jos se spot placa na kraju, sto znaci da bi po trenutnim vozarinama plovili za 30 dana, a prikazalo bi se za 45-60. Ovaj tezultat mi je time bolji. Slobodno me neko ispravi, al zakljucak mi je da se po trenutnim vozarinama plovi tek nakon 30 tak dana, a placa ih se tek nakon 45-60.

    6 brodova ugovaraju na Spot/kratkorocni najam do 1g, s tim da spot se izbjegava koliko je to moguce, tako da je nemoguce znati koliki im je period pojedinog takvog broda da li je 1 mjesec ili 7 mjeseci, misljenja sam da je prosjek tih brodova na periodu od 1-6 mjeseca opet ovisi kako kad, uostalom vidi se da u prvom i drugom mjesecu nije doslo do neke promjene vozarina, sta znaci da su za ta dva mjeseca vjerovatno svih 6 bili u najmu koji je ugovoren u prvom mjesecu ili predhodnim mjesecima po tome ne mozemo ni znati koliko oni utjecu na prosjek ako je neki ugovoren u 11-12 mjesecu i da nakon toga tokom 3 mjeseca doslo do prestanka pojedinih ugovora sta se vidi u povecanju vozarina, opet je problem sa sigurnoscu reci koliki je broj tih kojima je istekao ugovor u 3 mjesecu, u kojem momentu tocno su ugovoreni na nove vozarine u 3 mjesecu jer nije isto pocetak ili polovica mjeseca da bi mogli nekako izracunat utjecaj na 2Q ocito bez pitanja na GS o detaljima ili do novog izvjesca tesko cemo biti pametniji, u svakom slucaju znamo da je pocetna minimalna vozarina od koje mozemo poceti racunicu $14000 koju su objavili za 3 mjesec te po svemu sudeci s obzirom da samo na 1/3 kvartala mozemo vec sada skoro uzest kao nekakav vjerovatni minimum racunice, sta bi onda po tome u 2Q dalo minimum dobiti 20mil, ali po svemu sudeci realno je ocekivati vise s obzirom na sve navedeno i dogadjanja s vozarinama, a i uprava je rekla da ostanak ovakvih vozarina ocekuju znacajan financijski ucinak, sad koliko je to, sad to je ipak ta draz investiranja pogadjanje i ocekivanje :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 12:00 PM

    Ovaj ispravak izvjesca koji se spominje, jel itko isao pa usporedio sta se dogodilo u tom ispravku izgleda da nije jer nitko nije napisao koliko vidim, naime radi se o tome da ispravak konkretnih brojeva nije bilo da je greska u prezentaciji stanja, nego je ATPL koristila stari izvjestaj za izvjestavanje, a ocigledno se nakon 1.1.2021 taj izvjestaj promjenio na nacin da su se u bilanci dodale dvije nove stavke na podrucju rezerva fer vrijednosti te 8 novih stavki na podrucju sveobuhvatne dobiti u RDIG

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • May 1, 2021 at 12:47 AM

    Mitko samo jednu stvar Jdpl ne radi nista na spot samo na period, tako i atpl vecinom na period onih 6, spot rijetko

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 30, 2021 at 9:40 PM

    Pa tebi pricam ako govorim o brodovima u najmu

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 30, 2021 at 9:32 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ima ovdje nesto

    https://kopun.hr/wp-content/upl…FI-16_Upute.pdf

    3.2. Definiranje razdoblja najma

    Prilikom definiranja najmova jedan od bitnih elemenata je i definiranje roka trajanja najma. Početkom najma

    se smatra datum potpisivanja ugovora o najmu ili datum kada su se strane obavezale pridržavati glavnih

    odredbi iz najma, ovisno i tome koji je datum raniji. Ukupno razdoblje najma uključuje:

    i. neopozivo razdoblje najma, odnosno razdoblje unutar kojega niti jedna ugovorna strana ne može

    otkazati ugovor o najmu;

    ii. razdoblja obuhvaćena opcijom produženja najma ako je najmoprimac razumno siguran da će

    iskoristiti tu mogućnost, i

    iii. razdoblja obuhvaćena opcijom raskida ugovora o najmu, ako je najmoprimac razumno siguran da ne

    koristi tu opciju.

    Neopozivo razdoblje najma

    Neopozivo razdoblje najma definira se ugovorom, te predstavlja razdoblje tijekom kojega niti najmoprimac

    niti najmodavac nemaju pravo raskinuti ugovor o najmu.

    Prilikom definiranja neopozivog razdoblja najma u određivanje roka najma uzima se u obzir samo opcija

    produženja i prekida ugovora o najmu na koje pravo ima isključivo najmoprimac. Ukoliko najmodavac ima

    isključivo pravo raskida ugovora, u definiranje razdoblja neopozivog razdoblja najma ne uključuje se ovo

    pravo najmodavca.

    Display More

    To zapravo podržava ovo moje razmišljanje. Pravo na produljenje najma uvijek ima najmoprimac, tako može nakon 3 godine procijeniti je li mu isplativo produljiti charter po unaprijed dogovorenim uvjetima ili će okončati ugovor i tražiti bolje prilike na tržištu. U slučaju da cijene najma na tržištu nakon te prve 3 godine porastu, najmoprimac će naravno iskoristiti tu mogućnost produljenja ugovora po ranijim povoljnijim cijenama - u obrnutom slučaju naravno neće. U tim ugovorima uvijek bude unaprijed definirana cijena najma za te druge dvije godine - može biti ista kao i za prve 3 godine, ali najčešće bude nešto veća (barem za one ugovore koje sam ja vidio) jer već godinama svi očekuju rast brodara pa svi računaju da će nakon 3 godine najmodavac moći postići bolju cijenu za najam svog broda.


    Quote from BudFox

    Zadnji veliki otpis su imali, čini mi se 2015. ili 2016. godine, tako da ih je bilo, samo to ne rade zadnjih 4 ili 5 godina.

    Ne znam knjigovodtsvene posljedice to može imati o kakva su pravila jer nisam računovođa.

    Piše ti u izvješću kako se knjiži (knjiži se u ostale prihode i direktno povećava dobit), nije to stvar, već me zanima jesu li to objavili na burzi, nisam vidio tu obavijest.

    Display More

    Ali mislim za pocetno priznavanje imovine je bitno pocetno misljenje uprave o vijeku trajanja upotrebe, ako ovisi o njima iskljucivo

    Evo bas malo gledam revidirano i mislim da nije tako jednostavno kako racunas vidi pocetak 2019 brodovi u upotrebi 78 mil amortizacija za tu godinu je 17mil, na kraju godine brodovi u upotrebi su 61 mil, a pola godine poslje ti ugovori isticu nema logike da se onda vode po 61mil ocito se to drugacije vodi, po meni iz 2019 trosak tih brodova je bila amortizacija 17mil + kamata

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 30, 2021 at 8:54 PM

    Ima ovdje nesto

    https://kopun.hr/wp-content/upl…FI-16_Upute.pdf

    3.2. Definiranje razdoblja najma

    Prilikom definiranja najmova jedan od bitnih elemenata je i definiranje roka trajanja najma. Početkom najma

    se smatra datum potpisivanja ugovora o najmu ili datum kada su se strane obavezale pridržavati glavnih

    odredbi iz najma, ovisno i tome koji je datum raniji. Ukupno razdoblje najma uključuje:

    i. neopozivo razdoblje najma, odnosno razdoblje unutar kojega niti jedna ugovorna strana ne može

    otkazati ugovor o najmu;

    ii. razdoblja obuhvaćena opcijom produženja najma ako je najmoprimac razumno siguran da će

    iskoristiti tu mogućnost, i

    iii. razdoblja obuhvaćena opcijom raskida ugovora o najmu, ako je najmoprimac razumno siguran da ne

    koristi tu opciju.

    Neopozivo razdoblje najma

    Neopozivo razdoblje najma definira se ugovorom, te predstavlja razdoblje tijekom kojega niti najmoprimac

    niti najmodavac nemaju pravo raskinuti ugovor o najmu.

    Prilikom definiranja neopozivog razdoblja najma u određivanje roka najma uzima se u obzir samo opcija

    produženja i prekida ugovora o najmu na koje pravo ima isključivo najmoprimac. Ukoliko najmodavac ima

    isključivo pravo raskida ugovora, u definiranje razdoblja neopozivog razdoblja najma ne uključuje se ovo

    pravo najmodavca.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 30, 2021 at 8:30 PM
    Quote from mitkko

    Češljam revizorsko izvješće i mislim da sam dokučio koji iznos plaćaju za bareboat charter.

    Bareboat charter za Sv. Vlaho i Držić se vode pod zajmovima. Ugovor za bareboat je obnovljen u 06/2020 na rok od 3 godine (sa mogučnošću produljenja za jos 2 g). Na kraju 2020. imaju glavnicu zajma još 18,5m USD, što je godišnje po brodu (18,5m / 2,5 g / 2broda) 3,7m USD godišnje, a što znači da najam po danu iznosi (3,7m/365) 10.136 USD.

    To je samo glavnica, ne piše kolika je kamata. Kamate na sve kredite su prikazane sumarno pa se ne može razlučiti - ali ajmo uzeti prosječnu kamatu koju plaćaju po kreditima od 6,80%, to je oko 690 USD dnevno, što daje ukupan trošak najma brodova od cca 10.800 USD.

    Jel dobro razmišljam?

    Na ovo još treba dodati OPEX + G&A da bi se dobio ukupan dnevni trošak broda. To još nisam stigao pozbrojiti, ali radim na tome.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Nisam jos pogledao izvjesce samo komentare, nisam siguran da se dijeli sa 2,5 tj 3 vec sa 5 jer mislim da imaju pravo koristenja 5 godina po opciji bez obzira sta ona jos nije iskoristena ali je njihovo pravo odlucit o tome pa bi onda vjerovatno trebala tako bit i priznata, vjerovatno o nacinu kako je to priznato ovisi o misljenju uprave u sadanjem trenutku da li u vecoj mjeri misle da ce tu opciju iskoristit, sigurno ovakve stvari postoje negdje definirane po novim pravilima o priznavanju najma kroz bilancu

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • April 30, 2021 at 6:31 AM
    Quote from Flight

    Gle nemoj se ljutiti al skini mi se s grbače. Ti si meni jedan potpuno nebitan lik vezano na bilo sto. Do tvojih traktata ne držim niti me zanimaju.

    Vise mi se ne obraćaj. Ako imaš kakav problem javi se na privat.

    Nemoj stalno viriti u tuđi takujin jer od toga nemas nikakve koristi. A još manje se ne ponašaj kao da se znamo ili da ti mene znaš. I ako drugi put imaš problem ne idi plakati moderatoru nego se javi meni osobno. Ja ću ti sve pojasniti u 4 oka.

    Mislim da je prije suprotno da se ti meni skines s grbace jer nisam se ja tebi obratio vec ti meni s napadom vezano za moj post cteza optime u tehnickoj analizi, ukoliko si smatrao da je crtez iskrivljen po nekim opce uvazenim pravilima tehnicke analize onda si mogao pristojno reagirati i dati svoj sud vezano za isto, nego si za reakciju izabrao napad preko dionice dlkv i onda sad meni govoris da se ja tebi skinem s grbace jos se referiras u predhodnom postu na mene, a ti se prvi hvatas mene otkad sam objavio taj post, ja kada mislim i znam da je neka cinjenica krivo prezentirana onda cu se na istu osvrnit sa demantijem jer je to korektno, a ti si sam virio u tudji takuin sa svojim izborom napada, nigdje se ja tebe prvenstveno nisam dotakao, to sta ti smatras da ja to radi tebe sam objavio iz tko zna kojih razloga koje ti mislis to je sad tvoj problem pa ga rijesi sa samim sebom nemoj s menom, a moderator nema veze s nicim ovdje niti sam ga na iti koji nacin kontaktirao to su tvoji krivi zakljuci.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • April 29, 2021 at 11:30 PM
    Quote from Flight

    @mittko

    Ti znaš da ja nisam fan tehničke, al uvijek pogledam situaciju. Da bas ne ulazim u..... al ako je netko na takvo sto (pre)reagirao to je skroz suludo i u neku ruku je manipulacija. A iskreno, ne bih se uopće na to ni referirao da jedan nas “friend” nije filozofirao oko neke druge dionice. Potaknut valjda objavom rezultata. Nebitno.

    Mislim da previše ljudi ovdje gleda ‘crtkarije’, a ne siru sliku, odnosno suštinu i vrijednost. Mislim i da ljudi previše izravno prihvaćaju sugestije sa TA. Valjda zato jer o vrijednosti i procjeni vrijednosti nemaju bas mnogo pojma. Ulaganje je sveobuhvatna disciplina, a ne lupanje amo-tamo po modelu daj sta daš, rasturi i napucaj.

    I na tvom grafu sa MA odnosno SMA se vidi Cross u nastajanju, al nije bilo rečeno da je nastao već da se ako kupci budu kupovali može izbjegavati. Očito je netko bio nestrpljiv... ili je jednostavno nešto drugo negdje procurilo (rezultati ili nešto drugo) pa je cijena okinula - put dolje.

    Sad ces vjerovatno rec da je moja slika izazvala rasprodaju, uozbilji se slika je postana jer je optima svakodnevna tema i svi je prate i pogledam za 5-6 dionica koje su u djiru sta tehnicka kaze o kretanju, a to sta si ti osjetljiv na optimu jer si previse izlozen to je tvoj problem ne moj i sta na svaku za tebe negativnu informaciju skaces napadacki iako je cinjenica koja je ocita tu neman komentara i drugima je ocito, a ovdje je bilo preocito jer su 3 parametra govorila o daljnjem smjeru cijene sta se ne dogadja cesto zato sam i postao, a kada 3 parametra govore u istom smijeru to je poprilicno jak signal u tom smijeru, kao sta je vidljivo, proboj simetricnog trokuta prema dolje, proboj macd u negativan teritorij i prekid ADX pozitivnog trenda, do koje cijene ce bit pad cijene ne znam, ako gledamo simetricni trokut i njegov target po tehnickoj je on jos nizi, sta bude bit ce tehnicka nije sveto pismo ali definitvno pomaze kod odluke o ulasku i izlasku, jacini trenda itd i mislim da je neophodna za pratit za tajming ulaska izlaska i nekih odluka oko toga ali da ne smi bit glavni razlog kupnje ili prodaje nego fundamentalni razlog treba biti na prvom mjestu, a ti ako si uvjeren u prodaju i cijenu koju ce optima postic onda te ne bi trebalo zabrinjavat kratkorocno kretanje cijene niti tehnicka analiza za koju nemas dobar stav zapravo trebao bi se veselit jer ces kupit jeftinije nesto za sta vjerujes da vrijedi dosta vise, a ocito da te jako zabrinjava kad si morao regirat na nacin da postas nesto od DLKV kao vracanje jer sam postao nesto od optime pa je to pravo cudo da si nesto graficki postao na tehnickoj analizi koju samo kudis inace. Ugodna Vecer

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • April 29, 2021 at 10:56 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Flight

    Ja sam postao sa rast- SMA i tamo se vidio jasno death cross.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Nakon pada izgleda ovako:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ljubičasta je MA50 a zelena MA200? Ali koliko ja vidim na ovoj tvojoj slici, ne vidim cross.

    Evo moj graf sa MA umjesto EMA. Jesu blizu, ali nije još uvijek cross. Kod mene je žuta MA 50, a ljubičasta MA 200.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    S obzirom da je cijena trenutno dosta ispod MA, svaki novi dan ispod brzi MA se brze prilagodjava prema cijeni pa je realno za ocekivat da ce proci ispod osim ako izvjesce ne iznenadi u pozitivnom smislu, s obzirom na pesimisticni ton uprave u godisnjem izvjescu za 1Q i standardno los sezionalni karakter 1Q kod dalekovoda tesko je ocekivat neki pozitivni izvjestaj koji bi cijenu tako brzo sad vratio povise brzeg MA

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • April 29, 2021 at 4:17 PM
    Quote from Laudator
    Quote from trial

    Veliki vidi da nema kome prodati. Da ju vrati na tržišno vrednovanih 1,6 kn? Izlaze razočarani mali.

    Čime su razočarani?. Šta su mislili da 30.6. dolazi 15.4.?

    Samo zbog cega netko misli da je tih 30.6 tih kljucnih 30.6

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™