1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. lebowski

Posts by lebowski

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • August 1, 2022 at 8:56 AM

    Izuzetno zanimljiva vijest, prava bulčina za nas u kontejnerima, pogotovo za nas imatelje GSL-a.

    https://twitter.com/christankerfund/status/1553827252365774848/


    GSL Susan, CMA CMG Jamaica, Sambhar i America idu u najam za 39.000$ po danu sljedećih pet godina. Godišta brodovlja: 2006-2008.

    CMA CGM Jamaica , CMA CGM Sambhar and CMA CGM America are al $GSL ships yet… looks like those are all forward fixtures starting in Q1 2023. Current rate is $25,360. So over a 50% increase and extends out to 2028

    EBIT samo od tog ugovora čini 30% aktualne kapitalizacije. Trenutni P/E 2,81, dividend yield 8%.

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • lebowski
    • July 31, 2022 at 10:13 PM
    Quote from zlocesti

    Ima li neka dobra duša da m epoštedi čitanja izvješča, kojeg i tako ne razumijem :S

    Nisam se makla od profitne marže

    Kakvo je bilo Saponijino izvješće i ima li opravdanja za pad cijene ?

    Ne može ti nitko na boljem hrvatskom jeziku objasniti rezultate poslovanja od hrvatskog jezika na kojemu su napisani u izvješću. Saponija otkako je Mrčele stvarno ima lijepa izvješća.

  • PODR (Podravka d.d.)

    • lebowski
    • July 31, 2022 at 8:26 PM
    Quote from zlocesti

    Kako ovo može biti dobro ?

    ---------- Podravka je i kasnije, tijekom drugog kvartala drastično dizala cijene određenih kategorija proizvoda, primjerice mesni program, pa se može zaključiti kako je ta korekcija u konačnici, u prvih šest mjeseci, i viša od 10 posto. A to znači da je Podravkina prodaja u prvom polugodištu količinski podbacila.-----------------

    U odnosu da su prodali manje, a nisu digli cijene, svakako je ovo bolje.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 31, 2022 at 1:23 PM

    Po meni, dno će biti kad budu opet balkanski ratovi, ali prije toga treba Kina napasti Tajvan a USA kao znak odmazde baciti nuklearku na Peking, i to taman kad su svi u lockdownu.

    Evo u privitku graf iz 1941. godine gdje pravac ide odozgora dolje skoro okomito.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 30, 2022 at 12:51 PM

    Tko bi rekao, svake sezone kontejnerima vrhunac počinje krajem srpnja, početkom kolovoza, a ove sezone, začudo, počinje krajem srpnja i početkom kolovoza.

    Taj iznenadni i potpuno neočekivani početak sezone doveo je do još nekih nevjerojatnih događaja koji se nisu mogli predvidjeti. Kao što je zagušenje.

    I sad ispada da spot cijene, koje su padale s litice jer nije uopće bilo prijevoza (što je bila čista laž) sad ponovno - rastu.

    A ja ću biti dovoljno lud da kažem da će rasti i dalje ako se zagušenja nastave. 8o =O

    Europa se totalno crveni, USA se blago crveni, ali pričekajmo, sezona tek kreće.

    https://www.cnbc.com/2022/07/29/oce…ing-season.html

    Hapag-lloyd, jedan od mnogih:

    https://www.hapag-lloyd.com/en/company/ir.…id-2310187.html

  • DRY BULK

    • lebowski
    • July 29, 2022 at 5:47 PM
    Quote from pinball

    može biti i odbijanca ali nekako smrdi na još jači propad

    volio bi da griješim

    Onda ćeš voljeti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 29, 2022 at 3:10 PM
    Quote from Marielena

    Ovi koji tu pišu žalopojke jer dionica ne raste se nadaju rastu od plus dvadeset posto u dva dana da mogu izaći. Ali nema više mladog mesa na ZSE. Fali investitora i svježeg kapitala.

    Svi znamo da su vozarine za 2021 i 1H 2022 bile odlične. To je prošlost.

    Sada je pitanje kakav će bdi biti 2023. To treba pogoditi.

    Tri su najvažnija faktora koja će odrediti budućnost dry bulka: Kina, Kina i Kina

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 28, 2022 at 10:54 PM

    Evo opet malo o congestionsima. Najgore je bilo u siječnju, veljači kad su padali svi rekordi, preko 150 brodova je čekalo. Sve se to polako smirivalo, spuštalo, sve donedavno... A onda odjednom, šok! Congestion svugdje. Neki će reći nema više kontejnera, neki će reći sezona je ranije počela, neki će reći da sezona tek počinje, a neki da je neće ni biti.

    Kako god bilo, imamo rekordna čekanja, ali više ne u siječnju-veljači, nego skoro pola godine ranije. I raste jednim brzim tempom.

    Record container ship traffic jam as backlog continues to build
    The drop in ships waiting off Southern California is deceiving. The number of ships off all three coasts is back to all-time highs.
    www.freightwaves.com
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • lebowski
    • July 28, 2022 at 3:18 PM
    Quote from Paulie

    SAD je službeno ušao u recesiju s padom BDP-a 2 kvartala zaredom, kumulativna recesija za prvo polugodište je 1,6%. Vidjet ćemo kako će se to odraziti na EU burze i našu burzu. Očekujem puno veći pad BDP-a u Europskoj uniji nego u SAD-u. I ne mislim da će sljedeći kvartali biti bolji, naprotiv.

    Ne znam je li ovo prava tema za stavit ovaj podatak, ali odrazit će se na trgovanje itekako. Nek admin izmjesti ako sam pogriješio temu, ne znam gdje bi ovo stavio.

    Nije službeno ušao u recesiju. Trebalo bi još nešto, tipa povećanje nezaposlenosti da se i službeno proglasio recesija.

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    • lebowski
    • July 28, 2022 at 1:54 PM

    Nemam dionice, na žalost. Svaka čast.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 28, 2022 at 10:29 AM
    Quote from maratonac

    Ja sam na burzi već 15 godina, a ne 15 minuta i ništa...

    Već sam pisao da ako iduća godina ne bude prekretnica, odlazim sa ZSE forever jer ovo je besmislenije od besmisla. Ako ulazak u eurozonu i schengen, investicijski rejting, pelješki most i povijesno najbolji turistički rezultati ne mogu pokrenuti ovu burzu, onda doista mislim da ovo što nazivamo burza nema nikakvu perspektivu.

    S ovim se mogu složiti.
    Ali strane burze ne isključuju domaće burze. Možeš imati i strane i naše brodare, ako ti je već do brodara.

    Pitanje svih pitanja je koja je izlazna strategija najvećeg dioničara ovdje, koji je tu vremenski horizont i je li mu u interesu da cijena raste.

    A što se nestrpljenja tiče, često se ovdje zna dogoditi da ono što se očekuje u prvim minutama trgovanja dođe sasvim slučajno dva tjedna kasnije.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 28, 2022 at 9:46 AM

    Prošlo je već 15 minuta, a ATPL nije skočila 50%, što se događa? Gubim strpljenje. Kupio sam u ponedjeljak i to rano ujutro, a sad je već četvrtak, skoro je deset sati. Ne mogu više.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • July 28, 2022 at 8:50 AM
    Quote from accountant
    Quote from looserst

    Evo i malo novosti iz navios kuhinje:

    https://12ft.io/proxy?q=https%…n%2F2-1-1267717

    ta gospođa stalno radi pretumbacije unutar grupe

    koliko sam negdje pročitao kupuje brodove ali prebacuje i dug

    tako da... sve je to njoj ista kasica

    u stvari me potsjeća na jednog našeg svojevremeno popularnog biznismena, koji sad živi u BiH

    rekao je da je za njega poslovanje vožnja bicikla: dobro je sve dok vrtiš pedale

    Display More

    Gospođa doista ima blago rečeno vrlo sumnjivu reputaciju, ali zato se i dionica NMM trguje uz enorman diskont. Kupnja dionica svakako će dignuti vrijednost, ali isto tako nosi velik rizik.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 10:10 PM

    Evo jednog super članka o jednom super ulagaču:

    https://www.joc.com/maritime-news/…m_20220718.html

    Yildirim, dakle. Kupio 24% CMA CGM za 700 milja dolara, CMA CGM skoro otišao u stečaj pa je skoro sve izgubio, a sad mu vrijedi udio oko 22 milijarde dolara, a veli da će ići do 30 milijardi.

    Tri najveća inače drže 80% tržišta pa se ne očekuje neko pretjerano spuštanje cijena ni kad tereta ne bude kao danas.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 9:54 PM
    Quote from zlocesti

    FED je najavio usporavanje dizanja kamatne stope, čitaj Chiken Out

    Znači, tako to tržište tumači, kao chicken out. I zato što se FED preplašio, dionice rastu?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 9:37 PM
    Quote from enes.razman

    fulali su oni i primopredaju Stona u izvjestaju pise tijekom 4Q a u clanku postanog od jucer Domjan najavljuje primopredaju u ovome kvartalu

    Možda je novinar krivo napisao.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 8:02 PM
    Quote from StatusQuo

    0,75 dizanje market nije ni trepnuo skoro mislim u pogledu volatilnosti

    Ma poludit će sad prema gore garant

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 6:44 PM

    https://theloadstar.com/gloomy-outlook…ntinue-to-fall/

    Evo jednog negativno intoniranog članka koji kaže da su dugoročni ugovori za sada sigurni, ali da bi trebali početi padati u Q1 2023.

    Između ostalog, trebale bi padati i cijene polovnih brodova, i to bi trebale pasti vrtoglavih 50% u odnosu na sadašnje cijene.

    Pa bi tako brod veličine 8000 TEU trebao koštati oko 75 milijuna dolara, a ne sadašnjih 150 milijuna dolara.

    I onda pogledamo flotu Danaosa:

    https://www.danaos.com/fleet/fleet-overview/default.aspx

    Tamo ima 71 brod, od toga 23 broda jednaka/veća od 8500 TEU. Da ta 23 broda pomnožimo sa 75 milja dolara, došli smo na 1,725 milijardi. A preostalih 48 brodova isto nešto vrijedi valjda.

    mcap DAC je 1,4 milijarde dolara.

    Ima DAC i svojih dugovanja, naravno. Ali ima i neku zaradu. Kaže yahoo da se trenutno trži na P/E 1,28.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 5:14 PM

    Sad kad imamo napisane dnevne vozarine, možemo vidjeti i lijepu razliku na hendiju i panamaksu kojima je istekao ugovor.

    Nav osnovne djelatnosti Q1 = 119,22 $

    Nav osnovne djelatnosti Q2 = 132,36 $

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 27, 2022 at 5:07 PM

    NAV 132,63$

    Tržišna cijena - smiješna

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™