1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. proba

Posts by proba

  • DRY BULK

    • proba
    • January 9, 2022 at 12:09 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from proba

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

    Vratite se na počatak gdje je opisano da je prevezeno u prvih 10 mjeseci više robe za nekih 2,5%. Najviše je na to utjecao minor bulk. Evo, do kraja godine je kao što vidimo željezne rude i ugljena prevezeno manje nego prošle godine, ugljena negdje isto, ali opet manje nego 2019. Brodova je došlo na tržište 2019. 33 mil DWT, 2020 34 mil DWT i prošle godine 29 mil DWT. Ukupono nešto manje od 100. Šta tu nije jasno ja ne kužim? Ove godine dolazi jos oko 30 mil DWT. Sad zbrojite sve to i ukupan NETO rast flote će na kraju ove godine biti oko 13% u odnosu na 2019. što znači da bi i promet morao toliko porasti da vozarine budu u rangu s 2019. a učekuje se kumulativni rast od oko 7%. 3% prošle godine + oko 4% ove godine. To znači da je brodova opet 6% više nego 2019. Ja ne znam dal su anlitičari budale koji to ne kuže ili šta, ali brojke su tu. Pa računaš koliko je ukupno brodova došlo i koliko je ukupno promet porastao. Nema veze

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • proba
    • January 9, 2022 at 11:59 AM

    I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 9, 2022 at 11:13 AM
    Quote from lebowski

    Nedjelja:

    Quote from proba

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Četvrtak:

    Quote from proba

    Pokušajmo još jednom. U prvih 10 mjeseci niti jedne robe nije prevezeno više nego 2019., a BDI indeks je bio u prosjeku nekoliko puta veci. Uz to je brodova na tržištu više od 10% nego te godine. Tko ne može dokuciti da za takav rast indeksa nije „kriva“ potražnja, nego nešto sasvim drugo, njegov problem. Brojke i logika su jedno, prognoze, želje i očekivanja drugo.

    Dan-dva ranije:

    Quote from proba

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

    Ne znam je li"proba" neki kolektiv više analitičara ili je riječ o nekoj Božjoj ruci koja piše postove, ali zanimljivo je iz dana u dan pratiti kako je rastao teret u 2021. godini. U srijedu je prijevoz bio na razini 2019. godine, u četvrtak je isto bio na razini 2019. godine, ali je zato u subotu skočio za 130 mil DWT.
    S veseljem ulazimo u sljedeći tjedan kada bi se moglo dogoditi da je retroaktivno pao broj novogradnji u 2021. godini.

    :* 8o

    Display More

    govorio sam figurativno, a čiste brojke su dane, jel tako? Napisao sam i nekoliko puta da je prevezeno više minor bulka i da je od tu prijevoz veći. Žalosno je da se hvataš igre riječi, a sadržaj ti nije bitan. Tko će znati, možda ga nit ne kužiš. Ali ok, ekipa je ovdje i onako takva

  • DRY BULK

    • proba
    • January 9, 2022 at 7:42 AM
    Quote from migra
    Quote from jasko

    Last year, global seaborne export volumes of dry bulk commodities grew by six per cent to approximately 5.4 billion tonnes. The new record exceeded the pre-pandemic record from 2019 by 130 million tonnes or three per cent. While shipments to China remained broadly in line with 2020, the growth in dry bulk exports last year was to non-Chinese ports and highlighted the shift in economic recovery from China to the rest of the world. The early recovery of the Chinese economy saw the country’s share of global seaborne trade in dry commodities jump to forty per cent in 2020, but stabilizing import volumes last year has brought it back its pre-pandemic trend.

    ch1.png

    The coming year is likely to drift in the general direction of normality, but with the coronavirus still in circulation, the process should be somewhat gradual. There is also the risk that yet another variant of the Covid-virus could wreak havoc on the global economy. Still, the increasing rollout of the vaccines should hopefully make any new outbreaks less severe. The resilience of global growth in the wake of the spread of the Omicron variant should also indicate that global demand for commodities will remain strong. Nevertheless, the rising headwinds for the Chinese economy could weigh on global demand for seaborne imports. However, once the Winter Olympics are over, there could be an increasing shift towards pro-cyclical stimulus with increasing demand for industrial commodities and seaborne transportation. In addition, the high likelihood of new disruptions in Chinese ports and limited deliveries of new tonnage should support freight rates.


    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2022/…rn-to-normality

    ovi brojevi ne podupiru "božja ruka" teze.

    .

    Display More

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

  • DRY BULK

    • proba
    • January 8, 2022 at 7:19 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Infinity

    Da nije SVE poskupilo mozda bi bilo poticaja država ( to je jocker za kad bude)

    Budimo realni, ima li smisla na visokim cijenama materijala i vozarina pržiti novce?

    Osobno sam isto pauzira jednu obnovu, sve se mislim dali da krenem lagano.

    Vjerujem da nas ima puno na pauzi.

    Da ne treba ni statistiku bas gledat onako prosto, treba se zapitat da li bi kina i indija kad su imali problema recimo s ugljenom i kad su im zalihe pale ispod svih granica uvezli vise ugljena da im je situacija na trzistu s cijenama ugljena, dostupnoscu brodova i cijenom brodova dopustala, zato i je zanimljivo jer je kompliciranije nego samo gledajuci statistiku jer se vrijednost otkljuca tek kada se vise faktora poslozi.

    Naravno. To i ja tvrdim. Kad se više faktora posloži onda se i događaju ovakve stvari. Ali ti faktori nisu bili predvidivi i ne moraju se opet dogoditi. Karantena i zagušenost luka će svakako ostati, ali se druge stvari ne moraju dogoditi. Meni je samo čudno da netko iskusan kao migra govori da je za sve to znao, i pokušava to opravdati nekom branom koja je pukla prije sedam godina. Iako većinu njegovog zadnjeg posta nisam razumio, vidim da piše da je znao da ugljen nije mrtav. Jos jednom, ugljena je prevezeno u istim količinama kao i katastrofalne prošle godine, ali za oko 8% manje nego normalne 2019. Uza sve nabrojano; katastrofa zimu, vruce ljeto, ogromnu potražnju kine i indije zbog nezasitnosti svijeta nakon korone, što je povecalo potrošnju enerije tvornica u tim zemljama da ti pamet stane. Uz to Kinu pogodi monsun na dva tjedna taman u 8 mjesecu, kad im je tog ugljena trebalo nezamislivo i to pokrajne gdje im se ugljen vadi. Sve je to puka sreća. Uz to imamo i rat EU Rusija oko plina i nezamisliv skok cijene zadnjih dva mjeseca. Meni to govori da su potrebe za ugljenom sve manje. Valjda nitko nije mislio da će se ugljen zamjeniti kao fosilno gorivo za šest mjeseci. Kako objasniti niži demand, veći supply, i rast cijene, osim izvarednim situacijama? Nikako. To prkosi zakonima fizike i ekonomije. I onda tvrditi da si za to znao??? Ovi postovi ne govore da se brodari prodaju, nego da se malo razmisli šta će biti kad se sve smiri. To sigurno neće biti sutra.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 7, 2022 at 7:49 PM
    Quote from Shogun

    proba

    Kolega, naravno da nepredvidivi dogadjaji bildaju BDI kad je supply/demand skoro u ravnotezi kao sto sam napisao.

    Problem je sto u tom slucaju i predvidive stvari postaju nepredvidive. Npr. Svi znamo da minor bulk ce rasti zbog zelene tranzicije kao i da dolazi EEXI 2023.

    Problem je da i pored toga, nema mjesta za grasnju bulkera kao i problem odabira pogona...

    Koliko ce ove dvije "predvidive" stvari izazvati "nepredvidive"poremecaje na trzistu 2023,2024,2025, 2026....??? Bozja ruka.....

    Pozdrav

    Display More

    Ne zaboravite da su isto govorili za scrubbere i BWTS ugradnju, pa se ništa nije posebno dogodilo, i vozarine su ostale niske. Svakako je pozitivno, ali treba pričekati.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 7, 2022 at 7:35 PM
    Quote from Shogun

    Kolega Proba

    Zaboravio sam dati svoje skromno misljenje u svezi vaseg upita, zasto je cijena rasla na manjim/istim kolicinama:

    1. U vasim racunima fali prikaz Minor Bulk-a. Da li je kolicina veca/manja.

    2.Brodarstvo je neelastican biznis, dakle brodovi ne cekaju Kinu da naruci kolicine necega nego love teret a naravno kad kini zatreba necega hitno dolazi do naglog skoka vozarina. Npr. Brodaei ocekuju sezonalni pad vozarina u 1-2 mjesecu i ugovore odredjene ugovore unaprijed. Naravno, i u 1 mjesecu moze doci do neplaniranih dogadjaja npr. Indonesia Coal ban, koji veze i ono malo slobodnih brodova pa vozarine skacu/padaju.

    3. Kad je supply/demand brodova skoro pa u ravnotezi, bilo kakav neuobicajen dogadjaj dize vozarine npr. Prijevoz extra commoditiesa za zelenu tranziciju, nastavak US/China trade deal??? Nesto je mirno tu, sigurno ce nesto doci jer kina je uvezla 40% manje od dogovorenog, bulkeri nadopunjuju kontejnerski prijevoz (kava, secer)....

    Eto to je ukratko ali ima puno jos toga za reci ali neda mi se pisati.

    Molim vas uzmite ovo s dozom soli, jer je to samo moj pogled brodarstva, nakon 30 godina u bransi...

    Pozdrav

    Display More

    Napisao sam u prijašnjim postovima da iz analize jedino potražnja za Minor bulkom raste i da se s te strane očekuje i dalje pozitivan trend.

    Ono što me je zanimalo je Major bulk jer je ekipa tvrdila da ce rasti ekonomije na temelju poticaja ekonomijama. Sigurno nisu mislili da ce drzave davati poticaj za žito, nego za gradnju.

    U vašem 2. i 3. spominjete nepredvidive stvari, dakle one koje nije moguce predvidjeti. Upravo to ja tvrdim svojim postovima. Dakle, želite reci da se tu slažemo?


    Quote from Infinity
    Quote from proba

    Može li mi netko tko se više razumije od mene u ovaj sektor objasniti kako je to moguće? Uz 10% više brodova vozarine su zapravo trebale biti puno niže. Ili ja nešto ne shvaćam? Hvala na odgovoru. Još nešto, ovo gore je u usporedbi s 2020.g koja je bila katastrofa. Jos je više palo u odnosu na 2019.g u kojoj je prevezeno najviše ugljena uopće

    east Australia to China is a relatively short voyage in Capesize terms — at 20 days or less — any alternate source is likely to mean a longer distance and more tonne-miles.

    The Northern Sea Route will be the shortest shipping path between Europe and Asia. It is 30% to 40% shorter than routes that use the Suez Canal, which save fuel and reduces environmental impact.

    Hladnija i duža zima produzuje i utječe na ton/milju (ice conditiins)

    Gužve,zastoji po lukama(korona)

    Korona po brodovima


    Rošade brodova u promjenama rute…..

    Koliko god se tereta prebacilo zaključno za 2021. brodova je falilo.

    Plovimo kroz 2022. da uplovimo veseli u 2023.


    Display More

    Još jednom. Ja tvrdim, i tu se slažem s analizom, da je prošla godina rasla na temelju puke srece i da nas je sve korona spasila. Ja ne govorim da ce to prestati i da ce 2022. biti loša, nego samo pokušavam objasniti da za rast nije zaslužna potražnja, nego nešto sasvim drugo. migra tvrdi da je potražnja bila ogromna, a sad vidim da ipak nije. on tvrdi da je "znao" da ce vozarine biti visoke, ali uzimajuci sve u obzir, to je bio slučajni pogodak. ispričavam se, ali je tako. bez svađe kine i australije, hladne zime, mjera oko korone, zagušenja luka itd. ništa ne bi bilo od rasta vozarina, a to se ništa nije moglo "znati"

  • DRY BULK

    • proba
    • January 7, 2022 at 7:08 PM

    hvala. svejedno mi ništa od vašeg posta nije jasnije. ipak mi se nekako čini da zaobilazite odgovor, jer ga nije moguce dati onako kako vama odgovara. Evo, imate brojke od cijele godine, pa ih molim objasnite. Rekli ste da pričekam na njih pa da ce te mi dati odgovor. čitao sam nešto stare postove i svi ste očekivali strašan rast potražnje nakon otvaranja ekonomija i poticaje koje ce države dati. Sada, gledajuci unazad, ništa od toga se nije dogodilo, i rast vozarina puka je sreca koja se može zahvaliti samo i isključivo problemima vezanim za koronu, i vremenom. Tako mi brojke govore, a njima najviše vjerujem. I vidim da vam jako smeta riječ "pogodili", jer vi tvrdite da ste to "znali". želite li reci da ste vi sve ovo predvidjeli?

  • DRY BULK

    • proba
    • January 7, 2022 at 5:38 PM

    Ali ako smatrate da ta, kako je navedeno, "božja ruka" nije odgovorna za toliki rast vozarina, zašto su vozarine onda toliko porasle? Manje prevezene robe, ogromno više brodova, a vozarine više. Nije mi jasno. Šta vi mislite koji je razlog tome? To ne razumijem. I ovo gore je globalno, tj. cijeli svijet, ne samo Kina

  • DRY BULK

    • proba
    • January 7, 2022 at 5:26 PM

    Može li mi netko tko se više razumije od mene u ovaj sektor objasniti kako je to moguće? Uz 10% više brodova vozarine su zapravo trebale biti puno niže. Ili ja nešto ne shvaćam? Hvala na odgovoru. Još nešto, ovo gore je u usporedbi s 2020.g koja je bila katastrofa. Jos je više palo u odnosu na 2019.g u kojoj je prevezeno najviše ugljena uopće

  • DRY BULK

    • proba
    • January 7, 2022 at 5:06 PM

    Evo migra za cijelu godinu:

    BreakWave

    @DryBulkETF


    ·
    Jan 3

    Global iron ore seaborne volumes were down some 50mt with Brazilian exports at the lowest in five years, while global coal volumes were flattish (though positive once adjusted for distance). Yet, average Capesize rates were at 10-year highs... :/

    evo i za 12 mj koji ti je toliko važan iz Brazila:

    Brazil December iron ore exports totaled 23.8mt, down 28% MoM and down 18% from the previous year. That was the lowest December export amount from Brazil since 2010.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 6, 2022 at 11:07 AM

    U svibnju 2020. migra. Ne 2021 godine. Jer su brodari počeli vani rasti vec oko 8. mjeseca 2020.g, i rasli su do 9. mj ove godine. Svađa Kine i Australije je počela negdje u 5. mj 2020., ali je ojačala oko studenog te godine zabranom uvoza ugljena. Ali dobro. To su sve nebitne stvari, zar ne? Brojke i onako ne igraju bitnu ulogu. Datumi još manje. Pričekat cemo još dva mjeseca pa onda dajte ukupan presjek minule godine.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 6, 2022 at 8:15 AM

    Za tablicu koju je postavio StatusQuo može se vidjeti da je napravljena prije korone 2020.g i nema uporište u realnim brojkama. To su samo prognoze koje su se očekivale, a kao što znamo, 2020 je bila jako loša, a ne s rastom od 2,6%

  • DRY BULK

    • proba
    • January 6, 2022 at 7:54 AM

    Da jednu stvar razjasnimo. Ja nigdje nisam napisao da ce 2022. biti loša, nego sam samo napisao da BDI nije rastao na temelju potražnje, nego na temelju jednokratnih događaja koji se nisu mogli predvidjeti. Ne razumijem kako vama to nije jasno? Nekolicina vas je izjavila da je znala da ce BDI biti jak ove godine vec u svibnju prošle godine i da su krenuli kupovati brodare tad. Vi ste vjerojatno mislili na potražnju, jel tako? Da ce ona biti snažna. Ili?

    Ako ste mislili da ce BDI pogurati trgovinski rat između Kine i Australije, a koji se tad još nije dogodio, onda dobro.

    Ili ako ste mislili da ce BDI pogurati to što ce Kina zadržati oko 70 brodova u svojim lukama mjesecima, onda dobro.

    Ili ako ste mislili da ce BDI pogurati kiše u Brazilu u siječnju i veljači, koje brodovima nisu dozvolile ukrcaj robe oko dva mjeseca, pa je veliki broj njih morao čekati na ukrcaj, onda dobro.

    Ili ako ste mislili da ce BDI pogurati to što ce jaka zima smrznuti Kinu i pojačati potražnju za ugljenom, onda dobro. Ta ista zima ce i okovati luke. Isto i za prognozu o toplom ljetu. Tu spada i vaša prognoza o plinu iz Rusije i svađi oko Sjevernog toka 2, koja je nabila cijenu plina u Europi i ponovo učinila ugljen prihvatljivim.

    Ili ako ste mislili da ce BDI pogurati to što ce brod zatvoriti sueski kanal, onda dobro.

    Ili ako ste mislili da ce BDI pogurati to što ce biti izniman broj uragana, a najveci u Americi, koji ce na mjesec dana zatvoriti luke i ostaviti brodove da čekaju ispred njih, onda dobro.

    Ili ako ste mislili da ce BDI pogurati to što ce ogromne kiše pogoditi kininu pokrajnu u kojoj se vadi najviše ugljena, u periodu kad im fali baš njega, onda dobro.

    Uz to ste znali i za iznimnu potražnju za kontejnerima koji ce blokirati luke, i da ce potražnja za njima povisiti toliko cijene da ce mnogi prebaciti prijevoz iz kontejnera u dry bulk brodove, onda super.

    Također ste naravno znali i da ce Kina držati brodove po dva tjedna ispred svojih luka u karanteni kako bi suzbila coronu i na taj način iznimno smanjila dostupnost brodova.

    Ekipa koja je sve to prognozirala nije samo odličan investitor, nego i prorok.

    Pokušajmo još jednom. U prvih 10 mjeseci niti jedne robe nije prevezeno više nego 2019., a BDI indeks je bio u prosjeku nekoliko puta veci. Uz to je brodova na tržištu više od 10% nego te godine. Tko ne može dokuciti da za takav rast indeksa nije „kriva“ potražnja, nego nešto sasvim drugo, njegov problem. Brojke i logika su jedno, prognoze, želje i očekivanja drugo.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 5, 2022 at 9:25 PM

    I još nešto. Stavljati tablicu s početka 2021. negdje, kao "referentnu" i "važnu", iako se radi samo o prognozi koja se može i ne mora dogoditi, a druge optuživati kako stavljaju brojke (koje su 100% točne i provjerene, a koje su se stvarno i dogodile) koje njima odgovaraju u sagledavanju "krive slike dry bulk tržišta", pokazuju koliko ti gledaš objektivno, dok drugi analitičari izvlace samo one brojke koje njima odgovaraju.

  • DRY BULK

    • proba
    • January 5, 2022 at 8:20 PM

    :) Joj migra moj. To su očekivanja šta ce biti u 2021. Vidis ovaj f u zaradi? Znaci ova tablica nema veze s vezom. Pa nemoj tako. Daj konkretne i točne brojke od ove godine. Od svake pojedine robe. Ne nešto šta se očekivalo, nego točne brojke. Vec su te brojke vani.

    Evo da te smatram kvalitetnim investitorom, daj link ove tablice ovdje da svi pogledamo datum kad je napravljena. Imaj bar toliko integriteta.

    P.S. Da je i tablica točna, promet je porastao 4,8%, a brodova preko 10%? Opet dolazimo da nema razoga za rast?

  • DRY BULK

    • proba
    • January 5, 2022 at 7:29 PM

    Pa zašto onda ne želiš demantirati gornje brojke? Napada se tko je napisao analizu i kakvi su njegovi motivi, a ne demantiraju se brojke? O čemu mi onda govorimo? Nije mi jasno. Dali ne valja analiza jer ne valjaju brojke ili zato što ju je napisao netko tko se ne slaže s ekipom? Ako je u prvih 3 kvartala prevezeno 3% manje ugljena i 3% manje zeljezne rude, kao i 8% čelika, itd., a vozarine su porasle 6x, namece se zaključak da za rast indeksa nije zaslužna potražnja, nego događaji za koje je većinom zaslužna korona, i događaji koji se možda neće ponoviti. Još jednom, vozarine su porasle u prvih 9 mjeseci, iako je prevezeno manje robe i zbog toga nije potrebno čekati zadnja dva mjeseca. Iako se brojke mogu već pronaci, ali one same po sebi ne igraju ulogu. Zašto? Još jednom, vozarine su rasle u prvih 9 mjeseci, kad je prevezeno manje robe nego 2019. a kad je prosjek vozarina bio puno manji, a uz to je sad brodova na tržištu ogromno više. Jasko može vrlo lagano dematirati brojke i to je to. Ili bilo tko. Po meni, tek ako su brojke lažne, onda je "analitičar" imao skrivene motive, jel tako?

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • proba
    • January 5, 2022 at 6:33 PM

    Ali vozarine su rasle najviše u prvih 10 mjeseci. Ova dva mjeseca nit ne rastu nego padaju, pa onda ta loša analiza jednako vrijedi bez da se gleda cijela 2021. Bar ja tako razmišljam.

    Opet migra o dokazima, a nikad niti jedan dokaz ili brojku nije pokazao. Demantirajte ove gornje brojke i ja cu napisati da sam bacio novce za analizu.

    Napisali ste da je prevezeno ogromno više robe, i da je to razlog zašto su brodari porasli, jel tako. Vi smatrate da je rast temeljen na stvarnoj potražnji, a ne na događajima koji se nisu mogli predvidjeti? Onda dajte konkretne brojke potražnje i ponude. Bar to nije teško pronaci

  • DRY BULK

    • proba
    • January 5, 2022 at 5:19 PM
    Quote from looserst
    Quote from proba

    Bozja ruka su kiše u brazilu početkom godine, hladnoca i jako toplo ljeto, uragani po svijetu ali najvazniji Ida u americi, ogromne kiše u Kini u djelovima gdje se najviše vadi ugljen u 8mj., svađa kine i australije, zatvaranje sueskog, dvotjedne karantene u kini za brodare, zagušenje luka... Sve je opisano u radu.

    Znaci, robe NITI JEDNE (osim žitarica nešto malo) nije prevezeno više nego 2019 a brodova je 100 mil tona više

    Ako to nije točno šta je napisano, dajte onda točne brojke, da vidimo dal to ima smisla ili nema.

    Ne kazem da nije tocno (iako se nadam da ce se ukljuciti u raspravu i oni koji su tvrdili da imamo mega rast svega i svacega i demantirati vas), samo me zanimalo sta opisuje bozjom rukom. Nesto od navedenog moze imati i trajniji pozitivan efekt, npr kina vs australija i zagusenje luka se svakako prenose u 2022

    To se potpuno slažem i to je isto navedeno u analizi. Nek demantiraju oni koji imaju točnije brojke

  • DRY BULK

    • proba
    • January 5, 2022 at 4:42 PM

    Bozja ruka su kiše u brazilu početkom godine, hladnoca i jako toplo ljeto, uragani po svijetu ali najvazniji Ida u americi, ogromne kiše u Kini u djelovima gdje se najviše vadi ugljen u 8mj., svađa kine i australije, zatvaranje sueskog, dvotjedne karantene u kini za brodare, zagušenje luka... Sve je opisano u radu.

    Znaci, robe NITI JEDNE (osim žitarica nešto malo) nije prevezeno više nego 2019 a brodova je 100 mil tona više

    Ako to nije točno šta je napisano, dajte onda točne brojke, da vidimo dal to ima smisla ili nema.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™