Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem
Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.
Vratite se na počatak gdje je opisano da je prevezeno u prvih 10 mjeseci više robe za nekih 2,5%. Najviše je na to utjecao minor bulk. Evo, do kraja godine je kao što vidimo željezne rude i ugljena prevezeno manje nego prošle godine, ugljena negdje isto, ali opet manje nego 2019. Brodova je došlo na tržište 2019. 33 mil DWT, 2020 34 mil DWT i prošle godine 29 mil DWT. Ukupono nešto manje od 100. Šta tu nije jasno ja ne kužim? Ove godine dolazi jos oko 30 mil DWT. Sad zbrojite sve to i ukupan NETO rast flote će na kraju ove godine biti oko 13% u odnosu na 2019. što znači da bi i promet morao toliko porasti da vozarine budu u rangu s 2019. a učekuje se kumulativni rast od oko 7%. 3% prošle godine + oko 4% ove godine. To znači da je brodova opet 6% više nego 2019. Ja ne znam dal su anlitičari budale koji to ne kuže ili šta, ali brojke su tu. Pa računaš koliko je ukupno brodova došlo i koliko je ukupno promet porastao. Nema veze