1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. proba

Posts by proba

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • proba
    • October 6, 2023 at 1:31 PM
    Quote from DiAbLeRo

    Well played Tankerska, well played... Jasno je da će maznut firmu po bagatelnoj cijeni. Netko bi pomislio da će, kad su dosad već bili slijepi i gluhi, tek sad institucionalni igrači a i ostala sitnež pokupiti sve sa aska i znatno im otežati i poskupiti siguran posao, skupo prodati svoje dionice i dobro zaraditi, ali ovo je ZSE. Pameti nema a investicijske pameti još manje.

    Sad je naravno jasno i za čiji se račun piše silna litanija plaćenih negativnih napisa na forumima u temama ATPL.

    Dakle, da sažemo. Tankerska je potplatila neke forumaše, da negativnim natpisima nagovore najveće dionicare da prodaju svoje dionice njima za jeftine pare. Glavni dionicari po cijele dane prate forum i ne rade nista. U strahu od svega napisanog oni su sve to prodali, iako ništa nisu prodali prije tri godine, kad je dionica bila pred bankrotom. Ali forum placenici su im ovaj put utjerali strah u kosti. E sad ono što mene zbunjuje. Tko je odgovoran za dokapitalizaciju? Ima li tko o njoj kakve teeorije? Kako se ovdje forumaši uklapaju?

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • proba
    • September 21, 2023 at 12:26 PM
    Quote from tizian1
    Quote from StatusQuo

    Zakljucak 7 brodova je vezano na index uglavnom nekakvim formulama, dok 2 koja su na fix ugovorima istjecu pocetkom 10 mjeseca

    Meni se to čini dobro.

    A sta se ovdje ekipi ne cini dobro? ahahahahahahah. Da su se svi brodovi potopili, vama bi to svima bilo super, jer podmornice više zarađuju. Smislili bi ste već nešto

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • September 1, 2023 at 6:02 PM

    Ljudi, ja ne znam nit tko je u Upravi ATPL-a, nego citam da pljujete po njima. Ne znam nit tko je Lonza il kako vec. Ne znam nit cijenu ATPL-a, nego mi smijesno kako ne usporedujete dionice nego pisete samo o ATPL-u u vakumu. Ja vam zelim srecu i zaradite lovu, ali meni to nema smisla. A mozda zapravo ja ne kuzim stvari. Uglavnom, toliko. Nadam se da nisam nikoga uvrijedio. Pozdrav

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • September 1, 2023 at 5:38 PM
    Quote from Infinity
    Quote from proba

    Uz ovoliko vrsnih znalaca, koji argumentirano hvale ATPL, da ja covjeku ista drugo osim kraljice sugeriram, bio bi grijeh

    Očekivao sam od vas argumente kad ste prozvali EDRY vs ATPL i dobili fer brzinski osvrt kolege SQ (sad vidim da bodete po cilom svitu peer grupu vs ATPL).

    Ja sam samo kroz šalu htio dodati da da ATPL ima vrijednije nekretnine uz more za 15 kilometarsku razliku prema EDRY-jeve utvrde.

    Nepoznato mi je jeli EDRY ima još kakvih vrijednosti,slobodno napišite ako ima pošto bolje poznajete kompaniju.

    Koliko sam primjetio su osnovani 2018.? Bilo bi također lipo da nas informirate zašto je Grk friško osnovane kompanije ako je to točna info 20 puta pouzdaniji od naše uprave.

    ja u zivotu nisam pronasao ili procitao analizu dionice koja se ne uspoređuje s peer grupom. npr. netko napise narasla je 30% u 2 godine, a firme iz branse porasle 250% (bubam, al tako je). Ili dividenda je bila 13%, a firme iz branse imale sve preko 50%. Šta vi sami sebe uvjeravate u nešto ili zelite objektivno sagledati dal firma vrijedi više od druge i obrnuto? EDRY se odvojio od majke te godine. Mnogo su stariji. Zasto su bolji? Jedan primjer, potrazi; oni su prodavali dionice dionicarima na vrhu ciklusa, kad je dionica bila oko 42$, a sad otkupljuju od njih dok je dionica na 14. To mi se cini pametno

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • September 1, 2023 at 12:57 AM
    Quote from Infinity
    Quote from proba

    Vidim da cesto spominjete izdasnu dividendu ove kompanije. Dal netko zna jesu li i druge peer kompanije isplacivale dividendu ovih godina, i koliku, ili samo ATPL? Pita jedan frend

    Preporučite mu EDRY

    Uz ovoliko vrsnih znalaca, koji argumentirano hvale ATPL, da ja covjeku ista drugo osim kraljice sugeriram, bio bi grijeh

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • August 31, 2023 at 5:19 PM

    Vidim da cesto spominjete izdasnu dividendu ove kompanije. Dal netko zna jesu li i druge peer kompanije isplacivale dividendu ovih godina, i koliku, ili samo ATPL? Pita jedan frend

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • August 30, 2023 at 7:59 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from proba

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

    Display More

    Pausalno sta je to hmm

    Ok necemo racunat novogradnje koje trebaju bit isporucene za dva mjeseca za prvi brod ali cemo racunat koliko planiraju otkupit dionica, na isti nacin necemo spomenit koliko dividedne od mcapa je isplaceno zadnju godinu dana ali cemo racunat koliko oni planiraju otkupit od mcapa iako im likvidnost na burzi ne bi dozvolila da kupe toliko po toj cijeni 20% mcapa, shvacas koliko neobjektivnost u prezentaciji znaci ono sta je vec sigurno to cemo zanemarit u usporedbi, a ono sta jos nije sigurno da ce se desit je vec uracunato u usporedbu vrijednost svasta.

    Ako necemo racunat novogradnju sta cemo s predujmom od 13mil $ ocemo to negdi onda stavit u usporedbu ili mozda ulazeno u capex u batalu, isplacena dividenda isto vjerovatno nije vrijednost ali buyback je, zanimljivo jel da, usporedba vrijednosti ne uzima pausalne stvari kako nekomu pasu nego uzima sve dostupne stvari koje utjecu na sadasnu vrijednost i buducu ekonomsku vrijednost, a tvoj upis da zanemarimo novogradnje kao vrijednost je apsurdna. EDRY 5 brodova ili pola flote je prosjecne starosti 2004 godiste dok je atpl najstariji brod 2008 godiste, a oni prioritet stavljaju na buyback, a mozda ih samo trziste ne nagradjuje zbog takvih prioriteta, pola flote ti je staro 20 godina, a ti se bavis buybackom, na isti nacin se ne slazem ni s ovakvim dividendama atpl u situaciji kada bi efikasnost flote i zamjena trebala biti prioritet, iako atpl ima vise lufta zbog manje starosti flote nego EDRY. Najveca mana ATPL trenutno prvenstveno je manja likvidnost zbog isplate dividende i njihovim petljanjem oko dokapitalizacije, a sad kako su to oni sve zamislili oko toga saznat cemo valjda brzo jasnije iako se neke stvari vec nagadjaju.

    Ocito je da nema objektivnosti u raspravi vec je tvoj upis bio samo provokativne naravi pa nema ni smisla ulazit u raspravu daleko od toga da je Atpl najbolja u svemiru da je ja tu nesto branim naprotiv ima tu boljih firmi za cijenu u koje i sam prvenstveno ulazem radje sa strane vrijednosti najprije zbog bolje likvidnosti, kamata i efikasnosti flote ali ovakvi upisi su samo provokacija ne konstruktivna rasprava.

    Display More

    Ajme meni. Ne govorim o ovoj godini nit o novogradnjama nit nista. Govorim o proslim godinama kad su dionice bile iste, a vrijedile 50% razlike. Ukratko, prije, bubam, 2 godine je EDRY bio bolji po svemu i vrijedio je 50% manje, a ljudi pisu kako je ATPL super i jeftin jer nikad nisu procitali niti jedan drugi izvjestaj. Kazem da je uprava bolja, ovaj kaze da nije jer su pustili cijenu u bescjenje. Mislim wtf? Vani su trzista efikasna i odrazavaju realne vrijednosti. Na zse ljudi jedva kuze P/E i zato cijene ne odrazavaju realne vrijednosti. Kuzis sad? Meni je drago da je vama ATPL super. Samo rokajte

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • August 29, 2023 at 9:51 PM
    Quote from Shogun

    A po cemu je to vrhunac ciklusa? Ti koji znas 1000 puta vise nego mi bi trebao znati da ciklusi u brodarstvu traju 7-8 godina a ne 1. Naravno ciklus nije pravocrtan od 0 do 100 vec ima i padova ali u pozitivnom ciklusu vrijednost brodova ne oscilira mnogo od vrha....

    Sta nisu kao panl narucili dve godine prije vrhunca. to je mozda pametnije

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • proba
    • August 29, 2023 at 9:42 PM
    Quote from Shogun

    Proba, po cemu su brodovi pretplaceni?? Ma daj...

    Ovaj stil pisanja kolege proba me neodoljivo podsjeca na lika koji je pisao vrlo slicno jos 2021 godine za ATPL i preporucao kupnju kineskih dionica tipa JD i sl. Zaboravio sam mu nick ali uvijek je pisao s visoka i pun uvreda za druge....

    Nevjerovatno kako na ovoj dionici ponovo izrone takvi likovi, naravno kad je dionica u padu, da nam pomognu da shvatimo kako smo u zabludi i da nista ne znamo. Naravno oni nikad ne kupuju nego eto, slucajno su ovdje.... Cisti altruisti....

    zadnji post. kad su ti brodovi naruceni. datum. i onda provjeri kad je to bilo u ciklusu. na vrhuncu ciklusa ti mislis da su brodovi placeni s diskontom? sta covjek sve moze procitat. mislim da su naruceni bas na dan vrhunca ciklusa. u sekundu. i nisam ja vama dosao solit pamet. ne citam vas vec godinama. dobio sa mdojavu maloprije da me jedna osoba proziva. zato sa mse javio s ovih par poruka. znat ce on tko je. sad uzivajte sljedecih par godina

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • proba
    • August 29, 2023 at 8:54 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from proba

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

    Display More

    A od kuda ti to da su preplaceni brodovi 🤣🤣🤣

    Display More

    jer znam o brodarstvu koliko ti neces znaat jos 1000 godina

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • August 29, 2023 at 8:44 PM

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • proba
    • August 29, 2023 at 4:02 PM

    Ima jedna dionica EDRY, koja je kao prst i nokat ATPL-u, osim sto imaju 20x bolju upravu. Znaci isti broj brodova, nosivost, ista starost, isti prihod, ali manji dug, slicne dobiti (EDRY bolji) itd itd. Usporedite ih. Bas smijeh koliko su iste. E sad, EDRY vrijedi duplo manje od ATPL-a. Zna li netko od analiticara izracunati tu premiju? I NAV?

  • DRY BULK

    • proba
    • August 14, 2023 at 5:45 PM

    ova renci je jos jedan od genija koji ne kuzi da je kineska gradevina alfa i omega za drybulk

  • DRY BULK

    • proba
    • July 11, 2023 at 4:50 PM
    Quote from Robbie

    Upravo se dešava preokret trenda u dry bulk vozarinama, te uskoro slijedi jači rast vozarina i dry bulk brodara koji javno kotiraju na tržištu.

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true

    Fali ti raketa

  • DRY BULK

    • proba
    • July 10, 2023 at 10:47 AM
    Quote from lebowski
    Quote from proba

    Po čemu je Kina podbacila? Pročitaj koliko je svega Kina uvezla ove godine i vidjeti ćeš da se ne radi o potražnji, nego o ponudi brodova

    Možemo i ovako okrenuti: Ako će Kina više uvoziti dry bulka, onda će se pojaviti i congestioni pa ćeš biti u pravu.

    A za ZIM isto nešto čekamo da budem u pravu?

  • DRY BULK

    • proba
    • July 10, 2023 at 8:42 AM
    Quote from lebowski

    Tri su stvari važne u dry bulku: Kina, Kina i Kina.

    A Kina je podbacila.

    Po čemu je Kina podbacila? Pročitaj koliko je svega Kina uvezla ove godine i vidjeti ćeš da se ne radi o potražnji, nego o ponudi brodova

  • DRY BULK

    • proba
    • July 10, 2023 at 4:24 AM
    Quote from looserst
    Quote from lebowski

    Hoće ako je flota stara. Staro ide u scrap kao što reče Shogun, a što ne ode, vozit će sporije. Sve to znača debelo manja ponuda. Kapaciteti brodogradilišta su zauzeti, prve isporuke današnjih narudžbi su 2026. godine.

    Stalno kao nema slotova za bulkere a flota ipak raste uz godine u godinu. Iz izvjesca nase ex stecajuse jdpl:

    "Do toga je prvenstveno došlo zbog smanjenja trgovine prijevoza tereta u kontejnerima, smanjenju prijevoza

    rasutih tereta morem te povećanja nosivosti flote u promatranom razdoblju, koja je u istom razdoblju narasla za

    2,8% na godišnjoj osnovi u 2022. godini. Tijekom 2021. godine nosivost flote je narasla za oko 3,6% s padom

    prijevoza rasutih tereta od 3,2%, a u 2022. godini flota je porasla za 2,8% dok je pad trgovine rasutih tereta

    morem bio na razini od 2,7%.

    Clarkson predviđa rast prijevoza rasutih tereta tijekom 2023. godine od 1,3 %, što će uvelike ovisiti o brzini

    oporavka svjetskog gospodarstva, pogotovo uslijed mogućeg negativnog utjecaja oboljenja od Covid-19 u

    nekim područjima, povećanje zastoja brodova u nekim od glavnih svjetskih luka kao i negativan utjecaj na

    trgovinu zbog ratnog sukoba između Rusije i Ukrajine."

    Znaci 2021 i 2022 imamo rast flote 3.6% pa opet 2.8%. Da ne ulazimo u slozene kamatne racune zaokruzimo na 5%. Clarkson sad tu predvidja neki rast tereta od 1.3% u na lani. I sad bi vozarine trebale u nebo, mi crtati rakete itd :/

    Cinjenica je da su vozarine 2020/2021 rezultat congestiona tj covida a sada takvog triggera nemamo. Kina bi trebala rasti 10% samo da offseta rast flote zadjnje 2 god (za kojeg svi mantramo da ga nema) a to valjda niko realan ne ocekuje ove godine ili cak iduce?

    Display More

    Kad je to netko objašnjavao i pisao u analizi da će se dogoditi, i to prije dvije godine, svi su se čudili kao pura dreku, i govorili kako to nije istina. Ali ok, ekipa ovdje ima veliko znanje, pa bolje njih slušati. Rakete su uvijek poželjne

  • DRY BULK

    • proba
    • January 20, 2022 at 6:32 AM
    Quote from lebowski

    OVdje je razgovor s Garyem Vogelom, CEO-om Egle bulka koji ima najsličniju flotu ATPL, taj intervju bi trebao biti za domaću zadaću svakom tko ulaže u dry bulk, a nije sklon Božjoj ruci.

    11.01.2022.

    Gary, again, welcome. Thanks for joining us. I want to start off with the current market balance for midsize drybulk. We had a really good year in 2021. Surprisingly, not a lot of volatility. But we did see those rates pull back a lot into this winter. What's the current situation on midsize drybulk?

    GV: Yes, so I mean, you hit the nail on the head. I mean, obviously rates have pulled back from their highs, but we're finding ourselves here in mid-January with rates over $20,000 around 21,500 this morning. And while it's been a bit volatile by our by our standards, the midsize segment is far less volatile than the larger sizes. And we're coming into this year, a lot different than last year, right? Last year, we started with the Index around 11,000. And it grew from there. Whereas here we're coming in from a higher level.

    So to use a sailing term, we've got a lot of boat speed here. And the balance feels really good. The order book is at historic lows. And we can talk a little bit more about that. And overall demand is really being led by the midsize, which we saw last year as well. So we feel really good as we're starting to engage into 2022.

    JM: Yeah, hopefully 2022 will bring a lot of strength. Obviously, right now we're in the seasonal low point of the market, every January and February, as far back as I can remember, has not been too favorable for drybulk. There's been a lot of chatter, a lot of focus on China. There's been issues, with property sector with Evergrande, the environmental rules, they had an energy crisis, which required them to shut down some imports earlier this year. Do you see China as a major headwind in 2022? Or do you think they're going to be able to normalize a little bit more?

    GV: Yeah, I mean we don't see it as a headwind. I mean, expectations for growth in China is in excess of 5% wherever you look. So I don't -- can't tell you exactly where the ebbs and flows will be. And there's always going to be surprises. But overall, it's clearly a driver. And we think there's certain growth areas, particularly coarse grains, wheat corn, very robust, soybeans continue as well.

    Having said that, China is of course, a really important part overall for drybulk, but China is about 47% of major bulk demand, and only about 22% of minor bulk demand. I keep getting back to this because Eagle derives about two-thirds of its cargo base, from the minor bulk. And so we have much more diversity in terms of the commodities we carry, in terms of the geographic spread and the demand, as I mentioned, from China.

    So it's absolutely important, but we have less reliance. That's also what leads to that less volatility, right. We have more areas to turn to. There might be 15, 20 different things you do with a midsize ship that comes open in China versus a capesize vessel, which is, really limited to effectively going Australia or back to Brazil.

    JM: Yeah, certainly factors we need to watch. It just seems like China's impact on the drybulk market was really to sort of slam the brakes on rates in terms of October, November, December, maybe not deliberately. That wasn't their intention, but the policy changes they did certainly seemed to have that that impact. Are there any other key factors, both positive and negative that you're looking at in 2022? I guess both potential upsides, but also potentials to have more of a weaker year?

    GV: Look, I mean, COVID, clearly, I think we all would have expected 12 months ago to be in a much different place today. So no one really has, a fair, a better idea of what that's going to look like. And that's a concern. And to be honest, it's a constant challenge in terms of navigating, excuse me -- navigating, in terms of port restrictions and ports being closed down, and infections and quarantines and things like that. So that's something operationally that we and everyone else, is facing and crew repatriation continues to be a challenge.

    In terms of, demand, as I mentioned, expectation going forward is that minor bulk demand will really lead drybulk demand next year, by 2.3%, which is a fairly muted number, but seen against fleet supply, actually looks really good. So we think that while they'll definitely will be surprises, we think that the minor bulks will continue to lead. And we've been the beneficiary as well, of what we call the spillover cargoes, right from the container sector, bagged cargoes. And we continue to see those. And obviously, container rates continue to be to be robust. So we think we're benefiting from that as well, and will continue to do so at least for the foreseeable future.

    ...

    ... obrisan dio koji se odnosi isključivo na EGLE, a ne toliko na dry bulk, obrisano da stane u 10.000 znakova za post

    ...

    So we feel good about that. To go out and buy more ships at today's levels, we would need to see a compelling reason, in terms of the forward curve. At the moment, the forward curve is backwardated, even into 2023, which, frankly, I find -- I understand it, but I think the fundamentals would point to a stronger relationship of the end of 2022 and 2023, given the order book, given COVID, and there is a progression going forward, not to mention EEXI.

    So I'm not saying we won't acquire more ships, but we're not out there actively looking to acquire one to three ships. We think we've done the heavy lifting, and we think our fleet with 53 ships is a good size for us.

    ...

    JM: That's an internal debate. All right, Gary. Well, thanks for joining us today. I think it was useful. And we'll continue to watch the midsize dry bulk markets closely. We're hoping for -- obviously, February, March is always the seasonal trough, but we're looking for some strength, hopefully soon. And with that said, Gary, I do want to give you the chance to close on -- look, there's a dozen drybulk firms out there. Why should investors consider Eagle Bulk today, and what differentiates you from those peers that are out there?

    GV: Yeah. Well, thanks for the opportunity. And in terms of wrapping it up, I really, really like drybulk where we are today. This is my 34th year in the industry and I think the future supply the order book looks great. And as much as drybulk looks great, the midsize even better. We have the lowest order book, compared to the drybulk fleet overall. We expect demand to continue to be led by midsize, by the minor bulks.

    If you look at the forward curve, the cape market on the forward curve, when we traded a $1,500 premium for 2022 compared to the supramax, which those assets cost 1.7 times more. So we think the yield, and we talked about that in our Investor Day, you can see on our website, the yield on midsize ships has been significantly greater over 2021. And we think that'll only accelerate this year. And that's not even including the standard deviation and the impact of volatility.

    We think our business model has shown we have an ability to help perform. I talked about dynamic hedging, chartering-in vessels. You mentioned the scrubber exposure right, which is -- we have 90% of our fleet exposed to widening yields, strong governance and probably the most important we have a really strong -- I think, a strong track record that we're proud of. So those are the reasons why I think Eagle is a differentiated company and love the opportunity to talk to you today about it and happy to speak to investors as well. So thank you.

    JM: Thank you, Gary. And we will look forward to keeping in touch in 2022 and fingers crossed for another solid year like we had last year. And thanks again Gary really appreciate you.

    GV: Thank you J, me too. Have a good one.

    JM: You as well. This includes another iteration of Value Investor's Edge live. We just hosted Eagle Bulk, CEO Gary Vogel. Eagle Bulk trades in the U.S. market, stock symbol EGLE. I currently have a long position. As a reminder, nothing on the call today constitutes investment advice or company guidance in any form. If you're listening to this recording at a later date, please be advised that positions may have been updated.

    Disclosure: I/we have a beneficial long position in the shares of EGLE either through stock ownership, options, or other derivatives.

    I wrote this article myself, and it expresses my own opinions. I am not receiving compensation for it. I have no business relationship with any company whose stock is mentioned in this article.

    Display More

    Iz analize koja je napisana prije 3 mjeseca:

    "Svakako vjerujem da će se „rat“ Kine i Australije nastaviti, kao i da će brodovi i dalje trebati čekati ispred kineski luka na ukrcaj po 2tj. zbog korone, ali isto tako vjerujem da će se zagušenje luka smanjiti, što će donekle povećati dostupnost brodova. Od sad, pa do Kineske nove godine u veljači, očekujem jače slabljenje capesize indeksa, nešto manje slabljenje za panamax brodove, i najmanje volatilan indeks manjih brodova."

    "S druge strane, kad govorim o žitaricama, njihov prijevoz je u prvih 6 mjeseci porastao za 6%, prvih 9 mjeseci 5,6%, dok se za cijelu 2021. godinu očekuje rast od nekih 5%. Sljedeća godina je gotovo identična i to je vrlo dobro za brodare koji imaju brodove za prijevoz ove vrste roba, a tu spadaju ATPL (iako on većinom prevozi ugljen, oko 60%), JDPL (koji ovdje nije obrađen jer je prerizičan za moj stil ulaganja, a postoje mnogo bolji i manje rizični brodari), BELCO, PANL, EGLE itd."

    "Iz cijele analize je jasno vidljivo da prednost dajem kompanijama koje u floti imaju manje brodove, i koje su manje zadužene"

    "Zagušenje između 3 i 4%"

    "Iako EGLE ovdje izgleda „precijenjeno“, po svim ostalim karakteristikama on je jedan od najboljih brodara trenutno"

    ....

  • DRY BULK

    • proba
    • January 14, 2022 at 8:28 AM
    Quote from lebowski

    Evo malo o lanjskoj Božjoj ruci:

    1) 2021 was the most productive year to date for the Dry Bulk sector. In the past 12 months, 16K+ active #vessels of all sizes carried out 150K+ #voyages, transporting over 5.2bn MT of Dry Bulk in the process. This is a 5.2% YoY increase, adding over 257m MT to the market.

    2) Nearly all major #commodities contributed to the sector growing, with #Soybeans and #Bauxite being among the exceptions, registering YoY decreases. Steam Coal saw 5.3% increase, Coking Coal - 7.1% increase, while #Steel products (including Scarps) – 15.5% increase YoY.

    3) With the exception of #Supramaxes, every other vessel segment saw YoY growth in 2021. #Ultramaxes (up 10.9% YoY), #Panamaxes (up 9% YoY), Minicapes (up 16.7% YoY), and #Capesizes (up 6% YoY) set all-time highs both for voyages carried out, as well as #cargo transported.

    Izvor: https://public.axsmarine.com/tradeflows?utm…mpaign=analysis

    Ovo je kao strava u ulici Brijestova. Ja ne znam dal vi niste u mogucnosti to shvatiti ili jednostavno ne želite to prihvatiti, ali ja sam uspoređivao 2021 i 2019. Ne s 2020. koja je bila katastrofa, pa je sve jako poraslo jer je niska baza. Iako različiti portali daju različite brojke, vi nit ne uviđate da su ovdje one zapravo još i gore nego one prije navedene, jer je ovdje prevezeno 5,2B tona, a u breakwave-u 5,4B DWT. Zato uzimaš prosjek s više portala i onda zbrojiš. No, i to je potpuno nebitno. Statusquo ima pravo da sam dodao brodove, a ne prijevoz. Izuzmemo li 2019, dobijemo da brodova nije 7-8% više od 2019, nego "samo" oko 4%, što je ogromno, a uskoro cu i objasniti zašto. govorim kukulativno kad oduzmem neto prijevoz i neto brodove. Kao drugo, još jednom, ekipa je govorila da ce ekonomije strašno potaknuti dry bulk. Tu se mislilo na ugljen i željeznu rudu. Tog dvoje nije prevezeno više nego 2019, došli su novi brodovi, a Cape index je bio drugi najviši u povijesti. Stalno spominjete kako jedno gura drugo. Ako to vama ima smisla, onda dobro. Žitarice ne spominjem, ali i one su porasle zbog nevjerovatnog rasta svinja u Kini, koje se isto nije očekivalo tom brzinom. Minor bulk ce i biti najvažniji ove godine, ali i dalje. A zašto je 4% ogromno? Potražite u povijesti koliko je prosječno zaušenje luka, a koliko je bilo prošle godine. Povijesno je oko 3%, sad je oko 6-7% brodova. Ja necu stavljati slike jer nemam vremena. Čim se je zaušenje smanjilo za svega 1 ili 2%, vozarine su padale. Potražite. Drugim riječima, samo tako mali postotak brodova igra veliku ulogu u određivanju cijena. To što vi sve ovo ne želite naci ili prihvatiti nije moj problem. Brojke su jedno, želje i očekivanja drugo. Vama želim da i dalje tražite brojeve koji samo vama odgovaraju. To je odlčno kod investiranja

  • DRY BULK

    • proba
    • January 9, 2022 at 12:19 PM
    Quote from lebowski

    Dok se proba bori da nam objasni kad govori figurativno, a kad nije figurativno, evo i nekih tablica s mintzmyera, odnosno Seeking Alphe. Danas i sutra je još trail 14 dana, a od sutra kreću i intervjui s raznoraznim upravama drybulkeraša, kontejneraša i tankera.

    Dakle, da razjasnimo figurativno i doslovno, tone-milje su lani skočile 4%, s Božjom rukom ili bez. Grafovi nisu preveliki, ali nadam se da se mogu pročitati.


    Quote from proba

    I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.

    Hvala za nabacane brojke i nesuvisla objašnjenja, nadam se da ćeš nas i dalje častiti svojim neprovjeljivim podacima i figurativnim načinom izražavanja.

    Ovaj nit vlastite tablice ne kuži. Lijepo piše da ima više brodova nego tona milja u dry bulku. Stvarno nema smisla

    gigic23

    Razni portali daju razne informacije. Po tvojem je brodova još više izašlo, što je još gore, ne bolje, ali treba gledati NETO i oduzeti brodove koji su otišli u rezalište

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™