1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Infinity

Posts by Infinity

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 16, 2021 at 12:41 AM
    Quote from mitkko
    Quote from Infinity

    Da se zaokruzi priča

    Dobro si me podsjetio na taj članak. Evo jedan citat iz tog članka koji pojašnjava ovo što sam napisao gore o važnosti cape-ova i njihovom utjecaju na manje segmente.

    Iron ore’s high market share in Capesize demand makes the link between the seaborne iron ore trade volumes and Capesize freight rates direct and intuitive. However - maybe less intuitively - the iron ore trade also has a big impact on freight rates in the smaller segments, through substitution effects. Due to economies of scale the Capesize segment can normally offer the cheapest freight on a per ton basis. This is the reason why Capesize is preferred carrier of iron ore and coal on trade routes which have the necessary infrastructure to accommodate these large vessels. The fact that the cape fleet is so dependent on one single commodity group makes it the most volatile segment in terms of freight. High iron ore volumes increase cape utilization, higher utilization leads to higher freight rate which from time to time makes Panamax freight less expensive on a per ton basis. When this happens, we often see cape splits, which typically means that one Capesize vessel is substituted with two Panamax vessels. Somewhat ironically these cape splits seldom occur on the iron ore trade but on the coal trades. Cape splits leads to higher Panamax freight rates which again can make Supramax/Ultramaxes cheaper than Panamaxes on a per ton basis, which means cargo volume is cascaded down into the geared segment.

    Evo i link na članak:

    https://www.klaveness.com/news/2020/10/3…-to-meet-demand

    Uvik sve vuče jedno s drugim samo u kojem omjeru,kad i koliko dugo….

    Capeovi su prema manjima super volatilni, tu smo propustili neke extra zarade koje su capeovi imali a manji nisu toliko hard.

    Trenutno i jedni i drugi lipo zaraduju.

    Sljedeci posa je poslati brodove na redovno dokovanje u vrime najgorih vozarina.

    Smatram da velika većina SPOT brodova to jos nije odradila.

    U slučaju loših vozarina kreće stampedo na dokovanje koje bi opet moglo utjecati da se ublaži pritisak.

    Malo se smanje brzine i krca se manje tereta pa se malo igraju povuci-potegni.

    S ovom dobrom godišnjom zaradom su brodovi u puno boljoj poziciji negoli nedavno kad su morali skupiti ikakav teret i i potpisivati lošije ugovore da spase glavu.

    Nema predaje 💪🏻

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 15, 2021 at 11:48 PM
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Graf je logican.

    Ako za neku dinamiku uvoza pada proizvodnja onda raste stock.

    Ono sto mene zanima su dvije stvari:

    - istek poreza

    - opca konjunktura koja ce podignuti utilizaciju i premasiti vozarine iz 2008, kad je prava Olimpijada u Kini bila najveci driver.

    To je bio cilj 2020 kad sam skuzio pricu s brodarima i nije se promijenio.

    Mozda se i ne ostvari, sve 5. Ali gle, vec smo utvrdili da je moj veci. :)

    A postoji razlog zasto je tome tako...

    Display More

    Opet konjuktura i vozarine iz 2008? A s kojim teretom?

    Mislim mozda sam ja lud ali ajmo vidjeti,mozda i nisam a vi sami sebe obmanjujete. Ja se nadam da ste u pravu ali imam problem vidjeti kako je to moguce pa mi pojasnite.

    Pretpostavljam da slinimo za cape i 200k+ i slicno pa evo na primjeru danas popularnog ironorea

    https://www.statista.com/statistics/589…ight-worldwide/

    Ukupno je u 2020 proizvedeno oko 10% rude vise nego 2008 (da nebi bilo covid uzmimo 2019, ista stvar). Vidjeli smo na primjeru valea kako je tesko povecati proizvodnju.

    A sad spektakl:

    https://agtransport.usda.gov/stories/s/bwaz-8sgs

    2008 imamo cca 140 milja dwt nosivosti na cape i vlocovima

    2020 imamo ugrubo 340 milja dwt na cape, large cape i vloc

    I onda ce vozarine biti na 2008 levelu?

    Display More

    Da se zaokruzi priča

    Files

    F05BA1CB-CFA0-4085-BE92-A52AC11DC8DD.png 210.18 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 15, 2021 at 10:50 PM
    Quote from mitkko
    Quote from 5. Element

    Restocking rudace se izgleda svakako radi.

    Tako da je poslije one gluposti od olimpijade izgledan nastavak nekih aktivnosti tamo.

    Medjutim, ono sto mislim da ce donijeti prevagu je ostatak svijeta. Kad se definitivno prigasi korona.

    I tada bi mogli docekati ono sto smatram da treba biti. Premasenje 2008.

    Primjecujete da promatram malo dulje razdoblje od tjednih ili malo duljih razina tipa e sad evo pada pa mozda naraste, ide u podrum itd. :)

    P.S.

    Vidjet cemo. Nikad se ne zna.

    Display More

    Kada smo kod restockinga, evo jedan svjezi graf, pokazuje odnos proizvodnje celika (kontinuirano pada) i zaliha zeljezne rude (kontinuirano raste) od ljeta do danas.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Inflacija

    Jedan kupuje,drugi čuva

    Imamo ga i mi koju tonu u floti 😉

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 15, 2021 at 2:57 PM
    Quote from jasko

    BCI 5 T/C routes 180000 27137 -5701

    BPI 5 T/C routes 82500 24693 -1218

    BSI 10 T/C routes 58328 27960 -91

    BHSI 7 T/C routes 38200 28159 -24

    BDI INDEX 2665 -267

    BDI koalicija pred raspadom?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 15, 2021 at 8:05 AM
    Quote from Milo

    Ja mislim da bi od ove godine moglo kapniti malo dividende...to bi diglo dionicu sigurno...još ako se nastave brodarine, i blizu ovim razinama, to bi bilo odlično...

    Kunu po brodu?

    Da je neka druga branša nebi očekiva.

    U pomorstvu bi se moglo nazdraviti za novi rodendan i dobru godinu sa whiskey on the rocks.🥃

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 14, 2021 at 8:58 PM
    Quote from KicanCRO
    Quote from Infinity

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…31c8a7ab100.pdf

    Ovo je zadnja vijest.

    Mislim da je Joker u rukavu.

    U najmanju ruku su mogli preprodati ugovor jer od ove vijesti na dalje su novogradnje rasle do preko 43M$.

    Iako je možda moguće uzeti 2-3 M$ ispod stola pa odustati.Dobro svima osim nama.Neznam kakvi su Kinezi po takvim pitanjima ali po škverovima i našem mentalitetu svega ima.

    Ima neka vijest da su odustali?

    Display More

    Ma nisu odustali, tko je pustio te gluposti? Bila je vijest da su dogovorili zakljucno ta dva broda pa je opovrgnuto, na stranim stranicama o dry bulku, nista drugo. Pa nisu ludi odustati, vec i na tom ugovoru su zaradili masne pare.

    Display More

    Bila je ona falsa vijest da je sve skupa 6 novih pa se demantiralo

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 14, 2021 at 8:37 PM

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/COI-ATPL-6bc19546d1d1cec0229f031c8a7ab100.pdf

    Ovo je zadnja vijest.

    Mislim da je Joker u rukavu.

    U najmanju ruku su mogli preprodati ugovor jer od ove vijesti na dalje su novogradnje rasle do preko 43M$.

    Iako je možda moguće uzeti 2-3 M$ ispod stola pa odustati.Dobro svima osim nama.Neznam kakvi su Kinezi po takvim pitanjima ali po škverovima i našem mentalitetu svega ima.

    Ima neka vijest da su odustali?

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 14, 2021 at 6:26 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from lebowski

    Padaju i kontejneraši iako su im vozarine ruše all time highove i imaju manje dugova od drybulka i mnogo manji P/E i sve. Kakve supre, kakvi hendiji, sve pada, idemo dolje, sutra ne postoji, omikron, tapering, nuklearne bombe i to... ^^

    Ako ode u ovom smjeru i dalje pa i ako ostane, neki ce doslovno moci u 1Q napravit buyback i pokupit bar cetvrtinu firme na burzi s dobiti od ovog kvartala, zanimljiva vremena sta se tice valuacija i percepcije trzista oko istih.

    ps. imaju manje duga ali i veci order book pa taj dug isto treba uzest u obzir kao dodatno veci u nadolazecem periodu.

    Novogradnja Kasmarmaxa je 40 M$

    Na 4 broda su u plusu trenutno laganih 23M$

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 14, 2021 at 1:43 PM
    Quote from tenchi0110
    Quote from mitkko

    ATPL šaptom pade. Neobično je da nitko ništa ne komentira.

    Svi zadaju naloge na kupnji pa ne stignu...

    Solidarni a nismo šktavi, 200-300 kn gori doli nam ne predstavlja problem 😉

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Infinity
    • December 14, 2021 at 1:02 PM

    Možemo li onda individualce zvati humanitarcima?

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 13, 2021 at 10:11 PM

    Impresivno,nemoš protiv njih

    VIDEO: 100 metara visok lift u Kini diže i spušta brodove u jednom potezu - Pomorac
    Uz postojeće "liftove" za brodove diljem zemlje, Kina je još jednom probila granice infrastrukture - sustav "liftova" na rijeci Yangtze
    pomorac.hr
  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 13, 2021 at 9:35 PM

    . . .

    https://compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 12, 2021 at 5:03 PM

    Kontenjeri+ ZIM,tankeri i bulkovi sa naglaskom na “malešne”

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 11, 2021 at 12:02 PM

    Nama trenutno najbitnije limenke su ovaj tjedan u plusu za

    BSI + 1324

    BHSI + 230

    Another week-another dollar

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 10, 2021 at 8:30 PM
    Quote from lebowski
    Quote from looserst

    Pricekaj da Jasko dovrsi pivu pa ce javit. To imaju samo on i Joakim ;)

    Kod Joakima ti je na 10.000, nema se tu šta crtat.

    Evo se Joakim javlja,kaže sve je pod kontrolom.

    Šalje sliku:

    Files

    3C8CC540-8E72-4076-B4BC-805C05510D47.jpg 70.63 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 8, 2021 at 2:05 PM

    BDI -3423 up

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Infinity
    • December 7, 2021 at 1:05 PM
    Quote from Milijarder
    Quote from Infinity

    Dugoročniji su imali lipu priliku u rastu pa i u padu skupiti zadovoljavajuću količinu.

    Trejderi se vjerojatno igraju trenutno opreznijim kolicinama.

    Za sljedeći jači dokup i jači ulaz trejda se vjerovatno čeka pad vozarina koji se sezonski i očekuje.

    Ta 2022. će biti vrlo zanimljiva.

    1Q će odrediti startnu poziciju za još jedan krug.

    Ako ostane na visokim razinama dolazi do češkanja po glavi 🙄

    Display More

    A što ako je sezonski pad već iza nas?

    Display More

    Neka ti pokuša na to odgovoriti netko tko nema a htio bi kupiti.

    Ipak sam spreman da ce malo poklekniti vozarine,klackanja ce uvik biti.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Infinity
    • December 7, 2021 at 12:34 PM
    Quote from Milijarder

    Ovih dana se sa dionicama bulkera na ZSE, praktički ne događa ništa, dok istovremeno indexi i future-si uredno, lijepi broj dana rastu.

    Što mislite Kolegice i Kolege, do kada bi ova stagnacija mogla potrajati?

    Što bi mogao biti okidač?

    Nemojte mi samo odgovoriti: dok ne krene! :)

    Dugoročniji su imali lipu priliku u rastu pa i u padu skupiti zadovoljavajuću količinu.

    Trejderi se vjerojatno igraju trenutno opreznijim kolicinama.

    Za sljedeći jači dokup i jači ulaz trejda se vjerovatno čeka pad vozarina koji se sezonski i očekuje.

    Ta 2022. će biti vrlo zanimljiva.

    1Q će odrediti startnu poziciju za još jedan krug.

    Ako ostane na visokim razinama dolazi do češkanja po glavi 🙄

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 6, 2021 at 10:01 PM

    🤞🏻

    ✌🏻

    👋🏻👋🏻👋🏻

    Uvik ima nade.

    Files

    636D570E-DE0B-411E-8912-99C87442A737.png 97.91 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 4, 2021 at 2:23 PM
    Dramatične promjene na globalnom tržištu pšenice: Mlinari se hvataju za glavu, a cijene lete u nebo
    www.poslovni.hr

    Suše,poplave i bliske budućnosti…

    Files

    DBB49FF6-C1B0-49B0-89A2-8804F1E50E6C.png 210.18 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™