1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. brajakica

Posts by brajakica

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 11, 2022 at 6:46 PM

    Idemo dalje...🐰

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/10, MRs continue their hot streak:
    - LR1: 10,700 (-2400)
    - LR2: 11,700 (+300)
    - MR 37: 9,700 (+1500)
    - MR 38: 62,900 (+900)

    Poten dirty tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/710, continues rate strength:
    - VLCC: 11,000(+3500)
    - Suezmax: 54,200 (+3000)
    - Aframax: 53,100 (+1000)
    - Panamax: 36,600 (+4200)

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 11, 2022 at 3:32 PM

    Ovaj vikend smo puno toga opet bezuspjesno pokusali izvuci kljestima od "znalaca".

    Opet je ispalo da neznaju nista.

    Mozda znaju ali odgovora na niti jedan "kljucni moment" ;( ne zele dati? =O

    Ne odgovaraju koji je bio demand, koji je sada a ni koji ocekuju da ce biti za 3-6mj.?

    Kako biti uspjesan ulagac ako neznas sto bi mislio? =O 😱

    Mozda ce ovo pomoci? :saint:

    India oil demand was 19.410 million tons in March 22, +4.2% y/y, +21.8% vs Mar 20, -0.8% vs Mar 19

    India's March fuel demand hits 3-year high, petrol sales at record peak
    India's fuel demand rose to a three-year high in March, with petrol sales hitting an all-time peak, as the market accumulated supplies foreseeing price spikes…
    www.reuters.com
  • Energetska kriza, posljedice, rjesenja ...

    • brajakica
    • April 11, 2022 at 3:22 PM

    Fosilni izvori nisu pozeljni ALI

    su i dalje neophodni.

    dokaz da pocinje proces iz GuG?

    Subscribe to read | Financial Times

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 11, 2022 at 2:55 PM

    Ponovo sam pitala znalce i ovih dana sto misle kako ce scrapping utjecati na tankerase.

    Bilo je svega ukljucujuci i lektorskih instrukcija ali i dalje nista o scrappingu🤪, mozda misle da nije vazno? :/ ^^

    Ili su opet prezauzeti gledalicom? :/  ;(

    Tanker recycling market je za sada bolji od 2021. koja je bila jako dobra.

    ima tko novijih podataka o starosti tanker flote?

    Files

    IMG_20220411_145923.jpg 44.06 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 11, 2022 at 2:11 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    Kazete:

    "Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni"

    Ne slazem se.

    Imate ovdje vise slike yahoo lista tankerasa/produktasa koje dokazuju da su u 2022. rasli prije rata +40%.

    Vi i vecina drugih niste prepoznali sve ono pozitivno sto se mjesecima dogadalo na strani demanda a na ovom threadu je svakodnevno dokumentirano od studenog,bilo je i ismijavanja toga od nekih komentatora.

    Nije bitna samo nasa sestra tpng, thread se zove "Tankerasi strani i domaci"

    Na strancima je u 2022. propusteno +40%. u prva 3 mjeseca.

    U jednom trenutku sestre produktasice PXS +108%

    STNG+65%

    To je bila velika prilika,sada je manja ali je dobra na tpng koja je rasla vrlo malo u odnosu na strance.

    Rat samo ubrzava proces na tankerima koji je i bez rata bio neizbjezan.

    Orderbook?

    Nedostatak slotova?

    Starost flote?

    Eexi?

    C II?

    JCOP+ Venezuela?

    Ruski floating storage?

    Rast tonmilja?

    Demand raste na novi vrh?

    Mozete li ove upitnike prokometirati?

    Jer po meni sve ce vrlo pozitivno utjecati na odnos demand/supply.

    Dali je ovo dry bulk 2 na pocetku?

    Promatrajmo i dalje😁 :saint:

    Display More

    Nepopravljiva si, uzalud je objasnjavati ti kao po ravnoj crti gledas, rat je poceo 24.2 i sad ako je cca 20 dana prije poceo rast i bilo dno tankera onda to nije zbog rata nego zbog neceg treceg kao zbog naglog rasta demanda 5.2 ili sta vec ???, kako tako nesto mozes izjavit, a ne promislit malo pa tankeri su reagirali prije sluzbenog rata spekulativno zbog mogucnosti da se nesto desi jer vidi cuda tako se dionice ponasaju spekulativo reagiraju na informacije koje se mogu dogodit, jer se prije rata vojska nakupljala, dogadjale vjezbe na granici, amerika je pustala obavjestajne informacije da ce napast ukrainu i sta mislis da je market reagira tek 24.2 na tu informaciju ili vec prije, ocito si ti o toj mogucnosti saznala tek na dan 24.2 kad se dogodilo za razliku od drugih.

    Display More

    Stvarno ste nepopravljivi. Koliko prije rata su tankeri smjeli rasti a da nije spekulativno?

    Od prvih dana 2022.poceo je rast cijene nafte i tankerasa/produktasa kao posljedica jakog rasta demanda, na ovom threadu postoji >10 dokaza za to jos u sijecnju.

    citirate da ce LR tankeri profitirati od iranaskog sporazuma.

    Meni odgovara, imam stng, mogli ste ga i vi izabrati i ostvariti u 3mj +70%.

    Izabrali ste podbadanje onih koji su pravilno prognozirali novi trend na nafti i tankerasima/produktasima.

    Samo nasa sestra tpng nije rasla ali i to se promjenilo ovih dana.

    Kada vise nece biti dovoljan broj LRa hoce li biti dobar i MR tanker,hoce li se to prenjeti na visine vozarina za MR?

    Od kuda ce doci nafta u europu ako nece iz ruskih rafinarija?

    Posljedice za sestre produktasice?

    Russia's Taif refinery shuts operations due to overstocking - sources
    Russia's 150,000 barrel-per-day Taif refinery in the Tatarstan region has shut down operations due to product overstocking as demand for Russian oil products…
    www.reuters.com

    Sa petkom U 2022. sa prilozenog spiska

    tankerasi +37%

    Produktasi +42%

    Tpng +6%

    Promatrajmo :saint:

    Files

    IMG_20220408_225602.jpg 98.03 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 10, 2022 at 8:21 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Taman kada sam pomislio da smo razjasnili nejasnoće i da će daljnja rasprava biti konstruktivna, ti nastaviš udarati po starom.

    Po tvom shvaćanju su to samo "točke i zarezi", dok svakome tko imalo razumije uzročno-posljedične veze su to ključni momenti koji pričaju potpuno drugačiju priču... malo demand raste pa onda ipak nije rastao, odnosno je ali nije toliko, ali on nije ni bitan... onda je najbitnija cijena nafte koja obara rekorde, a onda u drugom postu ipak nije, već demand... onda supply malo je bitan, odnosno nije bitan, on je visok, odnosno nije toliko, već je zapravo nizak... onda OPEC snažno podiže proizvodnju, dok unatoč tome demand raste snažnije, ali onda ipak ne, tko je opće spominjao OPEC?... onda malo brkamo dirty i clean tankere i njihove vozarine... onda situacija u Ukrajini nije uopće bitna, odnosno je, ali ne toliko jer bi i bez tih geopolitičnih tektonskih poremećaja i dalje sve bilo isto... prenosiš vijesti koje god tog dana imaju bullish prizvuk, bile one primjenjive ili ne... onda kada te se upozori na očigledne misaone/logičke pogreške sebe prozoveš stručnjakom, a druge pokušaš diskreditirati inputirajući im svoje razne kontrukcije... a stalno nagovaranje ljudi na kupnju i nuđenje glave na pladnju neću više ni spominjati...

    Teško se s takvima može išta suvislo komentirati i/ili konstruktivno diskutirati. Ne znam kako drugi, ali ja osobno tako brzo izgubim volju za komentiranjem bilo čega s tobom, a još manje priželjkujem tvoj respekt.

    Display More

    Ako su lektorska pitanja tipa tocka ili zarez kako vi kazete "ključni momenti" i nisu vam vazniji od stvarnih kljucnih momenata

    kao sto su OB,slotovi, starost flote utjecaj EEX, CII,procjene demand za 6mj tada nema potrebe da zatrpavamo prostor.

    Opet nismo nista saznali o vasim ocekivanjima i prognozama za tankere a sada ih je puno lakse formulirati nego prije par mjeseci? :(

    Mislim da naslucujem zasto? :/ :)

    promatrajmo i odgovor ce stici :saint:

    puno uspjeha i pohvalite se kao i kada ste prodavali:thumbup:

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 10, 2022 at 7:34 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni to se vidilo i na kraju godine kada su sve prognoze da ce se tankeri oporavit za kraj godine pali u vodu i onda prolongirano za jos godinu dana kao bit ce slijedeca, to je cinjenica, uzrok stagnacije cijene dionica tankera je samo zbog ocekivanja da ce se ipak oporavit s vremenom da ce se zaustavit trend gubitaka i zbog rasta vrijednosti brodova zbog inflacije i popunjenosti brodogradilista drugim brodovima, demand i supply nije bio uskladjen i uskladjivao bi se pomalo s vremenom ali nedovoljno da nesto posebno postane investibilan taj sektor nasuprot puno drugih sektora, rat je jedina bitna cinjenica koja je odredila investibilnost sektora, sve prije toga je puno svacega za nista konkretno sta bi napravilo turning point vrijedan znacajnog rasta.

    Display More

    Kazete:

    "Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni"

    Ne slazem se.

    Imate ovdje vise slike yahoo lista tankerasa/produktasa koje dokazuju da su u 2022. rasli prije rata +40%.

    Vi i vecina drugih niste prepoznali sve ono pozitivno sto se mjesecima dogadalo na strani demanda a na ovom threadu je svakodnevno dokumentirano od studenog,bilo je i ismijavanja toga od nekih komentatora.

    Nije bitna samo nasa sestra tpng, thread se zove "Tankerasi strani i domaci"

    Na strancima je u 2022. propusteno +40%. u prva 3 mjeseca.

    U jednom trenutku sestre produktasice PXS +108%

    STNG+65%

    To je bila velika prilika,sada je manja ali je dobra na tpng koja je rasla vrlo malo u odnosu na strance.

    Rat samo ubrzava proces na tankerima koji je i bez rata bio neizbjezan.

    Orderbook?

    Nedostatak slotova?

    Starost flote?

    Eexi?

    C II?

    JCOP+ Venezuela?

    Ruski floating storage?

    Rast tonmilja?

    Demand raste na novi vrh?

    Mozete li ove upitnike prokometirati?

    Jer po meni sve ce vrlo pozitivno utjecati na odnos demand/supply.

    Dali je ovo dry bulk 2 na pocetku?

    Promatrajmo i dalje😁 :saint:

  • DRY BULK

    • brajakica
    • April 10, 2022 at 4:35 PM
    Quote from Shogun

    Bravo mitkko

    Odlican post. Sad je jasno zasto su kinezi odlucili odrjesiti vrecu novih potpora i to doista velikih - duplo veci nego americki infr. plan.!!

    A povrh svega i unatoc problemina kineza u 1 qvartalu, BDI prosjek je veci neko q1 2021...

    Da kina duplo od usa ALI kina u godinu dana a USA u PET godina. =O ✌️🐰😁

    Chinas Planned investment this year amounts to at least 14.8 trillion yuan ($2.3 trillion), according to a Bloomberg. That’s more than double the new spending in the infrastructure package the U.S. Congress approved last year.

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 10, 2022 at 3:11 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

    Display More

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

    Display More

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 10, 2022 at 12:07 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Rat ima pozitivan utjecaj ali puno vaznije su one druge stvari koje mjesecima idu na bolje.

    Imam strane tankerase,rast veci ili manji tpng nije mjerilo stanja na tankerasima/produktasima.

    Zse je mala bara puna krokodila i mogu se bacati uroci i black magic dok ide.

    Ocekivano dosao je dan da vise ne ide.

    Stranci +40% u 2022.

    Oil Demand nije jos ATH ali ce biti, po vama nece, promatrajmo.

    mjesecima ponavljam ovdje:

    Demand od prije kovida na svim robama je sada jaci, nafta nece biti izuzetak. Avio promet ce se oporaviti(2mb),orderbook je jako nisko,slotovi popunjeni sa lng i kontejnerima tankeri ce usporiti(EEXI,CII)

    cijena scrapa visoka,

    Novi nukler sporatum sa iranom pred potpisivanjem, i sa venezuelom se dogovara.

    To ce stare tankere gurnuti u rezalista.

    Dajte vi svoje analize i prognoze.

    Display More

    Za ovo trenutno stanje je zasluzan iskljucivo rat. Pa jel ti nije cudno da je cijena goriva na ATH, a demand jos uvijek nije dosao ni na predkorona razine?

    I druga stvar... kad sam ja to rekao da demand nece porasti? Pa zdravorazumski je ocekivati da ce porasti nakon onog ogromnog pada koji smo vidjeli zbog korone. Naravno da ce se avionski prijevoz oporaviti, nece se ljudi prestati voziti avionom. Sve je samo pitanje vremena i kako ce supply popratiti taj porast demanda.

    Evo i jedna pozitivna vijest po pitanju avioprijevoza. Kako je zatvoren ruski zracni prostor za strane aviokompanije, i obrnuto, sada avio rute istok-zapad, umjesto najkracim, voze zaobilaznim putevima, sto za isti broj putnika bitno povecava milje, pa onda i potrosnju goriva. Drugi par opanaka je pitanje u kolikoj mjeri ce avio kompanije uspjeti prebaciti velike dodatne troskove goriva na putnike i kako ce to utjecati na avio promet.

    Display More

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 10, 2022 at 8:37 AM
    Quote from mitkko
    Quote from Marin83

    Nakon gotovo mjesec dana pisanja stručnih analiza, i uloženih sati i sati truda u tipkanje zašto dionica ne valja i podcjenjivanja vas kolegice, netko kupi 5-10k dionica TPNG u dva dana (moja osobna procjena). hmmmm Što kazati, kakvu poruku poslati????

    Nekako mi se pari da će sada biti mjesec dana pozitivnih analiza, dok cijena ne dogura do 55kn, te onda iskrcavanje i eto cijene opet na 45kn ili manje.

    Isprika moderatoru na off-u.

    Ne mislis da ova zivost na dionici ima neke veze sa cinjenicom da su se vozarine zadnjih dana doslovno gotovo udeseterostrucile? Ne mislis da je to ipak pozitivna okolnost i da je zasluzilo da se o tome pozitivno pise?

    Ekipa moja draga, stvarno ste nevjerojatni.

    Rat ima pozitivan utjecaj ali puno vaznije su one druge stvari koje mjesecima idu na bolje.

    Imam strane tankerase,rast veci ili manji tpng nije mjerilo stanja na tankerasima/produktasima.

    Zse je mala bara puna krokodila i mogu se bacati uroci i black magic dok ide.

    Ocekivano dosao je dan da vise ne ide.

    Stranci +40% u 2022.

    Oil Demand nije jos ATH ali ce biti, po vama nece, promatrajmo.

    mjesecima ponavljam ovdje:

    Demand od prije kovida na svim robama je sada jaci, nafta nece biti izuzetak. Avio promet ce se oporaviti(2mb),orderbook je jako nisko,slotovi popunjeni sa lng i kontejnerima tankeri ce usporiti(EEXI,CII)

    cijena scrapa visoka,

    Novi nukler sporatum sa iranom pred potpisivanjem, i sa venezuelom se dogovara.

    To ce stare tankere gurnuti u rezalista.

    Dajte vi svoje analize i prognoze.

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 9, 2022 at 11:13 PM
    Quote from mitkko

    Haha... "Zarez ili tocka who cares?"... pa to je cijela poanta. Masis takav jedan "zarez" i masila si cijelu poantu! ako

    Nisam "masila" u studenom u 2022.

    "Nafta i tankerasi su odlican izbor u 2022."

    U prva 3 mj. 2022. nafta +85%

    Tankerasi+50%

    Vi ste mojoj prognozi za tankerase mjesecima cvrsto oponirali.

    Pridruzite nam se u davanju prognoze za tankerase.

    Potvrdite svoju staru preporuku za prodaju ili iznesite novu.

    Imate ciljanu cijenu za tpng?

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 9, 2022 at 10:52 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Ne pricamo istim jezikom pa nije cudo da se ne razumijemo?:/ ;(

    Pa da pojasnim moj "ATH"

    se odnosi na u citiranom textu od mene podvuceno crtom

    "By far, a record high."

    Za mene je ako mozda vama i dalje nije demand jak.

    Ali vi ste se javno na ovom forumi hvalili prodajom tpng dok sam se ja u isto vrijeme hvalila da kupujem(mozda i bas od vas) pa je normalno da vidimo iste stvari razlicito.

    O stanju demanda i njegovoj prognozi sam napisala puno komentara na ovom threadu, do sada se je velika vecina potvrdila.

    promatrajmo dalje :saint:

    Display More

    Ti ne razumijes citat koji si sama postala i podcrtala. ATH je cijena goriva, ne demand (citaj: potrosnja goriva). Lijepo ti pise, 320 $ per barrel... cijena je na ATH.

    Display More

    Zarez ili tocka who cares?

    Netko od nas je tocno prognozirao a netko netocno prognozorao tocka.

    Kakva je buducnost tankerasa danas po vama?

    Crna kao prije?

    Razmisljate o kupnji?

    Mislim da nije neprostojno pitati onog tko se sam javno hvalio da prodaje tpng oponirajuci nama koji smo kupovali?

    Nakon svih vasih promasaja i nasih pogodaka Vas je izbor patronariziranje drugih koji su se zadnjih mjeseci potvrdili kao znalci da suprotno vasim prognozama daju ispravne prognoze za tankerase? <X :thumbdown:

    I to opsirnim pojasnjavanjem ispisanim na 30 strana? =O

    Sve je ovdje dokumentirano ;)

    Promatrajmo dalje :saint:

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 9, 2022 at 9:53 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Bullish za produktase

    Demand je jak, ATH.

    In thephysical market, New York harbor jet fuel jumps to, well, a very, very, very crazy price of >$7.5 per gallon (that's ~$320 a barrel). By far, a record high. The world is short of middle distillates, particularly of diesel, and now that's spilling over into jet fuel

    Nije demand jak (jos manje da je na ATH) nego je supply tanak, zato je cijena goriva na rekordnoj razini. Demand dakako raste, ali je i dalje nizi od razine iz 2019.

    Ne pricamo istim jezikom pa nije cudo da se ne razumijemo?:/ ;(

    Pa da pojasnim moj "ATH"

    se odnosi na u citiranom textu od mene podvuceno crtom

    "By far, a record high."

    Za mene je ako mozda vama i dalje nije demand jak.

    Ali vi ste se javno na ovom forumi hvalili prodajom tpng dok sam se ja u isto vrijeme hvalila da kupujem(mozda i bas od vas) pa je normalno da vidimo iste stvari razlicito.

    O stanju demanda i njegovoj prognozi sam napisala puno komentara na ovom threadu, do sada se je velika vecina potvrdila.

    promatrajmo dalje :saint:

  • Krediti za privatne osobe

    • brajakica
    • April 9, 2022 at 10:37 AM

    Pad kupovne moci kroz inflaciju bi mogao negativno utjecati na mogucnost otplate kredita i prodaju dijela nekretnina pod kreditom. Kako najbolje sacuvati vrijednost casha ako kupovina deviza vise nije opcija kao sto je nekad bila?

    Meni su nekretnine preskupe i ocekujem realan pad cijena koje ce radi inflacije nominalno rasti.

    Crypto mi je prerizican, casino mi nije opcija. Zlato je skupo.

    Najbolje sto sam smislila je kupnja visoko dividendnih dionica.

    I njima cijena moze pasti na neko vrijeme ali necu ih prodavati vec cekati da opet narastu. U meduvremenu uzimati dividende :/

    Kako bolje odigrati ovu inflaciju?

    Pitala sam i na drugim temama ali nema odgovora :/

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 9, 2022 at 10:14 AM

    The cost of insuring merchant ships sailing to ports in the Black Sea has spiraled out of control, becoming a huge potential impediment to the movement of Russian cargoes from the region.

    Underwriters are charging as much as 10% of the value of a ship’s hull -- basically the vessel’s worth as an asset -- for what is called additional war-risk premium, according to four people involved in the market. Some are simply quoting to cover at prices that they know will be refused. There was almost zero cost prior to the war.

    Black Sea Crude Export Terminals

    Three terminals handle about 1.8 million barrels a day of crude exports

    The Cost of Insuring Black Sea Shipping Is Out of Control
    www.bloomberg.com
  • DRY BULK

    • brajakica
    • April 9, 2022 at 9:36 AM

    Zeko reko a market potvrdio da trend-frend spika na bulkerima drzi vodu ;) ✌️🐰😁

    Market negativan sentiment, bulkeri u jakom rastu.

    Ovo bi sada napokon trebao biti pocetak sezone na kejpovima.

    Premija za balastiranje prema brazilu je 8,5k

    Vale se mora i hoce primiti posla ako ne zeli propustiti veliku zaradu koja mu se servira na pladnju, inace ce letjeti glave🤒;(😅

    Promatrajmo:saint:

    Files

    IMG_20220409_091925.jpg 129.37 kB – 0 Downloads
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • brajakica
    • April 8, 2022 at 11:25 PM
    Quote from plavi05

    Slažem se s vama, ali mi smo manjina u našem društvu, ljudi žele živjeti od države, a ne od tržišta.

    Tocno ali to je nezdravo i to ce imati svoju cijenu a nagradu za nas, trebalo bi, promatrajmo :saint:

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • April 8, 2022 at 11:03 PM

    BCTI 898

    Danas jos dosta veci rast stranaca od jucer.

    cak i nasa sestra Trnoruzica se malo trznula, na najvecu cijenu u 2022. 44,40 +6%

    pri solidnom volumenu 280k

    i dalje u velikom zaostatku za sestrama produktasicama >30% ali EPPUR SI MUOVE :/ 😅

    Black magic i uroci skinuti, Trnoruzica se probudila, nisam ni sumnjala ;)

    Idemo dalje.... 😁

    Files

    IMG_20220408_225804.jpg 167.83 kB – 0 Downloads IMG_20220408_225602.jpg 98.03 kB – 0 Downloads
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • brajakica
    • April 8, 2022 at 10:40 PM
    Quote from plavi05

    Nažalost ljudi koji imaju novac u HR su opsjednuti politikama zavjere, predrasudama, nepovjerenju u tržišta kapitala, jedino vjeruju građevinskom zemljištu, kućama, stanovima i onom što se vidi vlastitim očima.

    Rat nije izazvao inflaciju ali ju je pojacao. inflacija ima svoje velike posljedice, nekretnine su precijenjene i na njima je vjerojatan gubitak ako ce recesija. Slazem se da hrvati ne vole dionice.

    Copy paste iz GuG sa zapada ce se dogoditi, nitko nezna kada.

    Mozda kada vide kako mi zaradujemo dok oni gube na vrijednosti novca i nekretnina:/ :saint:

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™