Kako ono kažu, u kontejnerskom sektoru vozarine padaju of the cliff. I onda se pojavljuju neki novi, nadobudni igrači i plaćaju 130 milijuna dolara za brod star 12 godina koji može prevesti 8.800 TEU. Pa mislim, jel taj Maersk pao s kruške? Jel imaju viška lovei premalo iskustvo u biznisu? Nije mi to jasno.
https://www.tradewindsnews.com/containerships…ket/2-1-1254392
Inače, po tim valuacijama DAC vrijedi 320$ po dionici. DAC po scrap cijenama od 400$ vrijedi 140$. Ili, kako kaže burza, 60$.Ako to rade, nebitno tko su, ponašaju se kao da su pali s kruške. 130mil$ je prevelika lova za takvu polovnu lađu. Još pogotovo u vrijeme kad kola kreću nizbrdo. Veliki brodovlasnici žive u svom svijetu, lova im udarila u glavu i čini mi se da su slijepi za sve buduće probleme.
Cudno da amkby ovakav potez vuce a ne neko od grckih megalomana ali ko smo mi da im sudimo