1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 57
  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • looserst
    • August 7, 2021 at 11:39 PM
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.

    Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?

    Nije. Tu je jedino problematično sto firma nije “public” jer ima većinskog vlasnika. Mirovinci su manjinski dionicari i oni mogu slobodno raspolagati dionicama bez ikakvih ograničenja. S jedne strane takva vlasnicka struktura sa “parent” company ima prednosti, ali ima i ograničenja (nedostataka). Ne možeš je preuzeti bez većinskog (kontrolnog) paketa…. A onda, a tko je ikad čuo da je neka brodarska kompanija koja je bila “public” preuzeta na burzi. Obzirom na lokalnu ograničenu likvidnost, ja takvu vlasničku strukturu u smislu rizičnosti i probabilty-a od defaulta gledam kao svojevrsnu prednost.

    Ali u smislu volatilnosti, zarade i svega onoga sta volimo kod brodara (volimo zar ne :rolleyes: ) nije dobro. Sad kome je do cega. Brodovi bez rizika mi ne idu, to je ko cevapi bez ajvara 8o

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • looserst
    • August 7, 2021 at 11:26 PM
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu? :/

    Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.

    Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.

    Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.

    Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • looserst
    • August 7, 2021 at 11:11 PM
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    Quote from naim

    Sto bi se recimo dogodilo da mirovinac poželi izaći temeljem procjene da mu ae vise ne isplati biti u dionici?

    Jasno je da ove najave otkupa u trezor nemaju namjeru stvarne kupnje nego samo uvjeriti one koji su u poziciji da program postoji. Ne bi me iznenadilo da u nekom trenutku i otkupe neku sicu, tek toliko da pokažu da su tu, al očito stvarna namjera kupnje ne postoji već je ona vise deklarativna.

    Tigar pd papira.

    Quote from naim

    Trezor je očito kupovao do određene cijene. Nakon toga vise nije.

    Odnos TNP i TNPG je apsolutna kontrola od strane TNP i sisanje naknade za upravljanje. Dakle, odnos vazala i sluge.

    Zapravo je TPNG nastala tako da se izbace manjinski dionicari iz TNP i prebace u ovisnu firmu. Oni mirovinci koje su “izvarali” na TNP logično nisu nikada uložili ni lipe u TPNG.

    Dakle, ne bih se kladio na neku izuzetnu korektnost većinskog vlasnika jel je isti uglavnom bio i ostao nekorektan. Drugi par rukava je poslovanje. Ono očito trenenitno nije loše, a kakvo će biti ubuduće, vidjet ćemo.

    Quote from naim

    Samo sto te novce oni nikad neće zaraditi. Ista je priča bila sa bulkom na spotu, a te izračune koje su forumaši vrtjeli po forumu, nažalost nikad nismo vidjeli.

    Meni je najveća prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici koji su nacelno transparentni, al tko se jednom opekao, njima ne bi vise povjerio ni kunu. Ili po staroj narodnoj... vuk dlaku mijenja, al ćud...

    A sad, ima dosta mladjih ulagaca neopterećenih prošlošću, a takvi neka vjeruju ili ne vjeruju. Iako, najbolje bi bilo da se drze kvalitetne vlastite procjene uz nužnu korekciju (maržu sigurnosti).

    Quote from naim

    Jesi ti bio dionicar TNPL?

    Očito nisi. Jel da si bio znao bi kako su Pavić i Koscica dijelili dioničare u TNPL, a kasnije isplaćivali one koji su ostali u majčici.

    Pitaj ih koliko je Ive Mustac dobio para, a koliko običan puk.

    Jel uopće znaš kako je nastala TPNG i zašto se ekipa trudila uz velika obećanja o dividendi prebaciti dioničare TNPL u TPNG?

    I zašto su primjerice PBZ mirovinci unutra, a AZ nema ni jedne dionice?

    Ti kao “stručnjak” i odgovoran procjenitelj bi trebao znati genezu zbivanja i tko tu koga.

    Display More
    Quote from naim

    TPNG je premalena kompanija da napravi velik pomak u rezultatima i poveća flotu (osim novim dokapom). To je bio spin-off tankerske da ekipa od nekolicine unutarnjih igrača (oko famozne zaklade) ovlada cijelim sustavom i fondove te radnike prebaci u drugu kompaniju za sitnu lovu. Tankeraku su tada namjerno podcijenili, a TPNG precijenili. Jednostavno je bio pogodan trenutak za product carrier tankerasa u tom trenutku za to odraditi. A fondasi su ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Display More

    Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu? :/

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 6, 2021 at 4:36 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from tin

    Moram priznati da ne kužim ove preko bare...jel to šortanje ili što.....jedan dan idu gore 5% drugi dan padaju 5%....bez ikakvih jasnih razloga.

    Da rezultati nisu ni malo bitni svi u istom tandemu malo gore malo dole kako koji dan

    Trenutno nema veze ni sa onom teorijom o small caps indeksu. Niti se odvaja zito od kukolja, npr gnk ili sblk od egle). Cak i kontejneri sa novim rekordima (fbx posebno).

    Svi redom u crveno :/ wtf??

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 6, 2021 at 9:01 AM

    SBLK :

    https://seekingalpha.com/news/3726690-star-bulk-carriers-eps-misses-by-018-beats-on-revenue

    Odlicno! 50 mil buyback

    8)

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 5, 2021 at 1:47 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from looserst

    Genco:

    We recorded net income of $32.0 million for the second quarter of 2021

    Basic and diluted earnings per share of $0.76 and $0.75, respectively

    Represents our highest quarterly earnings per share result since 2010

    Voyage revenues totaled $121.0 million and net revenue1 (voyage revenues minus voyage expenses and charter hire expenses) totaled $76.0 million during Q2 2021

    Our average daily fleet-wide time charter equivalent, or TCE1, for Q2 2021 was $21,137, marking our highest quarterly TCE since Q4 2010

    We estimate our TCE to date for Q3 2021 to be $27,599 for 71% owned fleet available days, based on current fixtures

    Display More

    i jel ti to u skladu s ocekivanjima, sta se tice p/e na trenutnu cijenu od ova zadnja 4 izvjesca sta sam vidia ako gledam atpl uopce ne stoji lose dapace jedino je Sb rasturio s obzirom na cijenu i TCE, a oni samo iz minusa u minus, prati li tko SB malo vise

    Display More

    Ovo je skroz dobro od gnk a najbolji dio ce biti ako q3 bude po 27k tce kako planiraju.

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 5, 2021 at 7:57 AM

    Genco:

    We recorded net income of $32.0 million for the second quarter of 2021

    Basic and diluted earnings per share of $0.76 and $0.75, respectively

    Represents our highest quarterly earnings per share result since 2010

    Voyage revenues totaled $121.0 million and net revenue1 (voyage revenues minus voyage expenses and charter hire expenses) totaled $76.0 million during Q2 2021

    Our average daily fleet-wide time charter equivalent, or TCE1, for Q2 2021 was $21,137, marking our highest quarterly TCE since Q4 2010

    We estimate our TCE to date for Q3 2021 to be $27,599 for 71% owned fleet available days, based on current fixtures

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 4, 2021 at 12:07 PM
    Seafarers waiting for Godot - Splash247
    Steven Jones, the compiler of the Seafarers Happiness Index, on the realities of staying at sea for so long. People are inherently good at rising to meet…
    splash247.com

    Mozda off topic ali nije lose malo procitati i o morskim ljudima i njihovim problemima. Onima koji stoje iza svih tih brodova i rade posao kojeg mi na kraju citamo kroz bdi, bpi... p/e i cijene dionica.

    Kljucno je ovo na kraju:

    We all believe that seafarers are key workers and essential, but we need to start treating them so. Patience at sea is running out.

    Mislim da nas dosta ovdje ima oceve, sinove, bracu na tim zeljeznim cudovistima i neka se bar zna da i dalje imaju problema bez obzira na bolje zarade njihovih poslodavaca.

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 3, 2021 at 10:21 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from looserst

    Flight, StatusQuo pratite li i ostale? Sutra GNK, sta ocekujemo?

    Mislim da se da lako izracunat iz ovoga ako ti je pick javi sta ocekujes :)

    The following tables set forth information about the current employment of the vessels in our fleet as of May 4, 2021:

    Capesize Vessels

    Genco Augustus

    2007

    June 2021

    Voyage

    Genco Tiberius

    2007

    June 2021

    Voyage

    Genco London

    2007

    June 2021

    $11,600

    Genco Titus

    2007

    May 2021

    Voyage

    Genco Constantine

    2008

    May 2021

    Voyage

    Genco Hadrian

    2008

    May 2021

    Voyage

    Genco Commodus

    2009

    June 2021

    Voyage

    Genco Maximus

    2009

    May 2021

    Voyage

    Genco Claudius

    2010

    May 2021

    Voyage

    Genco Tiger

    2011

    May 2021

    Voyage

    Baltic Lion

    2012

    May 2021

    Voyage

    Baltic Bear

    2010

    May 2021

    Voyage

    Baltic Wolf

    2010

    May 2021

    Voyage

    Genco Resolute

    2015

    May 2021

    Voyage

    Genco Endeavour

    2015

    June 2021

    Voyage

    Genco Defender

    2016

    May 2021

    Voyage

    Genco Liberty

    2016

    February 2022

    $31,000

    Ultramax Vessels

    Baltic Hornet

    2014

    June 2021

    $13,250

    Baltic Wasp

    2015

    May 2021

    $20,000

    Baltic Scorpion

    2015

    May 2021

    Voyage

    Baltic Mantis

    2015

    May 2021

    Voyage

    34

    Table of Contents

    Genco Weatherly

    2014

    May 2021

    Voyage

    Genco Columbia

    2016

    June 2021

    Voyage

    Genco Magic

    2014

    October 2021

    $25,000

    Genco Vigilant

    2015

    June 2021

    $10,000

    Genco Freedom

    2015

    June 2021

    Voyage

    Supramax Vessels

    Genco Predator

    2005

    July 2021

    Voyage

    Genco Warrior

    2005

    July 2021

    $23,625

    Genco Hunter

    2007

    June 2021

    Voyage

    Genco Lorraine

    2009

    June 2021

    $15,000

    Genco Aquitaine

    2009

    May 2021

    $25,000

    Genco Ardennes

    2009

    June 2021

    Voyage

    Genco Auvergne

    2009

    June 2021

    $8,400

    Genco Bourgogne

    2010

    May 2021

    Voyage

    Genco Brittany

    2010

    May 2021

    $14,500

    Genco Languedoc

    2010

    May 2021

    $14,000

    Genco Picardy

    2005

    May 2021

    $21,500

    Genco Provence

    2004

    May 2021

    Voyage

    Genco Pyrenees

    2010

    October 2021

    $23,000

    Genco Rhone

    2011

    June 2021

    $26,250

    (1)The charter expiration dates presented represent the earliest dates that our charters may be terminated in the ordinary course. Under the terms of certain contracts, the charterer is entitled to extend the time charter from two to four months in order to complete the vessel's final voyage plus any time the vessel has been off-hire.
    (2)Time charter rates presented are the gross daily charterhire rates before third-party brokerage commission generally ranging from 1.25% to 6.25%. In a time charter, the charterer is responsible for voyage expenses such as bunkers, port expenses, agents’ fees and canal dues.
    Display More
    • Our average daily fleet-wide time charter equivalent, or TCE1, for Q1 2021 was $12,197
    • We estimate our TCE to date for Q2 2021 to be $20,653 for 74% owned fleet available days, based on current fixtures

    Estimacija iz q1 reporta i neka bude ovako, skromno 8)

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 3, 2021 at 10:02 PM
    Quote from Flight

    Ne mislio sam bas na NM jer je on pureplay bulker: https://finviz.com/quote.ashx?t=NM

    NM? Mirno im more ali dalje od mene.

    Vidjet cemo sutra kako gnk dise, na kraju krajeva i market odma da svoj komentar :S

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 3, 2021 at 9:28 PM
    Quote from Flight

    looserst

    Ja ne pratim toliko detaljno USA brodare da bi mogao davati guidnace. I opcenito ne bih stock-pickao taj sektor preko bare nego bih kupovao uđuture (od svega pomalo) osim možda ne bih NM (zbog svinjarija Uprave). A i ja sam laik za bulk brodarstvo.

    Pretpostavljam da ste mislili na NMM, ovaj zadnji M dosta mijenja na stvari ;)

    Mislio sam da se prati kad vec imamo komentare na dijanu. Gnk mi je pick a dsx nije pa idemo vidjeti kakve sam srece sutra.

    Btw...laik ste vec desetljecima,ne znate izracunati p/e i neznam zasto vas uopce ista pitam 8)

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 3, 2021 at 9:13 PM

    Flight, StatusQuo pratite li i ostale? Sutra GNK, sta ocekujemo?

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 3, 2021 at 8:13 PM
    Quote from looserst

    https://www.globenewswire.com/news-release/2…ne-30-2021.html

    Evo i dije. Reklo bi se srednja zalost :rolleyes:

    Isprskalo diju, ne oprasta se na nasdaqu ni 2 centa manji eps X/

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 3, 2021 at 3:44 PM
    Diana Shipping Inc. Reports Financial Results for the Second Quarter and Six Months Ended June 30, 2021
    ATHENS, Greece, Aug. 03, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the...
    www.globenewswire.com

    Evo i dije. Reklo bi se srednja zalost :rolleyes:

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 2, 2021 at 10:05 PM

    Ne znam da li je vec neko stavio link:

    Za fanove videa i j. mintz..., ima tu bulka, kontejnera i svega blaga

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 2, 2021 at 3:59 PM
    NMM,NM,SB,SBLK,SHIP,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK | Stock Prices | Quote Comparison - Yahoo Finance
    View and compare NMM,NM,SB,SBLK,SHIP,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK on Yahoo Finance.
    finance.yahoo.com

    Zeleno

    Osim kod nas naravno, mi smo po godisnjima 8)

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 31, 2021 at 10:46 PM

    Malo weekend stiva za ljubitelje dry bulka:

    The Big Picture: Q3 2021 Forecast — Breakwave Advisors
    Outlook remains positive
    www.breakwaveadvisors.com

    Ukratko moze biti dobro, lose i sve izmedju toga :/

    (posebno korisno mega bullovima aka pink googles)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 31, 2021 at 10:51 AM
    Quote from Flight

    Ok, ti imaš svoje misljenje, ja svoje. Debeljak je figure of sppech, samo da se pokaze o kojem se rangu vlasnika govori iz moje osobne perspektive. Očito ovdje mnogi pate od demencije, a mnogo je i novih investitora koji su čuli za ATPL tek prije nekoliko godina. Nisu oni sigurno “najgori” na svijetu, nego ja govorim o interesima i podijeli plijena. Sad kad je dobro svi imaju razloga za sreću i optimizam, al kad se i ako se navuku “crni oblaci” onda će početi iz DU gotovo sam siguran “guditi neka druga violina”…. Al to je valjda uvijek i svugdje u svijetu i stalno tako. Zato najbolje kao i do sada…. Hvali more, drz se kraja.

    Ako se moze birati ja bi zadrane ili nekog treceg ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 31, 2021 at 10:33 AM
    Quote from Flight

    Ja mislim da nema šanse za to. Možda će pokusati, al to je zadnja stvar koju bih ja osobno volio vidjeti kao stvarni scenarij. Ja bih radije Debeljaka za vlasnika nego Bilbiju&Co.

    Mogao bi on osobno kupiti, prije no ATPL. Iako bi to imalo određene benefite i za jednu i za drugu firmu (naravno mnogo vise za ATPL), ja za razliku od većine ovdje i dalje smatram da se kod ATPL radi o jednoj dosta netranspranentoj ekipi kojoj su svi ostali dionicari sporedna stavka u njihovoj računici.

    U usporedbi s debeljakom atpl je transparentna kao jadransko more na 1 metar dubine i to negdje na vanjskoj strani dugog otoka, kristalno bistra. Pri cemu ne mislim da je atpl transparentna :S

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 31, 2021 at 9:07 AM
    Quote from mitkko

    Nego, nitko ne pise o FI. Niste ga jos analizirali? Sta sada kazu kriticari? Skoro 12M neto dobit u Q2, to je vise od 7kn po dionici. To je taman ovih 7 kn koliko francesco (ili kolega user35 , ne znam koji je koji =O ) kaze da firma fundamentalno vrijedi :D

    Sta cemo sada spocitavati da ne valja?

    Daj ti mitkko napravi analizu pa cemo te mi ispraviti ako pogrjesis 8o

  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 57
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options