1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 4, 2021 at 12:36 PM
    Quote from Marielena

    Ja se nadam da ce se Hanfa pozabaviti sa ovime sto se dogadjalo jucer i prekjucer na Atpl. Pogotovo s obzirom da short na ZSE nije legalan.

    Niti jedan brodar vani nije u zadnja 2 dana zabiljezio ovakav pad. Neki su jucer rasli, neki su pali 1%. Nista previse se ne ocekuje cijeli tjedan na cjelokupnoj burzi na Wall Streetu. Pad od 25% u se moze usporediti sa Crnim ponedjeljkom na Wall Streetu.

    Ne postoji fundamentalni razlog za ovakav pad na Atpl. Imali su najbolji FI od kada ja pratim dionicu. Zaradjuju i dalje. U redu da je dionica pala jer je padao BDI, ali ovako nije pao niti jedan brodar vani.

    Nikakva analiza nije mogla to predvidjeti, osim ako si imao info da ce netko 20k komada dionica iskipati po kupnji naglo.

    Ne postoji racionalan razlog za to dok firma pozitivno posluje.

    Ne, Zaba CROS ili SLPF to nisu nikada radili.

    I svi mi koji smo dionicari Atpl bismo mogli poslati pismeno upozorenje Hanfi.

    P.S. Sretno svima koji sada moraju hitno vratiti dionice njihovim vlasnicima.

    Display More

    Kolegice svratite malo vanka na burzu pa ce biti lakse prozvakati ovo. Bulkeri sa 100 brodova setaju po 10% svako toliko.

    Iako se slazem da je bilo sokantno zadnjih dana na atpl, jdpl. Da mi je naci toga sta mu je pukao margin prebio bi ga ko macku :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 4, 2021 at 10:08 AM
    Quote from Roman
    Quote from looserst

    Naravno da neznam kao ni vi. Neznam čemu taj komentar?

    Nije komentar nego pitanje.

    A pitam jer mi se čini da koristite emotivne atribute kad opisujete to što su SB i GNK zaključali poneki brod na dugoročne ugovore. To je logičan i očekivan potez za nekog tko je insajder i raspolaže s mnogo više day to day podatka od nas na forumu i ima veliku flotu brodova. Mi ne znamo je li to vrhunski risk mgmt jer ne znamo kolike će stvarno biti vozarine unatoč kretanju FFA. Da vi imate 100 brodova i nemate potpunu sliku kako će se pojedine varijable kretati koje utječu na vozarine i niste sigurni gdje će biti spot za 3, 6 ili 12 mjeseci, a imate profitabilan dugoročan ugovor, pa naravno da ćete uzeti novce na tom ugovoru. Da li je to vrhunski ili ne, to će pokazati vrijeme.

    Sve stoji, prihvaćam. Ne možemo znati da li je vrhunski ali sam siguran da je danas manje smiješno nego je bilo tada :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 4, 2021 at 9:27 AM
    Quote from Roman
    Quote from looserst

    Koliko ja znam Kina trenutno ima viška željezne rude. To je i logično jer su i dalje neko vrijeme uvozili a onda usporili sa proizvodnjom, treba vidjeti koliko imaju na stocku. Vale je najavio smanjenje proizvodnje radi niže cijene, mislim da sam postao to. Jasno je da će Kinezi morati krenuti samo je pitanje trenutka, ta olimpijada mi je sad miljama daleko, do tad mogu cape spustit ispod brakevena. Ako će sad neko reći ali ATPL nema capeove neka pogleda kako cape pad utječe na pmx i supre zadnjih dana. Preostaje nam gledati ffa i nadati se da će neko povući sa npr žitaricama, indija sa ugljenom i slično dok se kinezi ne probude iz zimskog sna.

    Tek sad vidim kolka je bila ona obijest kad se rugalo SafeBulkers zašto stavljaju cape na long term kontrakte prije mjesec dana. Isto je napravio i Genco i to je vrhunski risk mgmt.

    A vi znate kakvi će biti FFA za recimo tri mjeseca?

    Naravno da neznam kao ni vi. Neznam čemu taj komentar?

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • looserst
    • November 4, 2021 at 9:15 AM
    Quote from Marielena

    Je li netko od tehnicara radio analizu za BDI?

    mitkko: ja bi se nadovezao na cijenjenu kolegicu sa BDRY? Sijećam se da si ga crtao, bijahu neke trubde itd, kakvo je stanje sada? Hvala unaprijed!

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 4, 2021 at 8:58 AM
    Quote from KicanCRO

    Trenutne vozarine. Ne rasprodajite bezveze, ja sam poduplao dobar dobar ulog, tj mogao sam da sam prodao,palo mi je 30 tak posto i nisam se nasekirao(trebao bih) jer se van ovog dogadaja i misljenja da Q1 za Cape nece biti bajan( za manje klase ce biti dobar) nista nije promjenilo. Ako smijem naglas razmisljati( vidim da se proziva puno da su svi bullish drukeri), pa valjda ce Kina morati nadoknaditi nabavku nakon igara? Vjerojatno zato strucnjaci vjeruju u bolju 2022 nego 2021. Zanimljivo mi je jedino da je Kina npr dizanje cijene ugljena, i nedostatak istog jako lako nadoknadila vlastitom proizvodnjom. Da li mogu sa svime tako, ne vjerujem. U gornjem postu sam rekao za peak u Q4 pa je loosert rekao da ne vidi razlog tome ali da je citao, koliko imam saznanja radi se o zeljezu u Brazilu, povecanju proizvodnje pa bi se zato trebao dignuti index. Sve u svemu, za neke nema razloga da kupujete po 550, za mene nema razloga da prodajete ispod 450-500, vjerujem da ce se vec kroz misec dana pokazati tko je bio u pravu.

    Koliko ja znam Kina trenutno ima viška željezne rude. To je i logično jer su i dalje neko vrijeme uvozili a onda usporili sa proizvodnjom, treba vidjeti koliko imaju na stocku. Vale je najavio smanjenje proizvodnje radi niže cijene, mislim da sam postao to. Jasno je da će Kinezi morati krenuti samo je pitanje trenutka, ta olimpijada mi je sad miljama daleko, do tad mogu cape spustit ispod brakevena. Ako će sad neko reći ali ATPL nema capeove neka pogleda kako cape pad utječe na pmx i supre zadnjih dana. Preostaje nam gledati ffa i nadati se da će neko povući sa npr žitaricama, indija sa ugljenom i slično dok se kinezi ne probude iz zimskog sna.

    Tek sad vidim kolka je bila ona obijest kad se rugalo SafeBulkers zašto stavljaju cape na long term kontrakte prije mjesec dana. Isto je napravio i Genco i to je vrhunski risk mgmt.

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 3, 2021 at 9:33 PM

    Evo i genco

    Genco Shipping & Trading Limited Announces Third Quarter Financial Results | newsfilter.io

    We recorded net income of $57.1 million for the third quarter of 2021

    • Basic and diluted earnings per share of $1.36 and $1.34, respectively
    • Our average daily fleet-wide time charter equivalent, or TCE1, for Q3 2021 was $29,287, marking our highest quarterly TCE since 2010
    • We estimate our TCE to date for Q4 2021 to be $36,879 for 71% of our owned fleet available days, based on both period and current spot fixtures
  • DRY BULK

    • looserst
    • November 3, 2021 at 9:21 PM

    SB Q3 :

    Safe Bulkers, Inc. Reports Third Quarter and Nine Months 2021 Results
    Marketbit: Real time news - We got you covered.
    www.marketbit.pro

    Tce avg 24,427

    • Safe Bulkers (NYSE:SB): Q3 Non-GAAP EPS of $0.40 misses by $0.01; GAAP EPS of $0.44 beats by $0.05.
    • Revenue of $92.5M (+78.1% Y/Y) beats by $4.18M.
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 3, 2021 at 9:15 PM
    Quote from Infinity
    Quote from looserst

    Citao sam i ja tu prognozu za jos 1 peak u Q4 ali nema mi pokrice bas, sta bi to sada dovelo do skoka u Q4? Sad je navodno bitno da bude malo loseg vremena oko kine. Daleko je i Q1 ako se prije nesto ne pokrene Joakim ce ispasti dobar vjestac.

    Kad su vozarine visoko izvoz/uvoz se pokusava smanjiti da brodovlasnici spustaju cijene.

    Kad brodovlasnici nisu zadovoljni vozarinama oni im ustupaju manje prostora za ukrcaj i smanjuju brzinu pa je protočnost materijala manja.

    Igra mačke i miša pa kome prije dode do grla mora popustiti.

    Ja san u ovoj ciloj priči leisurely pa ne vodim racuna o puno detalja jer je ovo sa brodovima izvitoperena paštašuta ali zanimljivo.

    Zamolia bi looserst ako je voljan provjeriti trenutne brzine AP i Jdpl brodova.

    Odvojiti brodove na spotu od dugorocnih da vidimo je ima i tu razlike u brzinama.

    Pozdravia bi ovim putem @mittko i brajakica oni vole brzine 😊

    Display More

    Rado bi ti odgovorio ali neznam kako do tih informacija o brzini atpl i jdpl brodova :/

    Mogu ti samo reci koliko brzo padaju cijene dionica kad krene panika 8|

    Ali evo utjehe, ima i puno jacih od nas:

    SQUID Crashes from $2,800 to $0.0007 in Five Minutes | CoinMarketCap
    The website set up for the SQUID token is currently offline, and last week, CoinMarketCap had received a number of reports that users were unable to sell this…
    coinmarketcap.com
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 3, 2021 at 5:40 PM
    Quote from KicanCRO
    Quote from Matan13

    Kad se očekiva preokret bdi -a 🤔 Ima li kakvih naznaka??

    Sto sam citao ocekiva se jedan peak u Q4, slican kao ovaj u Q3. Hannisdahl se kladio na los Q1 2022, ali i na brutalno dobru 2022.

    Citao sam i ja tu prognozu za jos 1 peak u Q4 ali nema mi pokrice bas, sta bi to sada dovelo do skoka u Q4? Sad je navodno bitno da bude malo loseg vremena oko kine. Daleko je i Q1 ako se prije nesto ne pokrene Joakim ce ispasti dobar vjestac.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 3, 2021 at 3:47 PM
    Quote from Moller
    Quote from amerikanec

    Evo mogu potvrditi da kod 2 banke sigurno mozes na margin kupovati Atpl i sam koristim margin vec 4 godine naravno i za Atpl i nisam ljubitelj ruskog ruleta kolega Moller😉

    izgleda ipak ima tko ga voli, ovaj prvi izgleda opet uzeo, ali dok je sredio papire evo na na kraju dana

    izgleda vla....ups brodić opet kreće

    Vlakić, brodić je ok ali bez raketa molit ću =O

  • Što smo danas tržili

    • looserst
    • November 3, 2021 at 12:24 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from Milijarder

    Bogami otišao i meni, ali u zadnjih sat vremena, su mi vratili Fiću. :)

    Bogami i meni tako.

    Srecom ne ovisim o tome.

    Necemo gladovati.

    I vama otelo auto? Ajde lakše mi je kad nas ima, šetat ćemo, samo da nam cipele ne izbiju X/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 3, 2021 at 12:02 PM
    Quote from Philidor
    Quote from Marielena

    Ocito margin krediti. Trejderi su ocito popusili zestoko.

    I onda ce se netko pitati zasto Hrvati ne ulazu na ZSE.

    Evo duša mi plače za margin trejderima, klasičan primjer socijalne nepravde 🤣

    Šta stvarno to rade ljudi, uzmeš margin pa trejdaš brodare? Možeš i ruski rulet tako igrat :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 3, 2021 at 9:19 AM
    Quote from 5. Element

    Outlook je i dalje pozitivan.

    Jedino je paluba cisca. :)

    Ja bi rekao short term negativan/neutralan, long term pozitivan ali to me sad čini negativnim outlookerom po defaultu ^^

    Nadajmo se da će okrenuti vozarine, ono trgovanje jučer je stvarno bilo ružno

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 3, 2021 at 9:10 AM
    Quote from Junak

    Ako ista drago mi je da su se drukeri razbjezali sa teme, pa ovo vise pocinje liciti necemu sto se temelji na logici i uzrok-posljedica nego bezveznom spamanju. Dok moderatori toleriraju takve galamdije i jebivjetre, ostali korisnici sa korisnim info-ima ne dolaze do izrazaja.

    Zakljucak price je da Kina apsolutno kontrolira pricu, i sve je vise manje u korelaciji sa trzistem tamo. Tako da se samo osluskuju vijesti od tamo. Nekako me sokirala utilizacija same flote, jer je smjer Atlantske do sada bio dosta konzervativan, a sada naginjem misljenju da su promijenili business case, da su im ugovori kraci sa visim, spot vozarinama. Natjecu se i biduju u samom segmentu tih najkracih ugovora, sa top vozarinama. Po mom misljenju, moguce da sam totalno u krivu.

    A i takoder, da bi stavio nekakvu zaradu i cijenu/vrijednost brodova u korelaciju. Ovo tromjesecje je zaradeno 45 il kuna, sto je oko 7 mil dolara. Ako uzmemo da su brodovi koje su nove ugovorili, cijene 34 mil dolara.

    Ispada da im treba zarade vise od 15 mjeseci, da bi zaradili za taj brod. 5 godina za ugovor koji su nedavno potpisali. Kad se stvari postave ovako, ispada da ta zarada od 45 min kuna i nije top topova....

    isprike, svega sam se dotakao bez ikakvog finijeg izracuna

    Neznam zašto sad gledamo koliko im treba da isplate brod? Taj brod kad dođe ima neku svoju vrijednost i zarađuje ako se plovi pozitivno. Brod koji su naručili da sada dobiju mogu prodati skuplje od dogovorene cijene. Kad dođe na tržište neće mu cijena biti 0. Financirat će se kreditom i iplaćivati iz poslovanja. Kamo sreće da su imali novaca i u Q1 2021 i uzeli polovnih par komada

    Za drukere se slažem, nadam se da će forum prodisati :S

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 2, 2021 at 10:21 PM
    Quote from hugh
    Quote from looserst

    Vise pomaze nego odmaze. Neki su spremni ovo sta neki od nas nazivaju superciklus pripisati samo port congestionu. Nebi se iznenadio da brojevi na kraju to i pokazu.

    Neznam, ali nadajmo se da je tako jel bilo bi bolje za sve.......ja sve to sad uzimam sa večom dozom opreza jel ako sa ovakvim gužvama u lukama ovako naglo "propadnu" vozarine koje su mjesecima polagano rasle za samo koji dan?........i dalje Kina kolo vodi, a kad opletu kolo to se čuje.......

    Congestion pomaze i sto duze to bolje. A crvenom zmaju se trebamo pokloniti za sve dobro i lose (danas bi ih poslao u 3pm ali ako pogledam godinu moram reci hvala)

    Kako je neko napisao: China is drybulk

  • Birtija

    • looserst
    • November 2, 2021 at 9:29 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Infinity

    Još da zna za Olivera pa da pjevuši skalinadu uz čaj

    Te mlade generacije ne slusaju Olivera ^^

    Od olivera meni je danas prigodna "dva put san umra"

    Jedan put na zse a drugi na nasdaqu :rolleyes:

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 2, 2021 at 9:26 PM

    Kratki osvrt na situaciju:

    China: Lights Out. Is that Also the Case for Dry Bulk? — Breakwave Advisors
    Energy is Everything
    www.breakwaveadvisors.com
  • Što smo danas tržili

    • looserst
    • November 2, 2021 at 6:24 PM
    Quote from sonda
    Quote from Parica

    Da, dan ko stvoren za "uživanje"...divota, ne ponovio se...

    Trgovao sam...kupio 550kom po avg. 429kn, a prodao 340 kom po avg 446kn...

    Na papiru to izgleda odlicno, ali na portfelju i ne bas...unazadilo me za 45k kn zbog pocetnih 500 kom...

    Nervozan sam sto znaci da do daljnjeg ne dokupljujem vise...a sto je najgore, ubilo mi volju za trgovanjem na drugim izdanjima...hitno mi treba "miran", dosadan dan...

    Mene isto pere neka nervoza već par dana, bez obzira na dobre FI.

    Neki dan sam prodao ERNT, danas RIVP i HPB. Nek se situacija malo smiri.

    Display More

    Nervoza radi ernt, valamara i hapebeja?! Daj ulozi u atlantsku, jadroplov ili uljanik pa se javi. Koji si ti as ;)

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 2, 2021 at 6:22 PM
    Quote from Milo

    https://www.tportal.hr/biznis/clanak/…e-foto-20211102 jel ovo pomaže ili odnemaže...tko će ga više znati :/

    Vise pomaze nego odmaze. Neki su spremni ovo sta neki od nas nazivaju superciklus pripisati samo port congestionu. Nebi se iznenadio da brojevi na kraju to i pokazu.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • November 2, 2021 at 5:52 PM
    Quote from zlocesti

    Ovo liči na SHS. Navios. Njega sam najčešće gledala

    Ja ovdje ne bi prije 27.. a onda bih opet pogledala hoće li biti kompletan pattern, ili će se odbiti


    A vidi SB

    Pa ja vještica. Mačja dlaka :S

    Kuda će nakon ovog, e to ne znam

    Ako je pristojan kao i do sada trebao bi gore :/. I da li će prije toga na 3,90?

    Al ne zna se, treba čekati otvrdu

    Display More

    Sutra je izvjesce SB pa cemo vidjeti. Mislim da bi jace zaronio da nije toga. Sta ne znaci da sutra nece X/

    To da si vjestica ne treba ni spominjati ;)

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™