Ovde se nikako ne razumije da taj pad registraranih novih auta prvestveno pogađa velike igrače u auto industriji recimo proizvođaće guma koje drze značaj udio u trzištu , dok je adpl tu relativno mali igrač koji ima svoju nišu i taj pad če ga manje pogodit, popunjenost kapaciteta je zapravo odična i to jasno piše u izvješču za treće tromjesječe tako da bi četvrto trebalo biti dobro, a i ljudi kako izbjegavaju koristiti javni prijevoz sve više kupuju mala auto kako dođe cijepivo to će sve doć na svoje, očekujem povratak u 2021 na razine preko 200 kn
Posts by tiko1
-
-
uvijek dolazi u ovoj boji
već par postova drukaš na pad, jel ti malo žao što nisi ušao na 130 pa zeliš drugu priliku, kladim se sa tobom u gajbu pive da će četvrti kvartal ove godine biti bolji nego prošle
-
Neznam odakle vam to da neće biti dividende forumaš je naveo za argument odluku od 29.5 da je za korištenje potpora uvjet neisplata dividendi, mislim da da za potpore za treći i četvrti mjesec nije bilo tog uvjeta, a krajem petog mjeseca adpl je radila manje više punim kapaciiteom u RH mislim, odakle vam informacije da se za 2021 očekuje 40 milja kn, kad su najave popunjenosti kapaciteta sjajne, ove godine je bio ogroman trošak negativnih tečajnih razlika zbog rublje svjedno se ostvarila dobit, kako je sad cijena nafte porasla i rublja bi trebala biti stabilna tako da se ne očekuje takvo što i ulazak RH u Eurozonu bi trebalo se pozitivno odraziti na dobit,, jer kako kaze CEO jaka kuna im godišnje pojede oko 20 miljona kn prihoda.