1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 11:36 PM

    stvarno ne mogu vjerovati da netko ide relativizirati i pisati da nema veze što su YOY supre +80% a pmxi +140%??

    da neće biti posljedica na prihode i dobit?

    da je isto bdi 800 i 1800?

    jer eto futuresi 2 dana padaju a nisu rasli prije toga i duže i više?

    a mi kao ne kužimo što je BDI,FFA i kako se formira?

    biće ovdje dobre zabave sljedećh mjeseci i pregrijanih tipkovnica u snjegu:)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 10:27 PM

    zadnjih godina u pravilu veliki rast na spotu nije bio popračen na TC(kao i danas) jer se je potvrđivalo da se spot nije mogao dugo zadržati na višljim razinama,prije toga smo imali situaciju da je TC u nekim fazama značajno premašivao spot,očekujem da se ove godine opet vračamo u taj mod i da uskoro sljedi promjena trenda kada brodari neće više težiti TC (sigurnosti)već će se svjesno više izlagati spotu (riziku) što će rezultirati i većim ponudama za TC od cijena na spotu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 10:15 PM

    prošle godine bdi 800 a sada 1800

    dali ova jedinica ispred 8 ima kakvu tezinu ili je to onako bezveze,ukras,dekoracija??:)

    očekujem >100% veće prihode u 1Q

    očekujem da će i u svim ostlim kvartlima avg vozarine biti veće od 2020

    ne očekujem kolikogod se to možda nekima činilo preoptimistično manje prihode,dobiti posljedično cijenu dionice od 2020.

    brzo će to proći,već je prošla 1/6 prvog kvartala pa ćemo i brzo rezimirati.

    nije istina i smiješne su tvrdnje da ovaj rast vozarina ako bi se i pokazalo da će biti kratkotrajan(a to ćemo još vidjeti)da neće imati nikakvog utjecaja na vozarine jer se ugovori dijelom vežu i na spot cijene.detalji nam nisu poznati jer je takva politika ATPL za sada ali sigurno nema značajnijih odstupanja u odnosu na modele ugovora stranih brodara.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 3:17 PM
    Quote from alias
    Quote from migra

    kako sada plusić na BDI?

    a FFA?:)

    alias@

    ...P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% ......

    alias@

    ...Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%....

    "-10" pa "-9"

    a možda i ti minusi nisu bili tako veliki kako neki pišu?

    imamo li mi iste izvore?

    moji kažu da je to bilo

    jučer -7% i -6%

    danas -5% i -2%

    ok,minus je minus ali ne treba pretjerivati?:)

    kolega hugh@ evo ti odgovora .):)

    Display More

    O moj boze. Odustajem :)

    Display More

    pnmx u dva dana -8% a ti navodiš ne specifirajući -10% i -9% što daje ukupno -19%

    ipak je to veliko odstupanje?

    uvečao si pad za >130% u odnosu na stvarno stanje pnmx-a.

    sorry ali moram reagirati na tako velike razlike,ne želim da se pomisli da si i u ostalim argumentima tako neprecizan,

    uostalom ti si te argumente koji su tako neprecizni koristio da potkrijepiš svoje teze koje mogu biti ili jesu ispravne ali su brojevi kojima ih potkrijepljuješ netočni za >130%.

    slobodno i ti mene u budćnosti ispravi ako mi se potkrade ovakva pogreška,dapače inzistiram.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 2:52 PM
    Quote from jasko

    BDI + 0,4% 1856 https://finansavisen.no/nyheter/shippi…i-rateoppgangen

    kako sada plusić na BDI?

    a FFA?:)

    alias@

    ...P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% ......

    alias@

    ...Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%....

    "-10" pa "-9"

    a možda i ti minusi nisu bili tako veliki kako neki pišu?

    imamo li mi iste izvore?

    moji kažu da je to bilo

    jučer -7% i -6%

    danas -5% i -2%

    ok,minus je minus ali ne treba pretjerivati?:)

    kolega hugh@ evo ti odgovora .):)

  • Birtija

    • migra
    • January 13, 2021 at 1:51 PM
    Quote from hugh
    Quote from alias

    Ma ne micemo mi cijenu. Rekao sam vam da sam radio kao analiticar, i ekipa koji odreduje dal ce gore ili dole ne prati forume. Znam iz prve ruke. Svi oni koji mene prate vjerujem da nemaju ATPL od prije :)

    Vjerujem ja to što vi kažete, ali isto tako kad netko od forumaša nije siguran želi li biti u dionice ili ne i boji se pada onda i na najmanji šum ide van.....

    držim da je i u našem najboljem interesu da se čim prije neodlučni i strašljivi maknu iz dionice,kasnije će to ići citius altius fortius a ionako teško da će izlazak prije jeseni biti mudar potez pa...

  • Birtija

    • migra
    • January 13, 2021 at 1:39 PM

    hugh@

    i ja sam primjetio,klasičan primjer iluzije a nema boljeg signala za ono što nas čeka u budućnosti od toga da kreću iluzionističke predstave,nigdje gdje sam ih vidio nisam prošao ispod jako dobro,živi bili....

    iluzionisti kada se nakrcaju najčešće kreću iluzije u suprotnom smjeru.)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 1:27 PM
    Quote from alias

    Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%. Dakle, sve ono sta sam pisao neki dan. Opet za ekipu tu bubam gluposti

    dnevna kretanja su za razbibrigu a kvartalna i godišnja za ozbiljnu analizu i rezime.

    dali će u 1q 2021 prosječne vozarine biti bitno veće od onih u 1q 2020?hoće

    a nije se to očekivalo?nije

    posljedice?rast veći ili manji na neki rok

    investitoru bi to trebalo biti dovoljno

    trejderima je važno od dana do dana ali njihova sudbina je limitirana njihovim stilom.

    prije 15g i ja sam bio trejder i puno previše toga propustio,nikad više.

    čestitam uspješnima,koji su zadovoljni sa svojim prinosima.

    sloboda izbora je zakon

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 1:17 PM

    alias@

    imam i ja vani brodare,više njih,nemam NMM.

    neki moji su rasli cijenom i više od NMM.

    kinesko bojkotiranje aus ugljena je dobra stvar jer će rezultirati većim rastom vozarina nego bi da do zastoja nije došlo.

    vrijedi za sve rasute terete,dodatno radi i velike poremečaje u cijenama (up) što kini sigurno ne odgovara.

    fundamenti nisu jedina stvar koja utjeće na kretanje cijena dionica generalno pa niti brodara.

    orderbook nikad niži izgledan rast demanda će učiniti svoje za brodare a koji točno najviše ili više od drugih nije presudno.

    kao što si se sam uvjerio ima onih koji dosta više su narasli u odnosu na NMM.

    tek će vrijeme pokazati tko je najviše zaradio na kojem brodaru jer je to bitno kompleksnije od FFA,BDI....

    to se je i u prošlosi ovdje dokazalo pa nebi bila senzacija da se ponovi?

    dobro za sve nas da smo prepoznali prije večine drugih da je ovo jedan od potentnijih sektora a slatke brige će biti nadmudrivanje tko je na čemu ipak više zar ne?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 12:38 PM

    alias@

    isprike ako sam te zamjenio sa nekim ali stavio sam zato i upitnik na kraju jer nisam bio siguran.

    najčešće su stari pesimisti ostali pesimisti i obrnuto.

    ali nismo ovdje radi naših osobnosti već radi rasutih tereta pa reci kako to da sada više razloga za optimizam kod tebe

    stvara suprotan stav?

    ok situacija nije dobra ali opravdano zar ne?

    prošlost je ipak samo prošlost zar ne vidiš svijetlu budućnost?

    zar nebi i malo svijetlija budućnost ti donjela značajne dobitke?

    nije li se to dokazalo i zadnjih dana?

    nismo ovdje dok nas smrt ne rastavi zar ne?

    mislim znamo da je noć najmrklija prije svitanja ali mi smo investitori?gledamo 6 mj unaprijed a ne unazad?

    meni je teško komentirati dnevna kretanja cijena dionica,vozarina ili FFA,izbjegavam jer je nepredvidljivo i to je ona situaciija kada od drveta možeš nevidjeti šumu i zato te pozivam da za jedno 6mj napravimo neki predrezime vozarina,FFA,pa i cijena dionica.u međuvremenu možemo sučeliti argumente za i protiv i prodiskutirati ono što je crno na bijelo.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 12:14 PM
    Quote from alias
    Quote from migra

    može biti samo kratkoročni događaj kako večina misli,osobno sam za odmicanjem od razmišljanja večine jer mi se tako pokazalo bitno profitabilnije.

    Ne mogu se suzdrzati :) Migra, vidi se da si ovdje novi. Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna, dok svi ovdje misle da hoce. Dal jos stoji da se treba odmaci od razmišljanja većine?

    P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% i danas nastavio padati. Dakle, dugorocno je trziste shvatilo da nema kruha od ove zime i da je jednokratan dogadaj kako sam i naveo. Ja sam rekao da ce potrajati tjedan dana, ali je potrajalo samo 4.

    ne može večina uvijek biti u krivu,večinu treba izbjegavati ali ne uvijek i pod svaku cijenu jer je to kontraproduktivno,štetno za vl. novčanik.)

    bio si kontra večine kada je sa 100 naraslo na 750 pa dokazuješ moju tezu zar ne?:)

    "jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna"

    slažem se nema velike razlike prošle godine bdi 800 a ove 1800,to je samo razlika u ovoj jednoj jedinici ispred:)

    "FFA pada"

    ovo je utrka na puno duže od jednog dana.

    FFA nikad u povijesti nije samo padao niti rastao,znači malo raste malo pada a druge su stvari ono što se računa.

    ove godine će brodari uprihodovati u mjesec dana(ili manje) kao u cijelom 1q 2020.

    + višlje startne pozicije povečavaju izglednost višljih max cijena koje će po jedinom važnom kriteriju a to su avg vozarine za 2021 donjeti veće prihode i zaradu brodara.

    koliko veću?to je pitanje od mil$.

    volio bi znati odgovor,da nekako odem u budućnost pa da se vratim na današnju trgovinu,imaš kakvu vezu za to?

    neki bi voljeli da se mogu vratiti sada 6 mj unazad da kupuju ali svi znamo da to tako ne ide u stvarnom životu.

    znači ako želiš kupuj danas pa ćeš žeti kako ćeš sijati ili nesijati a opet u skadu s time snosiš muški posljedice.

    mene nije nikad trebalo pozivati na rezimiranje,neće ni ovaj puta trebati.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 11:34 AM

    suply je avion i nizbježno će isporučiti svoje na cijene vozarina.

    u rasponu od vrlo uskoro do najkasnije za 2g,izglednije prije nego kasnije,moguće i da je počelo jučer.

    realno je za očekivati da će i ostatak svijeta kao i kina prošle godine stimulirati

    oporavak kroz infrasturkturu koja je veliki potrošač sirovina.

    kada smo kod suply treba napomenuti da nisu samo vozarine utjecale na trenutni orderbook već i velike neizvjesnosti po pitanju budućih pogonskih rješenja su demotivirale orderbook i da to može potrajati.

    jer regulativa za prjelaz na zeleno je vrlo ambiciozno ili vjerojatno i preambiciozno postavljena tako da se traži tehnološki iskorak a to može potrajati goooodinama.

    teoretski je moguće i rješenje da dođu mali zeleni i daju svemirsku tehnologiju ali nisam pobornik takvih izglednosti:)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 13, 2021 at 10:59 AM

    10 godina nije viđen ovakak rast u siječnju,možda čista slučajnost a možda i signal koji nije mudro ignorirati ?

    tika taka će dati odgovor to je 100% sigurno

    držim da se može puno više potencijalno dobiti nego što se može potencijalno izgubit?

    blago onima koji nisu u prošlosti propustili što se je moglo propustiti na brodarima:)

    i vani su investitori još nepovjerljivi jer bilo je više zadnjih godina kada je to trebao biti snažan oporavak pa je radi raznih crnih labudova izostalo,a crni labudovi nebi bili to što jesu da ih ima puno?

    šalu na stranu ali čisto matematički gledano šanse se povečavaju i neće biti senzacija kada se dogodi,tu strpljivost dolazi do izražaja,lakše je biti strpljiv kada su vozarine visoke,odnosno neočekivano visoke za ovaj dio godine,jako malo investitora je to očekivalo,nisam ni ja.

    može biti samo kratkoročni događaj kako večina misli,osobno sam za odmicanjem od razmišljanja večine jer mi se tako pokazalo bitno profitabilnije.

    dosadašnjih godina smo se borili sa demandom i suplyem a sada je suply stvar prošlosti,pospremljen u podrum toliko nisko kao nikad,to su temelji za rast vozarina.

    brodova ima previše ali ne više toliko previše kao prošlih godina,pa i ova anomalija u siječnju to dokazuje.

    znači ostaje još "samo" pitanje demanda,prošle godine je kina izvukla stvar a ove godine bi ostatak svijeta trebao povući?

    covid je i dalje najveći uteg ali srećom najkasnije za godinu dana će nestati a prije toga će slabljenjem povećavati demand.

    tramp je bio veliki faktor nestabilnosti u svijetu,nanio je značajnu štetu svj trgovini,očekuje se postupno normaliziranje.

    puno toga bi trebalo utjecati pozitivno na demand pri suplyju u podrumu.

    najizgledniji u zadnjih deset g. oporavak brodarstva ali nije manje važan za nas i intenzitet tog oporavka.

    linija ravnoteže demanda i suplyja je nevjerojatno tanka i mali prelazak preko nje već stvara tektonske poremećaje u vozarinama.to je prokletstvo i blagodat ovog sektora.nekome previše a nekome baš ono što želi,koliko ljudi(investitora) toliko....

    makroekonomski svijet je ili će uskoro krenuti up a moguće i jako up,mudro bi bilo razmotriti možebitnu participaciju barem sa nekim najminimalnijim dijelom kako...

    naravno imajući u vidu i neizvjesnosti koje idu u paket a bez kojih se nebi moglo kako bi se potencijalno moglo.

    doći će opet vremena kada će biti mudrije izbjegavati rizike ali sljedećih nekoliko godina je realnije za očekivati da će se pokazati mudrijim preuzimanje rizika.

    da ima loših investicija u najboljim vremenima i odličnih u najgorim mnogi od nas su se uvjerili i na vl koži ali ipak je mudrije riskirati u boljim vremenima nego obrnuto,još bolje je riskirati u svitanje oporavka koji je jako izgledan.

    kasnije se dokaže da rizika gotovo i nije bilo a prinosi mogu biti iznad svih očekivanja.

    recept za što bolji ukupan rezultat=što manji rizik sa potencijalno što većom zaradom pa će manje biti važno kako se zove dionica.

    brodari su među rijetkim sektorima koji nisu u zadnjih deset godina doživjeli oporavak,moraju i oni doći na red.

  • PVCM (Pevex)

    • migra
    • January 12, 2021 at 11:34 PM

    ovo je dijamantna koka s tim oglasom ili bez njega .)

    ovih zadnjih 60.000 provjereno realiziranih je pravi dokaz,još je kupac veliki insajder...

    već godinama ovdje ne prestaju žestoko pozitivna iznenađenja,razmažen time više drugo niti ne očekujem:)

    još zakucavanje sa izlistanjem i što se mene tiče ništa više ne tražim:)

  • oporavak burze

    • migra
    • January 12, 2021 at 4:24 PM

    "Skrati postove i poradi na kvaliteti."

    maratonac@

    dužina postova?

    1.u potpisu svih moji komentara stoji:" isprike na dužini posta..."

    2.nikog se ne tjera da čita u komadu,može i na rate

    3.da znam kraće pisao bi kraće

    4.ako netko zna neki tečaj kratkog komentiranja neka preporuči,ne treba mi upis u radnu knjigu

    kvaliteta postova?

    ovisi kako definiraš kvalitetu?

    po mojim trabunjanjima si mogao biti u rasponu od malo do puno bogatijeg novčanika.

    prilično sam uvjeren da bi i bio generalno sretniji ispunjeniji,manje agresivan bez razumno opravdanog povoda.

    kakobilo hvala na ako su to bili dobronamjerni savjeti ali moj cilj nije postizanje boljih ocijena,većeg broja čitatelja ili pratitelja ili lajkića pa čak me niti materijalno više ne motivira ni približno kao nekad.

    puno je jednostavniji,prozaičniji razlog za "plahtarenje" a to je prikraćivanje vremena u očekivanju proljeća,ljeta i pravih vrijednosti u životu.

    dijelom i "rad za opće dobro" kako bi se fin nepismenima dokazalo da im lova leži na cesti,da svakodnevno gaze po njoj na putu do kuće kada će se umorni uvalit u naslonjač uzet daljinski u ruke i raspalit sa kukanjem kako je život nefer.

    da ih potaknem de se odluče na mali korak za čovječansvo ali veliki za čovjeka,da uzmu 5 min dnevno knjigu u ruke i da nauče nešto što će život njima i njihovim obiteljima bitno oplemeniti.

    naravno ako usput zaradim neku lovu na strpljivosti,logici,znanju,sreći,iskustvu ne nužno tim redosljedom kako bi se pojačao efekt uživanja u proljeće i ljeto zašto ne?

    tko ne voli potrošiti više umjesto manje?

    p.s.

    kada si već bio pozvan zašto nisi iskoristio priliku da se pohvališ sa svojim "trabunjanjima" iz prošlosti??

    tko zna kad opet prilika pa raspali da se svi zajedno podsjetimo na lijepe investitorske trenutke?

    imam i jednu prigodnu tablicu koju moram,planiram uskoro ažirirati sa novim the best of prilikama u zadnje dvije godine.

    svi su pozvani da nabace podsjetnike za upis pa i za samopohvalu zašto ne?

    ne držim da bi se mi trebali nečeg sramiti a posebice ako smo(bili) spremni sa drugima dijeliti ono za što smo držali da su prilike koje nebi trebalo propustiti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 12, 2021 at 3:52 PM

    kinezi ne odustaju od bojkota aus met coal već se okreću prema us i canada,iako nemaju oni toga koliko njima treba,poz efekti na ton miles će se dobro osjetiti.

    iron ore stockpiles u kini na istoj razini kao i u 2020. na 125 milt a znalo te to biti i na 160 prošlih godina,znači prostora i želje ima više nego sirovina.

    držim da kinezi neće niti sekunde odgađati gomilanje u skladu sa vremenskim uvjetima kišnih sezona u bra i aus jer svako odgađanje bi još pogubnije djelovalo na nabavnu cijene koje i bez toga idu u nebo.

    covid je poč 2020 zautavio dio isporuka i time direktno pomogao u pumpanju cijena sirovina,nažalost i žestoko srušio cijene vozarina.

    držim da su kinezi naučili lekciju i neće biti nikakvog odgađanja ove godine već će max pritiskati da preuzimaju sirovine čim prije je moguće,još jedan razlog da bi 1q trebao biti nikad bolji.

    ostatak svijeta je 2020 značajno podbacio u sirovinama i ima puno toga za nadoknaditi ako bi i kina nešto usporila.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 12, 2021 at 3:22 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from trial

    Teško da 4q, ma kako dobar, ako uopće bude dobar bez obzira na vozarine, može anulirati prva tri q.

    Koliko je pametno dočekati FI za prošlu godinu u dionici?

    Nece anulirati, ide debeli gubitak za 2020. Nego ako ima ikakvih pozitivnih efekata treba ih potopiti zajedno s gubicima iz 2021, a ne prenositi u 2021.

    hmm..

    možda bi ja napravio baš suprotno.

    zašto?

    ako je godina koja je prošla lošija od očekivanja,kroz FI prikazano malo ili više loša a posebice u svijetlu blještave budućnosti neće imati značajnijeg negativnog efekta ALI osigurati si što bolji vjetar u leđa u godini koji bi trebala biti prekretnica može dobar rezultat bitno unaprijediti ili unaprijediti u startu kako bi se pojačao interes dok ne stigne prava krema...

    očekuje se da će 2020 biti(opravdano) loša ali oči su sada okrenute u 2021 tako da...

    sve je moguće frizirati do neke mjere,zna se tko će odlučiti.osobno priželjkujem što bolju 2021. pa ako može neka bude i preko leđa 2020.

    loša 2020 će biti par dana nakon objave FI stvar prošlosti,statistike....

    još da imamo razinu komunikacije prema dioičarima barem do koljena u odnosu na strane brodare,da se objavljuju ugovori sa avg postignuti cijenama....

    možda napokon shvate da je to i u njihovom najbojem interesu?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 12, 2021 at 2:00 PM

    prošlost nije dobra,srećom pa na marketu kupujemo budućnost koja trenutno izgleda blještavo,barem na neki rok.nismo ovdje dok nas smrt ne rastvi ili slično tome.

    da je prošlost bila dobra cijena bi bila daleko iznad trenutne i nebi nam se nudilo što nam se nudi zar ne?

    ako si tako izaberemo svako zlo za neko dobro ili tako nekako....

  • oporavak burze

    • migra
    • January 12, 2021 at 1:54 PM
    Quote from maratonac

    Opet migrine plahte od postova. Smiješno. Trabunjao je svojevremeno o rastu građevinara. Silovao nas je svojim postovima i bio general poslije bitke o propuštenim mogućnostima za zaradu. A građevinari su padali ko sjekire.

    po tom "trabunjanju" si mogao kupovati po 200 i prodavati po 850 u manje od godinu dana,bio je to anualizirani prinos >400% + još se nekoliko puta ponovilo sa nešto manjim prinosima ako govorimo o thnk.

    u zadnjih gidnu dana su građevinari i bez mog trabunjanja odradili 100%.

    u pravu si da mi je trabunjanje bilo najneefikasnije na građevinarima,to je bio moj najveći promašaj ako se prilika za anualizirani prinos od 500% može smatrati promašajem,samo za one kao ja koji ga nismo po vl izboru kapitalizirali.

    kad me već potežeš za jezik a sve je lako provjerljivo bilo je s moje strane i trabunjanja na: kronološkim redosljedom ili približno KODT,LRH,MAIS,HIMR,HUPZ,HMST,ATPL(200-750),HT,PVCM + sigurno sam nešto zaboravio.

    prinosi po ovim trabunjanjima su bili izgledno onakvi kakve se ne usudiš niti si se usudio ikad sanjati,

    evo prilike da se ti pohvališ sa svojim "trabunjanjima" iz prošlosti,oprosti ne pratim te niti te se po nečemu meni vrijednom sjećam pa me molim te prosvijetli ...

    možda griješim,nebi bilo....

  • oporavak burze

    • migra
    • January 12, 2021 at 1:10 PM

    što očekivati za dalje?market i sentiment na njemu?

    postoji više tih dalje pa krenimo po redu.

    sudionici marketa često vide ono što brojevi još ne pokazuju,vrijedi za oba smjera,samo je sada jedan bitno izgledniji,oni koji pogode koji je tosada smjer i poduzmu nešto po tom pitanju,neko otkapanje,odzidavanje,odšivavanje,odblokiranje oročenja koja to ustvari nisu jer ne nose nikakav prinos već dapaće realan gubitak,oni koji nešto pduzmu izgledno će imati razloga da se osjećaju bolje,pozitivnije,bogatije na kraju godine kada će trebati stati pred ogledalo i podvući crtu,rezimirati.

    nikoga se ne tjera niti nagovara,i sami će se uvjeriti htjeli oni ili ne jedan dio drugih će uzeti ono što oni eventualno nebi htjeli.

    tako to ide u zivotu pa i na marketu,ne očekuj da te žale ako si sam izabrao što želiš.

    zlatna je ona koja kaže pazi što si želiš u životu zar ne?

    sentiment je već promijenjen jer prevladava stav da je covid babaroga pred koljenima,cijepiva će rješiti problem na način

    da samo oni koji se neće htjeti cijepiti će biti potencijalne žrtve i opet po vl izboru pa neće biti nikakvog dramatiziranja kao što nitko nije u prošlosti niti dramatizirao oko svih onih koji nisu preživjeli gripu a da se nisu htjeli cijepiti.

    ekonomija će biti oslobođena sputavanja a to je najbolje što se može dogoditi a posebice ako je ta ekonomija značajno ispuhana u zadnjih godinu dana pa već po inerciji postoji prostor za rast i ekonomije a i marketa radi kojeg smo ovdje.

    posljedice su lako predvidljive i za fin najnepismenije ako se mene pita,tko se odvaži ima velike šanse da će uspjeti.

    sada više niti (ne)znanje,fin (ne)pismenost nisu izgovor jer sada sa ETF-ovima+od ranije sa fondovima je to bitno olakšano.

    neće biti kvalitetnog,smislenog,razumnog izgovora za propuštanjem baš kako ga nije bilo niti u zadnjih nekoliko mjeseci kada se znalo da je dolazak cijepiva samo pitanje dana,čestitke mudrima i strpljivima što već ubiru plodove.

    još smo dijelomično zaključani ali to će se brzo riješiti,turistička sezona će biti dobra ili bolja od očekivanja,na jesen neće biti drame kao prošle godine.puno toga se slaže na mlin rasta + ne manje važno sa vrlo izglednim nastavkom trenda i u 2022.

    za mene neznam kako bi moglo biti bolje na marketu sa manje neizvjesnosti sa toliko izglednosti za rastom na godišnjoj skali,mislim može bolje ali treba biti i malo skroman,ponizan...

    ne može štetiti a može koristiti + povećava se efekt pozitivnog iznenađenja kada se dogodi a tko ti to more platiti?

    priceless

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™