1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 3:01 PM

    https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_e9d…6b258bab008.pdf

    cleaves securities report nudi pregršt korisnih informacija,materijala za predviđanje najizglednijeg scenarija za dry bulk.

    pa tako i po pitanju utilizacije:

    Combining the supply and demand sides of the equation leads us to forecast fleet
    utilization 86.4% in 2021E (+3.3%p y/y), 88.3% in 2022E and 89.2% in 2023E.

    Our fleet utilization forecast implies the Baltic Dry Index to average 1,575 in 2021E
    (+48% y/y), Capesizes to average $20.3k/d (+55% y/y), Panamaxes to average
    $13.9k/d (+40% y/y) and Supramaxes to average $11.5k/d (+41% y/y).
    The dry bulk fleet utilization is seemingly very close to an inflection point, exemplified
    by recent multi-year high spikes in Capesize spot rates in both 3Q19 and in 2H20.
    With the lowest orderbook on record, very little demand growth is needed to push
    dry bulk earnings into super-cycle territory. We remain highly optimistic for the
    coming years and retain the dry bulk segment as our top pick....

    Files

    image_2021-01-17_150119.png 69.92 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 2:38 PM

    kopirano sa teme atpl,kolegica obaviještena o tome

    Marielena@

    "Moze li netko argumentirati zbog cega Atpl placa tako visoke kamate? Vjerujem da ako 25 posto prihoda trose na kamate da cs tesko ploviti pozitivno bez reprograma kredita."

    percepcija rizičnosti sektora od fin institucija u kombinaciji sa crnim labudovima.

    nije dobro,može mora i biti će bolje.

    držim da nećemo dugo čekati dokaze za to.

    koliko nije dobro toliko je to i prostor za veliki napredak?često idu u paketu i posljedice napretka ako si netko tako izabere.

    fin. institucije će uskoro početi ako već nisu mijenjati ocijenu rizičnosti sektora pa....

    covid crni labud je svjetski dry bulk zavio u crno a ne samo ATPL,crni labud nebi bio crni da ih nema jako malo.

    a svjetski brodari rastu 50%+ radi onog što se očekuje u 2021,2022... a ne radi razultata u 2020,2019...

    prošlost pa prošlost i opet samo prošlost jer je budućnost je izgleda prebolna za one koji još razmatraraju mogućnost ili planiraju,čekaju čini se?

    dok investitori svijeta prioritetno gledaju budućnost,možda HR jedistveni gen u galaksiji i po tom pitanju patentira neku hvale vrijednu umotvorinu.

    početak godine je neviđen dugogodišnje,možda 10g,možda i više,možemo ignorirati a možemo eventualno razmotriti poten. mogućnost participiranja barem sa najmanjim mogućim dijelom?

    dok čekamo odgovor da se ipak pozabavimo malo i sa budućnošću?

    možda po pitanju utlizacije u 2020 pa usporedba sa očekivanjima za 2021,2022?

    trebalo bi biti bitno profitabilnije od prebiranja po prošlosti,posebice kada su velike naznake promjena trenda iz prošlosti.

    možda griješim,nebi bilo...

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 12:34 PM

    može se i ovdje pratiti

    https://www.vesselfinder.com/ports/PONTA-DA…RA-BRAZIL-15899

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 10:44 AM

    čini se da se utovaruje

    https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/ce…:-2.548/zoom:14

    Files

    ScreenShot040.jpg 27.71 kB – 0 Downloads ScreenShot041.jpg 15.72 kB – 0 Downloads ScreenShot042.jpg 17.07 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 9:04 AM

    još je dosta toga nejasno,osim da je laž VALEa da neće utjecati,što za njih nije neka nova praksa.

    definitivno vez4 south (north je navodno OK) koji služi za VLOC,

    ukupno ima 5-6 vezova,3xcape + 3xVLOC,jedan za VLOC je oštečen,moguće i 4north će biti van funkcije.

    po meni nebi trebalo imati utjecaja na utovar capeova jer se prioritetno puni VLOC,a sa smanjenim kapacitom za VLOC

    trebali bi capeovi biti traženiji?odgovor uskoro jer

    According to cFlow, S&P Global Platts trade-flow software, no fewer than 27 large iron ore carriers are expected to be in berth or arrive at PDM or enter the PDM vessel queue in the Jan.15-Jan. 20 period, coming mainly from Asia. Ten of these vessels are Very Large Ore Carriers, having capacity of approximately 400,000 dwt.

    asia market će osjetiti manje isporuke i cijena za iron ore će UP,već je krenula.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 8:56 AM

    The Ponta da Madeira Maritime Terminal in São Luís

    Files

    ScreenShot034.jpg 8.85 kB – 0 Downloads ScreenShot035.jpg 34.65 kB – 0 Downloads ScreenShot036.jpg 38.8 kB – 0 Downloads ScreenShot037.jpg 38.63 kB – 0 Downloads ScreenShot038.jpg 34.16 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 8:50 AM

    https://www.spglobal.com/platts/en/mark…-schedules-vale


    Iron ore shiploader fire won't impact PDM monthly shipment schedules: Vale


    Market expects impact on shipments to Asia

    London and Singapore — Monthly iron ore shipment schedules will not be impacted as a result of a fire that broke out early on Jan. 14 at a shiploader at Vale's main iron ore export terminal in northeast Brazil, the miner said Jan. 15.

    The Ponta da Madeira Maritime Terminal in São Luís, Maranhão in northeast Brazil, continues to operate, the company said.

    The terminal exports ore from Vale's high-grade Carajas mine and pellets.

    The incident at one of Vale's shiploaders at the terminal "was contained without victims or environmental damage," the company said in a statement. "The affected site is undergoing an assessment and the causes of the incident are under investigation."

    A ship agent source informed clients that Vale is still assessing the extent of the damage caused by the fire at PDM's Pier 4 South and that repairs and maintenance should start immediately after evaluation.

    "During this period, the vessels scheduled to load at Pier 4 South will be redirected to Pier 4 North, which should impact the line-up and congestion," the source was cited as saying.

    Another source said the damaged shiploader might need to be replaced.

    As large vessels which may use Pier 4 typically serve the Asian market, sources consider that an impact on Asia shipments may still be possible.

    According to cFlow, S&P Global Platts trade-flow software, no fewer than 27 large iron ore carriers are expected to be in berth or arrive at PDM or enter the PDM vessel queue in the Jan.15-Jan. 20 period, coming mainly from Asia. Ten of these vessels are Very Large Ore Carriers, having capacity of approximately 400,000 dwt.

    Platts assessed the 62% Fe Iron Ore Index at $172.80/dry mt CFR North China on Jan. 15, up $1.30/dmt on the day.

    Seasonal factors

    A China-based ship-operating source said Jan. 15 that it was "still waiting to see how the situation is there [in PDM] and it is definitely not a positive news for the Capesize freight market."

    The source added that it would take a conservative strategy for the first-quarter, which is a seasonally low period, as poor weather is expected to disrupt iron ore shipments out of Brazil as well as Australia.

    The Capesize freight market out of Brazil was quiet during the Asian trading hours Jan. 15.

    "The Brazil market has been muted since [Jan. 14], all players are in the waiting mood without [placing] any bids and offers," a shipbroker said.

    Another shipbroker said that for mid-February laycan, bids were heard at high-$18s/wmt from ship-operators while the best offer he saw was around $20/wmt.

    The freight indicated on the Brazil to China route was in the range of high-$18s/wmt to $19.85/wmt.

    The freight rate for a Capesize ship to move 170,000 mt (plus/ minus 10%) of iron ore from Tubarao, Vale's export port in southeast Brazil, to Qingdao was assessed at $19.60/ wmt, down 30 cents/wmt.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 11:45 PM

    postoji i ne manje važna uzročno posljedična veza sa incidentom u Ponta da Madeira a to je cijena za iron ore koja će sa zastojem isporuka sada biti izgledno katapultirana >200$,u to slučaju demo prices idu na nove vhove,dodatno uklanjanje tonaže sa marketa vrlo izgledno,posljedice neće izostati.

    Bangladesh

    Wet - USD$ 465/475 per LDT

    Dry - USD$ 455/465 per LDT

    Container - USD$ 475/485 per LDT

    Market Sentiment: Improving

    Scrap prices in Bangladesh are reported to have spiked by more than $55.0/ldt into the first week of the year, currently standing at the highest level since Q2 2019.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 10:59 PM

    zanimljivo štivo s obzirom na nedavni incindent i mogućim posljedicama za dry bulk.

    Over 30 years of the Port of Ponta da Madeira

    The Ponta da Madeira Maritime Terminal was inaugurated in January 6, 1986 in São Luís, Maranhão, adjacent to the port of Itaqui.

    The choice of location was made due to the ideal conditions of geographic location and the characteristics of natural depth of São Marcos bay, allowing it to become an important terminal for mooring large ships.

    The PDM port is a private port, managed today by Vale and designed to meet the need to transport iron and manganese ore from Carajás — the route is all made by rail.

    The Port of Ponta da Madeira in numbers

    To understand the superlative dimensions of Ponta da Madeira, we can analyze the terminal’s impressive numbers. André gives the first panorama: “the port holds up to 5 ships simultaneously (Pier I, III South, III North, IV south and IV North) with a monthly average of around 100 rotations”.

    For him, the internal logistics of the terminal is well advanced in terms of technology and daily production, the disposition of equipment is done in a strategic way so that the unloading of trains does not have much influence on the loading speed of ships.

    “Considering the nominal capacity of each ‘ship loader’ in the terminal for 24 hours with the 5 berths occupied and in constant operation, it can be said that production can reach 1,296,000 million tonnes of ore per day. The average monthly production of the terminal is around 20 million tons loaded”, he adds.

    Renan adds by saying that “according to information from ANTAQ, the terminal has been a leader in cargo handling in the country since 2014, having recorded the handling of approximately 198 million tons in 2018”.

    Vale itself corroborates these incredible numbers by informing some more characteristics about the PDM:

    • 600 km² of area;
    • 55 nautical miles of access channel;
    • 7 mooring areas;
    • 1.6 km of access point;
    • depth of 25 meters at Pier IV, making the terminal one of only two in the world to be able to receive vessels with 23 meters of draft — excluding tankers on the high seas.

    Importance of the port for Brazilian trade

    Geographically, we can say that the Port of Ponta da Madeira is part of the Arco Norte, but it is good to differentiate it from the other terminals in this group that are more related to grain exports.

    PDM contributes to the Brazilian commercial power on another issue: being the major outlet for the country’s ore production. For Mateus Melo, one of the main features of the ports of Maranhão is the location. “Due to their geographical position, the ports are closer to the main consumer markets (USA, EU and China) and the Panama Canal. Another point worth mentioning is the content of Iron (Fe) found in the ore of the Carajás Mine, which reaches 66.7%, which makes this one of the highest quality products in the world”, he states.

    Renan Queiroz also points out that “in 2018, Brazilian ore exports totaled US$ 20.215 billion and represented 8.4% of the total sold by the country, and Vale has today (according to the Brazilian Foreign Trade Association), a slice between 70 to 80% of the amount of iron ore exported.”

    Linking these numbers to the vital relationship between Ponta da Madeira and Serra dos Carajás, the port became vital for the outflowing strategy of a very relevant commodity for the Brazilian economy. André adds: “the Ponta da Madeira terminal is the most important for Vale in Brazil due to its location and physical conditions that offer a great operational and commercial advantage over other locations.”

    He continues: “the Ponta da Madeira terminal has proved to be very strategic for Vale’s growth plan towards its Australian customers, for example. Due to its monthly handling capacity and the continuous improvement and expansion projects, the terminal is of paramount importance for the movement of national commerce.”

    The outlook for today and the future

    Even with a slight retraction in 2019 (as a result of an atypical period of intense rains in the North Region), activity at the Ponta da Madeira terminal continues to evolve solidly over the past few years.

    Vale’s constant investments and the constant demand for the cost-benefit of cargo exported from PDM ensure that this growth continues at full steam in the future.

    The relationship between the port and the S11D complex

    The biggest reason for optimism in the expansion of productivity in Ponta da Madeira comes from an innovative and immense project by Vale in the municipality of Canaã dos Carajás, known as S11D Eliezer Batista Complex

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 10:41 PM

    kopirano sa teme atpl,kolegica obajveštena o tome

    diokidina@

    Zadnjih dana je Atpl vruca tema. Nadam se da ce i na burzi.

    Mozemo se danima prepirati i oko vozarina, isplativosti, dugovima, kreditima..

    Sto na na nasoj burzi pa i vanka dionice rastu zadnjih mjesec-dva. Valamar je narastao cca 20%,Adris 20%,jer se vjeruje da ce ovo ljeto biti turista, građevinari također su rasli, jer iza svake krize prvi izlaze a i nadaju se obnovi Zg, a brodari skoro pa nista. Zasto brodari ne rastu na krilima da ce ova godina ipak biti dobra za njih. Na burzi se trenutno na svim dionicama kupuje buducnost.


    kolegice sami ste si odgovorili u prvoj rečenici.

    postala vruća a večina očekivala da će se prvo smrznuti.

    zato i je ovakva panika,ostaje da vidimo tko će i koliko ukrcati

    od onog što je prodano odshortano sa vl dionicama.računica o jeftinijem ulazu je

    na stapu da nemože biti tanji,zabava je počela a još štap nije pukno :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 9:37 PM

    mitkko@{

    kolega hvala na ovom pitanju na koje ću rado odgovoriti,ponoviti u više navrata izrečeno na drugom mjestu.

    anualizirani izračun prinosa je točan i omogučavao je upravo ono što je izračunato, on ne prejudicira buduća kretanja,koja mogu biti bolja ili lošija od prethodnog promatranog perioda,možemo u budućnosti to rezimirati pa usporediti na konkretnom slučaju.

    tko je postupio po toj mogućnosti toliko je imao mogućnost kapitalizirati,na koji će način dalje raspolagati sa kapitaliziranom zaradom to je individualna odluka,može primjerice sa tim kapitalizranim dobitkom kupiti drugu dionicu na kojoj će zaraditi u sljedećih 15 (100 ili 300...)dana veći ili manji anualizirani prinos,moguće i gubitak...

    a može nekapitalizirati u očekivanju boljeg prinosa odgođenom prodajom.

    radi plastičnosti prikaza prinosa anualizirani prinos mi je praktičan alat,puno parametara se prati na godišnjoj bazi pa zašto i ne prinosi na marketu,lako je povlačiti paralele sa prinosom na štednji ili nekim drugim ulaganjem.

    naravno da nije ista količina prinosa na anualiziranom prinosu od 15 dana i 10 mjeseci pri istom anualiz % prinosa ALI na 15dnevnom ulaganju postoji još dodatnih 9 i pol mj za ulaganje i ostavarivanje većeg ili manjeg prinosa po vl izboru.

    umjetnost je naći kompromis između ukupnog prinosa i visine anualiz prinosa ako nije godina ili više od toga u pitanju.

    ako je tvoje pitanje bilo sa ciljem povlačenja paralele u konkretnom slučaju o očekivanjima?moram naglasiti da ne insinuiram niti očekujem anualizirani prinos na atpl od 500% u 2021 ali tako je to na marketu,ako nisi unutra nećeš ništa niti dočekati,neznaš kada ćeš dočekati,možeš se samo nadati da je domaća zadaća dobro odrađena i da će vrijeme i strpljivost napraviti svoje.

    inače kad smo već kod toga baš sam pogledao povijest ATPL je ponudila anualizirani prinos od ožujka 2016 (110 kn) pri volumenu oko 1milkn do kraja 2017 pri cijeni 685 na volumenu više mil kn u tih 1,75g 520% ukupno = anualizirano 300%

    zanimljiva podudarnost u tih 500tinjak% sa ovih od prije par dana :)

    https://www.mojedionice.com/trg/IzvPovijes…-R-A&perDug=10g

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 7:23 PM

    kopirano sa teme atpl uz obavijest kolegici da je odgovor ovdje

    Ivana7@

    "- evo ja se veselim kada drukeri gube lovu.

    - na samoj temi ima i onih koji razmišljaju svojom glavom, što je pozitivno.

    - nekad davno sam na ovoj temi pitala jednu osnovnu stvar:

    - koliko tu ATPL prosječno dnevno košta jedan "Panamax", (uključujući plaće posadi, srazmjerno upravi, troškovi održavanja i ostalo sve što čini trošak tog tipa broda.

    - koliko taj tip broda zarađuje možemo znati iz raznih indexa koje dnevno tu postate.

    - kada znamo trošak i zaradu lako je izračunati profit.

    - sada u tu računicu ubacimo kredite, neke dodatne radove koji se moraju napraviti (np. neki pročistaći).

    - tek sada ćemo znati stvarnu zaradu.

    - još možemo izračunati koliko im vrijedi flota, ali za nešto takvog izračunati prvo bi morali znati koliko imaju brodova i koliko su stari.

    - eto kad sve to izračunate biti će vam jasno koliko vrijedi jedna dionica, je li to skupo ili jeftino.

    - a znati će te, ima li tu materijala i za kakvu dividendu i kolika bi mogla biti.

    - evo toliko od mene, neću vam više dosađivati, pa vi lipi moji drukaje i dalje koliko god vas volja"

    kolegice Ivana7@ ako sam dobro razumio u slobodnom kratkom prijevodu:

    joj,joj propuštenih 23% u 15 dana što daje anualizirano >500%

    moj grijeg,moj grijeh....

    ne ponovilo se...

    OK razumno,sličnog smo stava.

    i ja očekujem da je ovo tek uvertira a di je rasplet :)

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • migra
    • January 16, 2021 at 7:21 PM
    Quote from Ivana7
    Quote from migra
    […]

    - evo ja se veselim kada drukeri gube lovu.

    - na samoj temi ima i onih koji razmišljaju svojom glavom, što je pozitivno.

    - nekad davno sam na ovoj temi pitala jednu osnovnu stvar:

    - koliko tu ATPL prosječno dnevno košta jedan "Panamax", (uključujući plaće posadi, srazmjerno upravi, troškovi održavanja i ostalo sve što čini trošak tog tipa broda.

    - koliko taj tip broda zarađuje možemo znati iz raznih indexa koje dnevno tu postate.

    - kada znamo trošak i zaradu lako je izračunati profit.

    - sada u tu računicu ubacimo kredite, neke dodatne radove koji se moraju napraviti (np. neki pročistaći).

    - tek sada ćemo znati stvarnu zaradu.

    - još možemo izračunati koliko im vrijedi flota, ali za nešto takvog izračunati prvo bi morali znati koliko imaju brodova i koliko su stari.

    - eto kad sve to izračunate biti će vam jasno koliko vrijedi jedna dionica, je li to skupo ili jeftino.

    - a znati će te, ima li tu materijala i za kakvu dividendu i kolika bi mogla biti.

    - evo toliko od mene, neću vam više dosađivati, pa vi lipi moji drukaje i dalje koliko god vas volja.

    Display More

    odgovoreno na temi dry bulk bez cenzure

    DRY BULK bez cenzure

    p.s.

    predlažem i pozivam sve kolege željne rasprave o dry bulku da raspravu preselimo na temu "DRY BULK bez cenzure"

    kako bi smanjili količinu ispisanog na temi atpl,da bi moderatori imali manje posla,kako bi bilo manje izbrisanih i premještenih komentara.

    hvala svima koji će prihvatiti sugetiju,osobno ću pokušati minimalizirati komentiranje na temi atpl.

    ako netko misli da sam ostao dužan kakav odgovor ili pojašnjenje molim da se javi na dry bulk bez cenzure.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 5:04 PM

    kako su veliki majstori mora nanjušili tajming za kupovinu?

    u svijetlu rasta spota,TC i FFA ali i cijena SH.

    https://www.hellenicshippingnews.com/greek-owners-r…y-bulk-segment/

    Files

    pan kam valuation.jpg 21.1 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 16, 2021 at 3:50 PM
    Quote from Marielena
    Quote from Kvark

    Konstantno se pise se o vrijednosti brodova, odnosno kako je ona znacajno niza od one iskazane u bilanci, ali bez i jedne cinjenice pa bi bilo lijepo da onaj tko zna kako ce vrednovati ove godine to podijeli sa svima nama. Koliko god bili netransparentni (ja prva na to imam prigovor), ovo je nesto sto su i sami iznijeli. Vjerujem da su svi koji su u ovu dionicu ulagali procitali revizorsko izvjesce za posljednju godinu za koju je takav izvjestaj nacinjen (2019) te na str 69 (dobar broj; pamtljiv :)); na stranici pise broj 36 pa neka vas to ne zbuni) uocili upravo navod vezano za ovo. I sama sam provjeravala vrijednosti pojedinog broda i otprilike dosla do istog iznosa. Objasnjenje koje su ponudili, a kojim su obrazlozili nesnizavanje vrijednosti u bilanci, a svi znamo da vrijednost odrazava uporabnu vrijednost, glasi: „S obzirom da se prema misljenju Izvrsnih direktora ocekuju povoljne trzisne i gospodarske okolnosti za obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvrsni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine realnom i nadoknadivom.“ Uz pretpostavku da ce se i ove godine posluziti istim obrazlozenjem te s obzirom na najavu potraznje neka svatko stvori SVOJE misljenje da li ce obrazlozenje vrijediti i za ovu godinu. Ja iscekujem FI i detalje vezano za ovu temu. Moze se desiti da se nista u bilanci ne promijeni pa i to nekima bude iznenadjenje.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa upravo se o tome i radi. Ocekivali su krajem 2019 povoljne uvjete za trziste prijevoza rasutih tereta.

    Inace, vjerujem da ce im ove godine vrijednost brodova rasti.

    Kolega Migra, pa pad cijene dionice sa 450 na 150 kuna se moze smatrati razvodnjavanjem :)

    Kvark@

    dokaz da su dobro predvidjeli se je i materijalizirao zar ne?

    i dalje je od relevantnih stručnjaka najava za nastavak tog trenda zar ne ?

    prilog to potvrđuje.


    Marielena@

    prije tih 150 je bila na?100,na 20 sjećam se (2003)

    cijena je bila i na 3600 ali i na 20 pa svatko može uzeti...

    prošlost je puno manje važna od budućnosti....


    p.s.

    predlažem i pozivam sve kolege željne rasprave o dry bulku da raspravu preselimo na temu "DRY BULK bez cenzure"

    kako bi smanjili količinu ispisanog na temi atpl,da bi moderatori imali manje posla,kako bi bilo manje izbrisanih i premještenih komentara.

    hvala svima koji će prihvatiti sugetiju,osobno ću pokušati minimalizirati komentiranje na temi atpl.

    ako netko misli da sam ostao dužan kakav odgovor ili pojašnjenje molim da se javi na dry bulk bez cenzure.

    Files

    pan kam valuation.jpg 21.1 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 16, 2021 at 3:02 PM

    Marielena@

    pa nisam napisao da NE već kako sam citirao dole

    a i osjetio na kontu pa...


    ....nisu isplaćivali zadnjih godina ili samo simbolične divke...

    ....divka od par % koliko stranci isplačuju(samo neki)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 16, 2021 at 2:52 PM

    kao dokaz da i od boljeg ima bolje znači?

    čak i kada tako nebi smjelo biti?

    mene više ništa ne može više iznenaditi ove godine nakon ovakvih iznenađenja a sebe smatram realnim optimistom dok me večina smatra(la) nerealnim iako je povijest od 2010 dokazala suprotno.

    iznenađenja bi u ostatko 2021. mogla biti nominalno veće ali kod mene nebi mogla izazvati veći efekt.

    hoću reći da neće nitko imati pravo krajem godine izreći da nije bilo očekivano,ili neće bez obzira na količinu uloženog truda moći izvući kakav takav izgovor ako se pokaže da je ovo bilo nešto što nije bilo mudro za propustiti.

    male šanse postoje nije sporno da se može neki crni labud pojaviti ali crni labudovi nebi bili crni da ih nema jako malo.

    zašto bi se u životu samo događali crni labudovi?pa i ne događaju se,pa i neće niti ovdje vječno.

    desila se i jaka zima na sjevernoj polutci,nedostatak ugljena,možda će i potrajati pratit ćemo.

    desila se veća potražnja za sirovinama radi prošlogodišnjeg zastoja u Q1.

    desio se i ovaj incident koji će sigurno u nekoj mjeri utjecati,dali na niže klase to ćemo još vidjeti.

    ostatak svijeta bez kine bi trebao pokrenuti masivno stimuliranje za oživljavanje ekonomije.

    kina je prošle godine značajno pomogla dry bulku sa svojim stimuliranjem.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 16, 2021 at 2:46 PM
    Quote from Marielena
    Quote from migra

    točno ,sve ovisi koji timeframe uzimaš,oboje je točno

    pa tu sam jučer dao izračun da su strani brodari u 6 mj rasli +50% a ATPL pala 20%

    iz toga izvlačim veliki gap koji će držim težiti da se uravnoteži

    pričekajmo po investitorski koji mjesec ili kvartal pa ćemo napraviti međurezime.

    meni je nelogično za očekivati da će velika večina brodara svijeta rasti ili jako rasti a samo ATPL neće kako

    to insinuira alias@

    još da primjerice kaže: rasti će ali procjenjujem da će rasti po x manjoj stopi ali ovakve izjave su mi...

    Display More

    Sada jos trebate izracunati vrijednost njihovih brodova s obzirom na njihovu starost(mislim da ih imaju jos 6) i od toga oduzeti njihov dug. Profit nazalost nemaju. Te jos zbrojiti vrijednost ugovora ako ih imaju. Mozda bi nam kolega Gigic mogao dati tocne podatke.

    S obzirom na broj dionica dobiti cete siru sliku koliko Atpl treba jos rasti ili padati.

    P.S. kada vi ovdje ocekujete isplatu dividende?

    Display More

    svi dry bulkeri svijeta imaju dug,brodove kupljene na kredit.nisu isplaćivali zadnjih godina ili samo simbolične divke...

    zašto bi se njima pripisivalo dobro i loše a atpl samo loše?

    zašto bi samo stranci osjećali posljedice dizanja spota,TC,FFA...

    dividenda? ako cijena raste od početka godine 20% što bi tu značila divka od par % koliko stranci isplačuju(samo neki)

    zadnjih dana više ste puta ponovili pa da repliciram.

    " smatram da bi kompaniju trebalo dokapitalizirati. "

    pazite što si želite u životu stara je mudrost?

    tektonski su poremečaji nastupili jer brodovi su sve traženija roba,cijene secondhandu rastu?

    ako se tako nastavi ili pojača zar bi bila senzacija da se pojavi netko tko će ponuditi svoje dionice za brodove?

    atpl je jedan od rijetkih dry bulkera svijeta koji nije razvodnio svoje dioničari ne treba zaboraviti.

  • Birtija

    • migra
    • January 16, 2021 at 2:07 PM

    sorry ja sam friški na ovom forumu, nisam još polovio...

    do jučer početnik u punom smislu te riječi,čini se da i nisam još zaslužio promociju pa malo smanji očekivanja i prilagodi program:)

  • Birtija

    • migra
    • January 16, 2021 at 1:49 PM

    drugi put u startu malo jasnije naznači da si u za..b..c..a modu,koji i meni odgovara ako je prepoznatljiv i očekivan a ovako ...

    biti će manje nesporazuma i ovakvih nepotrebnih situacija.

    sretno i tebi i pridruži se u raspravi ,naći ćeš...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™