1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 10:09 PM

    u odnosu na strane bulkere kako danas stoji naš najjeftiniji dry bulker ? :/

    Files

    ScreenShot389.jpg 39.07 kB – 0 Downloads ScreenShot390.jpg 86.52 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 6:15 PM
    Quote from migra
    Quote from migra

    ...pomalo poznati smo da kasno krećemo ali i kad krenemo ....

    Quote from Manu

    Izgleda da konačno kreće dernek s brodarima na zse

    "ali pomalo poznati smo da kasno krećemo ali i kad krenemo ...."

    danas volumen 0,6 mil kn

    3200 kom ili 0,23% uvrštenih :thumbup:

    p.s.

    iskustvo nas uči da što se prije to u početnoj fazi ispresloži,pretovari prije ćemo krenuti u ozbiljan rast.

    teško da će izostati mnogo puta viđen scenarij.

    možda i griješim,nebi bilo....

    Display More

    danas volumen 9300 kom 0,67% uvrštenih

    fino se to ispreslaguje iz jednih u čvrste ruke koje zauzimaju LONG poziciju da bi vrlo izgledno za koju godinu

    močno napunile svoje riznice.

    čestitam i dobrodošli na party na palubi.

    dečki iz strojarnice vrše zadnje provjere makine.

    kopneni mornari pregledavaju konope,čavlerice,zalihe kreme za žule,ostale neophodne opreme....

    opet svjedočimo i participiramo zanimljivim vremenima a i trgovina je prava,iluzionistička,hollywoodski križanac između ratne parodije i sportske drame.

    :)

    Files

    image_2021-02-15_180816.png 16.08 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 1:11 PM
    Quote from migra
    Quote from migra

    u prilogu malo kamilice za oči i lagan san ;)

    evo nas na Pmax >16k za ožujak

    trava zelena,kamilica za oči ili kako kome....

    ide dalje Pmax prijeti koti 17K

    hmm...

    dali mi to ulazimo u fazu ubrzanja?van kontrole? :/

    Display More

    fururesi

    Pmax ožujak >17k

    vlak kojem su otkazale kočnice,brod kojem je zaglavila gas sajla?pa kud baš na CNY kada bi najmanje smjelo :/

    "nnništa pooosebnooo"? =O

    aha,DAA,ma ne vodi brigu......

    :saint:

    Files

    image_2021-02-15_130426.png 139.12 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 12:55 PM

    i dalje najtrgovanij,najtraženiji segment je dry bulk usprkos značajnom rast vrijednosti SH.

    hoće li veliki kritičari vrednovanja u bilanci napokon doći na svoje :/

    hoće li se početi žaliti na podcijenjenost? :)

    Files

    image_2021-02-15_124827.png 89.85 kB – 0 Downloads image_2021-02-15_125511.png 69.23 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 12:39 PM
    Quote from jasko

    Baltic Capesize-indeks + 1,5 prosent til 10.457 dollar pr dag

    doći će i dan za up,snažno up

    iz priloga je vidljiv značajan disbalans u preraspodjeli a koji je izgledno posljedica straha koji je izazvao

    incident sa požarom sao luis gdje su operacije prilično normalizirane ali....

    moguće da će baš taj disbalans u skoroj budućnosti još višlje pogurati capesize :/

    nebi bilo prvi put :)

    Files

    image_2021-02-15_123858.png 88.76 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 11:55 AM
    Quote from 5. Element

    https://en.sse.net.cn/indices/cdfinew2.jsp

    Kejpovi nize, mali brodovi up.

    Odlicno. Ne moze bolje.

    Za ovaj dio godine...

    čini se da su desetljeća a ne godine u pitanju :/

    TC pmax prijeti probijanju vrha koji je bio jaaaaaaaaako davno

    hmmm....

    Files

    image_2021-02-15_115442.png 40.98 kB – 0 Downloads image_2021-02-15_115526.png 51.44 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 10:36 AM
    Quote from migra

    https://splash247.com/two-dominant-e…nsition-tsakos/

    When the technology behind future fuels is proven, shipowners will follow very quickly.....

    https://www.reuters.com/article/us-jap…0-idUKKBN2700PM

    Japan will seek to create a commercial hydrogen fuel supply chain by around 2030 to support reducing carbon emissions


    za sada je sigurno da će u min sljedeće dvije godine supply neće moći ugroziti rast vozarina ili veliki rast vozarina.

    što se to više prolongira to će pozitivnost ovog commodities supercycle biti profitabilnija za sve nas.

    svakom godinom odgađanja,produžavanja rast će biti exponencijalniji.

    možemo malo raspraviti o onome što će nizbježno utjecati na razinu te esxponencijalnost.

    demand će rasti to je neizbježno a dužina zadržavanja orderbooka na niskim razinama ovisi o jednoj od ključnih stvari koji će determenirati brzinu novih naruđbi a to je dostupnost novih tehnologija za pogon brodova budućnosti.

    više puta se iz usta CEO dry bulkera u zadnje vrijeme moglo čuti da ih ne zanimaju nove naruđbe u atmosferi tolike neizvjesnosti po pitanju povrata ,vremena korištenja potencijalnih novogradnji.

    nikad nećemo znati točnu istinu ali sigurno će imati nemalog utjecaja na te odluke.

    neizbježno da će i usprkos ovim neizvjesnosti neki se odlučiti na ugovaranje novogradnji pa je i realno za očekivati

    da će to nadmašiti 2020 razine,posebice ako se ovakav rast avg vozarina nastavi.

    jednako je realno za očekivati da će to ostati u granicama koje će biti pokrivene rastom demanda.

    dobitnu kombinaciju će sigurno poboljšati nove regulative koje već danas agresivno guraju staru tonažu prema rezalištima a tempo pritiska će samo jačati.sprema se značajna penalizacija starije tonaže koja neće biti eko friendly.

    čak i ako se kojim slučajem vozarine dignu do tih razina da će biti i penalizacija prihvatljiva ta će tonaža biti prisiljenja na dodatno usporavanje brzine a to će u okolnostima nedostatka slobodne tonaže biti više nego blagonaklono djelovanje na vozarine.

    ovim člancima se dokazuje da ta očekivana tranzicija na nove pogone neće ići preko noći već je min 5 godina u pitanju.

    a to je još jedna od onih stvari koja će pogurati dry bulk u ovom bullu koji se čeka 15g. citius altius fortius.


    Display More

    da se podvuku gornje teze o tempu kojim će doći do tranzicije a bez jasnih naznaka dry bulkeri će nerado posezati za naručivanjem ili bitno smanjeno ;)

    p.s.

    uskoro dolaze novi brojevi o trenutnom orderbooku a šuška se da je bolje od najboljih oekivanja. ;)


    After tackling sulfur emissions, the next major IMO goals include reducing carbon intensity—the CO2 emissions of the international fleet averaged out per vessel. The organization is targeting a 40% cut by 2030 compared with 2008 levels, and a reduction in total greenhouse gas emissions of 50% by 2050.

    A number of so-called "future fuels" are being considered, including hydrogen, ammonia and biofuels, but the infrastructure for these products is limited and upfront costs can be considerable. The transition to lower-sulfur bunker fuels in 2020 has demonstrated some of the unique challenges presented by global shifts in specifications, even within the same residual oil-based product. Therefore, the emerging lower-carbon bunkers are likely to supplement, rather than quickly replace, the use of residual-based fuel.

  • DRY BULK

    • migra
    • February 15, 2021 at 9:34 AM

    This was the largest monthly wheat export volume to China on record, and almost double the previous record of 402,000 mt in January 2014, said Andrew Woodhouse from Advance Trading. It was also reportedly the biggest monthly wheat export volume to any single country.

    talk has emerged that China reappeared in the Australian wheat market recently, purchasing about 400,000 mt for March-May shipment, and was looking for another 200,000 mt for May-June shipment in the week ended Feb. 13.

    Shipping slot availability driving prices

    There is currently a lack of competition in the Asian wheat market, with Australia the most competitive origin in both the feed and milling wheat sectors.

    Australian suppliers are also seeing resilient export demand for other products such as barley, canola and sorghum, which has been a contributing factor to tight shipping availability.

    The country's barley exports are estimated to have surged 250% year on year to 2.4 million mt over October-January, despite China being ruled out of the market, while wheat exports were estimated to rise by 57% over the same period to 4.4 million mt, data from Advance Trading showed.

    "If it's not feed wheat, it's feed barley -- whatever the desired feed product is, it's all shipping out of Australia," a trader said.

    Tight shipping slot availability is supporting wheat prices, especially for prompt shipment periods, as the buying strategy remains hand-to-mouth -- and the trend is expected to persist in the months ahead, so long as demand remains buoyant and competition in destination markets remains lacking.

    Files

    ScreenShot372.jpg 39.74 kB – 0 Downloads image_2021-02-15_094027.png 62.55 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 14, 2021 at 11:08 PM

    ...China’s urbanisation levels are currently around 50 per cent compared to a level of 80 per cent in Europe and North America, indicating the Asian country still has some way to go to equal urbanisation rates in Western countries....

    Current steel production in China is around 1.1 billion tonnes per year and has increased by around 200 million tonnes in the past few years.

    “That means another 300 million tonnes a year of iron ore is needed. So a new mine of 20 million or 50 million tonnes per year is a drop in the ocean compared to that incremental demand,”


    https://stockhead.com.au/resources/iron…es-super-cycle/

  • DRY BULK

    • migra
    • February 14, 2021 at 9:49 PM

    https://splash247.com/two-dominant-e…nsition-tsakos/

    When the technology behind future fuels is proven, shipowners will follow very quickly.....

    https://www.reuters.com/article/us-jap…0-idUKKBN2700PM

    Japan will seek to create a commercial hydrogen fuel supply chain by around 2030 to support reducing carbon emissions


    za sada je sigurno da će u min sljedeće dvije godine supply neće moći ugroziti rast vozarina ili veliki rast vozarina.

    što se to više prolongira to će pozitivnost ovog commodities supercycle biti profitabilnija za sve nas.

    svakom godinom odgađanja,produžavanja rast će biti exponencijalniji.

    možemo malo raspraviti o onome što će nizbježno utjecati na razinu te esxponencijalnost.

    demand će rasti to je neizbježno a dužina zadržavanja orderbooka na niskim razinama ovisi o jednoj od ključnih stvari koji će determenirati brzinu novih naruđbi a to je dostupnost novih tehnologija za pogon brodova budućnosti.

    više puta se iz usta CEO dry bulkera u zadnje vrijeme moglo čuti da ih ne zanimaju nove naruđbe u atmosferi tolike neizvjesnosti po pitanju povrata ,vremena korištenja potencijalnih novogradnji.

    nikad nećemo znati točnu istinu ali sigurno će imati nemalog utjecaja na te odluke.

    neizbježno da će i usprkos ovim neizvjesnosti neki se odlučiti na ugovaranje novogradnji pa je i realno za očekivati

    da će to nadmašiti 2020 razine,posebice ako se ovakav rast avg vozarina nastavi.

    jednako je realno za očekivati da će to ostati u granicama koje će biti pokrivene rastom demanda.

    dobitnu kombinaciju će sigurno poboljšati nove regulative koje već danas agresivno guraju staru tonažu prema rezalištima a tempo pritiska će samo jačati.sprema se značajna penalizacija starije tonaže koja neće biti eko friendly.

    čak i ako se kojim slučajem vozarine dignu do tih razina da će biti i penalizacija prihvatljiva ta će tonaža biti prisiljenja na dodatno usporavanje brzine a to će u okolnostima nedostatka slobodne tonaže biti više nego blagonaklono djelovanje na vozarine.

    ovim člancima se dokazuje da ta očekivana tranzicija na nove pogone neće ići preko noći već je min 5 godina u pitanju.

    a to je još jedna od onih stvari koja će pogurati dry bulk u ovom bullu koji se čeka 15g. citius altius fortius.


  • DRY BULK

    • migra
    • February 14, 2021 at 5:47 PM

    maca popapala CNY? :/


    Panamax: It was an energetic week with EC South America claiming the headlines for the first half of the week due to increased demand from the grain houses for March arrivals. Index type tonnage fixing at around $16,750 was achieved several times basis delivery Singapore via EC South America redelivery Singapore-Japan. At the same time, good demand continued in north Atlantic in the background against a shortage of tonnage. Some fixtures for Baltic trading, which includes breaching INL, were rumoured to have concluded at astonishing rates which have yet to be confirmed. For trips to the Far East, an 82000-dwt delivery Gibraltar achieved $33,000 via US Gulf redelivery China. In large parts of Asia, it was a shortened week. But sentiment remained firm with all three major loading origins showing healthy demand. This was aided by strong support from the Americas and a robust period time charter market. An 82,000-dwt vessel delivery Japan fixed $14,000 for a round trip via Australia, whilst an 81,000-dwt delivery North China agreed $14,250 for one years time charter."

  • DRY BULK

    • migra
    • February 14, 2021 at 1:42 PM

    https://www.balticexchange.com/en/news-and-ev…weet-spot-.html

    svakim danom ima više onih koji se pitaju:

    Could a winning combination of supply and demand factors lead to a repeat of the boom years?

    Will dry bulk be as good as it was in 2008?

    a moja protupitanja glase:

    zar i bitno manje od toga ne može značajno podebljati novčanik avg investitora?

    zar je neophodan samo najbolji scenarij?

    a na čemu će to avg investitor bolje od najcrnijeg scenarija koji se vrlo izgledno ovdje nudi?

    ...“From the handysizes up to the ore carriers it looks fairly good,” he said. “We are very positive going into 2022. Will dry bulk be as good as it was in 2008? I hope so,” he said.

    ...these factors have prompted shipping experts to describe 2021 as “promising” and “positive” and to start making early comparisons to the boom year of 2008.

    ..we should continue to see a balanced market for the next couple of years at least.”

  • DRY BULK

    • migra
    • February 14, 2021 at 10:51 AM
    Quote from Manu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Prognoze globalnog rasta. Ključne riječi World, China, India, Emerging and Developing.

    neizbježan storm na strani demanda sa sinergijom neizbježnog storma na strani supplya.

    prilično sam uvjeren da će se odgađanje odluke i dilema dali će se ti stormovi umnožiti ili "samo" zbojiti u desetljećima pred nama pokazati kao jedna od najpromašenijih investitorskih dilema globalno ali i lokalno.

    ovo je sada jako daleko od početnog dima,ovdje sada ima već hrpetina dokaza na dokaze na dokaze da....

    naravno na burzi ne postoji bez rizika kao ni u životu u bilo kojoj situacija ali ako(kada) će mi ovakav risk/reward ratio biti previše znat ću da je vrijeme za investitorsku penziju :)

    ovo me jako posjeća na dileme i rasprave početkom 2010-tih dali kupovati nerevaloriziranu imovinu(hotele) na obali u pola cijene ili niže jer je bilo "ništa posebno" profitabilno.

    ovdje ista situacija imovina u pola cijene a vrlo izgledno sljedi brutalno pozitivan preokret u poslovanju.

    na turizmu su poslije svi zborno pjevali da rizika uopće i nije bilo ^^ ;( ^^

    naravno jer je rizik bio zanemarivo mali a donio je nestvarne prinose u par godina,prinose koji štediše neće ostvariti za 10 života.

    hmm.......

  • DRY BULK

    • migra
    • February 13, 2021 at 10:44 PM
    Quote from Manu

    Bulkeri usporedba od 23.3. prošle godine.

    znači službeno?

    najjeftiniji dry bulker?

    pa ovo je bolje od kamilice prije spavanja,valerijana ako ne i još nešto jače?

    ^^ ;( ^^

    a dobro da ima ništa posebno vijesti za protutežu,jer 13% ne može biti nešto posebno? :/

    EU steel consumption to rise 13% in 2021 after one of worst years for industry: Eurofer

    EU steel consumption to rise 13% in 2021 after one of worst years for industry

    Apparent EU steel consumption to rise 13.3% in 2021, fall 13% in 2020: steel body

    Rebound in Q3 2020 fails to compensate for exceptionally poor H1 performance

    New York — Apparent EU steel consumption was expected to rebound by 13.3% in 2021 and then grow by a more moderate 3.4% in 2022, after one of the worst years years ever for the industry, European steel association Eurofer said in its Economic and Market Outlook report Feb. 10.

  • DRY BULK

    • migra
    • February 13, 2021 at 9:38 PM

    dim na dim,pa dokazi na dokaze , rekordi na rekorde,pa je došlo vrijeme i za tektoniku na tektoniku.

    evo dodatne tektonike neviđene na skali desetljeća.

    pmax +70% iznad avg 2011-2020 i to već sada na uzorku od 45 dana a to je oko 1/8 godine.

    cape koji je kao u banana je na +100%

    biće da ipak taj izrazito velik rast stranih dry bulkera ima veze s time? :/

    jednog dana će i HR investitori shvatiti da su to te iste vozarine po kojima voze i još neki dry bulkeri :/

    ako ne,morat ćemo počet po stranim forumima reklamirat jedinog dry bulkera na svijetu koji ne raste,odnosno koji raste višestruko manje,ili najmanje?

    to bi bio vrhunac parodije ali nikad ne reci nikad ^^ ;( ^^

    Files

    image_2021-02-13_213610.png 217.89 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 13, 2021 at 7:52 PM

    značajnoj količini tektonskih promjena smo svjedočili na dry bulku u zadnje vrijeme.

    bez lažne skromnosti veliki dio smo vrlo promptno ispratili a nemalo njih i predvidjeli,neka naša očekivanja čekaju(će dobiti) potvrdu.

    iznenađujem se ovih dana na kojem broju novih linkova koji potvrđuju tektonske promjene bi mogao izvaditi

    komentar sa ove tema koji je to predvidio kroz neke uhvaćene statistike,tablice,izvedene pretpostavke,argumente...

    iznimno kvalitetna(profitabilna) tema koja je na dry bulku mogla omogučiti izvanredne dobitke onima koji su iskoristili.

    to ne prejudicira budućnost,tu smo da pokušamo zadržati nivo i kvalitetu.

    moja zahvala svima koji su uložili svoje...... da bi tema zaživjela na ovakav način,posebice jer je svakim danom sve većem broju

    investitora,pratitelja jasno potreba za ovom temom.

    a sada na core.

    kada smo već kod tektonskih promjena u prilogu statistika koja potvrđuje dugogodišnji san,u sinergiji sa drugim odličnim pokazatelljima je počeo isporučivati prinose.

    ključna riječ počeo,izgledno će to trajati godinama.

    demolition je nadjačao contracting u 2020.

    ovo je teška tektonika sa izgledno teško pozitivnim posljedicama na vozarine.

    + sinergizirat će se sa snažnim rastom demanda.

    DA ne postoji nemoguće pozitivan scenarij uključujući i ponavljanje 2008g. počinje izlaziti iz usta analitičara koji prate sektor.nisu to više samo želje nas dioničara već mišljenja neovisnih analitičara.

    ovo su izrazito velika upozorenja koje razuman investitor nebi trebao ignorirati.

    kao vrlo rijetko viđen povoljan risk/reward ratio.

    pojedini dry bulkeri se trže i značajno ispod vrijednosti NAV-a a gdje je tu uračunata izgledna zarada ili iznimno visoka zarada brodara???

    p.s.

    a što ćemo danas sa murphy law? :/

    šuška se i da je orderbook na novoj >15g. LOW razini ;)

    hmm...joj,joj,joj.......

    potoci će se punit,možda rijeke a ni mora i oceni nebi bili senzacija :/

    sloboda izbora je zakon :thumbup:

    Files

    image_2021-02-13_195433.png 132.66 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 13, 2021 at 1:37 PM

    oporavak bitno brži od očekivanja,proprcionalno manji gubitak.

    JFE Holdings, the parent company of JFE Steel, has revised up its 2020-21 financial outlook to a ¥38bn ($362mn) loss compared with a previous forecast of a ¥100bn loss, mainly because of the recovery in its steel businesses.

    https://www.argusmedia.com/en/news/218641…utm_term=metals


    https://www.steelmint.com/insights/Taiwa…n-Jan-21-209521

    Surge in global demand Exports volumes from Taiwan shot up with most of the importing countries starting to loosen their restraints over COVID related measures and the downstream industrial activities from construction and automobile sector picking up.

    Files

    ScreenShot363.jpg 13.96 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 13, 2021 at 1:10 PM
    Quote from 5. Element

    https://www.hellenicshippingnews.com/biden-to-press…vernors-mayors/

    Od ovoga ako bude samo par stotina milijardi za infrastrukturu kejpici idu na 6 znamenki, a panamaxi na 30k i iznad.

    Bit ce dernek nevidjen.

    vrlo konzervativna procjena za pmaxe u tom scenariju:/

    podržavam konzervativnost,dapače :thumbup:

    i najlošiji scenarij je odličan za moje poimanje investiranja.

    a evo malo i o demo cijenama koje idu opet UP i o potražnji koja je postojana.

    hmm... ovo više nego podržava pojačani scrap što u sinergiji sa orderbookom stvara snažne pretpostavke za perfect storm i sa strane supplya a demand će uskoro eruptirati.

    joj,joj,joj....kojem brutalnom samosilenju preko svake mjere svjedočimo,participiramo......

    čak i kad bi zanemarili brutalan rast stranih bulkera.

    tako to ide na brdovitom balkanu gdje je život nepravedan,ne pruža prilike....

    :S

    Shagang Steel retains scrap purchase price this week - Eastern China's largest EAF steelmaker- Shagang steel has kept its scrap purchase price unchanged from the last two weeks. Prices for HMS (6-10 mm) stood at RMB 3,190/t ($493)

    https://www.steelmint.com/insights/Weekl…-rebound-209554

  • DRY BULK

    • migra
    • February 13, 2021 at 10:40 AM

    30.01.2020. #367


    Quote from migra

    alias@

    samo nastavljaš kako si krenuo u startu,upozorio sam te da kod mene to ne prolazi,možda si navikao kod drugih da ti se tolerira dociranje,vrijeđanje pa...

    imao si priliku više puta da izneseš svoje argumente ali nisi ih htio potkrijepiti provjerljivim brojevima,već očekuješ da

    radi tvojih motiva,ciljeva zadataka ne koristimo vl znanje i javno dostupne činjenice.

    ova tema nije otvorena da bi takvi kao ti mogli nametati svoj wishful thinking...

    bez argumenata koji imaju temelje u provjerljivim brojevima.

    visio si na ovoj temi skoro dan i noć 15 dana možda i više od mene,ako sam ja kako si me nazvao d.b.l,

    što si onda ti koji noću ne spava nego čita d.B. la??????

    što se mene tiče nisi ovdje više poželjan gost,i više od toga,od danas kod mene ideš za sve vremena na blok listu a ti ako želiš dati sebi na malo vjerodostojnosti učinit ćeš jednako,staviti me na blok listu,samo nisam jednom imao posla sa takvima pa se nakon više godina ispostavilo da nisu za to imali 30sec vremena ili da nisu mogli živjeti bez čitanja,od straha da nešto ne propuste.

    p.s.

    otvaranje teme ti je besplatno,ako imaš hrabrosti raspali.

    ne očekujem niti želim bilo kakvo pojašnjenje,ispriku jer ti ovo nije bilo prvi put.

    sretno sa NEinvestiranjem u atpl.

    Display More

    alias@

    #642

    "Migra, a zamisli ovo....


    ????

    obavijestiš nekoga da si ga stavio na blok,ignore što znači da je svjestan činjenice da kao logirani korisnik ne mogu čitati njegove komentare i on ti se

    svejedno obraća? :/ :/

    a nakon ponovljenih uvreda samo sam očekivao,tražio,priželjkivao "malo vjerodostojnosti" :/

    sloboda izbora je zakon


    https://www.hellenicshippingnews.com/baltic-index-l…max-rates-rise/

    the panamax index climbed 73 points, or about 4%,to1,944, a peak since September 2019.

    It climbed about 17% this week, its best weeklyperformancesince Jan. 8.

    Average daily earnings for panamaxes, which usually carrycoalor grain cargoes of about 60,000 tonnes to 70,000 tonnes, wereup $658 to $17,496.

    odskočna daska se i dalje diže a i sapuna...

    ;)

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 11:58 PM

    "vežite se polijećemo"

    sjećate se starih dobrih vremena?

    već vas je okovao pesimiza lancima debelima kao ruka?

    tako to mora biti,a sad okrećemo u drugu krajnost

    OK ako i ne baš krajnost ali i puno manje od toga će biti zadvoljavajuće onima koji se neće tjerati siliti se preko svake mjere.

    BINGO

    ameri su zaključili da moraju barem pratiti ako ne prestići kinu u infrastrukturi.

    anketa:posljedice dry bulk?

    a)"ništa posebno"

    b) vrlo posebno

    c)iznimno posebno

    hmmm...

    silenje preko svake mjere u vidu ignoriranja nebrojenih dokaza na dokaze već isporučuje račune a sada će se to izgledno ubrzati.

    sloboda izbora je zakon.

    https://www.cnbc.com/2021/02/11/bid…astructure.html

    • Biden warned a bipartisan group of senators in a meeting Thursday that China is aggressively outpacing the United States on infrastructure.
    • “They’re investing a lot of money, they’re investing billions of dollars and dealing with a whole range of issues that relate to transportation, the environment and a whole range of other things,” Biden said.


    p.s.

    bonus na bonus je kamllica na kamilicu na kamilicu prije spavanja

    :)

    Files

    image_2021-02-12_235742.png 325.72 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™