Posts by 5. Element
-
-
Znaci potrajat ce.
Nista, sacekajmo q1.
-
Atpl je nova Optima, to sam vec rekao.
Isti nivoi, isti pattern, isto potmulo pumpanje iz dubine, isti izlazak vecih... Jedino sto Atpl sad zaradjuje pare. Optimi to nikad nije uspjelo.
-
Treba pozitivno izvjesce, trenutak, nesto, i to krene samo od sebe. Dosta dionica je odradilo i nije problem nekoliko mil kn da to ode jako visoko, samo je stvar trenutka.
-
Ove vozarine za Atpl znace 600k kuna cistog dnevno. Nelose. Nekih tricavih 150 kn EPS-a ako godinica bude "nista posebno".
-
Petogodišnje kretanje cijene nije nešto obečavajuće nešto što ostavlja bez daha,misli se na cijenu dionice.
Tamo daleke 2016 najveći pojedinačni dioničar počeo ja sa agresivnom kupnjom.Možda i graf izgleda zbog toga zvonastog oblika.
Nešto se tu u međuvremenu prodavalo ,skrivalo i pretumbavalo.
Bilo je i blokade računa.
Što nam donosi novo proljeće tek će se vidjeti.
Kažu treba izdržati.!
Pa lijepo kazu da past performance ne govori nista o buducem.
-
Pa ako ste pratili onda znate da ne sad taj miks okolnosti koji bi trebali prehititi 2008.
https://en.sse.net.cn/indices/cdfinew2.jsp
Panamaxi i male klase up, i kejpici okrecu izgleda.
-
https://www.cfr.org/backgrounder/state-us-infrastructure
Prestaro je to sve i prenapregnuto.
Procjena je da fali 2.000 mlrd USD financiranja, a sad je idealna prilika za to, s niskim kamatama.
-
Jasno.
Matija Babic je lijepo rekao: najgori od najgorih.
Da sudstvo radi svoj posao on bi odavno bio u buksi.
-
China’s economy is gradually recovering to pre-pandemic levels, with factory output rising at its fastest rate in ten years. There is little reason to expect any other country being the main source of excess demand for commodities in 2021, as China returns to old methods of building its way out of a downturn.
It will, however, probably not be alone. Governments around the globe have already made their intentions plain on to drive a recovery from the pandemic through spending on aging or missing infrastructure, which will create additional demand for industrial commodities like iron ore and copper.
Shipping is the lifeblood but also the workhorse of global economy. Norwegian shipping tycoon Erling Naess put it nicely a few year ago: “God must have been a shipowner. He placed the raw materials far from where they were needed and covered two thirds of the earth with water."
To je ta prica. Kad Ameri i ostali krenu s infrastrukturom vozarine ce probiti vrhove iz 2008-2010.
-
Bubimir,
Jel to gledas knjigu pa vidis da nema vise Addiko uopce ili nemas knjigu pa vidis samo top 10?
-
Ovo restrukturiranje duga je po svoj prilici smanjilo financijske troskove za cca. 30 mil kn. Samo to je 20 kn na EPS-u.
Sad se ceka FI za Q1 pa cemo gledati neke druge rezultate, a i brojeve opcenito.
-
Da, to sto su jako smanjeni financijski izdaci je super.
-
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35958
Ocekivano. Oko nule. I solidno.
Nakon preracuna tecajnih razlika cak i 4 mil plusa. Nekonsolidirano.
-
Je. Vjerovatno poslije 16 h.
-
Kako god bilo, ovaj kvartal nosi brutalnu dobit, a narednih 6 mjeseci da se smrznes. S tim da je super cycle tek krenuo.
Ozbiljno mislim da ce vozarine u jednom trenu premasiti one rekordne o prije 10-12 godina. A tad ce cijena ove dionice biti 4 znamenke, s tim da prva sigurno nece biti 1.
-
Istina je da je bilo pametnije uloziti u bulkere vani. Likvidno je i narasli su odmah. Makar mnogi i s losijim bilancama. Ovdje ce se trebati pricekati crno na bijelo izvjesca s dobiti. I olaksanje mjera. I rast burze opcenito. Ali doci ce.
-
Weekly Dry Time Charter Estimates, February 24 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ako je ovo istina, onda ce svaki brod Atpl raditi u prosjeku cca. 7-8k usd na dan cistog profita narednih 6 mjeseci. To je preko ili oko 100 mil dobiti za 6 mjeseci.
-
Kivi, slozio se ti ne slozio vlak ide, a ti gledas i skupo ti je po 170-180.
Bit ce jeftino kad bude 300-400. To je prava tocka za ulaz, hehe.
-
Danas opet silovit rast svih osim kejpova.
A i to ce uskoro.