Breakeven prosjecni se vrtio 11400, sad je nesto veci, ali ne mnogo.
Ostaje pitanje sto je s panamaxima. Ako su oni klizni onda govorimo i o znatno vecoj prosjecnoj vozarini.
Breakeven prosjecni se vrtio 11400, sad je nesto veci, ali ne mnogo.
Ostaje pitanje sto je s panamaxima. Ako su oni klizni onda govorimo i o znatno vecoj prosjecnoj vozarini.
Pajdo...to ti je clanak star 5 mjeseci...jos jedan general proslosti🤣🤣🤣
E moj generale, samo se ti oglušuj na to što u njemu piše i objašnjava bez obzira na datum. I dalje se pitaj zašto je cijena ATPL zapela i vjerojatno će u korekciju koju je zapravo već i počela. A cijena od 500 kuna za FI će ostati nedosanjani san. Pa se ti smij i dalje.
Ovaj ti je noviji, ak su ti datumi bitniji od onoga što se u člancima piše i što se nagovješćuje.
https://www.marsoft.com/post/how-long-…arket-boom-last
A BDI pada već nekoliko dana. S vjerojatnošću nastavka trenda.
Taj koji je pisao clanak se razumije u dry bulk shipping kao Marta u krivi k...
Totalne budalastine pise.
Atpl trenutno vozi s preko 20k USD prosjekom sto znaci jedno 200 mil kn dobiti za godinu.
Bid se polako puni, a ask je prazan. I to ce se kako mjesec ide kraju intenzivirati.
Mada ono, mislim da su crkve dugorocni investitori.
Pogotovo ovi koalicioneri druga Plenkija.
evo jedan mali info iz najnovije knjige , koliko je CERP (bez)opasan . 12.500 komada je dodjeljeno Srpskoj pravoslavnoj crkvi. Mislim da su te u sigurnim rukama
Dodijelili koalicijskim partnerima!
Barikb,po koliko bi ti dionicu ponovno kupio? Nesto si mi strasno zabrinut za epidemiolosku situaciju a bome i u Valamaru strahuju od Markotic i Capaka.😁
S obzirom da je izašao u panici sa velikim minusom vjv ne bi ulazio ponovno skuplje od 18.
Panicni izlasci su nesto sasvim regularno.
A pjevali su se hvalospjevi na ovoj dionici.
Kakva su to bila vremena...
Sramotno je šprdati se sa invalidima. Mnogi invalidi ovisni su o tuđoj njezi i pomoći i ne putuju nigdje. Osim toga tako ružna šprdancija ukazuje na duboku inferiornost povezanu sa nekim kompleksom veza dr. Froyd stručnjak.
Inače poenta je da je Sidney u lockdownu, Portugal na crvenoj listi, a tek je lipanj. U Budim-Pešti imali smo utakmice sa punim velikim stadionom, to su nam prvi susjedi koji masovno ulaze u Hrvatsku koja 70% NIJE cijepljena. To je poenta, a ne omalovažavanje i bahaćenje putem tipkovnice. Poenta jest cijepiti se i živjeti normalno i uobičajeno. Hrvatska živi dobril dijelom od turizma. Koliko npr. Podravka plasira u turizam i u hotele i u markete. Nitko nije odgovoran za vaše investicije osim vas samih. Moje pisanje imate utjecaj na cijenu koliko i na DAX index, ono je informativno-edukativno i čestito. Poenta je poštivati...
Poanta je da je civilizacija svojim odgovorom na covid nastetila samoj sebi mnogo vise nego covid sam po sebi i dodatno na to, nema namjeru promijeniti kurs prema necem pametnijem.
Treba prestati baviti se brojanjem i strahovima, zatvaranjima, nego lijecenjem, cijepljenjem, sto se moze brze i bolje.
Sve drugo, ovo dosad, to je katastrofa.
Ma neka prodaju tko god hoce.
Cekamo FI za Q2. Po najkonzervativnijim procjenama bit ce totalno ubijanje.
A dalje sto bude bit ce.
Ako biram između znanja i neznanja radije bi znao. Obično se nešto valja u pozadini ako imamo crveno otvaranje sa zelenim futuresima
Ali kako ne vidimo neke vijesti koje bi ovo objasnile i ovako na prvu, površno mi se čini "jedan od onih dana" koje najbolje opisujemo sa BTFD (buy the fu..in dip)
Kinezi stalno luduju, negoduju i rogobore zbog previsokih cijena sirovina, a vjerojatno i prijevoza. Možda misle najaviti neke mjere u znak prosvjeda. Tko će ga znat. Dovoljno su moćni da to možda i mogu jer oni sami generiraju veći dio svega što se u bulk brodarstvu trenutno događa.
Nitko nije dovoljno mocan da iskontrolira globalno trziste necega sto nema nego to sto nema kupuje.
Evo malo updatea promjene vrijednosti brodova dry bulka po klasama i starosti za brodove koji su interesantni za naše dry bulkere i vrijednost njihove imovine.
Koliko se vidi supre jako nadoknađuju zaostatke koje su imale za panamxima.
Migri ćemo ostaviti eventualni izačun anualizirano
i da čini se da bi to definitivno imalo smisla računati
Tako je.
Evo meni je prinos od lipnja prosle godine do lipnja ove godine prinos preko 100%.
Jos par puta tako i meni dosta.
Idemo tvrdo, nema labavo!
Joj kad izadje 60+... Ajmeeee...
Bit ce belaja.
Display MoreEvo malo expertnog osvrta iz hrvatskog rakursa i fotelje
Meni je zanimljiv ovaj zadnji odlomak u kojem se kaze:
Nagli porast BDI indexa se pozitivno odrazio na cijene hrvatskih dry bulk tvrtki. Usporedjujuci cijene dionica s cijenama s pocetka 2020. godine:
- Jadroplov je porastao za 254,6% (Wauuuuu!!! i Juhuuuuu!!!)
- Alpha Adriatic 183,1 % (super!)
A za to vrijeme, iako je porasla za 192% od pocetka ove godine (2021), Atlantska Plovidba je rasla samo 15,2% usporedjujuci s cijenom s pocetka 2020. godine.
Pa ovo je smrc za usporedbu s istom referentnom tockom za sve 3 dionice. Ima tu puno prostora jos.
To je samo dokaz da su stecajuse uvijek atraktivnije.
gle Flight, uopće ne špekuliram nego samo prenosim dio razgovora, radi se o industriji parketa, sirovina je domaća kao i obrada tj dodana vrijednost, cijena 110kn m2 dakle 15eur ugovorenih u 02mj 2020. i sada su stopirali navodeći visoke vozarine kao razlog...
Gospodine, to je totalna i apsolutna glupost. Prijevoz brodom, kad su vozarine i na povijesnim maksimumima, je gotovo besplatan, odnosno cini iznimno mali % od vrijednosti prevezene robe.
Parket o kojem pricate je cca. 5000 kn po m3 iliti oko 1000 USD po toni. Brodovi voze tisuce, pa i desetke tisuca tona tereta, a naplacuju mozda do nekoliko desetaka USD po toni. Prema tome to je totalna glupost. Ako trziste u usponu hoce parket hoce ga i po 110 kn i po 120.
Uvijek su kod takvih pricu neki drugi razlozi, a pricu svale na poskupljenje necega, prijevoza i sl.
Evo kolega gore kaze da je drvo poskupjelo 150%. Znaci sama roba. Ali zbog potraznje, ne zbog razlike u prijevozu, koji je samo mali % cijene.
A ovaj koji prica o neodrzivosti vozarina na dulji rok ce se zamisliti kad iduce godine panamaxi odu na 60 do 100k.
Display MoreJa samo iznosim neke činjenice koje neki prešućuju, tako da bi se dobio realniji pregled.
Jer neki su kupovali misleći da će vozarine do kraja godine ići valjda na 60.000, tako da znaju da je ovo zapravo vrh i da će do kraja godine vjerojatno dalje padati.
Pa neka onda svatko računa zarade, projekcije i sl.
Bezobrazan si i trolaš.
Govoriš riječ "činjenica" i onda u drugoj rečenici da je ovo vrh vozarina i da će padati. To je činjenica?
Ajde faco, ako se pokaže da nije vrh kao što tvrdiš nemoj dolaziti na ovu temu.
Preveliki novac je ovdje u pitanju da bi se ljudi suzdrzali od trolanja radi jeftinije kupovine.
Kad izadje FI za Q2 letjet ce perje jer ce se tad nazirati projekcije za 2021, a samim time pokazati da je na ovoj cijeni P/E oko 3, ne vise od toga. A prostora ima jos johoho, s tim da ce i book do kraja godine komotno otici preko 500, i to bez revalorizacije imovine.
Display MoreDisplay MoreBraco mila, sta mi radite?! :))) Ma tko prodaje zadnjih dana, da mi je znati?! :)) Sigurno Moller i Parica ; stari trejderi. :)) Sve cu vas u knjizi procitati. :))
Jdpl mi popravlja krvnu sliku. Dotle je doslo. :)) Daleko je u rastu kraljici odmakao.
Ja sam prestala citati i pratiti kod Paricinog posta prije 10ak dana u kojem je bila konstatacija:
"Nek je godisnja uposlenost flote oko 90% (inace je oko 97%), ATPL ce u godinu dana zaradit oko 215 mil kn". A dalje je u tom postu sve ukazivalo na to da ce dobit biti i znatno veca i to uz napomenu da je ovo racunica bez ikakvog daljnjeg rasta vozarina; da ostanu na ovim razinama. Slijedom ovog, ja cekam dividendu. :)) I to izdasnu. A ti Parice, dobro me se cuvaj, ako ti se prognoza ne ostvari. :))
Cijena je lijepo rasla, sto je bilo u skladu s ocekivanjima. Ne znam sto se dogadja posljednjih dana, ali ja ne vidim razlog da se nesto bitno promijenilo i da se prognoza nece ostvariti. Mala kolebanja bdi-ija nisu utjecala na vozarine znacajno da bi se nesto bitno u rezultatu promijenilo.
Svi nasi brodovi plove i zaradjuju:
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Danas gledam i cini mi se da trenutno nema puno onih koji su zeljni prodati. Bilo je tesko gledati one velike kolicine koje su prodavali CO i SZAIF, a sada se cini da cemo se za ostatke morati natjecati.
p.s. Naime, ja sam nakon tog Paricinog posta bezbrizno otisla trositi moj predujam dobiti od Atpl. :))
Nisam mislila da cu nekome faliti pa nisam citala poruke. :)) Osim sto ste pametni i plemeniti ste, vi predivni ljudi. Sad cu se javiti. :))
Stvar je tu u tome da je ova cijena vjerojatno realna, ali predviđanja za sljedeće razdoblje su takva da se do kraja godine predviđa pad vozarina za Panamax i Supramax za 50% - na nekih 20.000 USD i takve će ostati sljedećih par godina:
Iako će se pri njima zarađivati, svejedno neće baš dobro utjecati svakodnevno padanje indeksa.
Znači, nema ništa od daljnjeg rasta vozarina kako su neki očekivali, i to će potaknuti mnoge na izlaz jer neće biti velikog potencijala rasta kako se očekivalo.
Uz to, imamo to konstantno dijeljenje dionica Cerpa, što je također negativan utjecaj.
Dakle, ima dosta negativnih stvari za sljedeće razdoblje, što uz ljetnu letargiju na burzi ne može dobro utjecati na kretanje cijene.
To su uvijek jako konzervativne projekcije, pogledajte sto su projicirali pocetkom godine za ovo razdoblje, i gdje smo sad?
Ne znam kako bi to prosjecne vozarine mogle pasti ako ce porast potraznje neosporno biti barem 3x veci od porasta flote?!? O tome se pisalo dosta pa da se ne ponavljam. Stvarno svasta...
BCI and FFA returns to green on the back of strong N. Atlantic activity and tight tonnage.
Kina ce ovo Kina ce ono. 2 dana kolebanje trajalo.
Vojko V bi rekao na ovo: reka san NE MOŽE!
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…hipping-profits
Opcenito jako zanimljivo.
Sve je stvar ravnoteze.
“China wants to cut steel production but control prices, and to reduce investment but maintain employment,” Tomas Gutierrez, an analyst at Kallanish Commodities told Reuters.
Oni naprosto kao da ne razumiju osnovne trzisne mehanizme. Nemoguce je, ali potpuno nemoguce u isto vrijeme postizati suprotstavljene ciljeve. Smanjivati proizvodnju, a da cijena ne raste. Maksimalna glupost.
Jedva cekam da im rudaca presisa 300 usd, a vozarine odu na 100k.
Treba ih maksimalno oguliti.
Display MoreDobar clanak na temu kineskog pritezanja kreditiranja.
China's Credit Impulse Just Turned Negative, Unleashing Global Deflationary Shockwave
https://www.zerohedge.com/markets/chinas…onary-shockwave
The credit tsunami unleashed in 2020 to offset the covid shutdowns is fading fast, local economic growth is fading fast and the deflationary shockwave triggered by China's shrinking credit impulse is about to sweep across the globe.
The slowdown in China's credit should not come as a surprise after we reported one month ago that China’s central bank had asked the nation’s major lenders - which are all at least partially state-owned which means it wasn't 'asked' but rather 'ordered' - to "curtail loan growth for the rest of this year after a surge in the first two months stoked bubble risks."
..."important though the US is, China also needs to be watched closely, especially with regards to global commodity prices and the role they have played in driving inflation higher. In that sense, maybe the current commodity driven inflation fears will dissipate just like they did in the aftermath of the 2008 GFC."
Looking ahead, with high correlations and short lag times, Chinese interest rate swaps and industrial metals should be the first assets to be adversely impacted by the topping of the Chinese credit impulse.
The mining and industrial sectors also have short lag times, but their correlation is slightly lower. The other highly correlated group of assets, including eurozone banks, also gets strongly affected by credit impulse, but the rather large lag time opens the door for other factors to influence the price action of these assets as well.
Dzaba krecite. Putanja je UP. I to naredni dugi niz godina.
“The supply constraints are relatively insulated from the language of the Fed in a given meeting. China can push around prices in the short-term by releasing reserves, but they don’t control markets.”
Kinezi se bave sitnim burekstiniranjem.
Nece proci.
Kineski komunisti su najjaci debili na svijetu. Kad kupac umisli da moze odredjivati cijenu onog sto kupuje... Hahahahaha. Totalno novu fiziku su izmislili.
Mozes ako si najveci kupac pa sam mozes kontrolirati potraznju.
Ne mozes. Jer sam sebi pucas u nogu.
Smanjis si gdp, tako... Hehe. Ipak ne.