1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 2, 2021 at 7:05 AM

    Pa ja isto mislim da je uprava pogriješila, ali mislim da se u poslovanju vodila dobrim najmjerama i igrala “safely” i “logically” jer se nastojala zastititi od nastavka loših vozarina, a napose u tradicionalno i uobičajeno lošem godišnjem razdoblju. Oni kao i većina brodara nisu mogli znati da će ove godine doći do promjene kratkoročnih trendova već u zimskom doba godine (kineska NG). Možda su mogli naslutiti, al da su se u potpunosti mogli okladiti na taj rast, vjerojatno nisu. Isto kao sto možda nisu trebali igrati “so safely”.

    Sto se tiče iskorištavanja navodne “prilike” za kupnju nekog broda početkom ove godine ja ću postaviti pitanje: s čim? S kojim novcima? Jedva su nakon duljeg razdoblja pregovaranja refinancirali postojeće obveze i uskladili njihovo dospjece (rocnost) sa budućim poslovanjem, a to ne znaci da se negdje pojavila neka nova zaliha keša ili oslobodio prostor na jamstvima na imovini da bi ulazili u nove kreditne aranzmane. Možda su mogli unajmiti neki brod.... a i to je pitanje. Poslije desetljetne epopeje i izvlačenja kompanije iz gliba, nije neobično da su (pre)oprezni i da višekratno vazu svaku odluku prije nego je usvoje. A i njihov risk profile u kojem pola flote rentaju do godine, a polovinu u duljem vremenskom razdoblju ide za time da nisu kompanija koja će iskoristiti svaki ‘bounce’ na BDIY grafu. Sto se tiče iskustva i kvalitete uprave, meni se cini da je u ATPL prethodno bilo boljih uprava i to dosta boljih, al ja sam laik po tom pitanju i imam misljenje, al nisam meritoran ni dovoljno informiran da mjerim i sudim.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 6:37 PM
    Quote from mitkko

    Nikako da objave o kojem se to "americkom fondu" koji im je dao novce radi. U revizorskim izvjescu se moze vidjeti da su u 2020. uzeli dugorocni kredit u iznosu od 25.5m USD sa lihvarskom kamatnom stopom 9%+LIBOR, ali ne pise tko im je dao kredit.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Da to je zanimljivo. Pomislio bi čovjek da je to neka domaća lova koja je došla zaobilazno. Al ni ja nikad nisam (na)čuo sto bi odnosno tko bi to mogao biti posrijedi? Nije to toliko velik novac da bi fondasima bio interesantan, a opet, tko će ga znat.... krhko je znanje.

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 6:16 PM

    Ma čim si ti napisao da je bid tanak.... sve je bilo jasno ko dan.

    Saponija je takva kakva jest, ali nije skupa. Ima svoje rizike, al ima i idređene potencijale. I vrijednost koju treba razumjeti i za koju treba biti strpljiv i uporan. Naravno da svi imamo svoje viđenje i potrebe i ne ponašamo se i ne mislimo isto. Al to su čari burze... i ulaganja.

    Sutra kad se okrene 150 ili 200 milijuna kuna na Maraski tesko ćeš ti nekome objasniti da te love nema i da tamo nema te vrijednosti. Ili u kemiji i čokoladama. Netko će tamo platiti hrpu lovu za neku tamo “beznačajnu” firmu. Danas sam prošao pored samoborske destilerije Perković. I bas razmišljao kako je tesko i dugotrajno podići posao sa žesticom i rakijama. Za to trebaju desetljeća sa upitnim uspjehom. I zato akvizitori tako skupo plaćaju akvizicije u toj branši. Pa čak i ove lokalne.

    Kažem ti da bezveze trošiš energiju. Prerano si prodao. U investiranju treba biti strpljiv. Kad odeš.... lijepo se zahvalis i zaželis drugima sreću i uspjeh.... a ne da stalno smišljaš neke nove intrige i pokusavas srusiti cijenu. Pokazati da si bio u pravu. Vjeruj mi, nisi. I moraš naučiti to prihvaćati. EOD

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 4:57 PM
    Quote from mitkko

    Stavit ću ovdje jedan članak koji objašnjava sveobuhvatnu dobit, posebno tečajne razlike, pa da napokon završimo tu raspravu. O istome su pisali i Alias, Flight i Parica. Ja ću to rezimirati i potkrijepiti člankom.

    "Na poziciji tečajnih razlika iz inozemnog poslovanja poduzeća iskazuju tečajne razlike nastale na temelju ulaganja u inozemstvo, što može biti ulaganje u ovisno društvo, pridruženo društvo, zajednički pothvat ili podružnicu."

    Ne znam ima li potrebe ovo dodatno pojasniti - ATPL svodi vrijednost svog ulaganja u inozemne tvrtki kćeri u nacionalnu valutu u HR, i tu se onda događaju tečajne razlike budući da je njihovo ulaganje u te firme bazirano na USD.

    Još više pojednostavljeno, plastični primjer - zamislite da imate stan vrijednosti 100.000 € koji rentate - to je vaša imovina, vaše ulaganje (možemo čak karikirati da je to inozemno ulaganje u širem smislu jer je kod nas cijene nekretnina izražavaju u €), i onda svake godine računate koliku ste dobit ostvarili na tom stanu -> koliko ste uprihodili od najma, od toga umanjite svoje rashode i amortizaciju, i došli ste do iznosa dobiti. E sada zamislite da je u roku tih godinu dana još tečaj € porastao/pao za recimo 5% u odnosu na kunu i vi si onda pomislite da bi bilo zgodno i tu "dobit" nekako iskazati pa onda izračunate da ste uz redovnu dobit od rentanja još imaginarno zaradili i na toj tečajnoj razlici. Ovo ovdje zovem "imaginarnom" dobiti, dok računovođe to zovu "nerealiziranom" dobiti - niste stan prodali pa niste tu dobit ni realizirali, ali isto tako će za godinu dana se tečaj opet promijeniti pa ćete opet imati tečajne razlike, ovaj put možda negativne. Tečaj vremenom fluktuira manje više oko nekog medijana, pogledajte graf. Razumijete zašto je ta stavka nebitna za operativno poslovanje neke firme i zašto investitor u tu firmu ne bi trebao tu dobit uopće bitnom.

    "Moguće je uočiti kako su sve ovo stavke nastale iz obračunskih kategorija, zbog čega se ostala sveobuhvatna dobit još naziva i nerealizirana dobit."


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Mislim da poslovne banke pored navedenih kroz sveobuhvatnu dobit iskazuju još i siru lepezu financijskih transakcija.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 4:53 PM

    Kontejnerasi nisu tema. Al to je sektor koji će uvjerljivo najjače odraditi u brodarskom sektoru. Iz Azije za Europu i Ameriku se tjednima čeka na ukrcaj robe i prijevoz. I ne nazire se kraj tome.

    Sto se tiče ATPL ja mislim da uprava mora vise raditi na odnosu sa investitorima i češće i vise ih informirati o poslovanju i situaciji u firmi. Mnogo je ovdje prestrašenih iz proslih vremena koji su gubili i izgubili novac. Takodjer, treba zadobiti povjerenje i ponovni interes institucionalca. Dok god se to ne dogodi oporavak će biti skroman i slab. Prodaja dionice između Pere, Marka i Ivana neće fer vrednovati dionicu ni osnažiti vjeru u upravu i kompaniju.

    Trebali su mjesto one Putice imenovati Kvark za glasnogovornicu i odnose s investitorima. Predložite to upravi u formalnom i neformalnom druženju kad bude GS. Nekog sposobnog mjesto podobnog.

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 4:18 PM

    Boze kakve ti gluposti možeš sve smisliti

    (Preuzeti) i napisati.... al hvala ti na tome. Sad znam iz kojeg si miljea. Ajde da si napisao da će pokusati izvuci lovu ili sto, nego ideš toliko daleko da izmišljaš ali bas gluposti. U svakoj varijanti smišljaš kako lova odlazi, a dionicari za nju dobivaju srednji prst. Treba malo, jel zasoliti...

    Bas ti ta Saponija ne da mira? A vidim ni Optima? Jel da? Savjet: okani se brojanja love u tuđem džepu. Nije dobro za psihu, a još manje za ugled.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 3:25 PM

    Je, al zato se NMM ne bude trejdao na EvEbitda 10 ili 15 nego na 3 jer svi znaju da je to Maks godinu-dvije.

    Lova je bila i jest na kontejnerima i tu je NMM srednja žalost. Dac je bio name oc the game al to vam “znalac” nikad nije napisao.

    https://finviz.com/quote.ashx?t=Dac


    Quote from st-brajo
    Quote from looserst

    NMM:

    NMM reports earnings. Container business booming as expected, dry bulk business essentially flat Q over Q. Capesize rates were low male of Q1.

    http://navios-mlp.irwebpage.com/events.html

    Mozda smo malo prekriticni prema gosparima? Ni grcke varalice nisu imale q1 boom na drybulk dijelu. Gogl i ostali jos nisu izbacili izvjesce

    nemoj mi dirati NMM.

    The Average Expected daily charter-out rate for the fleet is $20,000 for the remaining nine months 2021, $24,343 for 2022 and

    $26,588 for 2023 :S

    Display More
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 11:09 AM
    Quote from Kvark
    Quote from Flight

    Kvark

    Kad se Bilbija dogovori s pajdasima koje su brojke vise-manje korektne i kad objavi najposljednjiju verziju ispravka i zakune se pred drugom Titom i pionirima da je to sve kako treba.... onda ću se odvažiti možda malo “pogledati brod s krme”. 🙂

    Ovo je najzadnija verzija, casna pionirska.

    Nemoj biti general proslosti. :)))

    Piratski pozdrav!

    I nemojte vise nista pisati po ovoj temi dok se ja ne vratim, a uzela sam slobodan dan. :)) Najbolje bi bilo da admin zakljuca do mog povratka. :))

    Display More

    Ma bih ja, al kad sam mislio da će oni sad potrčati u sprint, oni “svezali batrljak na nogu” i krenuli u trku.... uprava pola flote pustila “da pluta sa strane”.... A oni su kao znalci i razumiju se u “maratone i duge i kratke pruge”....

    Nisu prova i krma za mene.... odmah me mučnina spopadne. Meni brodarstvo izgleda i uvijek je izgledalo kao dulja ili kraća spekulacija. I redovito nikad niti jedna firma u bulk segmentu nije uspjela preživjeti u dugome roku bez dokapa i razno-raznih kombinacija. A ove koje su uspjele danas imaju flotu od par brodova i generalske stare lovorike. I kapetana s “poderanim gaćama...” 😁

    Ja ću radije biti mali od hvale koji se drži kraja nego da me “kapetan Kuka na kraju daske.... spusti među ribe s olovnom kuglom oko nožnog gležnja!” 😁

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 10:18 AM

    Kvark

    Kad se Bilbija dogovori s pajdasima koje su brojke vise-manje korektne i kad objavi najposljednjiju verziju ispravka i zakune se pred drugom Titom i pionirima da je to sve kako treba.... onda ću se odvažiti možda malo “pogledati brod s krme”. 🙂

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 10:03 AM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ali mislim za pocetno priznavanje imovine je bitno pocetno misljenje uprave o vijeku trajanja upotrebe, ako ovisi o njima iskljucivo

    Evo bas malo gledam revidirano i mislim da nije tako jednostavno kako racunas vidi pocetak 2019 brodovi u upotrebi 78 mil amortizacija za tu godinu je 17mil, na kraju godine brodovi u upotrebi su 61 mil, a pola godine poslje ti ugovori isticu nema logike da se onda vode po 61mil ocito se to drugacije vodi, po meni iz 2019 trosak tih brodova je bila amortizacija 17mil + kamata

    Ne kužim o čemu pričaš. Jel to komentiraš neki moj post ili odgovaraš BudFox ?

    Quote from Kvark
    Quote from Flight

    Smiješno?!

    Ovo je opasno. Oni su koliko vidim nanovo petljali po izvjescu i mijenjali prihode i dobit i tko zna sto još?! Dakle, nisu to pogreške sintakse i interpunkcije nego su promijenili temeljne brojeve?

    Ha mislim.... ako se to tako radi na ovim periodičnim izvjescima onda mogu poslati javnosti sto god zele.... i napisati kasnije ‘ispravak’.

    A kaj je još zanimljivije, mijenjali su i usporedne podatke za prošlu godinu?!

    Kvark

    Daj provjeri još jednom jel šParica i dalje osvajač nagrade? 😁

    Display More

    Ma ja sam inace po prirodi vesela osoba pa mi svasta smijesno. To je valjda zivotni stav; ne treba zivot preozbiljno shvacati. :)) Preporucam svakome. :))

    Parica je cudo! Definitivni pobjednik. :thumbup:

    Ej, znas ono kad das kritiku na vlast pa te u drustvu opomenu da nisi glasao pa nemas pravo nista reci? :)) Ajde ti kupi dvadesetak komada da to ne mozemo reci.

    Vidim da si vec pripremio i savrsena pitanja za skupstinu. Da mi je vidit onoga tko tebi nece odgovoriti na pitanja. :))

    Dakle, vrijeme je da krenes u kupovinu iz vise razloga; boljeg trenutka od ovog nece biti. Ovo samo moze rasti; samo bolje vrijeme ide. 50 mil kn bolji rezultat od ostvarenog u istom razdoblju prosle godine. Pa meni je samo to dovoljno. :)

    Display More

    Ma meni se cini da je netko hackir’o nečiji profil.... jer Buddy sad sipa mišljenja i brojke ko iz rukava....

    Neo nije sigurno.... da nije alias? Nije on...

    A gdje je nestao šParica? 😁

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 8:01 AM
    Quote from diokidina
    Quote from mitkko

    O čemu ti to?

    Nisam puno fulao?!

    2Q ce bit najaci u zadnjem desetljecu poslovanja Jdpl.

    A sto ti to vrijedi kad su oni već sve namjestili za dokap po 10 kuna.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…4c88ff20629.pdf

    Želim reci, izdavanje par milijuna novih dionica razvodnit će očekivane buduće rezultate. S druge strane, malo će ojačati kapitalnu bazu .

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 1, 2021 at 7:45 AM
    Quote from Kvark
    Quote from DiAbLeRo

    Korigirano izvješće na linku, ima manjih izmjena.

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/37656

    Ovaj smjesko jer sam jos danas pomislila da ce tesko bez Ispravka objave pa jos nisam ni gledala izvjestaj. :)) Gotovo svaki put se jos jednom salje. :)) Al na vrijeme se uocilo; prije ponoci. Radilo se na provjeri. :))

    Smiješno?!

    Ovo je opasno. Oni su koliko vidim nanovo petljali po izvjescu i mijenjali prihode i dobit i tko zna sto još?! Dakle, nisu to pogreške sintakse i interpunkcije nego su promijenili temeljne brojeve?

    Ha mislim.... ako se to tako radi na ovim periodičnim izvjescima onda mogu poslati javnosti sto god zele.... i napisati kasnije ‘ispravak’.

    A kaj je još zanimljivije, mijenjali su i usporedne podatke za prošlu godinu?!

    Kvark

    Daj provjeri još jednom jel šParica i dalje osvajač nagrade? 😁

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 10:33 PM
    Quote from BudFox
    Quote from Flight

    Po meni su kljucna pitanja za upravu:

    Jesu li dugoročno zaključali pola flote po uvjetima znatno nižih vozarina?

    Usklađenost (odstupanje) knjigovodstvene vrijednosti flote od trzisne vrijednosti?

    Buduća strategija zanavljanja (obnavljanja) / proširenja flote

    i

    Dugoročna održivost trenutnih (buducih) vozarina (misljenje uprave).

    Tek s odgovorima na ova pitanja može se računati buduća vrijednost odnosno eventualno stvarati vrijednost dioničarima.

    Display More

    Slažem se kolega s vama, to su prava pitanja za Upravu, ali nekako sam mišljenja da nećemo dobiti odgovor.

    Display More

    To ne možeš znati dok/ako ih ne postaviš. Treba pohoditi Glavnu skupštinu i direktno komunicirati kompaniju.

    Pa kaj nemaju stručnjakinju za odnose sa investitorima? 😁

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 10:12 PM
    Quote from Philidor

    Stoji li pretpostavka da kako su se realizirane vozarine postupno odrazile na prihode po mjesecima u Q1 (odnosno kako iste kasne za indeksom), prakticki temeljem sadasnje razine BDIa se mogu zakljuciti vozarine za gotovo cijeli Q2?

    Je, al ako su dugoročno zaključili vozarine na pola flote pp znatno nizim cijenama, to neće bas jako utjecati na rast prihoda.

    Trećina drugog kvaratala je iza nas. Za taj dio je moguće računati odnosno procjenivati spot prihode. Pogotovo za one brodove za koje postoje neke posredne informacije o ugiovorenim vozarinama.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 10:00 PM

    Po meni su kljucna pitanja za upravu:

    Jesu li dugoročno zaključali pola flote po uvjetima znatno nižih vozarina?

    Usklađenost (odstupanje) knjigovodstvene vrijednosti flote od trzisne vrijednosti?

    Buduća strategija zanavljanja (obnavljanja) / proširenja flote

    i

    Dugoročna održivost trenutnih (buducih) vozarina (misljenje uprave).

    Tek s odgovorima na ova pitanja može se računati buduća vrijednost odnosno eventualno stvarati vrijednost dioničarima.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 7:38 PM
    Quote from mitkko

    Češljam revizorsko izvješće i mislim da sam dokučio koji iznos plaćaju za bareboat charter.

    Bareboat charter za Sv. Vlaho i Držić se vode pod zajmovima. Ugovor za bareboat je obnovljen u 06/2020 na rok od 3 godine (sa mogučnošću produljenja za jos 2 g). Na kraju 2020. imaju glavnicu zajma još 18,5m USD, što je godišnje po brodu (18,5m / 2,5 g / 2broda) 3,7m USD godišnje, a što znači da najam po danu iznosi (3,7m/365) 10.136 USD.

    To je samo glavnica, ne piše kolika je kamata. Kamate na sve kredite su prikazane sumarno pa se ne može razlučiti - ali ajmo uzeti prosječnu kamatu koju plaćaju po kreditima od 6,80%, to je oko 690 USD dnevno, što daje ukupan trošak najma brodova od cca 10.800 USD.

    Jel dobro razmišljam?

    Na ovo još treba dodati OPEX + G&A da bi se dobio ukupan dnevni trošak broda. To još nisam stigao pozbrojiti, ali radim na tome.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More
    Quote from hugh
    Quote from Marin83

    XI. DOBIT ILI GUBITAK PRIJE OPOREZIVANJA (AOP 177-178) 179 12.326.212

    V. SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK RAZDOBLJA (AOP 202+213) 214 12.326.212

    VI. SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK RAZDOBLJA (AOP 216+217) 215 0

    ...evo 5-6 puta gledam FI ..ja sam gotovo siguran da vi gledate krivi FI ili sam otišao na kvasinu...


    Znam da jesmo..nego gledam odakle mu ta cifra od 35 milja kuna, ja je jednostavno ne vidim u FI...ono šta ja vidim u FI da je neto dobit i sveobuhvatna identična i iznose 12 milja kuna.

    Ne mogu vjerovati da ispada da smo došli do toga da izmišljamo brojeve

    Display More

    u prilogu slika.......učitajte izvještaj ponovo........

    Display More

    Al od tog iznosa je 23,59 milijuna kuna, iznos preračunatih tečajnih razlika od inozemnog poslovanja. To je sa stajališta samog poslovanja Atlantske plovidbe - sporedno. Odnosno nije od njihovog osnovnog biznisa. Njihov biznis je defacto dolarski jer većinu prihoda i rashoda ostvaruju u dolaru, a lokalno knjigovodstvo je kunsko. Sutra tečaj dolara može biti nepovoljniji pa će na toj poziciji biti rashod odnosno minus. Hipotetski, u dugom roku, tečaj bi se trebao peglati i biti neutralan na poslovni odnsono taj sveobuhvatni rezultat.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 7:19 PM
    Quote from tin
    Quote from Marin83

    Odakel vama da je sveoubuhvatna dobit 35 milja, ja bi rekao da je sveobuhvatna dobiti identična u lipu neto dobiti i iznosi 12 milja kuna...

    IV. NETO OSTALA SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK (AOP 203-212) 213 16.109.591 16.109.591 23.591.661 23.591.661

    V. SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK RAZDOBLJA (AOP 202+213) 214 16.109.591 16.109.591 23.591.661 23.591.661

    DODATAK Izvještaju o ostaloj sveobuhvatnoj dobiti (popunjava poduzetnik koji sastavlja konsolidirani izvještaj)

    VI. SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK RAZDOBLJA (AOP 216+217) 215 -22.304.480 -22.304.480 35.382.108 35.382.108

    Točno 35.382.108 kn.

    Display More

    Neki dan smo vodili raspravu o sveobuhvatnoj dobiti. Iz perspektive dionicara, to nije bas dobit od znacaja jer ne ovisi o operativnom rezultatu nego vanjskim faktorima na koje brodar uglavnom ne utječe.

    Nisam stručnjak, al ja bih se uvijek usredotočio ponajviše na operativni rezultat.

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 7:02 PM

    Ma gdje si to vidio?

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…a2c0a9e08b.xlsx

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Flight
    • April 30, 2021 at 6:54 PM
    Quote from zlocesti

    Smak svijeta ide .

    Flight crta, a dečki se bave fundamentalnom analizom :S

    Još da zloćo i pročita izvješća i tko je zadnji, nek' ugasi svjetlo.

    Tko je izbacio najbolje izviješće ?

    Na Opte cijepaju mačju dlaku, na Igi zastava na pola koplja, na Atlantskoj je samo manje dobro od očekivanog, na Dlkv za gurnuti prste u utičnicu,pozitivno iznenađenje je Uljanik plovidba i .......?

    :S

    Display More

    Znam samo da je Zaba “malo podbacila”.... od banaka je HPB dosta dobro radio.Al on je dosta manja banka od Zabe. To je sve od financijskih Surprise!

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…8dbdf8b3c81.pdf

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…c0caa20a919.pdf

  • IGH (Institut IGH d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 6:19 PM

    Jesu dio. Ustupanjem nekretnine. Otpustili su upravnu zgradu očito.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™