1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • July 4, 2021 at 2:43 PM
    Quote from fajrvol

    Ja mogu reći iz vlastitog iskustva, uzeo EON Full prije par dana ali ga koristim preko A1 mobilnog interneta (SIM Card Router). Imam Flat (do 1 TB) i 15-20Mbit brzinu ovisno o spajanju u danu. Za sada na 2 uređaja (Smart TV i računalo) paralelno radi bez i jednog zastoja. Za dalje ćemo vidjeti kakva će biti kvaliteta usluge.

    Pa tebi A1 provajda defacto uslugu a ne Telemach. Telemach daje samo content, a to nije smisao vertikalne integracije usluga kroz platformu, vlasnistvo i upravljanje jednog operatera.

  • CORONA virus

    • Flight
    • July 2, 2021 at 10:29 PM
    Quote from accountant
    Quote from Sokolic

    U plemenitom nastojanju da ne budete izmanipulirani, u uzvišenoj namjeri da imate svoju slobodu, što je super i poželjno, samo pazite da ne izgubite razbor i zdravu logiku

    Ajde ne trabunjaj. Imao sam koronu. Prebolio. Lakše nego gripu. Bilo mi je kao lakša viroza. A skužio sam tek po gubitku mirisa da bi mogla biti korona.

    Vježbam, pazim što jedem, pješačim do posla i natrag. Vikendom okrenem par km na bajku. Perem ruke nakon wc-a i kad stignem. Higijena buraz.

    Svi drugi koje znam, a koji su imali problema, su bili pretili, žderali bureke, neaktivni. Plus neki uredski posao. Ili starci.

    Ma sad ćeš reći da i sportaši umiru. Istina, bilo je slučajeva. Ali eto i onaj Šved se srušio na terenu na Euru. Pa pošto je bilo na telki i u prime time terminu svi su vidjeli i pričali o tome.

    Tako je i s koronom: ni gripa, ni srčani bolesnici ni onkološki više nisu zanimljivi medijima. Ne nose klikove. Nisu in.

    Lockdown je kontraproduktivan. Neefikasan. Dokazano neučinkovit.

    Cijepiti se treba - tko želi. Prisila je neustavna.

    A na šrot hranu punu šećera i ugljikohidrata, soda sokove uvesti porez kao i na cigarete.

    Display More

    A sto ti znaš o Ustavu?

    Pišeš totalne gluposti. Da ti je netko blizak skviknuo ili da si ti nadrljao malo jače ne bi bio tako nadmen. Pored pametovanja na papirima, sad se deklariraš i kao stručnjak i za Coronu…. Ustavna prava i zdrav život. Cccc…

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 2, 2021 at 9:22 AM
    Quote from Marielena
    Quote from hugh

    uglavnom raspravljamo o priči gdje je velika večina, od tog vjerovatno relativno malog broja dioničara, ušla sa par tisuća kuna do eventualno 10-20 tisuća koja eventualno može biti zanimljiva i pokazati se perspektivnom nakon q2 ili kroz neko vrijeme i to je zanimljivo ali o tom, po tom.....to je više za rekreaciju i zabavu.....

    vidim da se nakon koji tjedan okupila stara ekipa pa mene zanima mišljenje o trgovanju brodarima vani......naime, vozarine su jako lijepo narasle zadnjih cca 3 tjedna, ali nekako mi se čini da brodari vani pa tako i atpl ( čak mi izgleda da u tom odnosu prema onima vani u to vrijeme atpl bolje i stoji al to čemo pripisati našem tržištu) ne dijeli taj entuzijazam porastom cijene dionice?.......mišljenja o tome?........uz to glavni su indexi vani bili stabilni i rasli pa mi je to nekako još čudnije......

    Zbog toga jer su brodari vani poceli rasti puno prije Atpl-a. Danasnje vozarine su vec uracunate u sadasnju cijenu.

    To si ti zaključila ili..... da je burza toliko efikasna cijena bi uvijek bila točka. Nažalost ili nasreću, tome nije tako.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 10:57 PM

    A ne znam. Bili su tu neki pojedinci koji su ukazivali na ovakav scenarij. Bili su marginalizirani i ismijani od većine. Al nije to toliko važno koliko činjenica da jedino sto se može učiniti u ovakvim situacijama je donošenje i primjena nove regulative koja bi trebala konačno i efikasno zaštititi interese manjinskih ulagatelja. Bojim se da u konkrentom slučaju neće biti nekih reperkusija za egzekutore. Nije moralno, al nije ni protuzakonito. A kad ista ekipa kontorlira i izvrsnu i zakonodavnu i sudbenu vlast onda je tesko istjerati pravdu na čistac.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 10:46 PM
    Quote from hugh

    uglavnom raspravljamo o priči gdje je velika večina, od tog vjerovatno relativno malog broja dioničara, ušla sa par tisuća kuna do eventualno 10-20 tisuća koja eventualno može biti zanimljiva i pokazati se perspektivnom nakon q2 ili kroz neko vrijeme i to je zanimljivo ali o tom, po tom.....to je više za rekreaciju i zabavu.....

    vidim da se nakon koji tjedan okupila stara ekipa pa mene zanima mišljenje o trgovanju brodarima vani......naime, vozarine su jako lijepo narasle zadnjih cca 3 tjedna, ali nekako mi se čini da brodari vani pa tako i atpl ( čak mi izgleda da u tom odnosu prema onima vani u to vrijeme atpl bolje i stoji al to čemo pripisati našem tržištu) ne dijeli taj entuzijazam porastom cijene dionice?.......mišljenja o tome?........uz to glavni su indexi vani bili stabilni i rasli pa mi je to nekako još čudnije......

    Pa ništa ne raste kontinuirano ni vječno. Bude po putu i dosta sidewaysa, pa i korekcija. Al to sto nešto nije nastavilo dalje intenzitetom od ranije ne znaci da je rast gotov. Dugoročni uptrend je netaknut na većini bulk brodara i dok se to ne promijeni sve sto se zbiva je u granicama očekivanog.

  • PTKM (PETROKEMIJA d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 10:38 PM

    Pa nisu ako se firma prodaje, manjinski mogu nasvirati cijenu na 100 kuna i drzati je tamo. Ako većinske ne brine 3M prosjek, a ne bi ih trebao pretjerano brinuti jer je FF malen, a onda teoretski manjinski mogu skuplje prodati svoju kožu od većinskih. Pišem namjerno teoretski, jer bas nisam siguran kako bi to prošlo u praksi… i da li bi većinski u takvoj situaciji provukli proforma paket dionica da ispeglaju taj prosjek.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 10:32 PM
    Quote from BudFox
    Quote from mitkko

    Ne radi se o tome - ove brojke 100-200% i 20-30% sam ponovio jer si ti sam to rekao. I nije sada bitno je li to JDPL i ATPL, sada pricam o disperziji rizika te o visoko i nisko rizicnim ulaganjima i ocekivanjima od istih.

    Kolega, po meni je ATPL visoko rizicno ulaganje, a JDPL ultra visoko rizicno ulaganje u najvolatilniju klasu na svijetu, bulkere. Citao sam strani clanak, da su neki postali milijunasi na bulkerima, ali stotine njih su izgubili bogatstvo, doslovno preko noci.

    Nisko rizicna ulaganja su HT i ERNT, cije se poslovanje ne mijenja doslovno preko noci, bez tvog utjecaja.

    Pa bilo je to tako prije godinu dana. Ovdje neki ko da su prespavali nekoliko posljednjih mjeseci. Ili slabo razumiju materiju.

    Bit će manje rizična kad cijena bude x3…. ATPLje bila najrizičnija kad je bila 180, a oporavak tržišta se bio već dobrano zahuktao.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 9:21 PM

    Ma oni kaskaju i remontiraju flotu. Al drze je uglavnom na spotu i kratkim TC, pa će se do kraja godine morati pokazati i prihodi i profitabilnost.

    Je, država je los vlasnik, al povijesno gledajuci JDPL je tek na oko 5% kapitalizacije iz 2008. godine sa slicnim dugom. A ATPL na oko 14%. I iz tog se vidi relativno zaostajanje i kratkoročni potencijal. U dugom roku omjeri bi trebali biti vise-manje konstantni.

    Al da ne ružimo iskusnim Moreplovcima iz ATPL temu…. vidiš da su već neki nervozni i nezadovoljni svojim položajem i pojavom u javnosti.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 9:04 PM
    Quote from toluen

    Mislim da imaju smisla i privatne i kolektivne tužbe, uz konzultaciju s pravnim stručnjacima i ako ima osnove - raspaliti po njima bez milosti. To će potrajati ohoho, ali sami su to zakuhali. Pa tko ima volje, vremena i novaca vjerojatno će u tome i uspjeti.

    U onom dokumentu koji nam je Ledica poslala za GS za Sunčani Hvar gdje je bila slična situacija je temeljna osnova za protuprijedlog (a onda vjerojatno i tužbu) činjenica da su mali dioničari odredbama prijedloga ispali najviše oštećeni iako ničim nisu bili krivi za nastalu situaciju u kompaniji. Molim lijepo koliko god bilo mutno pravosuđe kod nas dobar odvjetnik može samo iz ove činjenice čuda napraviti.

    Ja mislim da ti ne razumijes da sud ne zanima to sto je većina nadglasala manjinu na skupštini nego da li je napravljena šteta društvu. Od tog zaključika treba krenuti u bilo kakvom suvislom i pravno održivom sudskom sporu. A onda iz toga treba derivirati eventualnu stetu manjinskim dioničarima.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 8:52 PM

    Je, ovisi iz koje točke gledaš. Stavi u odnos sa prihodima i povijesnom Ebitdaom pa ćeš vidjeti da bi JDPL trebala biti preko 100 kuna odnosno oko 120 da bi imala slično vrednovanje kao i ATPL trenutno.

    To nuzno nije idealna metrika za usporedbu. Al i izračun prema NAV-u ukazuje na upside od stotinjak posto na tenutnu cijenu. Pa ako većina ima velika ocekivanja od ATPL ne vidim poseban razlog da nema nikakvih ocekivanja za JDPL i slične bulk dionice.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 8:34 PM
    Quote from hugh
    Quote from Marielena

    Jesam li nesto krivo shvatila? Danas je promet na Atpl bio 178000 kuna. To je za ovu dionicu sve samo ne impresivno.

    Imali su kolege na Jdpl danas impresivan dan sa 17 transakcija ali tamo nitko ne čita pa je reklama prebačena ovdje na prime time.........bilo bi i više transakcija ali od gužve zbog mnogobrojnih investitora burza nije imala toliku propusnost da sve prođu........investitori ulaze u dionicu i sa nekoliko tisuča kuna.......na asku kao i na tpng nema do 100 kn dovoljno dionica koliko tržište treba.......šteta,mali free float a biser nad biserima.......ma takve sigurno nema nigdje......

    😁 Ne moraš se toliko gristi hit će prometa samo kad cijena napravi jedno 50% kao i na ATPL.

    Ja bas mislim da se bavimo korektnom temom jer uspoređujemo ATPlLi JDPL. To su otprilke slične priče. Obje su muljarije na svoj način, no sad ih je uzvišeni nagradio rastom cijene i tu JDPL trenutno ima kratkoročno vise za ponuditi od ATPL prema mojem skromnom i laičkom sudu. A ako sam fakio…. A onda sam falija!

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 7:16 PM

    Pa ne znam bas. Danas je promet sa dionicama JDPL bio veći gotovo 60% od prometa dionicama ATPL. To ocito ima veze sa skorim vraćanjem u mod redovitog trgovanja, ali ne može se baš reci da je taj promet zanemariv. Vjerojatno će rastom cijene rasti i prosječni dnevni prometi u duljem roku.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 3:45 PM

    Pa događa se isto što se događa sa svim bulk brodarima. Cijene dionica im uglavnom rastu. Pa nije ni JDPL iznimka u tome?

    Prošle godine je i ATPL bila blokirana i u ozbiljnim problemima. Čini se da se od tada pa do danas dosta toga promijenilo.

    Ja sam laik za brodare, al generalno ono što mi upada u oči je razlika od 10 puta u tržišnoj kapitalizaciji ovih dviju kompanija. Da je taj odnos 3 ili 4 ne bih ništa rekao, al 10 je pretjerano. A sad da li će ATPL prema Jadroplovu ili će JDPL prema ATPL to zaista ne znam, al imam ideju što bih mogao oečkivati u dogledno vrijeme.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 2:51 PM

    Ma nije to nikakva obmana nego su oni to pogrešno izveli. Za "manjak" dionica je trebalo omogućiti ili prodaju ili dokup. A oni su za manjak napravili defacto prodaju iz trezora, a za višak (ne sudjelovanje u zaokruživanju na stoti dio nove dionice) kao zajednički račun kojim upravlja Dalekovod. Dakle, svi takvi će zapravo imati mini-fond u okviru firme sa udjelima koji će biti jednaki njihovom ulogu ostataka (koji nisu bvišekratnik broja 100) u ukpnom broju dionica u tom, nazovimo ga fondu.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 2:45 PM

    Pa već se promijenilo, a promjena se nije vrednovala. I pritom ne mislim na režim trgovanja nego na refinanciranje duga i relativno zaostajanje za valuacijom konkurentskih brodara.

    Da bi se relativno dionice ATPL i JDPL izravnale prema ključnim pokazateljima poslovanja (prihodi), JDPL bi cijena trebala porasti za 2,5 puta.

    Laički i pojednostavljeno gledano.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 2:03 PM
    Quote from BudFox
    Quote from maratonac

    Ne mislim da smo uopće blizu ikakvog vrha. I nemam neki poseban strah od rasta cijene što mnogi ovdje osjećaju. Mirno spavam i kad cijena dionice pada, a još bolje kad raste. Vjerujem da će cijena bit puno viša nego što to uopće u ovom trenutku mislimo. Ali, meni je nelikvidnost generalno najveći problem ove burze.

    Dobro, ali tko je kriv za nelikvidnost, po vama?

    Pa, koliko je zarobljeno love u Optimi, pa izgubljeno u

    Agrokoru, pa sada u DLKV, pa nastavi niz... na ZSE

    treba biti mađioničar da uđeš i izađeš u idealnom trenutku

    jer sve ovisi o volji par pojedinaca i na koju su se nogu ustali

    taj dan. Pa jer kažete da je vi sami zakucate na 250kn ako poželite

    izaći sa svojih 5000 - 6000 dionica, jer mislim da ni nemate manje.

    Display More

    Pa ja mislim da je mnogo više love, kako ti kažeš "zarobljeno" u HT-u, RIVP i Adrisu nego u ovim dionicama koje ti navodiš... i to novaca manjih ulagača. I svi oni mogu kad zatrebaju novac svoje dionice prodati. Uvijek postoji neki bid za "njihovu uzlaznu strategiju".

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 1:56 PM
    Quote from Zlatek

    Ne da mi se čitati unatrag, ali je li netko spomenuo da su mali dioničari na skupštini glasali protiv svake odluke i da su izjavili protivljenje, što znači da se spremaju tužbe.

    A pokrenute tužbe onemogućuju upis dokapa u sudski registar?

    Tužbe po kojoj osnovi? I koga se tuži?

    I tko su mali dioničari? Neka udruga ili svaki osobno?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 1:52 PM

    Isto bi bilo da se odlučite i na kupnju.

    Svi bi kupili na dnu i prodali na vrhu, al obično tada (u vršnoj točki) nestane interesa (za daljnju kupovinu) pa se mora stati u red za prodaju ili svi zajedno napadnete bid i prepolovite cijenu. To su sve čari burze.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 1:45 PM
    Quote from maratonac

    Ok. Još nije vrijeme za prodaju. Nisam niti rekao da je došao trenutak za prodaju i vjerujem da taj trenutak još nije niti blizu. Ali kaj će se to promijeniti u likvidnosti iduće godine. Ili u godini nakon iduće. Vjerojatno ništa. Ako će vozarine bit ovakve, vrijednost tvrtke će rasti i cijena dionice će rasti uz neke nevelike promete. Ali, problem će nastati u trenutku željene kapitalizacije kad god to bilo.

    Pa ja ne vidim da je problem bilo što prodati. Lupi ti po bidu sa svojim "milijunima" pa ćeš vidjeti kako će se više-manje sve relativno brzo rasprodati. U par koraka si vani.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 1, 2021 at 1:35 PM
    Quote from maratonac

    Objasnite kolegici Kvark i još nekolicini s ovog foruma koji imaju malo ozbiljnije količine dionica kako će i kome prodati te svoje dionice kad se odluče da je vrijeme za prodaju. Kako i kome će prodati dionice u vrijednosti od nekoliko milja kn. I sam se suočavam s tom mišlju s obzirom na posjedovanje par tisuća komada.

    Lako je "frajerima" koji imaju par stotina komada i koji misle da su neki mešetari. Objasnite nama neukima kako da izađem a vrijednost dionica je par milja kuna.

    A uvijek moraš voditi računa i o izlaznoj strategiji i to čak i prije nego uložiš. To je sastavni dio ulaganja.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™