1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 28, 2021 at 9:10 AM
    Quote from lebowski

    S obzirom na mcap ATPL, razlika od nekoliko milijuna, pa i desetaka milijuna, nije toliko upečatljiva kao na JDPL

    Obje kompanije su malene u usporedbi sa brodarima koji kotiraju u USA. To što je ATPL 2-3 puta veća (flotom, nosivošću - nešto više i sl.), nije značajno u smislu da bi radi toga ona, radi te veličine nosila i neku značajniju premiju.

  • Rasprave o tehničkoj analizi - teorija i praksa

    • Flight
    • July 28, 2021 at 9:07 AM

    Ma izvještaj može biti samo korektiv prema gore ili dolje u smislu očekivanja i neočekivanja. Doduše ovaj put možda izvještaj može imati veću težinu da se vidi na koji način na rezultate utječu brodovi fiksirani na duži vremenski rok... "ona" polovina flote. Iz perspektive budućnosti, izvještaj nema veliki značaj. Na cijenu ponajviše utječu indeksi vozarina i očekivanja koja se glede njih (preko FFA) formiraju + neočekivani događaji..... tipa, isplata izvanredne dividende, kupovina broda ispod cijene, prodaja broda značajno iznad (tržišne) cijene, dokap, cijena dokapa i sl.

    U nas je sve to skupa "malo" drugačije jer kod većine prorade emocije, pa se ljudi počnu vezati, uvjeravati sami sebe i sve druge u ovo ili ono.... ja ne ulazim u to tko je u pravu, jel ne znam tko je u pravu. Za sada je sve još uvijek dobro i u granicama očekivanja, ali uvijek treba biti spreman za nevolje "po putu". Iznenadne korekcije, kraće ili dulje promjene trenda unutar osnovnog trenda i sl. A to nam pokazuju i kretanja cijena vanjskih (USA) brodara koji su zapravo bolje kompanije od lokalnih (i puno veće; što je bitan valuacijski ponder), pa usprkos tome ne rastu linearno i ne rastu stalno.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 28, 2021 at 8:15 AM
    Quote from user35

    Otkad Je stupio na snagu IFRS16 nema razlike izmedju financijskog i operativnog leasinga za najmoprimca, u racunovodstvenom smislu.

    Sale and lease back je jasno likvidnosni shot i kao sto rekos proljepsa EBITDA. To su gospoda u bivsem Agrokoru magistrirala.

    Pa i nisu obzirom da je isti implementiran na takav način tek u 2019. godini, iako su smjernice donesene tri godine ranije. Todorić se istina koristio SLB instrumentom, al to tada nije imalo značajniji učinak na poslovne rezultate... osim naravno značajnijeg povećanja likvidnosti sustava, što si spomenuo.

    The IASB published IFRS 16 Leases in January 2016 with an effective date of 1 January 2019. The new standard requires lessees to recognise nearly all leases on the balance sheet which will reflect their right to use an asset for a period of time and the associated liability for payments.


    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.

    Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.

    koliko se sicam ti si onda racunao bareboat dug kao iznos najma i podjelio s brojem godina da dobijes koliki je dnevni najam broda kojij je bio veliki i nije kao takav bas imao logike s obzirom na iznos, pa sam ti ja ukazivao da to nema smisla da tako racunas jer kad pogledas 2019 godinu pri kraju isteka najma postoji veliki ostatak duga koji ostaje te sam onda zakljucio da na kraju isteka najma postoji jos neka ugovorna klauzula moja pretpostavka je bila da se radi o otkupu jer je ostatak duga veliki, na to moje pitanje kad sam bio dole sam dobio odgovor da oni te brodove moraju otkupiti, sta i ima logike jer su brodove produzavali u 2.2020 prakticki u najgore vrijeme korone kada svi ti brodovi nisi vridili ni 20% vrijednosti oni ulaze opet u taj aranzman bareboata ocito primorani jer ih nisu mogli otkupit. Sad zbog cega se to drugacije vodi nego ovi S/L ne znam mozda jednostavno kompanija te brodove zbog ugovora nema potpunu kontrolu nad brodovima ili nesto u tom smislu moze bit dosta stvari zbog cega bi se drugacije tretiralo.

    Pa poanta NAV se uglavnom najvise koristila u kontekstu vrijednosti flote i odnosa dugova, mislim da bi se sve ostalo trebalo zasebno gledat samo nekad je to i problem odvojit pa je onda lakse gledat sve kao cijelinu, ja sam spomenuo da je kod jdpl ukljucena ta revalorizacija ako netko ide usporedjivat s atpl ili drugima jer onda to vec nije usporedivo ako kod jednoga se koristi revalorizacija, a kod drugoga ne, sta se tice nekretnina ne znam ni ja puno detalja medjutim atpl je uvik izvlacila neke nekretnine za projekte i za prodaju, pitanje je ima li jos nesto sta ne znamo, s druge strane znam da imaju taj atlant centar gdje su gore bili stanovi neki su se prodali neki nisu i poslovne prostore i garazu gdje isto ostvaruju prihod koliko sam naletio onda je izgradnja stajala oko 25 mil eura barem s jednog izvora nisam to provjerio, a radi se o dubrovniku ipak i nekretinine su tamo dosta isle gore sta nije za zanemarit, s druge strane u bilanci se vodi pod ulaganje u nekrenine, zemljiste i gradjevinski objekti u vrijednosti 80 mil kn sta nije mala stavka pogotovo kada se gleda da je ne tako davno cila firma vrijedila 200mil, za atlant centar se jos vodi kredit u iznosu od 26 mil kn, ne znam nesto malo sam gledao ovih dana pogledat cu jos kad stignem, ovdje vidim da su 2019 neku malu nekretninu i prodavali http://www.edubrovnik.org/wp-content/upl…-prvokupi-1.pdf stranica 7, a nije ni zanemarit ako se financijski oporave ni buducu vrijednost batale kad je izgrade iako je sada u mirovanju i ne treba je sad uzest u obzir ali ipak je to moguca buduca imovinska korist netko je vec na forumu bio racunao jednom prije dobit oko toga ako naprave.

    Sva imovina ima neku svoju vrijednost, no sva imovina bi trebala biti u knjigama. E sad koliko je diskrepancija između tržnih vrijednosti i 'booka' to je drugi par rukava (o tome se uvijek da polemizirati i manje ili više uspješno raspravljati), al ne vjerujem da to baš jako puno utječe na procjenu vrijednosti ukupne neto-imovine. Za razliku od brodovlja, ta imovina ionako ne generira operativnu profitabilnost, a niti značajniji novčani tok iz poslovnih aktivnosti, osim ako je dana u najam.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 1:14 PM

    Al zato imaš brokere i "brokere", kol'ko para tol'ko muzike....

    Trebalo je prekinuti trgovanje na dan, dva koliko je potrebno i uskladiti sve sustave, provesti testnu trgovinu i namiru i pustiti od nekog datuma trgovanje starim dionicama. Očito su neki brokeri čekali posljednji trenutak da se prilagode.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 1:08 PM
    Quote from rambo_5
    Quote from airfire

    Kakvo izvjesce, pa sve je rijeseno cekamo 9 mj., da nas isplate po min 5.36 i to je to

    Samo ako dobiju za to odobrenje u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Republici Sjevernoj Makedoniji inače piši kući propalo. Ima razlog zašto ekipa ovo prodaje ispod 5.00, nije još sve gotovo...

    To je više manje formalnost, ta lokalna regulatorna odobrenja vis a vis koncentracije. To odobravaju lokalni AZTN-i spomenutih država (da li će kupovinom OT-a, u biti, doći do promjena u koncentraciji na tim tržištima? Na razini povezanih osoba). Ključni uvjet je izglasavanje ZEM-a u Hrvatskoj. Ako to prođe uredno, proći će i sve ostalo. Sve strane u transakciji su ozbiljne kompanije i banke i u interesu im je da zatvore transakciju onako kako su je i ugovorili. Dakle, s njihove strane ne bi trebalo biti fige u džepu.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 12:53 PM
    Quote from kvart99

    Tako je.

    Ja sam odmah zadao nalog telefonski preko Agrama na 0,93 kn i u jednom času je zaista izgledalo (da je transakcija provedena tada) da ću kupiti cca barem par tisuca komada po toj cijeni......

    Wishful thinking.......

    To si ti nešto sanjao.... pa imaš sa strane popis transkacija. Gdje je ta tvoja?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 12:48 PM

    Mislim, ti ne znaš ni što je ask, a što bid-.... o čemu mi to raspravljmo....

    Jel možeš ti staviti milijun dionica na kupnju? Možeš..... ako nije ničim drugim ograničeno, a na prodaju? Možeš i to, al samo ako ih imaš.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 12:33 PM
    Quote from NaBiduAsku

    jesu ovo počele nove dionice svitati na asku?

    Nisu. Nove dionice su miljama daleko od burze.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 12:32 PM

    kvart99

    Pa nije prekinuto trgovanje. Dakle, PBZ broker ako nema tehničkih mogućnosti treba omogućiti trgovanje telefonom. Old School.

    A nalozi po 60 kuna predstavljaju pad cijene u odnosu na jučerašnje trgovanje. Ne kupuje broker nego kupci, tako da si opet omašio fudbal. A obzirom da ne možeš shortati, ne vidim gdje je problem?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 11:53 AM
    Quote from Mladen Milicic

    Baš me zanima što bi se dogodilo u USA da dijelu dioničara onemogućiš trgovanje putem platforme.

    Ništa, događa se to. I tamo se prekida trgovanje kad postoji problem koji bi mogao utjecati ili utječe na normalno funkcioniranje trgovine.

    Pa što nisu nedavno na 'meme' GME zaustavljali trgovinu više puta?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 11:49 AM
    Quote from rambo_5

    Ma šta trošite uopće riječi na ovu debilanu... Kad naprave razrjeđivanje slijedi delist po 10 kn i prebacivanje na d.o.o. Lakše je izvlačiti lovu nego kod d.d.-a, manje izvještaja i dosadnjakovića po skupštinama...

    Ne slijedi jer Mirovinci ne mogu držati papire koji ne kotiraju na burzi. A za delist, unatoč kvalificiranoj većini za donošenje takve odluke, ipak treba isplatiti dioničare tromjesječnim prosjekom.... koji vjerojatno neće biti peanuts kad se dokap završi.

    Meni se čini ovo solidna priča za nove dioničare.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 11:40 AM

    Pa mogli su probati i na 20 kn....

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 11:08 AM

    Nije to frapantno nego ne mogu oni nešto obećavati što ne mogu ispuniti. K tome, oni baš nisu operativno i neto najprofitabilnija firma u branši...

    5.15.5. Politika dividendi
    Izdavatelj na Datum ovog Prospekta nema usvojene politike u vezi s dividendama i njihovom
    isplatom. Eventualne isplate dividendi, ovisiti će o ostvarenoj budućoj dobiti Izdavatelja, njegovom
    financijskom položaju, novčanom tijeku, potrebama obrtnog kapitala, kapitalnim izdacima
    i investicijama te ostalim važnim čimbenicima. Izdavatelj ne može jamčiti buduću i isplatu
    dividendi. Dividenda se isplaćuje sukladno Zakonu o trgovačkim društvima i Statutu, kojim je
    određeno da odluku o uporabi dobiti na prijedlog Uprave i Nadzornog odbora Izdavatelja donosi
    Glavna skupština Izdavatelja.
    5.15.5.1. Iznos dividende po dionici za svaku financijsku godinu za
    razdoblje obuhvaćeno povijesnim financijskim informacijama; u
    slučaju promjene broja dionica Izdavatelja iznos se usklađuje radi
    usporedbe
    U 2018. godini i 2019. godini pravni oblik Izdavatelja bilo je društvo s ograničenom
    odgovornošću te Izdavatelj nije imao izdanih dionica
    U financijskim godinama obuhvaćenim povijesnim financijskim informacijama Izdavatelj
    je isplaćivao dobit i to u 2018. godini u iznosu od 1.450 tisuća HRK, a u 2019. u iznosu od 1.005
    tisuća HRK. U 2020. godini Izdavatelj nije isplatio dividendu. U 2021. godini Izdavatelj je isplatio
    dividendu u iznosu 1.538.880,00 HRK

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 10:51 AM
    Quote from Manu
    Quote from nascar

    meni se cini da ovo ima samo kod nas. broj dionica na računu je stari, jedni misle da je bila konverzija, drugi da nije, ne moze se zadati nalog, pojavi se jedan na prodaji i traži 150kn, prva kupnja je na 19kn. dobar primjer zasto ne ulagati na ZSE :)

    U pravu ste kolega, potpuni nered. Najprije su ovi iz Dalekovoda zbrzali u par dana nešto što traje tjednima i njihovoj "majstoriji" su u potpunosti izišli u susret i Trgovački sud i Hanfa i Skdd. Sad kad je formalno-pravno sve sjelo na svoje mjesto i provedba svega bi trebala biti samo stvar tehničkog automatizma ono ništa ne šljaka. Zanimljivo da se kod nas uvijek akti na rubu zakona provedu na brzinu i tada birokracija savršeno funkcionira a kad bi nešto trebalo biti tehnički lako provediva rutina uvijek sve stane.

    Ja ne razumijem što i gdje šteka, al dionice su samo prenominirane i sada ih je 100 puta manje nego jučer. Što se tiče novih dionica, to će biti jednom kad bude, al osim prenominacije odnosno promjene količine dionice kod svakog od ulagatelja, ništa se nije promijenilo (osim onih nezaokruženih na višekratnik broja 100 koje su završile kao "socijalistička zajednica").

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Flight
    • July 27, 2021 at 10:20 AM

    toluen

    Rimac još uvijek nije investibilna priča. Mislim jest, ako se na njega gleda u terminima Elona Muska i Tesle prije 5 ili 10 godina. To je još uvijek firma u terminima velikih potencijala (nema postojeći fundament i sve ostalo potrebno za portfeljno investiranje). Al to što je moguće u Americi, nisam siguran da je moguće u Hrvatskoj. To je još uvijek Start-up, doduše veliki i za sada uspješan Start-up.

    Hrvatska je općenito premala za Rimca, a pogotovo lokalna burza tako da ako ikad bude IPO, bit će negdje vani.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 10:17 AM

    Pa jel problem staviti link?

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/COI-ATPL-e43705fbda571138d11a472be8571f88.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 10:06 AM
    Quote from Manu
    Quote from Meri

    Danas je sjednica upravnog odbora i prihvaćanje rezultata 1H. Možda do kraja dana ili iza 16h budu objavljeni. Ne piše u koliko sati je sjednica.

    Već imaju najavljen datum za objavu. Mislim da je četvrtak 29.

    A gdje si to pročitao?

    Zar nisu oni uvijek objavljivali rezultate petkom ili zadnji dan objava poslije 16.00h?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 10:00 AM

    A što se oni imaju prilagođavati?

    Možeš nazvati i zadati nalog. Oni ne žele riskirati jer je očito da kao što sam bio i spomenuo postoji dio populusa koji ne razumije uopće što se dogodilo ili će se dogoditi.

    Al to je neminovno, u nekom trenutku će se i dogoditi.


    Quote from Marielena
    Quote from NaBiduAsku

    Ma samo je bitno kada dolaze nove dionice na burzu... ovo sad na neki način i dalje se trguje samo starim dionicama koje su išle 100 u 1... realno da danas i dođe cijena do 80 kn izašli bi s nulom... međutim kad dođu nove nisam baš siguran da ćem cijena biti viša od 80 kn. Pa nove su izdane po 10 kn!

    Brzo ce cijena pasti na 10 kuna nakon sto krene dokap. Ljudi valjda ne kuze sto se dogadja.

    A to onak iskreno sumnjam. Prije će ona imati koju kunu premije na tu <desetku>. Obzirom da će potražnje vjerojatno biti, a društvo starta "novi život" bez duga.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 27, 2021 at 9:49 AM
    Quote from Manu

    Jasni su mi ovi što prodaju ali nkikako mi nisu jasni ovi što kupuju.

    Jučer su kupovali po 80 a danas je već i 20 previše. Ili možda još ne vjeruju da se trguje novim dionicama?

    Hoćeš reći nisu ti jasni oni koji su do jučer kupovali?

    Vjerujem da niti njima samima nije (bilo) posve jasno što i zašto kupuju. Al isto tako vjerujem da će im vremenom postati jasnije.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Flight
    • July 27, 2021 at 9:33 AM

    A mene svaki puta iznenadi da ulagači trče za jednim te istim dionicama i filozofiraju o njima. Imamo sve više vrsnih analitičara i analitičarki brodarstva i pomorskog prijevoza tereta iz kužine. Stručnjaka za automobilsku industriju i dijelove, telekomunikacije i štošta drugog. Vode se dugotrajne rasprave o NAV-u, knjiženjima, strategiji, upravljanju flotom.... ma čudo jedno.

    A tamo neki SPAN ili MRUL utriplaju prihode u 3-4 godine (što akvizicijama što organski) imaju zaista sjajan i rijetko viđen rast i fundament (mislim na MRUL) pa i strategiju i o tome niti slovca. Nigdje.... i ništa, niente, nichts, nada... i još te kompanije žele biti na burzi za razliku od onih koje se kontinuriano delistaju. I krenule su s isplatom dividende i najavile otkup dionica u trezor. I onda, kada pitaš, jel ima tko da je upisao ili pokušao upisati koju dionicu MRUL ili se barem informirao o kompanijii... tajac, šutnja. Kolutanje očima, wtf., što je uopće to?!

    Tako da, svaki puta kada krenete grintati kako nema mogućnosti ulaganja i kako je lokalna burza velika prevara, pogledajte još jednom i vidjet ćete da postoje i kompanije koje su se odmaknule od tradicionalnih biznisa i modela upravljanja i koje su svemirski brod za nekog lokalnog brodara ili građevinca. I kad dobijete mogućnost i priliku da uložite u nj.... pa barem se informirajte i vidite o čemu se radi. Ako ništa drugo proširit ćete horizonste i upoznati se nečim što još do sada niste (upo)znali. A ne uvijek ista priča, iste firme, isti poslovni modeli i ista kuknjava kako se ne isplati i nema smisla.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™