Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
Za 1Q troškovi amortizacije će biti 13milja kuna, troškovi kamata 4 milje kuna, operativni troškovi brodova su cca 7000-7500 dolara po danu..Vukovara, Zoilo, Vinjerac imaju prosječnu dnevnu vozarinu od 15k dolara.
Dakle samo ova tri broda pod ugovorom će pokriti cijeli trošak amortizacije,a po stručnjacima ostala 3 broda na SPOT-u neće zaraditi niti 4 milje kn da pokriju trošak kamata....nekada je bolje šutiti, nego izgubiti kredibilitet za ništa...
EDIT: ovde je jedina nepoznanica remont Paga