BSI 10 T/C routes 58328 17213 425
Nasi i dalje rastu. Futuresi u padu.
BSI 10 T/C routes 58328 17213 425
Nasi i dalje rastu. Futuresi u padu.
BSI 0 T/C routes 58328 16788 410
Prosjek prvih 9. Mjeseci za dry bulk brodovlje nam je 8.750 dolara. Prosjek za Q4 ce biti duplo visi. Futuresi su i dalje u rastu. Cijena? Stagnira.
Verige-sljedecih 6 mjeseci dnevno plovi po 27 500 dolara.
Veruda, Stoja, Valovine, Punta- 17 000 dolara dnevno.
Tri broda su napadnuta..
Ja sam svoje davno skupija, meni sad odgovara samo rast 😅.
A evo i kako tankeri kure.
Na ovoj dionici sto su bolje vozarine to je gori rast.
Vozarine skocile 8000 dolara ej, rast od 100 posto u ovom kvartalu. Cijena skocila 11 posto. Jadroplov je npr skocio 35 posto. Verige sam radi 13 000 dolara ciste dobiti dnevno. Cudo nevideno, cijena bila 24 eura kad su vozarine bile 10 000 dolara za dry bulk, sad su 16 000-18 000, a i vise zbog premije potraznje.
Na početku ovog zadnjeg kvartala vam je 02.10. cijena JDPL-a bila 9 eura, a ULPL 03.10. (jer nije bilo transkacija 02.10.) 21 eur.
Nisam nigdje navodio datume za vrijednost dionica, Jdpl je pao na izvjescu, jer je bilo lose. Sad raste jer su narasle i vozarine. Dok Alpha stoji na mistu, a uz ovaj rast dry bulka imaju i tanker.
Nitko nije ocekivao ovako dobar kvartal i sve brodarske dionice na zse-u trebaju rasti, realno.
Na ovoj dionici sto su bolje vozarine to je gori rast.
Vozarine skocile 8000 dolara ej, rast od 100 posto u ovom kvartalu. Cijena skocila 11 posto. Jadroplov je npr skocio 35 posto. Verige sam radi 13 000 dolara ciste dobiti dnevno. Cudo nevideno, cijena bila 24 eura kad su vozarine bile 10 000 dolara za dry bulk, sad su 16 000-18 000, a i vise zbog premije potraznje.
Malo vise zelenila, bas prigodno za blagdane.
Ne kaze se bezveze “ Ut bet necesse est, vivere non”.
Premalo se pise o uzroku ovoga rasta. Tj. nitko ne razglaba o tome. Koje je vase misljenje da je uzrok ovoga rasta?
Sto ja pratim, vise je razloga. Ipak uvik je najveci razlog Kina, koja cini 30 tak(i vise) posto dry bulka.
Vidim da uvoze zadnjih mjeseci puno zeljeza, zeleci obnoviti zalihe. Unatoc tome sto uvoze te zalihe ne rastu. Znaci da se oporavlja gradnja, da se trosi puno zeljeza.
Uz to, panamski kanal je isto jedan od uzroka.
Ipak, Joakin se kladi na pad u Q1, al je falio do kraja i Q4. Chris je pogodio Q4 i kladi se dobru 2024.
Koje je vase misljenje?
BSI 10 T/C routes 58328 15678 719
E ovo postaje sve ozbiljnija prica. Vec smo na 16 k, dok nam je prosinac na 18 k. Uz Verige koji vozi po 27 500( nazalost, moglo se i pricekati sa dogovorom oko tih 6 mjeseci) Q4 ce ispeglati cilu godinu. Cijena stoji, nadamo se da ce ovaj rast potrajati.
Evo toliko je napeta situacija da futuresi rastu i nocu 😂
BSI 10 T/C routes 58328 14959 433
Trenutno suprice, tj nasa 4 broda dry bulka(50-55 %) voze za 15 tisuca dolara, prosinac je na 16 tisuca dolara. Pogled na 2024 je iz dana u dan sve bolji, izgleda da ce i rasuti teret doniti dobit koju je nagrizao kroz 2023.
Prva slika, tocno sto Alpha ima, oboje Buy signal. Druga slika, disbalans koji se sprema Q3 i Q4 u 2024. Kazu do kad ce tankeri zaradivati? A dok god je tako ce vozarine za Mr tanker kao Verige biti 30 k i vise.
18k točnije .
Necu vise ni tipkati priko moba, uvik nesto falim. Mislim 18, napisem 16. Da 18 k za handy 2015 je tocan podatak, a po trenutnim vozarinama takav brod bi trebao biti 13 k.
BSI 10 T/C routes 58328 14209 142
Iz dana u dan sve bolje. Po zadnjim podatcima vidim da se plovi i po više, vjerojatno je stiska od strane Kine, sto pokazuju i futuresi. Npr handymax od Atpl, Ap dubrava po 16 k.
Pisu se nebuloze. Oni redovito servisiraju svojih 1,6 miliona eura kvartalno i dok je to god tako, nitko ih nece dirati. Do sad je vraceno 30 miliona eura, alo.
Koliko su narasle vozarine u mjesec dana, stvarno nema veze sa vezom cijena.
BSI 10 T/C routes 58328 13918 206
Dry bulk nam sve bolje izgleda. Steta sto nisu sa potpisivanjem za brod Verige pricekali, vec sad bi potpisali za preko 30 000, a ovako je 27 500. Q4 ce biti dobar plus.
Sve mi se cini da ce ove godine izostati klasicna sezonalnost u prvom kvartalu. Zapravo, ako je i bude bit ce kraca i blaga, doduse, nisu ni vozarine astronomske.
Ispricavam se Nabidu, cijena je isla i do 27,80 da, moja greska.