Ne pamtim ovo, ovakav rast a kineska nova godina je u subotu. Između ostalog, ovih 18 k za capove je najviša razina od 2010. Te godine na danasnji dan. Alpha nema capove, ali zakon je takav da povlace rast manjih brodova pa ce i nase supre rasti. Kladim se u uspjesni dry bulk godinu, sto nam je kljucno posto Verige ionako vozi za odlicne vozarine.
Posts by KicanCRO
-
-
Prvi je u ponedjeljak svjedočio Vedran Šugar koji je od 2005. bio rukovoditelj odjela kalkulacija u Uljanik Brodogradilištu. Opisao je postupak upita i nuđenja gradnje brodova, kazavši da se nakon osnovne kalkulacije u završnoj fazi radila ugovorna kalkulacija.
Rekao je da su se četiri broda gradila kako bi se, nakon što prođe kriza, mogla nastaviti normalna proizvodnja te da je brodogradilište te brodove gradilo za sebe s namjerom da ih proda, a da tadašnja Uljanik plovidba nije utjecala na odabir projekta.
-
Radi se na unovčenju imovine, primjerice udjela u dva broda u vlasništvu Uljanik brodogradilišta u stečaju ....
Možda Alpha Adriatic kupit te udjele iz stečajne mase Uljanik brodogradilišta?
To bi bilo najlogicnije posto imaju 55 posto vlasnistva na ta dva broda, Uljanik 5 posto i 3. Maj 40 posto. Ali, bez nekakve dokapitalizacije ili partnerstva koje vec imaju sa Dc Maritime partners ne vidim nacin da ih kupe, jednostavno trenutno nemaju taj novac. A navodno zele 1 kroz 1 vlasnistvo.
-
Fearnleys..taman kad nam Verige izađe iz ugovora. Njemu Be racunam 15 k.
-
Prosjek suprica za 1. Misec je 12 100 dolara.
Q2 futuresi su na 14 700 dolara, unatoc kineskoj novoj godini.
Verige na 27 500, dakle i 1. Mjesec je plus.
-
Ledene slike sa champion Istra kojim Alpha tehnicki i kadrovski upravlja.
-
Za godinu dana, 32 000..slika nazvana neka pate dušmani.
-
Izgleda da je neki brod pogođen ali ovsj put ozbiljnije nego prije..
-
Poštovani,
vi kao ozbiljan investitor jako dobro znate kako to ide kod privatnog kapitala i tko postavlja upravu. Sadašnja uprava je postavljena od znamo koga i tek nakon što je prethodna završila u via Romi, po zadatku da spasi što se spasit da. Super je da im je trenutno tržište naklonjeno i stvarno navijam da se firma spasi ali to ne znači da vjerujem Zevniku jer je isti i prije bio u uskom krugu "odabranih" te nije reagirao na malverzacije nit je svojim djelovanjem doprinio povećanju transparentnosti niti zaštiti firme te njenih manjinskih dioničara pa ne znam od dakle sad treba njemu baš vjerovat da se je toliko puno promjenio. "Asp Adriatic je tek osnovan" samo istine radi nisam ja doveo u priču tu firmu nego vi, niti sam istu spomenuo u kontekstu zarade "milona". Činjenica je da ste se vi pozvali na taj argumenat, ja sam samo konstatirao da je subjekt "bezvrijedan" a šta će bit u budućnosti tek će se vidit.
Lp
Zelite reci da je Plinio postavljen kao neciji pijun? Stvarno?
Asp je dio firme i spomenut je zbog prijasnjeg posta gdje se spominje razvoj. Za mene je to razvoj, i sto sad?
Uglavnom, ovako mozemo do jutra, posto mi stavljate da sam nesto rekao sto nisam, a i izvrcete napisano, pozdrav i ugodan dan. -
Molim vas da citirate gdje sam napisao da je Alpha Adriatic tankeras.
Napisao sam 10 puta postotak vlasnistva brodova. Cinjenica je da objavljujem puno vise o tankerima jer taj Verige donosi velike prihode, isto tako naglasim da trenutno ne vozi po 45 k nego 27 500 i da za mjesec i pol izlazi iz ugovora i da ce voziti na spotu.Danasnja uprava sa Zevnikom(dipl. Inzinjer pomorskog prometa), Akšamija(bivsi bankarski direktor), Kačić (strucnjak za pomorsko pravo) i Pliniom je strucna i dobra.
Firma Asp Adriatic je tek osnovana, ne znam koje ste milione odmah ocekivali, nerealno.
Jos jednom molim da nađete gdje sam tocno napisao da je Alpha tankeraš. -
Eto, brodovi su mukte, ne vrijede nista. Samo se dug gleda..Sto sve necu procitati na ovom forumu. Koji brodar nema duga i koji je to tocno na nuli sto se tice duga? Ostavite se ove branše kad je ne kuzite..
Pa svaka firma koja želi napredovat ima dug jer ulaže u razvoj i širenje a ovdje je dug proistekao zbog krpanja starih rupa koje najprije treba zakrpat. A time prostora za daljnje širenje i razvoj baš i nemaju.
Prije dvije godine su proširili flotu kupnjom 50 posto udjela u dva broda za rasuti teret. Vidi vraga nema širenja i razvoja. Uz to otvorili i firmu za zaposljavanje pomoraca i opetativno vođenje drugih brodova prije godinu dana.
-
Kupuje se buduće poslovanje …NAV….i dobit koja će biti..
Gledajte kakvi će pokazatelji…vozarine…NAV …dobit i sve drugo biti za godinu dvije….i onda recite koliko bi platili za cijenu dionice..
Zaboravite prošlost….gledajte sto će se desiti u budućnosti i to je ono sto kupujete…
Kad NAV bude pozitivan i prikazana velika dobit….meni je to signal za prodaju
Jee gleda se jaaaakoooo dugo poslovanje. Koliko je ono bio dug iz predstečajne nagodbe, cca 630 mil. kuna a na kraju 2022 se je otplatilo cca 25 mil. EUR. Znači, ostaje još za otplatiti cca 55-60 mil. EUR. Ovim tempom čekati ćemo min. 6-7 godina da dođemo na nulu. Predug period za mene. Imam nešto malo dionica ULPL. Uletio sam nepromišljeno, ima već neko vrijeme. Čekam priliku za malo povoljniji izlazak jer sam kupovao na sličnim cijenama pa da barem ne budem u gubitku a znam da ovo moje pisanje neće toliko utjecat na cijenu da sam sebi "podmećem noge" jer ima onih koji razmišljaju drukčije.
Eto, brodovi su mukte, ne vrijede nista. Samo se dug gleda..Sto sve necu procitati na ovom forumu. Koji brodar nema duga i koji je to tocno na nuli sto se tice duga? Ostavite se ove branše kad je ne kuzite..
-
Jucer je sve dobro potegnulo. Cak danas i Alpha Adriatic.
-
Dva tri dana je bilo mirno….
-
BCI t 5 T/C routes 180000 17787 375
BPI 5 T/C routes 82500 14968 455
BSI 10 T/C routes 58328 11546 188
BHSI 7 T/C routes 38200 10755 34BDI INDEX 1507 +34
Kolega jos koji dan vi stavljate nove update-ove. U vremenu oko kineske nove godine BudFox vam je dao godisnji i on ce obavljati taj posao.
-
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/53233
Napisao sam prije tjedan, dva da im Bilbija ne zeli prodati. Nije zelio ni Skoblar, ali situacija nije slicna tj ista zbog broja dionica koje imaju u posjedu. -
Prodala bagra. Bilbija posljednja brana.
-
Koji to brodar nije zaduzen? Naravno, slazem se ja sa vama, zaduzeni su, ali je svaki brodar.. Oni vracaju svoje dugove, kvartalno nekih 1.4 miliona dolara, do sad 30 miliona dolara iz psna. Samo kad to dode 2025 sve na svoje cijena ce biti nekoliko puta veca.
-
Definitivno best buy ove godine su tankeri, pogotovo mr i lr. Neki moj izbor je Scorpio, danas mu je dignut target price sa 80 na 88 dolara. Isto ovo sam pisao prosle godine na 40 dolara.
-
Verigeu ugovor istice kroz mjesec i pol do dva najkasnije. To su dnevne vozarine, ugovor bi bio potpisan na bliže 40 k nego 50 k na duzi rok od 6 mjeseci. Ipak svako produzenje krize u crvenom moru sa ovakvim demandom dovest ce do jos vecih divljanja vozarina prema gore. Prepostavljam da im je trebao cash kad su potpisali po 27 500 tisuca na 6 mjeseci. Nisam ni ja ocekivao ovakve vozarine al sam prepostavio da ce bar biti na 30 do 35 k a Ulpl zaposljava nekoliko vrsnih brodarskih znalaca.