Lenac je remontno brodogradilište prije svega, tako da tu nema gradnje.
Dok 11 rupa bez dna, kruže glasine da je pukal prilikom zadnje izmjene pontona i od tad je stala obnova iz straha da se ne poveća šteta.
Radi ali ....do kad ne zna se.
Lenac je remontno brodogradilište prije svega, tako da tu nema gradnje.
Dok 11 rupa bez dna, kruže glasine da je pukal prilikom zadnje izmjene pontona i od tad je stala obnova iz straha da se ne poveća šteta.
Radi ali ....do kad ne zna se.
Pavletić prodao 400 kom. van burze i sad je br. 2...
Samo 2 dana ranije od glavne rasprave.....
400 komada na njegovu količinu ne govori nam baš puno, ne vjerujem da se iz toga može nesto ozbiljno zaključit !?
Meni je ispalo malo više, al dobro je i ovo......
Share Price vs Fair Value
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
mene više zanima kad krećemo prema ovim "visinama"
je li točan vesselfinder ?
djeluje prazno Lenac već neko vrijeme
Vara😉 nemaju svi upaljen AIS, (amer i saudijska jahta) isto tako remorkeri koje vidis doteglili su 2 od ukupno 4 teglenice ( svaka 100 m) iz Paname, a cini mi se da je nesto i na off shore vezu. Radi se.
ULPL je oduvjek pojam za "transparentnost",tako da im je to DNK odnosno nastavak skrivanja relevantnih informacija od vremena druga Pavltica & comp. koji su i srozali ULPL svojim odnosom prema poslu, ne znamo nista ili jako malo, hm valjda je to bolje za dioničare.
Svakako ULPL je imala samo 50% vlasništva u prodanom brodu pa ce bit zanimljivo vidjet tok novca od prodaje.
Na prvi pogled brod je stvarno prodan daleko ispod tržišne cijene ali neka "institucije" rade svoj posao.
Poštovani,
vi kao ozbiljan investitor jako dobro znate kako to ide kod privatnog kapitala i tko postavlja upravu. Sadašnja uprava je postavljena od znamo koga i tek nakon što je prethodna završila u via Romi, po zadatku da spasi što se spasit da. Super je da im je trenutno tržište naklonjeno i stvarno navijam da se firma spasi ali to ne znači da vjerujem Zevniku jer je isti i prije bio u uskom krugu "odabranih" te nije reagirao na malverzacije nit je svojim djelovanjem doprinio povećanju transparentnosti niti zaštiti firme te njenih manjinskih dioničara pa ne znam od dakle sad treba njemu baš vjerovat da se je toliko puno promjenio. "Asp Adriatic je tek osnovan" samo istine radi nisam ja doveo u priču tu firmu nego vi, niti sam istu spomenuo u kontekstu zarade "milona". Činjenica je da ste se vi pozvali na taj argumenat, ja sam samo konstatirao da je subjekt "bezvrijedan" a šta će bit u budućnosti tek će se vidit.
Lp
Kolega KicanCRO,
činjenice kažu da imaju sve skupa tri (3)broda odnosno 1 tanker 100 % i 2 puta po 1/2 bulk, u dealu sa 3 Majom čini mi se imju 2 x 55 /45 %. Isto tako vi ULPL cijelo vrijeme kroz svoje postove pokušavate krivo prikazat, nazivajući firmu "tankerašom" te istu uspoteđujete sa pravim tankerašima što je samo po sebi složit ćete se neispravno i netočo, pa vas stoga molim za objektivnost prilikom pisanja jer ovako vaše pisanje može se smatrat kao pisanje po zadatku i sa nekim "skrivenim" ciljem. U krajnjem slučaju svi mi koji pratimo ULPL i postove vezane uz firmu nadamo se rastu. Čnjenica je da bivša i nesposobna uprava koja još uvjek ima vlast u firmi vodila firmu duboko netransparentno i protivno interesima malih dioničara te je najodgovornija za sadašnju situaciju, jer je situacija na svjetskom tržištu je bila ista ( loša) za sve brodare ali ovi su uprskali daleko vise nego ostali (vidi financije i vrijednost firme) te skladno tome izgubili tržišnu utakmicu.
- "otvorili i firmu za zaposljavanje pomoraca i opetativno vođenje drugih brodova prije godinu dana." mislim da je smiješno uopće komentirat vaš navod jer čini mi se vi jako dobro znate kako im ide na tom polju.
Želim vam da i dalje pišete i objavljujete nove informacije ali isto tako da smanjite navijanje koje stvarno ne doprinosi ničemu.
Lp
ULPL je uvjek bila čudna "biljka" ali mene stvarno zanima ekipa koja ruši cijenu ovako na sitno ali uporno.
Znima me kamo reinvestiraju "dobit"
Q1 bi trebao bit explozivan prema svemu nama poznatom, buducnost vozarina ne izgleda lose a cijena pada.
Čudno, ali nema veze ovdje su i onako ostali samo najuporniji i najstabilniji.
super,Verige neka traje čin duže,ali nitko ne pise koliko supre zarađuju !? Ili ne zarađuju🤔
Uljanik, sa koliko, dva tankera ? Četiri tankera ?
Kaže frend da su ni ko' Grčka, al' da uredno servisiraju dugove
50- dnevna EMA u smjeru dolje, 100- dnevna isto, cijena na niskim granama.
Razum mi kaže da bi papir trebao gore,
Ima li na vidku kakav pomak na ULPL sta kaze graf ?
Na zalost 1 tanker i 3 bulka ali servisiraju dugove jos uvjek🤣
VERUDA & STOJA su u 55%-tnom vlasništvu UNITED SHIPPING SERVICES ONE INC. odnosno ULPL
VERIGE 100%
PUNTA & VALOVINE 50% u suradnji sa nekim nizozemcima ako se ne varam
M/T CHAMPION ISTRA stvarno nisam siguran dal je samo menadžment ili vlasnistvo ali mislim da je prodan i danas je samo
menadzment.
ULPL je najznačajniji pojedinačni vlasnik društva sa ograničenom odgovornošću ISTARSKA AUTOCESTA d.o...,
uključenim putem koncesionara BINA Istra u izgradnju i buduće korištenje autoceste ISTARSKI IPSILON. Poslovni udjel Dužnika u ISTARSKOJ AUTOCESTI d.o.o. iznosi približno 24%. - di su pare?
Prblem je da ovi iz uprave skrivaju informcije ko "zmija noge" to im je DNK jos od vremena druga Pavltica & comp. ne znamo nista nit o vlasnitvu niti o charteru, longterm spot or...nego snađi se sam. Nema postovanja prema malim dionicarima.
Di je problem da to bude dio svakog izvjestaja?
Dobro kolega,
vsa izjav je "Ovako, jako sam dobro upucen u vlasnistvo njihovih brodova i nacin na koji posluju sa njima..."
molin vas recite nam koji su to jos brodovi u njihovom vlasnistvu 100% osim m/t verige.
Ja kazem sve skupa imaju 2 i 1/2 broda kad zbrojmo vlasnistvo i suvlasnistvo!
Dry bulkovi su im takoder u 100 postotnom vlasnistvu.
odakle vam ta informacij nemaju oni nista u 100% vlasnistvu di je to objavljeno?
Volio bi da je drgcije ali nazalos nije.
o kojim brodovima tocno govrite?
To bi onda značilo cca 53 mil kuna za Q1 prihoda samo od tog jednog tankera.
Prihodi od prodaje su za Q3 bili 40 mil kuna od svih 5 brodova.
Po nekoj gruboj procjeni rast prihoda od 100% se smješi za prvi kvartal 2023.
Vozarina se ugovara za putovanje, nemamo info da brod u duljem time cherteru na 12 ili 24 mjeseca!? Kojih tocno 5 brodova spominjete kolega? Molim pojasnjenje. Oni eventualno imaju 2 i 1/2 broda u vlasnostvu.
"U izvještajnom razdoblju izrađena je procjena vrijednosti financijske imovine – poslovnih
udjela u društvu ULJANIK Brodogradnja 1856 d.o.o. te je u tijeku procjena vrijednosti
dionica u društvima United SHIPPING SERVICES TWELVE i UNITED SHIPPING
SERVICES THIRTEEN. Po primitku mišljenja Odbora vjerovnika, sazvat će se Skupština
vjerovnika radi odnošenja odluke u uvjetima i načinu unovčenja te imovine."
stavka u tužbi je glasila
"Treća optužba povezana je s tvrtkama USS 12 i USS 13 nakon kupoprodaje brodova Veruda i Stoja. Sporni su ugovori kojima je 3. maj 2015. od Uljanik otkupio 40-postotne udjele u tim tvrtkama, iako su, kako ih se tereti, znali da su bezvrijedni. Na taj način brodogradilište 3. maj oštećeno je za ukupno 103,8 milijuna kuna."
Kako iz danjasnjeg vremena ovih 40% vise nije bezvrijedno😎, ...nego dal trebamo bit zabrinuti...."...sazvat će se Skupština
vjerovnika radi odnošenja odluke u uvjetima i načinu unovčenja te imovine." ?
Lijepo za vidjeti.........
![]()
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
To je preljepo za vidit ali....
Kolega, koja je platforma izvor ove procjene ?
842 ~ fair value
Sve ide po planu...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
kolega jasko ovaj njihov plan je iz 2007g isto samo prepisano i promjenjena godina tad je pisalo da je cilj društva do 2015 imat 12-15 brodova. Vidimo di smo sad. U međuvremenu je pred dvije godine pisalo da je cilj društva smanjit vlasništvo i bavit se menadžmentom brodova drugih kompanija tako da to kod njih ide po "potrebi". Ko će ti dat brodove na upravljanje kad ni svojim brodovima nisi u stanju upravljat.
Ideja o dokapitalizaciji za "odabrane" samo pokazuje odnos prema malim dioničarima i tu se ništa nije promjenilo od Pavletićevog vremena, by the way i ovaj sadašnji direktor je njegov odabir ako netko sumlja.
Zadnji dokap je napravljen ciljano da se izvaraju mali dioničari, sumljam nekako da je puno nas koji će podržati ideju o novom dokapu nakon prethodnok iskustva ali točno je da je sad idealno vrijeme za to. Vjetar je u jedrima kao nikad do sada, samo vlasnička struktura i netransparetnost baš ne ohrabruju.
Sve stoji ...
Ali,
Dugo pratim i trgujem ulpl.om i jedna mi je od najdražih na ZSE.u, no nikako nisu prvaci u transparentnosti tako da ćemo i dalje budno pratiti što se radi.
Ulazak cucurina je svakako pozitivna vijest.
To je sve točno, apsolutno netransparentni , niti znamo koliko brodova imaju odnosno koliki postotak vlasništva u njima nit znamo charterer rate za brodove. Prvaci ne transparentnosti🙃🤔🤫
Jos malo o kreditnom rejtingu i sposobnosti dok se oni hvale kako nam je BDP po stanovniku porastao na račun manje stanovništva prema zadnjem popisu, Mađari izvoze našu naftu a mi uvozimo naftne derivate, Slovenci i Talijani uvoze naše trupce a mi njihov namještaj🙃🤫😒
Display MoreDisplay MoreNemojte me krivo shvatiti, ne kažem ja da ekipa u HDZ-u nije sposobna, već naprotiv, jako su sposobni i ovo govorim bez podsmijeha ili cinizma.
Moje osobno mišljenje je da je ministar financija Marić najbolji ministar financija u hrvatskoj povijesti i direktno je zaslužan za ovo povećanje rejtinga,
a sjećam se kako su financijski nepismeni novinari prije par godina graknuli na njega da zašto ne refinancira obveznicu po 6-7% kamata, a čovjek poslije pričao da nije spavao cjelu noć i na kraju napravio pravu stvar i sada su kamate na obveznice oko 0 ili 0,2%.
Problem je sa prikrivenom korupcijom, koje nikako da se riješe, ali Hrvatska trenutno nema alternativne stranke, koja ih može
pobijediti. Pa pogledajte samo ovu ekipu oko Tomaševića u ZG, pa ne znaju ni osnovne stvari, ljudi koji nešto znaju im se smiju,
a grad klizi u bankrot. To je kao da daš djeci da upravljaju najvećim gradom, potpuno van njihovih mogućnosti i dosadašnjeg
iskustva kao nekakvih aktivista ili nešto tako, skok iz vrtića na fakultet.
Ministar Marić odskače u grupi ministara, od komunikacije do stručnosti, ostali nisu takav kalibar. Od korektnih do smiješnih poput Grlića Radmana. Premijer je isto klasa. Ajmo reći dvoje kapitalaca, ostalo tako tako, ali i to je dovoljno da budu najbolji jer su prethodnici bili jako loši i ne manje korumpirani samo se nije smjelo ni pisat o tome niti su institucije išta radile, sada ipak prilično velike face završavaju ako ništa po istražnim zatvorima.
Pogledajte za primjer obnovu Zagreba, obnovu Banije zaboravite jer nikad neće bit obnovljena ali Zagreb glavni grad i jos uvjek ništa to je slika koja govori o sposobnosti ove vlade direktno da direktnije ne može.
Za razliku od nas Njemci su poplavom razorena područja pred 6 mjeseci već obnovili
Skup u Opatiji je prigoda da o ekonomiji ne govorimo na strogo znanstveni način, nego tako da nas svi mogu razumjeti, rekao je ekonomist Ljubo Jurčić u razgovoru za emisiju Kaf'e Radio Rijeke. Pa je tako i nastavio.
Ide nam u prilog što ćemo ove godine imati relativno visoku stopu gospodarskog rasta od osam-devet posto. A do toga je došlo jer je ova vlada poduzela mjere da ublaži šok od pandemije. Ali - vlade iz 2010. i 2012. godine poduzele su mjere koje su u nas odjeke svjetske ekonomske krize produžile sve do 2019. godine.
Mi smo 2019. godine došli do razine od 2008. godine, iako su zemlje iz okruženja imale trideset posto bolje rezultate, a sada nas je korona kriza vratila u 2005. godinu. Kriza djeluje kao pritisak na oprugu: ako je opruga domaća proizvodnja, onda ona padne. Kada kriza popusti, opruga se vrati, a ovaj povratak nam je omogućio turizam.
Na začelju smo Europe, zajedno s Bugarskom, ali Bugarska raste po stopi od 2,2 posto godišnje, a Hrvatska raste u prosjeku 0,4 posto. Mi smo dobili više europskih sredstava, ne bi li potaknuli te stope rasta. A postoji mogućnost da naše deficite i loše politike kompenziramo sredstvima EU.
Ali, novci nisu dovoljni! Moramo imati sustavnu politiku razvoja, u koju će doći novac. Pitanje je gdje ćemo se probuditi za koju godinu, zaključio je Ljubo Jurčić. Pri tome temeljni cilj mora biti - kako živimo. To je ono što ljude zanima.
U Hrvatskoj je problem nejednakosti: s jedne strane raste štednja u bankama, a s druge strane imate više od 200 tisuća ljudi s blokiranim računima u bankama. 20 posto hrvatskih stanovnika je u opasnosti od siromaštva. Prosječni pokazatelj, znači, nije pravi pokazatelj standarda hrvatskih građana. Ravnomjerna raspodjela nacionalnog bogatstva trebala bi biti u fokusu, naglasio je Jurčić.
Mi u Hrvatskoj nemamo priču koje su to politike koje bi povećale proizvodnju po radniku. Da bi povećali proizvodnju ona mora biti složenija, a mi za to imamo znanje, ali nemamo institucionalni okvir. Dobre želje nisu dovoljne, nedostaje konzistentna ekonomska politika. Od ponovno pokrenute brodogradnje koristi imaju zaposleni u brodogradilištima, ali pitanje je koliko od toga koristi ima Hrvatska.
Pitali smo jednog od najpoznatijih i najpriznatijih ekonomista u Hrvatskoj što s tečajem i konverzijom u euro? Postat ćemo kolonija, objasnio je.
Na redovitom godišnjem susretu ekonomista u Opatiji Iva Pavletić Crnić popila je kaf'e s Ljubom Jurčićem koji je i za emisiju Kaf'e govorio argumentirano i sa zrnom soli i papra. Poslušajte