Display MoreGraf od zadnjeg mjeseca bulkera..Neces jeftinije ove godine, mozda za godinu, av, av.
Te vozarine nas uvijek na kraju iznenade, tako da koliko god netko lajao uvijek je tržište na kraju u pravu!
Ovako je moj forumski otac Budd govorio u svom prvom postu godine gospodnje 2008., nešto stariji ga se
možda još i sjećaju - hint tema BDI tamo preko, prvi post
. Vidim da treba ponoviti gradivo:
"Kako BDI nipošto i ni u kojem slučaju nije predmet špekulativnog rasta/pada već je odraz realne potrebe za sirovinama (hence potražnje/proizvodnje), vjerujem da nema boljeg indikatora gospodarskog rasta/pada."
supre na spotu, prema trenutnim vozarinama moraju narasti cca 50% da bi brodovi uopće vozili na nuli a za neku dobit vidljivu u FI moraju narasti bar 100% i održati se tamo duže vrijeme.......svako nek za sebe procjeni.......dogovor sa Australijom smanjuje ton milje a taj, tada, prekid dogovora prije cca 2 god. bio je jedan od glavnih drivera rasta vozarina.........znaći ni tog drivera više nema....glavni igrać Kina je u teškoj banani i njihovi pokušaji "drajvanja" rasta nemaju nikakav ućinak na BDI trenuto, već suprotno......BDI roni žestoko a ako i taj pokušaj drajvanja rasta više ili manje uspije veliko je pitanje hoće li se uopće odraziti da gledamo i približne vozarine kao u 2021 i 2022.......to će vjerovarno biti teško i sa eventualnim izbjegavanjem recesije a ako nastupi recesija tek će tada doći pravi problemi za brodare na spotu, koji su već i sad u problemima a dugoroćni im ugovori osiguravaju tek vožnju s nulom........uf, uf......av, av.........