1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 9:58 PM
    Quote from alias

    Evo imam malo vremena, pa ako zelite da vas nesto naucim onda procitajte.

    Znaci revalorizacija imovine ne znaci apsolutno NIŠTA. Ta stavka je jedino u hrvatskoj bitna, jer ljudi ne znaju računovodstvo. ATPL-u je vrijednost imovine i onako bila precjenjena, ali i da povecaju vrijednost imovine, to je potpuno nebitno jer ono ne mjenja novcani tok. To je samo racunovodstveni podatak. Oni tom promjenom nisu zaradili nista. Svaki analiticar, pa tako i ja, vadim sve podatke iz RDiG i bilance koji su samo računovodstvene prirode i nisu iz redovnog poslovanja koje je jedino važno. Primjer; ATPL posluje s gubitkom, ali postavi da je "fiktivno" zaradio jer si je revalorizirao tj. povecao imovinu (sto moze napraviti subjektivno, kao i sto se radilo). Dal bi vama bilo vazno što je iz redovnog poslovanja bio u minusu, il je zapravo u plusu jer je izmislio da mu je imovina povecala vrijednost? Uglavnom, revalorizacija nema nikakve veze s dividendom. Bas nikakve. Ne govorim samo kod rasta imovine, nego i kod pada. To niti jednom analiticaru na svijetu nije vazno. Ne znam, sad je nedavno jedna kompanija imala otpis imovine preko 20 milijardi dolara, a cijena dionici porasla. Malo potrazite. Cekajt da vidim koji jebrodar najvise smanjio vrijednost imovine, pa to nije pomaklo cijenu nit 1%. Evo GNK je imao otpis imovine od preko 200 mil$, a dionica porasla 70%. Dakle, zaboravite revalorizaciju

    2. Ostala sveobuhvatna dobit znaci da je dolar porastao ili pao, ali ga oni ne mjenjaju jer im treba za daljnje poslovanje. Kuzite, oni dosta toga placaju dolarom, i ako je dolar narastao oni napisu da su u plusu s njim, ali samo racunovodstvenom, jer ce ga dalje koristiti. Npr. platiti kredit u dolaru.

    Mislim, sve to mozete potraziti. Zelim pomoci ako nekoga zanima sta sta znaci. Morate nauciti sta je racunovodstvo i kako se ono vodi. Primjer vam je npr. IGH. Oni kazu da su vratili preko 200 mil kuna. To je potpuna laz. Njima su otpisale banke toliko, i oni racunovodstveno to nekako moraju uvesti. Kazem, racunovodstvo je varljivo, i tko ga ne kuzi se opece.

    Ovo sta vam pisem nema veze sta ce biti s ATPL-om ili imovinom ili dobiti ili icime. nego vidim da ne kuzite pojmove pa da pokusam pomoci. Iako mi se cini da cu opet ispasti druker. Ali ok

    Evo mene već godinama "muči" razlika između tečajnih razlika u financijskim prihodima/rashodima i tečajnih razlika u sveobuhvatnoj dobit...

    Koliko ja shvaćam tečajne razlike u financijskim rashodima/prihodima se odnose na razlike u koji se odnosi na svakodnevno poslovanje društva (npr. prihode imaju u EUR-ima, a dobavljače plaćaju u HRK i tada se javljaju tečajne razlike prilikom konverzije valuta, a koje se knjiže na dnevnoj bazi u financijskim rashodima/prihodima)

    Tečajne razlike u sveobuhvatnoj dobiti se odnose na tečajne razlike na dan (na kraju obračunskog razdoblja) gdje se sva imovina i obveze na taj dan prebacuju u kune i na taj način se stvaraju tečajne razlike u sveobuhvatnoj dobiti (npr. brod koji na početku razdoblja vrijedi 1m USD, koji na kraju razdoblja isto vrijedi 1m USD, ali je tečaj porastao za 10% pa se u izvješću knjiži +0,1m USD konvertiran u HRK, odnosno +630 tis kn)...ili ne???

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 6:42 PM

    Oho...nisam bas upucen u "sveobuhvatnu dobit" ali neke osnove znam...

    TPNG je u izvjescu q1 iskazala +30mil kn sveobuhvatne dobiti temeljem tecajnih razlika...i da,dolar je prema HRK aprecirao za oko 5% od sijecnja do kraja ozujka...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Trepere mi ruke i srce dok ovo pisem...jer ocekujem i kod ATPL nesto slicno (+operativnu dobit) i brutalni rast kapitala (kroz sveobuhvatnu dobit)...uf uf...

    Kad ce taj petak???

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 6:25 PM
    Quote from kristofer

    U pozivu za skupštinu zakazanu za dan 20.5.2021. navedena je informacija o godišnjem planu dobiti za 2021.g. koja bi trebala biti nakon oporezivanja u visini od 42 milijuna kuna uz skoro isti godišnji prihod kao i prošle godine.Ima li komentara na ovaj podatak ?

    Ne opterecujte se s tim...ovo su predvidjali za 2020...planirali su "samo" 20% manje prihoda i 50% manju neto dobit...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    uzivajte..izvjesce bi opet trebalo bit bomba...

  • PODR (Podravka d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 1:36 PM
    Quote from Ledica

    http://www.paraf.hr/martina-dalic-…rihodi-i-dobit/

    Nisu li bila suprotna očekivanja ? :/

    Hvala kolegice...rijesio sam se tereta...budemo vidjeli je li bilo pametno...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 10:39 AM
    Quote from jasko
    Quote from Parica

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d.

    Svaka čast na trudu i analizi, ali mislim da su vozarine za Q1 2021 slijedeće:

    Panamax 4 Time Charter Average 17157

    Supramax 10 Time Charter Average 16633

    Handysize 7 Time Charter Average 16610

    Super ako je tako...jos bolje

    Ja sam svakodnevno biljezio podatke o dnevnom kretanju vozarina po klasama brodova (koje Vi vecinom postate) i aritmeticka sredina tih podataka su ove vozarine koje sam naveo...

    Mozda nesto krivo radim ili koristim pogresne podatke...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 27, 2021 at 11:26 PM
    Quote from alias

    Veci trosak je gorivo, kao i bareboat charter, za kojeg vi mislite da su jeftinije kamate, sta i jesu, ali je ugovor s bankama drugaciji i skuplji i puno nepovoljniji samo od kamata. Tu su vam troskovi sad kompanije koja je izdala GI (permian basin). Znaci vlasitti troskovi broda su 7800, unajmljenog dugorocno 10.200. To za handy. Za supre je vlastiti trosak 8580, unajmljenog dugorocno 12.000. Dosta brodova ima i scrubbere, a gotovo svi prociscivace, tako da je i to bonus.U ove troskove kao sto vidite nit ne spadaju troskovi G&A. Takoder kompanija ima 240 brodova i posluje opasno pozitivno. Tako da je po meni za ATPL dnevni trošak od 13.500 (s panamaxima) i nizak. Ali sam spustio. Kazem, pricekajmo. Ja mogu samo usporediti. Radi se o kopaniji koja ima samo supre i handije i valjda znaju malo bolje upravljati s tih 250 brodova od ATPL-a. Bar tako mislim. Meni je strasno smjesno kako vi mislite da su banke pomogle atplu smanjivsi mu kamatu. Kao sto su pomogle kerumu da spasi marijan


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kolega,

    Kao prvo puno sam naučio od Vas i hvala Vam na tome...

    Što se tiče gornjeg posta, da je bilo tko drugi napisao nešto slično rekao bih mu da lupeta...ali Vi nikad ne lupetate…

    Koliko ja shvaćam gornju sliku...long-therm chartered se odnosi na brodove kojim društvo upravlja preko dugoročnog zakupa/bareboat charter-a i naravno da je trošak veći jer se dodatno plaća i zakupnina...koliko ja pratim, ATPL ima samo 2 broda u bareboat charter-u i imala ih je i u 2018. kad joj je prosječni dnevni trošak broda bio 11.250 USD/d

    Možda želite natuknut da su u posljednjih godinu dana refinancirali (sell and lease back) 6 brodova i da će im to podignut dnevni trošak broda...ne kažem da neće, ali ako i hoće to će bit u znatno manjem iznosu...pa povećanje prosječnog dnevnog troška broda od 2.500k USD/d koje Vi navodite znači blizu 70 mil kn dodatnog troška...a u cijeloj 2020. su imali ukupno oko 380 mil kn troškova...

    Moguće da se Vaša prognoza ostvari, ali to će bit zbog obveznih dokovanja, ugradnje pročišćivača i posljedično smanjenih operativnih dana...ali to će biti jednokratni trošak i dogodine se vraćamo na „normalne“ razine troškova…ili ne???

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 27, 2021 at 8:58 PM
    Quote from Marielena
    Quote from havi

    i jedno i drugo

    1Q 2020 godine i 1Q 2021 godine nema puno smisla usporedjivati jer je vecinu 1Q 2020 godine Kina bila u lockdownu.

    Ja ocekujem da ce dobit 1Q 2021 biti 7-8 milijuna kuna jer u sijecnju nisu imali slobodnih brodova pa su po visim vozarinama plovili pretpostavljam pola kvartala.

    2Q 2021 ocekujem dobit 15 milijuna kuna.

    A godisnji revidirani izvjestaj za 2020 ce prikazati 60 milijuna kuna gubitka.

    Dobit za 2021 godinu se ne usudjujem prognozirati jer ona ovisi o puno varijabli koje su meni trenutno nepoznate.

    P.S. nisam strucnjak za brodare.

    Display More

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Birtija

    • Parica
    • April 25, 2021 at 4:35 PM
    Quote from Kvark
    Quote from Parica

    Slabo citate kolegu Migru...to Vam nije CNN...to vam je Crno na bijelo...🤣🤣🤣🤣

    A jesi i ti konacno postao "general buducnosti"? 🤣🤣🤣🤣

    Kolegice...

    01.01.2021. - visoko pozicioniran sam clan vojske generala proslosti

    01.02.2021. - prvi put cujem za generala buducnosti

    01.03. 2021. - dezertiram iz vojske generala proslosti

    01.04.2021. - prikljucujem se vojsci generala buducnosti

    15.04.2021. - postajem visokopozicioniran clan vojske generala buducnosti

    2023. - planiram napustit generala buducnosti i otic u mirovinu

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • April 25, 2021 at 2:11 PM
    Quote from mariv002

    šta je taj CnB?

    Slabo citate kolegu Migru...to Vam nije CNN...to vam je Crno na bijelo...🤣🤣🤣🤣

  • KOKA (Koka d.d.)

    • Parica
    • April 25, 2021 at 2:02 PM
    Quote from Philidor

    Krivo ste me shvatili, dakle Vindija ima zastarjelo potrazivanje po osnovi dividende od Koke kao duznika. Temeljem toga, Koka prebija postojeca dugovanja Vindije u istom iznosu (u FI knjizeno kao zajam povezanim drustvima).

    Drugim rijecima, prebili su 52 milijuna kuna postojecih i nezastarjelih potrazivanja prema Vindiji sa prakticki nepostojecim potrazivanjem kojeg Vindija ne bi mogla naplatiti (takav prijeboj se niti ne moze izvrsiti po zakonu o obveznim odnosima). Što je ovo ako ne brutalno pogodovanje većinskom dioničaru i gdje je HANFA u toj priči?

    Nema me tu sta dodatno interesirati hoce li se sto isplatiti iz ranih 2000ih jer je svakako zastarjelo kako u odnosu na Vindiju tako i na sve druge dioničare.

    Tocno, ocito sam Vas pogresno shvatio, isprike...zakonske rokove zastare stvarno ne znam (niti me zanimaju)...ali ako je divka prijebojom "isplacena" VINDIJI valjda onda treba bit isto isplacena i manjinskim dionicarima (osim ako njima nije bila isplacena)...

    P.S. nemam KOKU i tek sad sam vidio post od kolegice Ledica u kojem je sve objasnjeno

  • KOKA (Koka d.d.)

    • Parica
    • April 25, 2021 at 9:26 AM
    Quote from Philidor

    Budući da nije otvorena tema za KOKU, postam ovdje. Je li itko primjetio u posljednjem financijskom izvješću sljedeću rečenicu:

    "Nadzorni odbor Društva dao je suglasnost da se prema Vindiji

    d.d. Varaždin provede transakcija isplate izglasane, a neisplaćene dividende iz razdoblja 1998.-2001.
    godine u iznosu od 52,40 mil. kuna, prijebojem međusobnih potraživanja i obveza."


    Znači oni su temeljem potraživanja koje je zastarjelo pred 15-ak godina oprostili Vindiji d.d. 52,40 milijuna kuna duga???? Razumijem da je Vindija d.d. većinski dioničar, ali ovdje se radi o transakciji većoj od 1/8 mcap, sramotna odluka uprave na štetu manjinskih dioničara! Ima li koga u HANFI da provjeri zakonitost te transakcije? S ovakvom kuhinjom se mogu komotno i povući s burze, mislio sam se uključiti, ali nakon ovoga ne bih dotaknuo dionicu sa štapom od 10 metara...

    Ja mislim da je obrnuto...KOKA je duznik tj. ona nije isplatila divku VINDIJI i sad to prebijaju/isplacuju preko potrazivanja...

    Vise bi vas trebalo zanimat jesu li tu divku isplatili dionicarima jer ako nisu logicno mi je da sad moraju...pa nemogu divku isplatit samo vecinskom...ne ide to tako...

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • April 24, 2021 at 8:25 PM
    Quote from Marin83
    Quote from Parica

    Ne bih se slozio...

    Dionice treba kupovat kad su "jeftine"...bez obzira na cijenu...

    ATPL na 130kn je bila barem dvostruko "skuplja" nego sad na 250kn...pa NAV joj je bio negativan, racuni su joj bili u blokadi, pucali su margini, jednom nogom je bila u stecaju...samo cudo je moglo spasit...i dogodilo se cudo...ako vozarine ostanu na ovim razinama (a kako vrijeme odmice sve je vjerojatnije da hoce) ATPL bi trebala imat minimalno 70mil neto dobiti i EBITDA-u od 200 mil kn...pa je kupnja na ovim razinama i dalje atraktivna...

    Uozbilji se, jedan kvartal gdje su napokon zaradili za papar, nije ni približno dovoljan da bi se anuliralo činjenicu da firma propada 10 godina i da je deboto pred stečajem ili predstečajnom nagodbom.

    Samo lani im je isparilo 85 miljuna kuna vlastitog kapitala..Koji je ovo la la land sa ovim ATPL, presmišno.

    Kolega...vec mozemo sa sigurnoscu rec da ce bit 2 kvartala (1. i 2.) dobra/odlicna..a realno je ocekivat i nastavak u 3. i 4. kvartalu sto zbog makroekonomskih pokazatelja sto zbog toga sto su to tradicionalni najjaci kvartali u bulk sektoru...

    S druge strane TPNG ce sigurno imati 4 kvartala zaredom u gubitku...a za dalje cemo vidjet...

    Tako da, kolega, Vama ne bi bilo lose da se uozbiljite...za sada ste fulali investiciju...

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • April 24, 2021 at 2:40 PM
    Quote from Marielena

    Kolega Parica,

    Ako sam nesto naucila o brodarima, onda je to da je buducnost nemoguce predvidjeti. Ja ne znam hoce li vozarine i dalje ostati visoke.

    Kljucno je ako ce ostati visoke. Brodarstvo je ciklican business.

    Ja sam kupovala Atpl i po 139 kuna. Znala sam da nece u stecaj. I to je jos uvijek ista firma. Rizik jos postoji.


    A sto se tice Tpng, na ovim vozarinama kupac sam na razinama 38-42 kune. Omjer risk/reward mi je tu ok.


    Quote from KicanCRO

    Trenutno je vrijeme ATPL i trajat ce po svemu sudeci dugo, vrijeme TPNG tek dolazi i trajat ce bar do 2025(predikcije struke) . Razlika je sto su zarade ATPL enormne i bit ce jako visoke, ali im je proslost losija, a TPNG ima dobre zarade u proslosti. Brodari su po svemu sudeci pred dobrim godinama. Ipak za TPNG cemo se trebati strpiti barem jos 2 mjeseca, Q3, Q4 ce biti jako dobri i izvuci ce zaradu za losije Q1 i Q2(ako bude losiji).

    Slozila bih se sa time, ali se Tpng onda akumulira sada.

    Display More

    Slazem se...ali visoke vozarine traju vec 2 mjeseca i svi makro pokazatelji pokazuju da bi trebale i dalje rasti ili ostati na ovim razinama...

    Dobra stvar kod TPNG je sto nema sanse da padne ako ce ATPL rast (iako nema nekog racionalnog razloga za to); isto tako ima jaku bilancu i mogu izdrzat min 3g ovakvih vozarina...svi (o)cekuju da se na tankerskom trzistu dogodi repriza kontenjerasa i bulkova i to gura/odrzava cijenu...dok ATPL bude dobro plovila svaki mali pozitivan pomak tankerskih vozarina ce se visetruko multiplicirat na rast cijene TPNG-a...a s druge strane, prilikim korekcije bulkova korigirat ce se znatno manje...

    Razmisljam uci u TPNG, ali kratkorocno (sljedeca 3 mjeseca) ne ocekujem rast vizarina, dapace...pa ni sam ne znam kad uletit unutra...za sad promatram...


    Quote from Marielena

    Slozila bih se sa time, ali se Tpng onda akumulira sada.

    Kolegice, ne znam za vas, ali ja sam mali ulagac i vecinom akumuliran dionicu u jedan dan...

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • April 24, 2021 at 1:45 PM
    Quote from Marielena
    Quote from tin

    Ma sve je to uredu...ali da ste izašli prije tjedan dana po 43 kn i ušli u ATPL na 190 kn...sad ste mogli prodati s 30% plusa i vratit se ako baš želite u TPNG nakon izvješća....nitko ne spori da li je TPNG podcijenjena ...pitanje je samo isplati li se biti u dionici koja trenutno stagnira s vjerojatnošću manjeg ili većeg pada nakon Q1....ako imate dionice koje su trenutno puno potentnije za rast nego TPNG.

    Ovdje je kolega Forumas cak i u pravu.

    Atpl je trebalo kupvati na 130 kuna, a ne sada kada vlada histerija. Dionice se kupuju kada ih nitko ne zeli.

    Tako i Tpng treba kupovati dok je 40 kuna.

    Ali tako je kod nas, svi zele dionicu tek kada je narasla.

    Ne bih se slozio...

    Dionice treba kupovat kad su "jeftine"...bez obzira na cijenu...

    ATPL na 130kn je bila barem dvostruko "skuplja" nego sad na 250kn...pa NAV joj je bio negativan, racuni su joj bili u blokadi, pucali su margini, jednom nogom je bila u stecaju...samo cudo je moglo spasit...i dogodilo se cudo...ako vozarine ostanu na ovim razinama (a kako vrijeme odmice sve je vjerojatnije da hoce) ATPL bi trebala imat minimalno 70mil neto dobiti i EBITDA-u od 200 mil kn...pa je kupnja na ovim razinama i dalje atraktivna...

  • DRY BULK

    • Parica
    • April 22, 2021 at 6:46 PM

    Nek ostane zabiljezeno...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Parica
    • April 22, 2021 at 10:34 AM
    Quote from Kvark
    Quote from Parica

    Kolegice zasluzili ste srce za Joakima/Cleaves...ali svi cekamo ovu "poslasticu"...

    Parice, darling, pa to je taj izvjestaj, cini se da nisi otvorio slikovnicu. Ne mogu prepisati cijeli izvjestaj ovdje. Cini se da nisi otvorio slikovnicu. :))

    Ili ocekujes i tankere?! Pa ovo je tema dry bulk. Tebi privatne instrukcije. <3 :)))

    Priznajem...kriv sam i povrsan...mislio sam otvorit i onda sam procitao da ces ti obradit temu pa sam odustao i prestao se gurat...em si pametnija od mene, em bolje pises, em "puno baba kilavo dite"...😁😁😁😁

    Hvala kolegice...

    Isprike zajednici

  • DRY BULK

    • Parica
    • April 22, 2021 at 9:52 AM
    Quote from Kvark
    Quote from jasko

    Stavio sam izvješće, treba se samo prijaviti i to je to......... https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_a33…0bb23ebba9b.pdf

    Jel ovo meni zadatak da proucim ovih 316 str pa dam kratki pregled? :)) Bas si uporan u guranju izvjestaja. :))

    Kolegice zasluzili ste srce za Joakima/Cleaves...ali svi cekamo ovu "poslasticu"...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 20, 2021 at 8:33 AM
    Quote from forumas

    Pa skoro svaki dan imate objavu da je cerp prodao parsto komada.

    A kolicina koju imaju je za Zse prilicno velika (oko 30 mil kn), i tesko to mali mogu pokupiti.

    A neki sad zele malo podici cijenu kako bi se iskrcali, pa ce se onda povuci bez traga.

    Kolega, bilo bi dobro da se prvo malo informirate pa onda pisete...manje gliuposti bi pisali...

    Cerp otpusta/dijeli 30k dionica braniteljima i njihovim obiteljima.. i to po nominali od 300kn

    http://www.cerp.hr/sjednice-uprav…021-godine/1649

    Za sad imsmo odluku o dodijeli 30k komada...ostalu kolicinu ne smiju otpustat dok ne donesu novu odluku na Upravnom vijecu...

  • Manipulacije cijenom dionica

    • Parica
    • April 19, 2021 at 8:27 PM

    Ako se mene pita, manipulacija je trgovanje medju povezanim osobama i to je to...ostalo je budalastina...koja je razlika izmedju naloga koji stvara privid ponude/potraznje i onog koji stvarno predstavlja ponudu/potraznju...i sam cesto imam naloge za koje bi volio se ne realiziraju (zbog x razloga, izlozenost, manjak likvidnosti)...nekad se i realiziraju i sto onda??? Dok se nisu realiziralu su manipulacija, a kad se realiziraju nisu???

  • DRY BULK

    • Parica
    • April 19, 2021 at 7:30 PM
    Quote from tizian1

    Ja ni ne sumnjam da će to Kvark odraditi na zavidnom nivou, a mi ćemo nadam se pronaći način da joj zahvalimo na trudu.

    :)

    Siguran sam da bi kolegici najbolja zahvala bila da naguramo ATPL na 400kn...za pocetak...😉😉😉

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™