1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 26, 2021 at 3:50 PM
    Quote from Flight

    Moraš staviti u konetskt trenutak kad je ugovor sklopljen i namjeru. Zašto je društvo ušlo u takvu transakciju? A ne gledati sadašnju vrijednost vozarina i brodova i financijsku poziciju društva. Danas vjerojatno ne bi sklopili takav aranžman, a da li mogu otkupiti ugovor, to treba provjeriti sljedeći put na GS.

    Osobno mislim da je vrijednost NAV-a samo jedan parametar u križaljci vrijednosti kompanije, no činjenica je da P/NAV>1, po mojem mišljenuju sugerira na ono što se događalo i sa inozemnim brodarima dok su cijene dionica odnosno vozarine intenzivno rasle. I zašto su se kasnije i iskorigirale. Čim su vozarine i FFA posustali, premija na NAV koja je u prosjeku za inozemne brodare iznosila 30-40% na NAV se istopila. I otuda kreanje cijena dionica inozemnih brodara nema samo veze sa sentimentom tržišta na kojem se dionica trguje nego i sa stvarnim kretanjima i očekivanim kretanjima u vozarinama (barem ovima u kratkom roku).

    Mozda nisi vidio, ali...po najnovijim podacima NAV ATPL je 459kn...i to bez revalorizacije nekretnina i bez ukljucenja 2 broda u bareboat charteru iako postoje indicije da bi se neki njihov dio trebao ukljucit u NAV...

    Quote from mitkko

    Evo i nova tablica prema jučer objavljenim vrijednostima brodova.

    NAVps = 459 kn

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 26, 2021 at 3:43 PM
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Neću komentirati ove tvoje ostale tvrdnje, vidim da se opet nisi potrudio pročitati zadnjih 10 stranica ovog foruma gdje ti je sve pojašnjeno i argumentirano, komentirat ću samo ovo za handy - da, prebacio sam se na handymax za ova dva starija broda. Iste vrijednosti brodova dobiješ ako koristiš supre, ali sa popustom razmjernim razlici u tonaži - u ovom konkretnom slučaju za ova dva broda je to -15%. Handymax sam eksplicitno stavio u tablicu da ušutkam kritičare :)

    Ali tebe sam kritizirao jer gledaš vozarine za handy umjesto supre. Vozarine za handy (BHSI) se odnose na handysize brodove, ne handymax, to su kruške i jabuke. Ne postoje vozarine za handymax brodove, njih možeš samo derivirati iz vozarina za supre. Pročitaj si malo o tome, tako to rade i u JDPL, pročitaj si revizorsko izvješće, prate index za supre.

    Ok, a razlika u procekciji vozarine prema ALIBRI u periodu 2 YR je...?

    Mislim no hard fillings, samo komentiram Vašu procjenu, za opće razumjevanje...

    Kolega, bili ste mi simpaticni...ali postajete mi sve manje...

    P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...

    Zasto je bitan?

    Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova...

    E sad ili ste stvarno malo bedasti ili se samo pravite bedasti...vise ni sam nisam siguran...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 25, 2021 at 10:08 PM

    Na mobu sam pa sam malo tehnicki ogranicen...

    IMOVINA

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    POPIS OBVEZA

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    OBJASNJENJE OBVEZA

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vidim da je mittko odgovorio, tnx...znaci, oba smo bili u pravu😊😊😊

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • July 25, 2021 at 9:55 PM
    Quote from Neo

    Kolega Parica stavlja cijene od neke osiguravajuce kuce koja ima direktni interes da stavi sto nizu cijenu. Compass Maritime cijeni iste vise.Ja sam pricao za stvarna 3 slucaja prodaje i cijeni od 31.5 milju, a ugovaranje novogradnji je sad 37.5 USD.

    Malo se raspitajte prije nego krenete vrijedjati.

    Al cini mi se da ste tako navikli vjerovatno u zivotu komunicirati. I onda se pitamo zasto smo na Balkanu.

    Pa kad Vam Clarckson kaze da su cijene porasle i do 25% usprkos losim vozarinama...sto dalje reci..nego ocito lose drukate. Nagovarat ljude da prodaju na dnu i da kupuju Atpl nakon 250% rasta je iskreno jako zlocesto.

    Kolega, koliko vidim, cijene brodova iz vaseg linka su skoro jednake cijenama iz cleavesa (+5%)...tako da opet lazete i tome nema kraja...ali od vas nista drugo nisam ni ocekivao...

    P.s. nikad nisam na ovoj temi spominjao ni ATPL ni kupnju/prodaju niti cijenu TPNG... iskljucivo komentiram vase neistine i budalastine jer nemate granice ni u drukanju ni u laganju...ne mogu si pomoc...

    Over&out

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 25, 2021 at 9:20 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Flight

    Ja bih zamolio kolega Mittka i Paricu da nam daju procjenu NAV-a za ATPL?

    Cisto da vidimo sto bi njihovi brodovi i dug pokazali o trenutnoj NAV vrijednosti flote! Po istom ili slicnom kljucu procjene kao za JDPL. Po mojem sudu kolege su to solidno pokazale na procjeni za JDPL, pa bi bilo možda poučno i informativno da imamo slične izračune i za ATPL. Unaprijed hvala.

    A molim njih da me netko ne bi optužio za pristranost, navijanje ili nešto slično. Ako raspravljamo, diskutiramo i polemiziramo možemo valjda raspravljati o svim kompanijama na lokalnoj burzi.

    Evo moja tablica, ista metodologija izračuna kao na JDPL.

    NAVps = 385 kn

    P/NAV = 1,06

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Znam da smo prije 3 mjeseca definirali da bareboat charter nema utjecaja na NAV (neto vrijednost 0)...i tad mi je to sve bilo kristslno jasno jer se vrijednost barebot chartera knjizi i u imovini (brodovi u najmu) i obvezama (primljeni zajmovi)...

    E sad mi nesto nije jasno...kako je vrijednost brodova u bareboat charteru iskljucena iz izracuna (cca.110mil kn, prema GF2020)...a obveze za bareboat charter nisu jer koliko vidim u izracunu su koristene ukupne obveze iz GFI...

    Ili ja malo "štekam" sa razumijevanjem knjizenja zakupa ili je greska u izracunu i NAV je veci za 110 mil kn odnosno 75kn per share...

    Cijeli dan mozgam i pokusavam shvatit...ali mi ne ide nikako...

    Mittko jesam lud ili???

    P.s. na GO sam i nemam vremena sad racunat NAV, a ionako mittko to radi 100x detaljnije i preciznije...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 24, 2021 at 8:52 AM
    Quote from Marielena

    Nebitno, ali na krivog kolegu mislite ;)

    On odavno ne pise niti na jednom forumu.

    Necu kopirati postove sa Poslovnog. Sve se moze naci i citati.

    I rekla sam da vise necu pisati na temi. Samo se ljudi naljute bez veze. Ja niti korist niti stetu tu nemam.

    Samo mi je zao kada vidim da se pisu hvalospjevi, a onda tuge i zalopojke kada to sve ne zavrsi dobro. I onda su svi prevareni, ide se van iz mocvare itd.

    I ovo neka vas razvodne ne razumijem.

    Pa naravno da je cilj dokapa da se spasi firma. Hoce li to uspjeti ili ne, ne znam. Svugdje je cilj bilo spasiti firmu i na Dlkv i na Agrokoru. Meni bi smislenije bilo ulaziti u dionicu nakon dokapa, ako se vec vjeruje u buducnost firme.

    Display More

    Kolegice morate bolje filtrirat informacije...

    Nikako da shvatite da se ovdje ne pisu hvalospjevi nego se racunaju fundamenti i vrijednost drustva po aktualnim vozarinama i vrijednosti brodova...drukeri na temi su oni koji pisu iskuljicivo o cijeni dionice i zazivaju pad/rast cijene bez ikakvih izracuna vrijednosti...

    Procitajte zadnjih 10 strana teme i pokusajte nac jedan post (osim kolege Usera) koji je pokusao dementirat mittkov izracun vrijednosti drustva...nema takvog posta jer je mittkov izrac tocan (+-10%), precizan i nemoguc za pobit...zato jer se temelji na cinjenicama i egzaktnim brojkama...

    Ne vjerujem da se JDPL dokapom "spasava" jer se nedavno refinancirao lihvarski kredit i drustvo napokon radi pozitivno (nemogu vjerovat da ce q2 radit u minusu) sa odlicnom perspektivom...a osim toga, 50 mil kn nije neka para koja jamci opstanak (to se sprzi u 1 losoj godini)...ja ipak mislim da dokap prvenstveno sluzi da privatizaciju firme i sirenje flote...vrijeme ce pokazat...


    I još nešto, sami pišete da taj kolega koji je izračunao NAV već dugo ne piše na forumu...pa u zadnjih 6 mjeseci se u bulk sektoru dogodilo toliko promjena da sve kalkulacije starije od 2 mjeseca više ne vrijede, ni približno...jedino ako mislite da rast vozarina i vrijednosti brodova ne utječe na fundamente i vrijednost bulk kompanija...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 24, 2021 at 12:05 AM
    Quote from Marielena

    Ima jedan kolega na Poslovnom iz branse koji je izracunao NAV JDPL.

    Atpl nece kupiti Jdpl. To sam 100% sigurna. Atpl je firma u ozbiljnim problemima. Ja se nadam da ce ove vozarine potrajati i da ce se oni izvuci. Jdpl bi ih zakopao.

    Taj Vaš kolega na kojeg se pozivate je držao ATPL barem 3-5 godina i u prosincu prodao ATPL na samom dnu...i sad lagano gubi razum i piz.di okolo....

    Ovo je njegov izračun...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Prema zadnjim, meni dostupnim (Cleaves aka sv. Joakim), podacima o cijenama brodova na secondhand marketu situacija je ovakva...

    Supramax

    Solin 51,5k dwt (2012) - 15mil USD

    Peristil 52k dwt (2010) - 14mil USD

    Sv. Dujam 52k dwt (2010) - 14mil USD

    Handymax

    Trogir 44k dwt (2001) - 6 mil USD

    Split 43k dwt (1998) - 5,5 mil USD

    Upravna zgrada - 45 mil kn

    Znači, flota vrijedi 54,5 mil USD...bit ću pošten i oduzet ću još 5 mil USD koliko će koštat ugradnja BWTS za svih pet brodova...prema tome flota vrijedi 49,5 mil USD, odnosno 316 mil kn + upravna zgrada 45 mil kn + 25mil kn KI (31.03.)

    Tržišna vrijednost imovine je oko 386 mil kn

    Ukupne obveze - 337,6 mil kn

    NAV=48,4 mil kn

    NAV per share = 30 kn

    Ovo je najkonzervativnija procjena brodova budući sam umanjio vrijednost brodova za 5 mil USD zato jer nemaju ugrađen BWTS filtere...također podaci koje sam koristio se odnose na kraj lipnja (slika ispod) a u međuvremenu su cijene brodova porasle barem za još 5%, isto tako za par dana kad izadje q2 za očekivat je i da je dug nešto manji, a valjda će i novca na računu bit više :)

    Da nisam umanjivao vrijednost brodova zbog BWTS NAV bi bio oko 50kn

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ako bi koristio podatke o vrijednosti brodova iz donje tablice NAV (s umanjenjem vrijednosti flote od 5 mil USD) bi iznosio 60 kn per share.

    Vrijednost-brodova.png

    Obje kalkulacije su rađene poprilično konzervativno, sva moguća umanjenja vrijednosti flote sam uključio (BWTS filter; zastarijeli modeli manje tonaže)

    Dok sam kopao podatke, računao i čitao naletio sam ne dvije jako zanimljive stvari...stvarno su me obradovale i ugodno iznenadile...

    1. Iz revidiranog GFI 2020.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Sa foruma

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    I dalje mi je q2 trenutno najbitniji i jako će utjecat na moju percepciju vrijednosti JDPL-a, za sad sam bullish i nadam se da će tako ostat...bude li q2 preko 10 mil kn dobiti ozbiljno ću razmislit o sudjelovanju u dokapu...

    P.s. čisto da se zna, sad kad je objavljen poziv za dokap bio bih puno sretniji da prođe nego da ne...pa nek me razvodne, samo da maknu državu i da se počisti "nered" koji je ostavila iza sebe

    Sad sam vidio da je i kolega mittko napravio svoju analizu, koja je znatno detaljnija, oku ugodnija i pozitivnija...a nadam se i točnija :) :) . Razlika u NAV-u je najvećim dijelom posljedica različitog vrednovanja upravne zgrade

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • July 23, 2021 at 4:18 PM
    Quote from Neo

    Velike kolegice!

    propustate ono bitno...2 zadnja kvartala mozda stvore 20 milja minusa...al flota je sad skuplja nekih 250 milja kuna...a cijena pala sa 60 na 40kn.

    Avio prijevoz raste rekordnom brzinom (200000 letova jucer) i Opec otpusta pipe na nafti. Sasvim sigurno ce vozarine narasti poprilicno. Kad prijedju 20-22 tisuca treba birati dugorocne 1-3g ugovore i eto cijene na 80kn.

    Kad vam skinu lokot molim vas da navedete izvor vase tvrdnje jer prema sv. Joakimu trenutna cijena tankera je jednaka cijeni s pocetka godine...ili, kao i obicno, pisete nebuloze...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 23, 2021 at 12:22 AM

    Luda kuća...bar nije dosadno...

    Za početak ajmo malo o q2...on mi je sada najbitniji...

    ČINJENICE

    1. JDPL ima u floti 3 supramaxa (Solin, Peristil i Sv. Dujam) i 2 handya (Trogir i Split)

    2. od 06.04. Solin plovi po 28k USD/d...obzirom na rast vozarine za supre u q2 mislim da je realno očekivat da mu je prosjek za cijeli q2 barem 26k USD/d što uz iskorištenost od 95% daje oko 14 mil kn prihoda, što čini oko 38% ukupnih poslovnih prihoda u q1 (35 mil kn)...samo jedan brod

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Trogir je bio na "suhom doku" od 06.06 do 29.06. što znači da je bio "van stroja" 30-tak dana; trošak dokovanja trebao bi se trebao voditi kao investicija i ne bi trebao opteretit RDG

    3. Prosječne vozarine za supre u travnju su bile 20k USD/d, svibnju 26k USD/d, lipnju 29k USD/d

    4. 18.06. riješili su se lihvarskih kamata američkog fonda; puni utjecaj na financijski rezultat bit će vidljiv tek od q3

    ŽELJE, RAZMIŠLJANJA, PRETPOSTAVKE

    1. Obzirom da je Trogir bio na dokovanju u lipnju, moja je pretpostavka da je do dokovanja vozio po "starim" vozarinama...odokativno računam da je to 10k USD/d što daje prihode od oko 5 mil kn za q2 (vozio 2 mjeseca); ali u q3 se može očekivat da vozi preko 20k USD/d

    2. Jedan kolega je napisao da ima informaciju da je Peristil vozio po 25k USD/d (ne da mi se sad tražit post)...opet, onako iz glave, računam da je 40 dana vozio po starim vozarinama po 10k USD/d, a 40 dana po 25k USD, što znači da je prosjecno vozio po 17,5k USD...odnosno ostvario je prihode od 9,5 mil kn

    3. Ostala 2 broda računam da su vozili pola po starim, a pola po novim vozarinama i odokativno određujem vozarinu od oko 16,5k USD/d, što za q2 daje prihode oko 18 mil kn

    4. Financijske prihode očekujem kao u q1 kad su iznosili oko 2 mil kn

    5. Ukupne troškove poslovanja očekujem 10% niže u odnosu na q1 budući je jedan brod manje u floti, a i sredinom lipnja su refinancirane obveze...odnosno, ukupne troškove oko 42 mil kn u q2

    Kad se sve sumira i oduzme...u q2 očekujem neto dobit od 6,5 mil kn

    Ako vozarine ostanu na ovim razinama i ako q2 bude blizu ovih brojki u q3 se može objektivno očekivat +15 mil kn dobiti...n

    Jako mi je bitan q2 jer će mi pokazati koliko je 25kn jeftino/skupo i je li se isplati uopće trošit energiju, vrijeme i novac za potencijalno sudjelovanje u dokapu...nakon q2 ću se pozabavit utjecajem dokapa na fundamente, jer bez rezultata za q2 to nema smisla...

    p.s....imam JDPL i kupovao sam ga od 17kn sve do 45 kn (uz povremeni trejd)...bilo bi super da je minimalna cijena dokapa 40kn, ali očito U OVOM TRENUTKU to nije atraktivna cijena za potencijalne ulagače...ali, s druge strane, riješit ćemo se najgorih upravljača u svemiru/države, firma će dobit 50 mil kn na računu i nadam se novog većinskog vlasnika iz peer grupe...nije to loše, samo da se što prije odradi...

    Nakon dokapa, ako vozarine ostanu na približno ovim razinama očekujem nastavak rasta cijene...sretno moreplovci...

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • July 12, 2021 at 4:05 PM
    Quote from Flight

    Ne čudim se ja ničemu, al postupak neće trajati 6-8 mjeseci, u to sam prilično siguran. Najviše 3-4.

    A ovo kaj pojedinici pišu su uglavnom gluposti. I ja više nemam ni volje opovrgavati kojekkakve ideje koje nemaju veze s vezom.

    Pa samo se ceka cca. 45 radnih dana od objave ponude do isplate...a prije toga Sabor, pa AZTN (ovo iz glave bacam, ali na LRH se AZTN cekao barem 45 dana)... isplata nece bit prije veljace...

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • July 12, 2021 at 3:57 PM

    Ma nije problem ni u procesu prodaje ni u Zakonu ni u regulatoru...problem ste vi (vecina) sami...

    1. Opte je prodana, nastupila je obveza za preuzimanje, zna se minimalna cijena (5,36kn) i okvirni rok za isplatu (8mj)

    2. Multipla po kojoj je prodana je ispod ocekivanja, ni prvi ni zadnji put...sto je tu je, ocito ne vrijedi vise, prodavala se 3 godine...nije drzavna firma i dobilo se najvise sto se moglo (ili stvarno mislite da su ZABA i HT pogodovali kupcu???)

    3. Premiju (debelu) ste vec dobili buduci cete dobit vise i od HT i ZABE sto je kuriozitet i prvi takav slucaj na nasem TK-u

    4. Cudite se prodavacima na -7% diskonta koji ne zele cekat novca 6mj-8mj i koji se ne zele izlagat riziku neizglasavanja ZEM-a...a sami niste kupovali tone SUKC-a na -8% diskonta mjeseca dana prije objave ponude (2,5 mj prije isplate)...

    5. Lude izjave da ce netko krenut skupljat 25% (za koje bi trebao platit barem 130 mil kn na burzi) su toliko nebulozne da ih je tesko i komentirat...pa za te novce je A1, da je htio, mogao dobit vecinsko vlasnistvo u posljednje tri godine (koliko je trajao proces prodaje)...ali ocito nije zelio

    6. Ako se izglasa ZEM, ovo je game over, UG ce imat svaku GS preko 75% glasackih prava...moze vas samarat kako pozeli

    7. Pogledajte kretanje cijene VERN, HUPZ, HMST, HIMR, BD82, VLEN, JDRN nakon zavrsetka ponude...bit cete pametniji sto raditi...

    Sretno svima...

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • July 12, 2021 at 10:43 AM
    Quote from renchi
    Quote from Miron

    Dug ne može nestati, on samo može biti integriran na ovaj ili onaj način.

    Dug će biti plaćen tj zatvoriti će se. Neće postojati dug prema kreditorima, Novac kojim se kupuje optima je zatvaranje duga, to je onaj dio kojim se isplaćuje zaba i HT i koji je manji kada ga se podijeli s brojem dionica od tromjesečnog prosjeka. Kako će to Telemach financirati io kome Telemach što duguje ne znamo. Ali Optima je sa svojim dugovanjima za prvi tren gotova. Te vaše accountant metode ne znam, ali znam da knjigovostvena vrijednost kod Optime nije realni pokazatlj jer je imovina bila u vlasništvu vjerovnika koji će sada većinom biti isplaćeni,a imovina će biti u vlasništvu Telemacha.

    Ovo postaje sve gore...ludilo na vrhuncu

    1. OPTE ima mali kapital jer preko 13g radi s gubitkom

    2. Nije BV konveriran u dug, nego suprotno...a da nisu konvertirali dug u kapital, taj kapital bi bio sad negativan barem 300 mil kn

    3. EV nije cijena/kolicina novca koju ce netko platit za OPTE...vec samo ukupna vrijednost drustva (MCAP+neto dug) koja se najcesce stavlja u odnos s EBITDA-om...to nije uplaceni keš

    4. U bilanci OPTE i dalje ce postojat jednaki dug...jedino je pitanje tko će bit vjerovnik...ako je UG otkupila dugove, oni ce postat vjerovnik i opet ce dug postojat u bilanci...jedini nacin da drustvo bude bez duga je da ga vrati vjerovnicima ili pretvaranjem duga u kapital...ili otpisom duga, ali to je rezervirano samo za drzavu...

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • July 12, 2021 at 8:44 AM

    Evo izasla Obavijet o nastanku obveze...

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/38602

    Iako ne pise, cijena je 5,36kn koliko je tromjesecni prosjek (provjerio na primjeru SUKC kako se racuna)...

  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    • Parica
    • July 11, 2021 at 10:24 PM

    Gospodo...

    HT ima EBITDA-u preko 3 mlrd kn , odnosno 40kn EBITDA-e po dionici...svake godine

    Novac na racunu im je veci od cijelog ukupnog duga...

    Ev/EBITDA ispod 4...

    Kupuju svoje dionice i isplacuju divku...

    Ja smatram da su jako jeftini...vjerojatnost gubitka minimalna...ko stvoreni za 10%-20% portfelja...

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • July 11, 2021 at 7:59 PM
    Quote from renchi

    2028 izlaze krediti zabe, nakon te godine optima ima 80 miliona kuna godisnje neto dobiti. Equity optime po normalnim valuacijama vrijedi najmanje 500 miliona kuna. Ovo je jednostavno receno pljačka bilo bi dobro da shvatite TKO vas je opljčkao.

    Do 2028. najvjerojatnije OPTE vise ne bi ni postojala...

  • OPTE prodaja - kladionica

    • Parica
    • July 9, 2021 at 6:35 PM
    Quote from dionicar

    Hvala Parica na podršci. Moram si negdje spremiti ovaj Vaš post da ga se uvijek sjetim. Dobro koliko ja onda dobijem po dionici ako dobijem više od HT ibzabe ?

    Ispod 5,36kn sigurno nećete...ali cete se nacekat jer u ovoj godini nema sanse da bude isplata, IMHO...

  • OPTE prodaja - kladionica

    • Parica
    • July 9, 2021 at 6:27 PM
    Quote from dionicar

    Meni je i dalje ovo sve sumnjivo.. a arsto je sa drvetom ?

    Kolega gdje da krenem...

    1. Sad ste naucili da se cijena u preuzimanju nikad ne racuna bez duga, NIKAD...pa mora se EBITDA stavit u odnos duga da dogovorena cijena ima smisla

    2. Drvo je najgori investitor u RH, popusili su lovu na 3 od 3 ulaganja (ULJN, OPTE i PTKM)

    3. Vidim da ste tuzni, ali shvatite da je OPTE "jedva" prodana, da je HT prodao ispod cijene koju cete vi dobit...broj korisnika je opadao i svaki kvartal je vrijedila manje...

    4. Ulaganjem u OPTE imate negativan prinos, ali ste i svaki mjesec odvajali neku kintu za kupovinu OPTE... i ustedjeli...

    5. Puno ste naucili i dobili neprocijenjivo iskustvo...vjerujte mi, velika vecina (i ja takodjer) su prve pare skroz spalili...vi imate simbolicni minus...imate bolji score od velike vecine

    6. Mladi ste, bit ce jos 1000x OPTE (ne)prilika, ali cete ih sigurno bolje odigrat, jer dobili ste diplomu...

    Glavu gore i u nove pobijede...

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • July 9, 2021 at 5:54 PM

    Čestitiam svima...ipak je cijena 25% veća od trenutne tržišne cijene tako da nitko ne bi trebao bit (previše) tužan...moglo je i bolje, ali i gore...oslobodit će se ogromna likvidnost...ali tek za 6 mjeseci :(

  • Best buy

    • Parica
    • July 9, 2021 at 12:18 AM
    Quote from Marin83
    Quote from hugh

    ja ne kužim kako bi 70% ostvarenja u odnosu na 2019 moglo biti poticaj za veliki rast turista ako za pretpostavku uzmeno da su po cijenama prije korone bili više manje realno vrednovani......i to sve pod očekivanjem da bi tih 70% bio neki maksimum ili realno ostvarivi cilj dok nad glavom svaki dan visi relativno velika mogučnost da završimo na crvenoj listi i sve ode kud več ode da ne kažem gdje.......ta neka "strong buy" preporuka imala bi smisla na recimo 23 kn dok sad ima smisla samo ako u zadradi stoji: kupite i imajte prst na okidaču.....

    Većina turista je napucana jako od MAIS, PLAG, TUHO, SUKC, RIVP, LRHC, LRH, HTPK druga godina loših rezultata ovakve cijene ne opravdava ni blizu,tu prostora za rast više nema, imamo eventualno par dionica koje su još povoljne i sa ne pretjeranim dugom ARNT, JDRN, HIMR te naravno ADRS.

    Sto ne znaci da nece bit i skuplji😉😉😉

    Plitko smo trziste i nema se izbora...ako se sezona ne prekine idu turisti bar jos 10%-20% gore...neselektivno...

    Vecinu sam prodao prosli tjedan jer su me stresirali svakodnevni clanci o n-tom soju...dobro se zaradilo ove godine i nemam potrebe kockat se...a ide i vruce, mrtvo ljeto...

    Ali bi bilo super, za sve, da sezona odradi kako treba...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 7, 2021 at 10:18 PM
    Quote from tollway

    ajmo malo realnosti kolege!!

    o kakvoj pobogu divki sanjarite!? to će vas baš spasiti!! neka se što bolje konsolidiraju,zatvore vrata dubiozama, smanje maksimalno dugove i stanu na zdravije noge.

    u konačnici, ako vam je baš toliko stalo do nj, možete ju isplatiti sami sebi prodajom .... kao što je netko spomenuo 7% papirića. i tako se nagraditi! u konačnici dođe vam praktički na isto.

    neka samo dobro posluju, biti će onda i vremena za divku!

    Ako vozarine budu oko ovih vrijednosti, divka je realnost...jer ce firma u ovoj godini zaradit (nadam se) cca. 120 mil kn uz EBITDA-u oko 200 mil kn...

    To znaci da ce dug biti manji za cca 50 mil kn, a na racunu ce biti oko 50 mil kn sto daje neto dug/EBITDA-u oko 3

    Isto tako ce vrijednost brodova porasti za barem 20% te uz ostvarenu dobit u tekucoj godini ce koeficijent zaduzenosti bit ispod 40%...

    Poziv na GS ce bit objavljen u svibnju i ako vozarine budu ok ne vidim ni jedan azlog da se umornim moreplovcima ne isplati 15 mil kn (10kn po dionici)...ipak je investitor na celu kompanije...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™