1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • Parica
    • February 28, 2022 at 5:33 PM
    Quote from havi

    @ parica

    Za razliku od vas ja mislim da je HPB sad još vise podcijenjen jer su otpisali / uskladili sve sto je bilo potrebno, a istodobno su dodali vrijednost, povecali Book i povrat na kapital.

    To su sve očito jednokratni otpisi i nisu neuobičajeni za bankarsko poslovanje.

    Zavisi sto Vam je baza...na godisnjoj razini ste u pravu, a na razini zadnjeg kvartala niste...

    Ukupna godina je izuzetno dobra, all Q4 nije...

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • Parica
    • February 28, 2022 at 5:13 PM
    Quote from Marin83

    Nisu ovi ni pročitali FI, a odma su se krenili bacat po bidu??? wtf??? Nakon 2 minute što je FI izašao oni se bacaju po bidu, ja ću se ranit :D

    Bar pročitaj o čemu se radi...firma i dalje zarađuje brutalne pare, a ovo je jednokratni događaj, koji nema veze sa trenutnim poslovanjem banke.

    Ja pobacao sve papire, sve što me zanimalo vidio u 30 sekundi...

    U Q4 ostvaren je gubitak u iznosu 4 mil kn, a osim toga, u Q4, bilježe gubitak/smanjenje kapitala i u sveobuhvatnoj dobiti od 22 mil kn.

    Rezervacije ili ukidanje rezervacija te umanjenje ili ukidanja umanjenja vrijednosti sastavni su dio poslovanja svake banke i nisu jednokratni događaji (vidi prethodne izvještaje), a uz to imaju i pad prihoda iz poslovanja od 10%...kad se uzme u obzir da je cijena rasla 33% od objave prošlog izvješća ovo izvješće je sra.nje...

    Isto tako, nitko ne zna da je umanjenje imovine od OPTE...oni su i dalje vlasnici OPTE (nisu je još prodali), a ako su vrijednost OPTE knjižili po nabavnoj cijeni (10kn/share) umanjenje bi trebalo bit oko 20 mil kn a ne 62 mil kn...tako da tko zna na što se odnosi umanjenje...

    I dalje je HPB podcijenjen, ali manje nego prije izvješća :)

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 4:42 PM
    Quote from Kadisibil91
    Quote from Parica

    Svatko osobno mora odregistrirat dionice i stavit ih na slobodnu poziciju...u suprotnom Vam nece prihvatit ponudu...koliko se sjecam, kad osobno odes u SKDD provjeravaju je li imas kolicinu dionica na slobodnoj poziciji koju si naveo u ponudi...

    OK.Nije mi samo jasno kako je kolegi onda prošlo u vezi Veterine.

    Ja sam sudjelovao u preuzimanju SUKC, VLEN i LRH...i kod svih je bilo ovako...ne znam kako je bilo kod VERN jer nisam sudjelovao, a i bilo je davno (mislim 2015.), mozda se, od tada, nesto proceduralno promijenilo..

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 3:40 PM
    Quote from Kadisibil91
    Quote from zlocesti

    Dionice treba staviti na slobodnu poziciju, odregistrirati ih od brokera

    To se prije obavljalo telefonskim pozivom, Središnjoj depozitarnoj

    To je malo dvosmisleno. Tko treba to napraviti? Dioničari sami ili to ide automatski u povratnom pismu skdd-u ako prihvaćamo ponudu? Ovo drugo mi je logičnije da ako ti pristaneš i vratiš ispravno pismo ,skdd odregistrira sam pošto su dobili našu privolu.

    Svatko osobno mora odregistrirat dionice i stavit ih na slobodnu poziciju...u suprotnom Vam nece prihvatit ponudu...koliko se sjecam, kad osobno odes u SKDD provjeravaju je li imas kolicinu dionica na slobodnoj poziciji koju si naveo u ponudi...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 3:01 PM
    Quote from StatusQuo

    Mene i dalje zanima da mi netko dokaze da su pnx na jako niskim vozarinama ?

    Pa ugovoreni su u najlosijem razdoblju bulk sektora i u razdoblju kad je ATPL bila u ozbiljnim problemima...zbog dugog vremena trajanja Ugovora (5g) sigurno su indeksirani, ali pitanje je obzirom na situaciju u to vrijeme koliko "mesa" ostaje ATPL...a osim toga ostvarene avg vozarine u zadnja 3 kvartala dosta kaskaju za konkurencijom pa je ocito da ih pnmx guše (nema tko drugi)...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 2:52 PM
    Quote from hugh

    Parica

    da, do 400 kn svi su na "risk on" a nakon 400 na "risk off " i tak' ne budemo baš daleko stigli........ ;) :/ .......do 400 "vjernici" a nakon 400 "nevjernici"....... :D ;) ....... svi vjeruju dok malo ne naraste a čim naraste, bježi, ruši i daj petama vjetra....... :D 8| ......da, burza je to, rekli bi.......

    Da to je burza...

    Ja koji sam napopravljivi trejder nisam prodavao ATPL ispod 430kn, a ispod 400 sam dosta kupovao...jednostavno sam spreman zariskirat jer smatram da je potencijal nagrade znatno veci od rizika gubitka...pojeo bi se ziv da ode gore bez mene...pa 2019. dok sam razmisljao o oporavku sam sanjao o avg vozarinama od 14k USD/d i to mi je opravdavalo cijenu od 450kn (u to vrijeme)...a sad, vozarine su znatno vece, cijena znatno niza...a i bilanca je sad znatno bolja (sa dobiti 2021.)...

    Jednostavno, oporavak je brutalan i stabilan i zelim i moram bit dio ove price...makar i popusio lovu, na ovoj cijeni isplati se bit unutra...IMHO

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 1:59 PM
    Quote from hugh
    Quote from Marielena

    Ti brodovi plove na ruti Rusija- Kina.

    Kina vise nece kupovati robu iz Rusije?

    Tko ce zabraniti ruskim firmama da posluju u Kini?

    Najvjerojatnije ce i EU dalje kupovati ruski plin.

    I meni je zao nevinih ljudi koji ginu u Ukrajini i nadam se da ce rat uskoro zavrsiti, ali se trudim stvari gledati racionalno.


    Ja stalno trejdam Atpl. Naravno ne tako da rasprodajem u panici. Ali se trudim da nitko iz komentara ne vidi da li sam trenutno in/out.

    Za shipping i vozarine najvaznija je Kina. Recimo da Kina napadne Taiwan bih se zabrinula za dry bulk.

    Zao mi je Ukrajinaca, ali ovo ce ostati lokalni sukob i nece puno nakon nekih tjedan dana utjecati na globalne burze.

    Nitko se nece samoubilacki ponasati.

    Kako je jucer HNB molio nase stedise da ne povlace lovu iz Sperbank😂

    Display More

    naravno da treba bit racionalan i stvari pokušati realno sagledat..........meni je "problem" kad tržište postane neracionalno i onda ta neracionalnost u trenu topi vrijednost mog kapitala i đaba mi tada moja racionalnost.........zato je bitno imati nešto keša i pokušati iskoristiti priliku........isto tako bitno je ocjeniti da li je tržište samo trenutno neracionalno ili počinje uračunavati negativne rizike koje nosi budunost...........uglavnom, mislim da se otvorio puno veči prostor za špekulacije s obzirom na dodatnu neizvjesnost......isto tako, nada nije najbolja prijateljica na burzi........ovo je možda lokalni ratni sukob ali je jako pojačan globalni ekonoski subob.........

    Display More

    Nadodao bih samo da se trziste definitivno ponasa iracionalno i da cijena dionice ATPL ne prati vrijednost drustva/vozarine sto je "san snova" za svakog racionalnog investitora...pogotovo sto nase brodare mozemo svakodnevno usporedjivat sa ino konkurencijom i time potvrdit (ili demantirat) vlastito stajaliste...pa vani je, od pocetka godine, S&P pao 8%, a bulk brodari su rasli od 15%-30%...valjda to nesto govori, nisu vani bedaci (iako ih cesto ovdje prikazuju kao da jesu)

    Ovako ja razmisljam, obzirom na trenute vozarine i vremenski jaz izmedu trenutnih i ostvarenih vozarina vec sad se moze zakljucit da ce i 2022. plovit s dobiti te uzevsi u obzir dobiti iz 2021. godine (cca 140 mil kn (100kn/share); EBITDA 270 mil kn) ne vidim znacajni rizik da vrijednost drustva, do kraja godine, padne ispod 300kn (cijena je nesto drugo), a s druge strane izglasavanje divke, dobro izvjesce i odrzavanje (ili rast) trenutno visokih vozarina mogu u vrlo kratkom roku lansirat cijenu u orbitu pa kupnju u rasponu 350kn-400kn smatram odlicnom risk/reward razinom...jednostavno na tim razinama mi se ispkati riskirati...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 1:29 PM
    Quote from Mrcash

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

    Pa ti ugovoreni Pnmx-i su glavni razlog sto ATPL nije vec sad preko 600kn, ugovoreni su na 5g (do 2024) sa jako niskim vozarinama...stoga tu ne vidim nikakav dodatni rizik jer ako se raskinu Ugovori (malo izvjestan scenarij) ode ATPL 200kn gore u tjedan dana, ako nastave plovit kao do sad (izvjesan scenarij) sve ostaje nepromjenjeno...jedini moguci problem, ali najmanje vjerojatan scenarij, je da zakupoprimac prisvoji (kao Ukrajinu) brodove, ali u tom slucaju pretpostavljam da postoji neko osiguranje...

    Da su ti PNMX ugovoreni na +25k USD onda bi bio zabrinut, a posto su ugovoreni na jakooo niskim vozarinama onda stvarno ne vidim nikakav rizik povezan s njima...

    I da, ove brojke (NAV) nisu lanjski snijeg, to je neto vrijednost drustva na danasnji dan...a obzirom na trenutne vozarine, predvidjanja svih dionika na bulk trzistu i vrijednosti futuresa (i cijena ino brodara) realno je ocekivat da do kraja godine bude i znatno veca jer ce se u 2022. dug dodatno smanjit, povecat ce se keš pozicija (ostvarit ce se EBITDA od minimalno 200mil kn), projekt Batala ce bit u fazi vece izgradjenosti...

    Ono sto je sigurno je da brodarima (svim vrstama) odgovaraju poremecaji na trzistu jer svi narucitelji narucuju robu iz najblizih i najjeftinijih destinacija i kad dodje do poremecaja primorani su tu robu narucivat iz skupljih i udaljenijih destinacija...i to je odlicno za vozarine u srednjem roku...ono sto me potencijalno zabrinjava je kretanje vozarina u kratkom roku jer trzistu treba neko vrijeme da se prilagodi na novonastalu situaciju...medjutim, po futuresima od petka i kretanju cijene ino brodara rekao bih da se trziste vec prilagodilo😉😉😉

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 12:33 PM
    Quote from havi

    A gdje je uračunata ostala imovina, postojeći građevinski objekti, dugotrajna financijska imovina, ulaganja u nekretnine i projekte? Toga još ima cca 80-90 milijuna kuna odnosno 55-65 kuna po dionici.

    Razumijem da to ne ulazi u izračun vrijendosti flote, al ako valuiramo dionicu odnosno realni Book onda je i to dio imovine odnosno dio tog booka.

    A nisam bas razumio niti zašto toliki diskont na brodove u bareboat charteru? Koji su točno uvjeti tog charter aranžmana?

    Brodovi u bareboat charteru nisu vlasnistvu ATPL vec ih koristi i placa najamninu...i u bilanci se takvi Ugovori vode u jednakom iznosu u imovini/aktivi i obvezama/pasivi pa nema utjecaj na NAV..nesto kao operativni leasing...ALI za ove brodove, prema info sa proslogodisnje GS, i prema podacima iz izvjesca (koje je Status uocio) nakon isteka najma ATPL ih ima pravo otkupit po nekoj diskontnoj cijeni (koliko diskontna nitko ne zna)...

    Vec je nekoliko puta, prosle godine, bila rasprava o ovome izmedju nittka😀 i StatusQuo-a i oni to bolje razumiju od mene 100puta pa ako zele nek se ukljuce i detaljnije objasne situaciju...ovdje imate jedan dio njihove rasprave, a tko zeli znati vise neka procita sto su pisali taj mjesec oko ove teme...ima dosta pametnih stvari za procitat

    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.

    Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.

    koliko se sicam ti si onda racunao bareboat dug kao iznos najma i podjelio s brojem godina da dobijes koliki je dnevni najam broda kojij je bio veliki i nije kao takav bas imao logike s obzirom na iznos, pa sam ti ja ukazivao da to nema smisla da tako racunas jer kad pogledas 2019 godinu pri kraju isteka najma postoji veliki ostatak duga koji ostaje te sam onda zakljucio da na kraju isteka najma postoji jos neka ugovorna klauzula moja pretpostavka je bila da se radi o otkupu jer je ostatak duga veliki, na to moje pitanje kad sam bio dole sam dobio odgovor da oni te brodove moraju otkupiti, sta i ima logike jer su brodove produzavali u 2.2020 prakticki u najgore vrijeme korone kada svi ti brodovi nisi vridili ni 20% vrijednosti oni ulaze opet u taj aranzman bareboata ocito primorani jer ih nisu mogli otkupit. Sad zbog cega se to drugacije vodi nego ovi S/L ne znam mozda jednostavno kompanija te brodove zbog ugovora nema potpunu kontrolu nad brodovima ili nesto u tom smislu moze bit dosta stvari zbog cega bi se drugacije tretiralo.

    Pa poanta NAV se uglavnom najvise koristila u kontekstu vrijednosti flote i odnosa dugova, mislim da bi se sve ostalo trebalo zasebno gledat samo nekad je to i problem odvojit pa je onda lakse gledat sve kao cijelinu, ja sam spomenuo da je kod jdpl ukljucena ta revalorizacija ako netko ide usporedjivat s atpl ili drugima jer onda to vec nije usporedivo ako kod jednoga se koristi revalorizacija, a kod drugoga ne, sta se tice nekretnina ne znam ni ja puno detalja medjutim atpl je uvik izvlacila neke nekretnine za projekte i za prodaju, pitanje je ima li jos nesto sta ne znamo, s druge strane znam da imaju taj atlant centar gdje su gore bili stanovi neki su se prodali neki nisu i poslovne prostore i garazu gdje isto ostvaruju prihod koliko sam naletio onda je izgradnja stajala oko 25 mil eura barem s jednog izvora nisam to provjerio, a radi se o dubrovniku ipak i nekretinine su tamo dosta isle gore sta nije za zanemarit, s druge strane u bilanci se vodi pod ulaganje u nekrenine, zemljiste i gradjevinski objekti u vrijednosti 80 mil kn sta nije mala stavka pogotovo kada se gleda da je ne tako davno cila firma vrijedila 200mil, za atlant centar se jos vodi kredit u iznosu od 26 mil kn, ne znam nesto malo sam gledao ovih dana pogledat cu jos kad stignem, ovdje vidim da su 2019 neku malu nekretninu i prodavali http://www.edubrovnik.org/wp-content/upl…-prvokupi-1.pdf stranica 7, a nije ni zanemarit ako se financijski oporave ni buducu vrijednost batale kad je izgrade iako je sada u mirovanju i ne treba je sad uzest u obzir ali ipak je to moguca buduca imovinska korist netko je vec na forumu bio racunao jednom prije dobit oko toga ako naprave.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 9:28 AM
    Quote from hugh
    Quote from DiAbLeRo

    Mene čisto strah da objave ikakav plus, nakon rekordne kvartalne neto dobiti od 47 milijuna kuna u Q3 2021., dionicu ste srušili 40%.

    :rolleyes:

    DSX objavila rezultate. Q4 dobit 41m a za godinu ukupno 57m. Znači sam q4 jači nego prethodna 3 kvartala ukupno.

    Slično i GNK jučer. Za q4 dobit 90m, za cijelu godinu 182m.

    ovo gore je postao kolega na temi dry bulk........u tom kontekstu atpl bi trebala izvjestiti o dobiti od minimalno 60 mil. kuna da bi mogli očekivati neki veči rast cijene dionice........bitno manja dobit od gore navedene bila bi vjerovatno a i realno veliko razočarenje......

    Neće ići kolega...ATPL je već poprilično podcijenjena u odnosu na peer grupu...

    Ajmo malo o fundamentima dok čekamo ponedjeljak...

    VRIJEDNOST FLOTE

    Panamax 2012 AP Argosy – 21 mil USD

    Panamax 2012 AP Jadran – 21 mil USD

    Panamax 2008 Zagreb – 16 mil USD

    Panamax 2008 Miho Pracat – 16 mil USD

    Panamax 2008 AP Libertas – 16 mil USD

    Supramax 2012 AP Astarea – 20 mil USD

    Supramax 2012 AP Slano – 20 mil USD

    Supramax 2012 AP Ston – 20 mil USD

    Handy 2015 AP Dubrava – 22,5 mil USD

    Handy 2016 AP Revelin – 22,5 mil USD

    Supramax 2009 AP Sveti Vlaho – 5 mil USD*

    Supramax 2009 AP Držić – 5 mil USD*

    *Brodovi su bareboart charteru, ali prema saznanjima sa GS imaju otkupnu klauzulu pa sam im tržišnu vrijednost diskontirao za 70%

    Vrijednost brodova/imovine = 205 mil USD*

    *iako brodovi nemaju ugrađen BWTS vrijednost brodova nije diskontirana jer postoji projekt BATALA i ostala DI koja nije uzeta u izračun imovine; tako da mislim da je vrijednost imovine podcijenjena

    Vrijednost brodova = 1.378 mil kn (tečaj 6,72)

    Novac na računu Q3 = 73 mil kn

    Novac zarađen u Q4 (pretpostavka) = 50 mil kn

    Ukupne obveze prema kreditorima = 778 mil kn

    NAV = 723 mil kn

    NAV PO DIONICI = 518 KN

    P/NAV = 0,78 (avg P/NAV ino bulkera je 0,91 (vidi sliku))

    NAPOMENA: vidimo da je resale za pnmx oko 5 mil kn veći od novogradnje tako da u vrijednost brodova možemo uračunat i dodatnih 10 mil USD pa je p/NAV 0,72

    Da bi se izjednačila sa peer grupom (bez naručenih novogradnji) cijena bi trebala biti 471 kn, a ako uključimo novogradnje onda 515 kn...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Parica
    • February 26, 2022 at 7:51 AM
    Quote from Kadisibil91

    Koje su naknade sve skupa ako se želi prihvatiti ponuda ? Samo javni bilježnik i slanje pisma ili skdd nešto uzima?

    Ja uvijek nosim popunjenu Ponudu osobno u SKDD, nikakvih dodatnih troškova nema, a osim toga oni mi tamo i provjere ispravnost ponude (popunjenih podataka) i na Ponudu zalijepe bar kod...to mi je najsigurniji i meni najjednostavniji (jer živim u Zg) postupak...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • February 25, 2022 at 3:08 PM
    Quote from Kivi
    Quote from Etranger

    Dobit je ,

    a to znaju i vrapci na grani ,negdje između 10 i 50 miliončeka za Q4

    Fini ste si raspon uzeli :/ 8|

    I opet će bit u krivu...očekujem +62 mil kn i jos 20 mil kn sveobuhvatne dobiti

    Zašto?

    Jer iskorištenost flote mora bit bolja nego u Q3 i jer su avg vozarine veće nego u Q3...

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • Parica
    • February 25, 2022 at 2:57 PM
    Quote from dionicar
    Quote from Moller

    pa mogli bi 20-50 % od dobiti, to im ne bi bilo loše malo da živne trgovanje i da se odlijepi od 200

    i koliko bi to bilo po Vasim procjenama po dionici ako isplate recimo minimum od 20% ?

    Pa ukupna dobit ce bit oko 25mil kn (nadam se)...20% je 5mil kn, a imaju 2 mil dionica...znači minimalna divka cca 2,5kn...ja očekujem oko 3,5kn da malo poguraju cijenu :)

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • Parica
    • February 25, 2022 at 10:52 AM
    Quote from diokidina

    Ukrajina je sa prihodima ispod 10%.

    Mislim da nece nista posebno poremetit poslovanje.

    Najvece prihode ima Britanija, pa Hrvatska.

    U prva tri kvartala 2021. na tržištu Ukrajine ostvareno je 22% prihoda Grupe...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Parica
    • February 25, 2022 at 9:24 AM
    Quote from Normani

    Lijepo, no postoji i uteg:


    (...)
    U 2021.g. došlo je do značajnog porasta cijena glavnih sirovina i materijala (bakar, aluminij,
    transformatorski lim, transformatorsko ulje, čelik) što se odrazilo na rast troškova u 2021.g. te
    će se odraziti i na rast troškova u 2022.g
    .


    Također, u 2021.g. došlo je do značajnog poremećaja u logistici, transportu i produženju rokova isporuke većine navedenih glavnih
    sirovina i materijala, kao i do nestašice te otežane dobave pojedinih materijala, što može negativno utjecati na izvršenje ugovorenih poslova.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Brojke Vas demantiraju...

    Bruto marža ((prihod od prodaje-materijalni troškovi)/prihod od prodaje) je, po meni, najbolji parametar za promatrat kako trošak sirovina utječe na profitabilnost jer uključuje samo prihod od prodaje i materijalne troškove (+promjenu vrijednosti zaliha)

    Kretanje bruto marže u posljednje 2 godine pokazuje da rast sirovina skoro pa nema utjecaja na profitabilnost budući se bruto marža po kvartalima kretala ovako:

    Q12020: 28% Q12021: 24%

    Q22020: 21% Q22021: 21%

    Q32020: 26% Q32021: 30%

    Q42020: 30% Q42021: 26%

    Vidim i da ste iz izvješća podcrtali i boldali dio koji govori o riziku rasta cijene sirovina i materijala i značajnih poremećaja u logistici koji može negativno utjecat na poslovanje...međutim, to je samo poslovična opreznost jer se ista rečenica u izvješću ponavlja već 4 kvartala zaredom (vidi sliku).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Međutim, priznajem da je izraziti rast cijena sirovina krenuo tek u 1. kvartalu 2022. godine pa treba bit oprezan, ali dosadašnje kretanje profitabilnosti mi pokazuje da utjecaj ne bi trebao (možda ga uopće neće ni bit) značajan...brzo će Q1 pa ćemo bit pametniji...

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Parica
    • February 22, 2022 at 11:33 AM
    Quote from zlocesti

    Da li je ovaj pad glavno jelo ili tek predjelo ?

    U padu zbog Covida koji je tek bio zakucao na vrata Europe, padalo je danima sa nekoliko flagova

    Mislim da je bilo palo do fibo 61%

    Zašto mislimo da će ovo čarkanje, ovaj rat, završiti sutra ? Burza će vjerojatno padom reagirati na loše vijesti, a flagom na izostanak loših ili dobre..al' razumno nam je očekivati sankcije, probleme za plinom itd.

    Ako ovo ne bude dvodenevni rat slabo ćemo se provesti. A pad burze će biti samo jedan od problema. Mogao bi biti uvod u recesiju. Inflacija, poremećaj opskrbe plinom, cijena nafte

    Kolegice, samo nek se smiri na 10 dana da pročitamo izvješća u miru i dočekamo odluke/najave o divkama...a onda "udri Jovo nanovo"...

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Parica
    • February 22, 2022 at 10:48 AM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from Marielena

    Netko je citao na forumu da je stop loss na Atpl 390 kuna pa prodao par stotina komada😂

    Da je barem promet neki. Sve su rasprodali na mizernom prometu.

    meni je najjače što je u jednom trenutku netko prodavao po 361 ali ga je blokada spasila od sumanute ideje... p.s. vani GOGL +2% ^^

    iako realno ovo je jedna tako belsava situacija jer u svakom trenutki može doći ili do rata ili do dogovora i zato ne izlazim ful... dok recimo kad je krenula korona sve sam odmah rasprodao jer je to dugoročni problem a ovo sad je debilana.

    A mene upropastila...prošao 50 koma na 380kn i imao 50 kom na 363kn...

    Napokon znam što mi je raditi, glava se razbistrila i radim "ko singerica"...kupujem bez straha CORBEX10 ekipu...još da hoće ovaj RIVP (i HPB) malo zaronit to bi bilo fantastično...

  • Investiranje u vrijeme krize

    • Parica
    • February 19, 2022 at 12:50 AM

    Vidim da je dosta kolega pogresno shvatilo moj post kao da sam u strahu...

    Nazalost, nisam u strahu jer da jesam vec bih reagirao/rasprodao...i znao bih kako se postaviti i sto ocekivati (mozda bi to ocekivanje bilo pogresno, ali bi imao jasan plan i strategiju sto raditi)

    Medjutim, trenutno stanje je novo i drugacije i rasprodajom portfelj nista se ne bi promijenilo...i dalje bi prevladavali isti osjecaji...nesigurnosti, cekanja...

    Ocito (do danas nisam bio toga svjestan) uvijek imam neki plan, neke cinjenice, orjentire, simulacije kojih se drzim i koje mi daju sigurnost (mozda i pogresnu) pri odlucivanju...

    Ovo danas je tesko sr.anje, uopce ne znam sto raditi, nemam nikakav plan i prvi put u zivotu pasivno promatram burzu bez zelje za kupnjom/prodajom...ovo mi je, mislim, prvi dan u zivotu bez transakcije..totalna nesigurnost...

    Ocito se jos nisam susreo s ovom emocijom (na burzi) i moram priznat da jedva cekam rasplet situacije i da se psiha vrati na "radnu temeraturu"...kao investitoru (ne kao i ljudskom bicu) sve mi odgovara (rat i mir) osim ovog cekanja i bombardiranja medija...umorilo me

    Za info, imam 31% kesa (ukljucena OPTE koju gledam kao keš) i trenutno ga ne bih volio imat nista vise, a ni manje😀😀...

    Pisuci ovo razmisljam da sam mozda neodlucan/nesiguran jer mi omjer izlozenosti/kesa savrseno odgovara u odnosu na trenutnu situaciju...savrsena ravnoteza...

  • Investiranje u vrijeme krize

    • Parica
    • February 18, 2022 at 4:26 PM

    Iskreno...

    Tek zadnjih tjedan dana, a pogotovo danas sam u potpunosti shvatio izjavu da je neizvjesnost najgora za tržište.

    Danas cijeli dan stojim paraliziran, žao mi prodavat jer vjerujem u dobra izvješća i nadam se smirivanju situacije sa Ukrajinom, a s druge strane ne pada mi na pamet ništa kupovat jer sve u sekundu može u bezdan...i tako gledam, gledam i baš se jadno (u burzovnom smislu) osjećam...mrtvac...inače, bio pad ili rast, bar aktivno djelujem, adrenalin me goni, emocije divljaju i imam (makar i lažni) osjećaj da kontroliram situaciju i da rezultat ovisi o mojoj s(p)retnosti...a danas, ništa od toga, dapače sve suprotno... imam osjećaj da nemam kontrolu nad ičim, da ovisim o drugima i da si ne mogu pomoć...samo čekam...

    Ma hoću reći, dosta mi je ovog sr.anja ili neka krene rat ili neka se dogovore da znam na čemu sam i da mogu nastavit radit posao najbolje što mogu...

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Parica
    • February 17, 2022 at 12:00 PM
    Quote from Roki

    Jel se itko sjeća kolika je razlika cijene između KODT i KOD2 u "normalnim" vremenima?

    Od 2017. nema razlike...prije toga nisam pratio KODT pa ne znam...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™