1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 28, 2021 at 9:52 PM
    Quote from user35

    sve u svemu zanimljivo/napeto. da li će ovaj dokap proći suprotno svim prethodnim pričama...

    ili ćemo imat malo beštimanja po burzi, državi i institucijama?

    we'll see 8)

    ako bi mogao prognozirati, s obzirom da imaju prostora podići NAV sa svim prethdono navedenim revalorizacijama, ovaj dokument nema Q2 real (pitanje da li će skori FI što pokazati) , očekivano bi bilo da to naprave prije samog dokapa, koliko vidim nisu se čak niti potrudili napraviti forecast 2021 budget 2022-2023. a takve tektonske promjene na tržištu???

    rekao bi da je ovo dogovorena priča i može je promjeniti jedino neki padobranac ala Kraš...

    Slozio bih se s tobom. Pisao sam vec o tome, ja mislim da oni vec imaju poznatog kupca i da je ovaj javni poziv samo stvar forme. Ovakav iznenadan tajming dokapa je znakovit - dokap se sada ne radi iz nuzde pa da se mora srljati, novaca na racunu ne nedostaje, nisu cak ni sacekali objavu FI za Q2 ili jos bolje Q3 koji ce biti odlican i dodatno povecati atraktivnost ulaganju u firmu... Ovakve stvari se nikada ne dogadjaju slucajno, to sve treba citati izmedju redova. Dakle, siguran sam da vec imaju poznatog kupca.

    Posebno mi je zanimljiva konstatacija iz poziva da ce Uprava drustva odabrati koja/cija ponuda najbolje odgovara interesima drustva. To mi izgleda kao osigurac koji ce garantirati da ovaj unaprijed poznati kupac kupi svih 2M dionica i tako osigura vecinsko vlasnistvo. Taj kupac se sigurno nece zadovoljiti sa manjinskim nekontrolirajucim udjelom u firmi. Zbog svega ovoga mislim da je malo vjerojatno da ce netko od malih uopce imati mogucnost sudjelovati u dokapu. Mozda puste malima neki manji broj dionica, cisto da ne bude kasnije puno buke.

    Cijena na burzi ce stagnirati dok dokap ne prodje, a onda ce vjerujem nastaviti sa rastom. Dokap ide sa dobrim diskontom, kupac to ne kupuje da bi sutra prosipao na burzi, zato mislim da se ne treba nadati jeftinim dionicama na burzi nakon dokapa.

    Ova cijena od 30-35 kn predstavlja premiju od 20-40% u odnosu na cijenu iz dokapa, a sto je 60-65% popust u odnosu na NAV, i to je vjerujem najniza cijena po kojoj ce mali ulagaci imati priliku kupiti, tj. ne samo mali nego svi osim ovog kupca u dokapu. Zato mislim da je ova cijena super prilika za kupnju.

    Ovo nije nagovor za kupnju, vrijeme ce kao i uvijek pokazati tko je bio u pravu.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • July 28, 2021 at 6:38 PM

    Podcast - Maritime Shipping

  • Birtija

    • mitkko
    • July 28, 2021 at 6:17 PM

    Lou Reed - Walk on the Wild Side

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 28, 2021 at 3:50 PM
    Quote from StatusQuo

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…ca0c270fc85.pdf

    Neke zanimljivosti iz obavijesti onako brzinski sta sam primjetio, ko zna mozda ce netkome jdpl bit i interesantan samo radi nekretnina na kojima moze ostvarit neke svoje projekte, samo to bi onda zahtijevalo jos neku dokapitalizaciju ili prodaju nekretnine

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Jeste primijetili i kako su im povoljne kamate na kredite? Odlicno.

  • Birtija

    • mitkko
    • July 28, 2021 at 9:43 AM

    Paolo Nutini - Iron Sky

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • July 27, 2021 at 10:43 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Razumijem tvoj stav, ali onda mi nema smisla da te brodove u FI vode kao posebnu stavku pod najmove vec bi ih vodili kao i ostale financijske leasinge i kredite. Oni sami navode da je to iznos najma za konkretno ta dva broda.

    Malo jos vezano za ovaj slucaj evo malo razmisljam sad da potaknem jedno pitanje vezano za ovu raspravu oko najmova postavlja se jos jedno pitanje naime znamo da je drustvo potpisalo nekoliko sale and leaseback ugovora po ovom tvom pitanju postavlja se pitanje zasto ti ugovori isto onda nisu definirani kao najmovi nego se vode kao dugorocni krediti jer po svemu bi i oni trebali bit vodjeni kao najmovi, a ne kao krediti jel da ?

    Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.

    Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.

  • Rasprave o tehničkoj analizi - teorija i praksa

    • mitkko
    • July 27, 2021 at 5:38 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from Kivi

    e sad ili je cerp.. ili netko koristi priliku dok još nije izvještaj izašao.. jer možda nije onako dobar kako se očekuje.. sve u svemu Mittkov graf se ipak ispunjava.. sve u svemu ovo i dalje izgleda bullish a sa ovakvim zaradama koje su za treći kvartal još veće u budućnosti dobit može biti samo veća

    Strasna prilika...

    Nego, ti TA grafovi dodju kao neko samoispunjujuce prorocanstvo...

    Kad se nacrta neki graf po nekoj opceprihvacenoj metodi, za to znaci svi znaju, e onda neki krenu prodavati ili kupovati prije drugih dok se nije sislo ili naraslo na te neke razine odredjene grafom za koji svi znaju, i za koji znaju da svi drugi znaju... A onda te neke koji su krenuli prvi neki drugi slijede. Rezultat? Dogodi se upravo ono sto je prikazano grafom!! I gospon mitko i tehnicari ispadaju carobnjaci koji vide u buducnost!

    Totalno genijalno... ^^

    Nije to bas tako.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 8:27 PM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Ok, razumijem, smatras da firma ne moze opstati bez dokapa. Ali otkud ti ta procjena vrijednosti od 20 kn? Iz rukava? Ili imas neku analitiku? Ako je tako kako kazes bih onda ocekivao da ju cijenis i puno manje.

    20 kuna je iz rukava da.

    Ocekujem da ce dokap biti proveden po nominali.

    Pa jel ne mislis da je malo neozbiljno od jednog investitora tako gorljivo zagovarati stavove koje si izvukla iz rukava?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 8:23 PM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Kolegice, citam sada na drugom forumu da mislis da JDPL ne vrijedi fundamentalno ni 20 kn. Zanima me na cemu temeljis tu tvrdnju? I zasto mislis da se nitko nece javiti za dokap?

    Iz razloga jer firma ne moze sama opstati bez preuzimanja.

    Inace sam firmu "snimala" na nekim razinama od 11 kuna i odustala upravo iz tog razloga. Ocekivala sam poziv za dokap po nominali u ovoj godini.

    Mislim da se nece javiti nitko iz peer grupe. Spominjao se Atpl. Ja mislim da to nije realno jer Atpl ima dovoljno svojih problema.

    Ne iskljucujem mogucnost da se okupe "mali" pa skupe tih 50 milijuna kuna.

    Ok, razumijem, smatras da firma ne moze opstati bez dokapa. Ali otkud ti ta procjena vrijednosti od 20 kn? Iz rukava? Ili imas neku analitiku? Ako je tako kako kazes bih onda ocekivao da ju cijenis i puno manje.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 7:43 PM
    Quote from Marielena
    Quote from francesco

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Kolega, prema vlastitom priznanju kupovali ste Jdpl 2018 izmedju 30-40 kuna. Sada kazete da im je flota bila krs i lom tada.

    Da li je to i samokritika neka? Naime, radili ste tada sto i kupci danas.

    Inace, ne razumijem vase objave osim ako vam je to neki gust. Kazete da ste cekali znaci 3 godine da se mozete iskrcati sa smijesnom zaradom. Golemi oportunitetni trosak! Jos ne razumijem u cemu je gust.

    P.S. Nisam nimalo optimisticna kada je Jdpl u pitanju.

    Kolegice, citam sada na drugom forumu da mislis da JDPL ne vrijedi fundamentalno ni 20 kn. Zanima me na cemu temeljis tu tvrdnju? I zasto mislis da se nitko nece javiti za dokap?

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 7:32 PM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Onda ok. Ove tvoje postove cu onda shvatiti na nacin da si samo oprezna.

    Da, uvijek sam oprezna kada dionica odradi znacajan rast.

    Obicno brodare kupujem na dnu. Zato sada "pecam" jednog drugog naseg brodara.

    Kada kazes "obicno brodare kupujem na dnu", znaci da si odradila barem nekoliko ciklusa na brodarima?

    Nije ti jos vrijeme za TPNG, stignes u to uci :)

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 7:16 PM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Kolegice, kao investitorica moras ulagati na temelju ocekivanja buducih rezultata jer ako budes cekala potvrdu u obliku FI, tada je obicno vec kasno za ulaganje.

    Kolega, ja sam Atpl kupovala na 180 kuna.

    Prije na 139 :)

    Onda ok. Ove tvoje postove cu onda shvatiti na nacin da si samo oprezna.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 7:03 PM
    Quote from Marielena

    Naravno da je vrijednost brodova manje volatilna od vozarina, ali vozarine utjecu na njih.

    Naravno da i na vrijednost nekretnine utjece rentna pozicija.

    Ali htjela sam reci da je kod firmi kao Atpl dugorocno vazno da mogu profitabilno poslovati.

    Vozarine su danas izvrsne, ali u slucaju neke korekcije vozarina Atpl bi imala opet slicne probleme kao zimus. Zato je ovo jos uvijek rizicno ulaganje.

    Naravno da su trenutne vozarine izvrsne.

    Kolegice, kao investitorica moras ulagati na temelju ocekivanja buducih rezultata jer ako budes cekala potvrdu u obliku FI, tada je obicno vec kasno za ulaganje.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 6:58 PM
    Quote from francesco
    Quote from Manu

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Btw., ja sam danas malo kupio po 35 kn, a neki dan po 32 i 33 kn.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 6:31 PM
    Quote from francesco
    Quote from Manu

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Super mi je kada se ovako na nekoj temi pojave "novi" likovi koji su jucer otvorili profil, dionica ih naime uopce ne zanima, kazu da ni ne znaju puno o njoj upravo zato sto ih ni ne zanima, ali imaju potrebu svima objasniti kako to nista ne valja ^^ I to sve bez argumenata, niti jedne brojke, analize... samo onako po feeling-u. To je uglavnom uvijek bio znak da se stvari razvijaju u dobrom smjeru.

    Od 2018. se ipak kojesta promijenilo, a promjenilo se bome korjenito i od FI za 2020. godinu. A na pitanje odakle toliki NAV, ne znam kako da ti detaljnije odgovorim jer sam objavio tablicu sa cijelim izracunom upravo zato da mozes osobno sve prekontrolirati i konkretno mi ukazati na gresku. Onda mozemo dalje diskutirati. Ovako te do daljnjega smatram obicnim drukerom.

  • Birtija

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 6:11 PM

    Bon Iver - God

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 5:05 PM
    Quote from Parica
    Quote from user35

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Evo slazem se...ja, dok nisam vidio mittkove izracune, sam uvijek u NAV koristio iskljucivo trzisnu vrijednost flote, ali i samo neto financijski dug (ne ukupni)...jer je brodarima trgovanje s brodovima core business jednako kao i njihov najam...a nekretnine su samo jedan lijepi “kozmeticki” plus/amortizer...ali koje mi nikad ne utjecu na odluku o kupnji/prodaji bilo koje dionice...samo bussiness mi je bitan...

    Naravno, business je bitan, ova nekretnina je samo slag na tortu. Nitko se nece odluciti kupiti ovu dionicu samo zbog te nekretnine, ali se nikako ne moze zanemariti prilikom izracuna vrijednosti imovine. Da recimo ta nekretnina nije uopce ili da je samo malo amortizirana bi se vec nalazila u bilanci u svom punom iznosu i nitko ne bi sporio treba li to ili ne uzeti u obzir.

    Da je razlika izmedju trzisne i knjigovodstvene vrijednosti par milijuna ne bih nista rekao, ali kada je to 45M kn, onda je neodgovorno to zanemarivati. Pa samo to je 28 kn vrijednosti po dionici, i to u vrijeme kada svi pricaju kako ova firma vrijedi nula po dionici.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 4:42 PM
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Imas pravo na svoje misljenje, ali ne na svoje cinjenice.

    Ako je tebi nebitno sto u vlasnistvu imaju nekoliko tisuca kvadrata poslovnog prostora u Splitu na zapadnoj obali uz more vrijednosti 45,9M kn, a koje se u knjigama vodi po cijeni jednog prosjecnog trosobnog stana, ok. Ne razumijem tu tvoju logiku, ali ok, prihvacam da imamo drugaciji pristup investiranju.

    Onda se pitam zasto uopce gledamo i vrijednost brodova? I to je imovina, vrijednost joj je promjenjiva. Je li spekulantski ako i to uzimamo u obzir prilikom vrednovanja kompanije? Valjda trebamo gledati samo cash flow od vozarina i to vrtiti u DCF modelu?

    Prica je u brodarstvu ipak malo sira.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 4:09 PM
    Quote from user35

    Oprostite ali gdje sam ja to točno osporio... sa vašom se tvrđnjom:

    P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...

    Zasto je bitan? Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova..."

    se u potpunsoti slažem.

    Samo tvrdim da je procjena cjenjenog kolege "napuhana" za 29 HRK per share s osnove očekivane veće vrijednosti HQ nekretnine...

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • July 26, 2021 at 2:45 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Ja u svom izracunu bareboat charter vodim onako kako je vodi i sama firma u svojim izvjescima, a sto je u skladu sa MSFI 16. Dakle, isti iznos najma se vodi u imovini i u obvezama. Ajmo u svrhu rasprave pretpostaviti i da ATPL ima klauzulu za otkup brodova - pitanje je po kojoj cijeni bi se otkup uopce realizirao, sigurno bi bila nekakva trzisna cijena, mozda eventualno sa nekakvim diskontom, ali i u tom slucaju bi se opet ta imovina vodila pod dugotrajnom imovinom, a novo zaduzenje koje bi se moralo realizirati za tu kupnju bi se opet knjizilo pod dug, tako da bi opet neto efekt na NAV bio jednak nuli.

    Vec smo raspravljali o tome prije skupstine gdje sam ti ukazao na nelogicnost velicine duga s obzirom na trosak najmova i moja pretpostavka tada prije skupstine je bila da je u cijenu duga Bareboat chartera uracunata i neka obveza dodatna za koju sam pretpostavljao da se radi o otkupnoj cijeni, sta bi i odgovaralo i financijskim standardima da se ukupno poznati trosak svega vodi pod dug i priznanje u imovinu znaci najam koji se placa kroz period najma i ostatak vrijednosti koji odgovara otkupnoj cijeni brodova koji se placa kad se treba otkupit brod, po tome ako je poznata ukupna cijena ovog financijskog aranzmana ono ima svoju cijenu, a brodovi imaju svoju trzisnu vrijednost te ne moze nikako se ponistavat kao da nemaju utjecaj na NAV, jer su oni po placanju tog duga vlasnistvo Atlantske te imaju svoju vrijednost, a ne brodovi koji atlantska vraca nekome, jedini negativni aspekt da se takav ugovor moze prolongirat na dodatni rok te da u tom slucaju moze nastat novi dug, ali to sve ovisi o financijskoj situaciji drustva u trenutku kada treba otkupit te brodove.

    Razumijem tvoj stav, ali onda mi nema smisla da te brodove u FI vode kao posebnu stavku pod najmove vec bi ih vodili kao i ostale financijske leasinge i kredite. Oni sami navode da je to iznos najma za konkretno ta dva broda.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™