1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 15, 2021 at 10:42 PM
    Quote from mitkko

    Nas nekoliko se okupilo, idemo zajedno u dokap. Imamo provjereni modus kako se organizirati.

    Ako je jos netko zainteresiran za sudjelovanje mozete mi se javiti privatnom porukom. Polog se mora uplatiti do petka, zato imate "fore" javiti mi se do srijede.

    Ne znam jesam li bio dovoljno jasan u ovom postu, dobio sam jedan upit da pojasnim. Naime, nas nekoliko se okupilo i zajedno smo skupili najmanje milijun kuna za sudjelovanje u dokapu. Svakome od nas pojedinacno bi to bio preveliki iznos pa zato nastupamo zajednicki.

    Mozete mi se javiti ako mislite uloziti bilo koji iznos, ubacim vas u zajednicu i tako mozete ici u dokap i sa iznosom manjim od milijun kuna.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 15, 2021 at 9:45 PM

    Nas nekoliko se okupilo, idemo zajedno u dokap. Imamo provjereni modus kako se organizirati.

    Ako je jos netko zainteresiran za sudjelovanje mozete mi se javiti privatnom porukom. Polog se mora uplatiti do petka, zato imate "fore" javiti mi se do srijede.

  • Crypto? Ulaganje i trgovanje kriptovalutama

    • mitkko
    • August 15, 2021 at 9:40 PM
    Quote from amerikanec
    Quote from amerikanec

    Kolega mittko, evo sam odvozio od 6.50 do 12.50 lunu za 4tis usd😉...sad sam usao u Elrond (EGLD) na 97.50 i ima potencijala do 150..

    Kolega mittko ova luna je poludjela skroz naskroz evo je vec na 18.50 a ja usao sa tom lovom u Aave...Kako vi plovite?

    Bome, sve je podivljalo. Ja sam nazalost cijeli ovaj val propustio, nisam pratio, bavio sam se nekim drugim stvarima. Sada cekam da vidim sta ce se dalje dogadjati pa cu uci ako se ukaze prilika za nekakav trejd, bilo prema gore ili prema dolje, bitno je samo da je razlika u cijeni :)

  • Nekretnine opcenito u HR

    • mitkko
    • August 15, 2021 at 9:09 AM
    Quote from Marielena
    Quote from D_artagnan

    Meni je fascinantno da ekipa placa 2-3.000 i vise eura za kvadrat stana? Ok, ako bas zelis na toj i toj lokaciji, ali za taj iznos si slozis sam kucu sa 2-3 stana, koji mozes visak dalje rentat, prodat jedan ili dva... jel to sto nemaju love, znanja da to sami odrade ili zele sve gotovo da se ne zahebavaju sami?

    Zato jer ne znaju sami graditi.

    Nekada se ekipa skupila rodjaci, susjedi pa su podigli kucu.

    Danas to nije realno.

    Nekada je to zakon dopustao, ali danas vise ne smijes sam sebi zidati kucu, mora raditi firma.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 9:52 PM

    Trenutno mi se cini da je korona rizik u slucaju TC ugovora u cijelosti na unajmitelju.

    Vidite clanak od BIMCO-a

    "Under a time charter, it is charterers who decide where the ship is to trade. The revised time charter clause aims to allocate the risk of delay primarily to charterers unless caused by owners’ failure to take adequate protective measures to safeguard the ship and its crew."

    Evo i link:

    BIMCO updating Infectious or Contagious Diseases Clauses to address pandemics
    The experiences of operating during the Covid-19 pandemic and the challenges this has created have prompted a review of the BIMCO Infectious or Contagious…
    www.bimco.org


    Zanimljivo je da je na pocetku ove epidemije sav rizik u sucaju TC ugovota bio na unajmitelju, osim ako se unajmitelj mogao pozvati na visu silu koja je morala biti dobro i konkretno definirana u ugovoru. Puno se oko ovoga lomilo koplja.

    Link:

    BIMCO answers top 5 questions on contracts and COVID-19
    In this short video Grant Hunter talks to BIMCO’s head of Support & Advice, Merete Greisen, about answers they give members to the five most…
    www.bimco.org

    Danas, nakon godinu i pol dana pandemjje su ugovori po ovom pitanju sigurno vrlo jasni, a ako je suditi po ovome prvom clanku izgleda da je rizik na unajmitelju (ukoliko se radi o TC ugovoru), sto je dobro za JDPL.

    Jel ima tko sta vise informacija o ovome? Ne da mi se vise kopati po netu :)

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 9:18 PM

    Trazim sada malo vise informacija o osiguranjima u ugovorima, tj. odredbama koje se eventualno ticu ovakvih situacija kada zbog korone brod mora u karantenu.

    Logicno bi mi bilo da su ove godine u sve nove ugovore poceli ubacivati nekakvu klauzulu koja te stvari regulira jer je objektivno za ocekivati da ce se zaraze na brodu dogadjati, ipak smo u globalnoj pandemiji.

    Prva stvar koju sam nasao je standardni BIMCO-ov ugovor koji upravo to sugerira, ali u slucaju kada brod zbog korone mora radi promjene posade skrenuti sa planiranog kursa. Odredba je takva da se zbog toga ne "kaznjava" vlasnik broda, ali da sav rizik i trosak ne snosi niti unajmitelj, vec da za tako utrosene dane unajmitelj vlasniku placa neku reduciranu unaprijed definiranu dnevnu najamninu/naknadu za brod. U prijevodu obje strane snose trosak, odnosno taj rizik. To je i nekako razumljivo.

    Idem traziti dalje i za konkretan slucaj kada je brod u karanteni, vjerojatno je neka slicna odredba.

    Evo i link:

    COVID-19 Crew Change Clause for Time Charter Parties 2020
    The COVID-19 Crew Change Clause has been drafted in response to the extraordinary circumstances faced by many owners whose crew have had to remain on board…
    www.bimco.org
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 7:39 PM

    Jedan brod je popusio koronu i zapeo u Vijetnamu.

    Bulk carrier Trogir u vlasništvu Jadroplova ‘zapeo‘ u karanteni u Vijetnamu: ‘Svi članovi posade uključujući i pozitivnog pomorca osjećaju se dobro‘
    Početkom ovog tjedna redakciji portala Pomorac.hr javio se jedan naš pomorac koji se trenutno nalazi na bulk carrieru Trogir u vlasništvu kompanije Jadroplov.…
    more.slobodnadalmacija.hr
  • DRY BULK

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 7:09 PM
    Quote from tin

    https://www.jutarnji.hr/planet

    Toliko o kineskom smanjenju potrošnje ugljena.

    Kineska ekspanzija čeličana na ugljen ubrzano se povećala u prvoj polovici 2021, što dokazuje nespremnost kineskih vlasti da radi postizanja dogovorenih klimatskih ciljeva, žrtvuju rast koji generira ta industrija

    Tako pokazuje analiza Centra za istraživanje energije i čistog zraka sa sjedištem u Finskoj koja je otkrila i kako je u prvoj polovici ove godine najavljena gradnja 18 visokih peći za proizvodnju čelika i nove 43 elektrane na ugljen.

    Evo jos jedan clanak na tu temu. Nece ugljen tako brzo van iz uporabe.

    Asia coal demand surge in stark contrast with U.N. climate warning

    Column: Asia coal demand surge in stark contrast with U.N. climate warning
    The latest U.N. report makes it clear that coal must exit global energy systems if there is to be any chance of avoiding severe climate disruptions.
    mobile.reuters.com

    "Despite making longer-term commitments to net-zero carbon emissions, several Asian countries are still pursuing large coal-fired building programmes.

    China has 96.7 gigawatts (GW) of coal-fired generation currently under construction, according to data from the Global Energy Monitor.

    To put that figure in perspective, the amount China is building exceeds the coal generation currently operating in every other country in the world, except for India and the United States.

    Given that coal-fired power plants would normally expect to operate for at least 40 years, it's clear that Asia is a long way from heeding the IPCC's call for action."

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 6:34 PM
    Quote from user35

    Jesam izvrti par strana nazad.

    Nego jel onda 365 ok? Ja bi reko da bi bilo dobro skinut 10-15%.

    Jel na cjenu broda utjece CF od broda ili ti je li brod CGU?

    Ne bi bilo u redu skinuti postotak. Ovo sto mi kazemo da kada recimo ATPL ima iskoristenost flote od 95%, to je uglavnom uzrokovano ovim dijelom flote koji je na spotu, odnosno na kratkorocnom TC-u jer ti brodovi obicno imaju odredjeni broj dana praznog hoda koji se ne placa - dani izmedju dva ugovora, dva posla. O tome se radi. Jako rijetko se radi o kvaru broda ili ne znam orkanskog nevremena koje nije bilo moguce predvidjeti pa to proglasimo visom silom ili evo sada primjer da je posada pokupila koronu.

    I jel ti razumijes da se ti uvijek nekako nakacis na totalno nebitnu stvar? Ja napisem da po toj racunici bi firma imala dobit 140 milijuna, kako je to fantasticno i kako je ta zarada duplo veca od trenutne trzisne kapitalizacije i da je po tome evidentno koliko je dionica podcijenjena... a ti na to kazes kako se ne slazes sa time jer moju racunicu treba srezati 10%!?! I jos si vrlo rezolutan i agresivan u svom nastupu.

    I sta da ti ja na to odgovorim? Ok, ajmo smanjiti 10% - sada je dobit 126 milijuna kuna, to je godisnja dobit 77 kn po dionici, sto je 1,8 puta vece od trenutne TK. Brutalno! Kuzis? Kako da se ja onda sa tobom raspravljam? U svemu u zivotu postoje kljucne, globalno bitne stvari, a onda postoje i detalji, vise ili manje bitni. Ja ti pricam o kljucnim stvarima, kako neki ovdje pisu - tektonskim promjenama, a ti meni kazes kako sam fulao racunicu za 10% (iako nisam :), ali nije to poanta) i onda bi htio da se o tome raspravljamo. Kuzis koliko je to suludo?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 6:12 PM
    Quote from user35

    Ajmo ispocetka, opet bez odg...

    Da li 1Y najam uklj dane na suhom.

    Da, ukljuceni su, naravno ako je unajmiteljevom krivnjom na suhom. U slucaju da je brod na suhom zbog kvara, onda je to problem naravno vlasnika broda.

    U svakom TC ugovoru postoji klauzula koja definira off-hire dane. Tu se uglavnom stite unajmitelji oko nepredvidjenih okolnosti, vise sile. U redovnom poslovanju svako kasnjenje ili nesposobnost unajmitelja broda da kvalitetno ugovori/odradi posao je problem unajmitelja.

    Eto ti odgovora. Nego, jos uvijek mi nisi odgovorio sta mi to ne valja u izracunu NAV-a, koji dio racunice je drukanje, odnosno navijanje.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 5:28 PM
    Quote from user35

    Ček jel ti Parica drugi account :/

    Eto ne slažem se ni hipotetski jer i da imaju 1 godišnji ugovor, dali se plaća dok je brod na suhom?

    Ostalo još manje, i dalje tvrdim NAV je blic stanje (kako si i sam citirao TPNG neki dan), pročitaj detaljnije što kažu?

    I dalje mi nisi odg ni na jedno pitanje, na ovoj temi, dragi moj mitko 8o

    Da, Parica je jedan od mojih mnogih accounta, otvorio sam ih nekoliko kao svaki pravi druker :)

    Ne znam sta sam to citirao na TPNG, to je mozda bio neki moj drugi account, ne znam.

    Mozes se ti slagati sa mnom a i ne moras, brojke su jasne i jos uvijek ih nisi demantirao, nisi ni pokusao, svaki put samo skrenes s teme. O NAV-u vise necu s tobom raspravljati, rekao sam sve sto sam imao na tu temu.

    PS. Lijepo je vidjeti da sam ti opet drag :D

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 4:41 PM
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Gledam tablicu vrijednosti TC ugovora pa si idem izracunati koliko bi JDPL hipotetski zaradio kada bi sada sve brodove fiksirao na jednogodisnje ugovore. 1y TC je trenutno oko 20% nizi od spota, ali je risk-free.

    Ako uzmemo da je 1y TC trenutno oko 26.000 USD, ako je break-even ugrubo 14.000, 5 brodova bi u jednoj godini moglo zaraditi (26-14)*5*365 = 21.900.000 USD = 140.000.000 kn.

    I to je sigurnih 140M kn, ne zanima te vise kakav je spot. To je dobit 85 kn po dionici. Pa neka mi sada netko kaze da ova dionica nije podcijenjena.

    Nakon toga imas novaca da otplatis skoro 40% duga, stabiliziras poslovanje i dalje mirno plovis. Stvarno nevjerojatno. Rijesis si sve probleme u godinu dana.

    NAV od 96 kn necu sada ni spominjati.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Mitko prijatelju ;) , 365 dana godišnje nisu vozili nikada, radije to haircataj za cca 10-20%...

    Display More

    user35 prijatelju, ako su brodovi u jednogodisnjem najmu ne zanima me koliko imaju operativnih dana - sto se toga tice mogu i stajati usidreni, to nije problem JDPL.

    Opet ne stavljas stvari u kontekst i zakljucujes naprecac ;)


    EDIT: Ako ti je to jedina primjedba onda pretpostavljam da se slazes sa racunicom i zakljuckom da je dionica jako podcijenjena :) godisnja zarada je u tom slucaju duplo veca od trenutne TK.

    Eto, napokon da se ti i ja u necemu slazemo :)

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 12:12 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Gledam tablicu vrijednosti TC ugovora pa si idem izracunati koliko bi JDPL hipotetski zaradio kada bi sada sve brodove fiksirao na jednogodisnje ugovore. 1y TC je trenutno oko 20% nizi od spota, ali je risk-free.

    Ako uzmemo da je 1y TC trenutno oko 26.000 USD, ako je break-even ugrubo 14.000, 5 brodova bi u jednoj godini moglo zaraditi (26-14)*5*365 = 21.900.000 USD = 140.000.000 kn.

    I to je sigurnih 140M kn, ne zanima te vise kakav je spot. To je dobit 85 kn po dionici. Pa neka mi sada netko kaze da ova dionica nije podcijenjena.

    Nakon toga imas novaca da otplatis skoro 40% duga, stabiliziras poslovanje i dalje mirno plovis. Stvarno nevjerojatno. Rijesis si sve probleme u godinu dana.

    NAV od 96 kn necu sada ni spominjati.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Jedini problem je to da to sta vidimo 1YR i sve povise da jednostavno takvih ugovora nema dovoljno za ugovorit da bi takva racunica iz ove perspektive bila realna pogotovo s ovakvim cijenama malo tko zeli preuzest rizik za sve povise 1g i za tu 1g cak inace bi svi tako napravilli po ovim cijenama, a i obicno su takvi ugovori rezervirani za ove podobnije s kojima gradis neki poslovni odnos, opcenito i van ovih cijena nije lako potpisat ugovore na duzi rok, zato je jadroplov uvjek negdi na nek 3-6 mjeseci TC

    Display More

    Ne znam dovoljno o poslovnoj politici i prilikama u JDPL da bih mogao zakljuciti jesu li stalno na spotu zato sto to zele ili zato sto nemaju priliku ugovoriti neke dugorocnije ugovore. Nekako sam sklon vjerovati da su na spotu zbog nebrige uprave - ovako ako si za spotu nisi za nista odgovoran, spot ti je alibi - ako su vozarine dobre poslujes sa plusom, a ako nisu onda si negativan ali za to imas opravdanje da su jednostavno prilike na trzistu takve. Svatko tako moze voditi firmu. Ne vjerujem da ne bi uspjeli fiksirati brod na duzi period da se potrude, pa taman da ponude nize vozarine od prosjeka. Ovo govorim nacelno (ne znam kakve su priike danas i koliko je tesko ugovoriti dugorocni ugovor) jer stalno su na spotu pa ne znam kako bih si to drugacije pojasnio.

    Citao sam neke clanke gdje brodari komentiraju kako trenutno imaju tendenciju da sto vise brodova prebacuju na spot, odnosno kratkorocne TC, kazu da je trenutno "berba" i da je steta ne biti na spotu. Buduci da JDPL ima sve brodove na spotu sada ni krivi ni duzni kupe vrhnje.

    Trenutno je stanje na trzistu takvo da ce poslovni rezultati brodara biti odlicni bez obzira na eventualno losu ili nesposobnu upravu. Ne znam sta trenutno mozes zaj..ati. Nista ne diraj i bit ce ok.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 10:13 AM

    Gledam tablicu vrijednosti TC ugovora pa si idem izracunati koliko bi JDPL hipotetski zaradio kada bi sada sve brodove fiksirao na jednogodisnje ugovore. 1y TC je trenutno oko 20% nizi od spota, ali je risk-free.

    Ako uzmemo da je 1y TC trenutno oko 26.000 USD, ako je break-even ugrubo 14.000, 5 brodova bi u jednoj godini moglo zaraditi (26-14)*5*365 = 21.900.000 USD = 140.000.000 kn.

    I to je sigurnih 140M kn, ne zanima te vise kakav je spot. To je dobit 85 kn po dionici. Pa neka mi sada netko kaze da ova dionica nije podcijenjena.

    Nakon toga imas novaca da otplatis skoro 40% duga, stabiliziras poslovanje i dalje mirno plovis. Stvarno nevjerojatno. Rijesis si sve probleme u godinu dana.

    NAV od 96 kn necu sada ni spominjati.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • August 13, 2021 at 9:46 AM
    Quote from looserst

    mitkko (sorry svima za mali off topic) ima li kakvih mid/long term prognoza za kontejnere? Do kada printaju novce? (Znam da pratis 8) )

    Kontejnerase ne pratim aktivno, vise onako pasivno sta pokupim trazeci clanke o bulkerima. Znam da najveci dio flote kontejnerasa uglavnom potpisuje dugorocne TC ugovore, na negdje oko 5 godina, tako da ce jos dugo imati dobre profite.

    Ove brutalno visoke vozarine koje se spominju su za kratkorocne TC ugovore, a samo 5% flote ugovara takve ugovore.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • August 12, 2021 at 4:40 PM
    Quote from mitkko

    Sta kaze Raoul Pal na ovo:

    It is normal to see inflation fears immediately after recessions but they tend to ease sharply (or entirely reverse, as do bond yields).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    And The Fed always cuts again (for 2 years) after the recession as stimulus and re-bound effects wear off...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Same happened with QE after last recession.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The government tends to push through one or two more stimulus (in this case I think they will be massive) and the Fed balance sheet will continue to expand, and bond yields should drop once more...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    My view remains that H2 is weaker than expected and inflation fears subside for now, and growth looks patchy. That results in more stimulus (not tightening) in Q4.

    What does it mean for markets? Well, the dollar keeps rising for a bit. Commodities correct. Tech and Exponential Age stocks rip higher.

    Weaker data will eventually lead to Gold and Crypto moving sharply higher, especially once the dollar stabilises a bit.

    But massive infrastructure stimulus that will keep coming will drive up commodities over time as long as the dollar is not ripping. But I think the first wave is possibly done and will correct for a while now.

    Display More

    Raoul Pal je za sada sve pogodio, prenio sam njegovo predvidjanje od prije skoro 2 mjeseca - sirovine se korigiraju, dolar je ojacao i SAD je najavio novo veliko printanje.

    Pratimo dalje.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • August 12, 2021 at 3:15 PM

    Dodat cu jedno razmisljanje vezano za rast cijena commoditiya, nesto sto sam svojevremeno negdje procitao, a ujedno je i zivotno logicno. Nesto sam o tome mozda vec i pisao pa se ispricavam ako se ponavljam.

    Naime, rast cijene commoditya je dobar signal za vozarine jer znaci povecanu potraznju za sirovinama pa onda posljedicno vecu potraznju za prijevozom, a onda prirodno i vozarine rastu.

    Medjutim, ovih dana kako padaju cijene sirovina mi svi ovdje na forumu to promatramo negativno jer se cini da se smanjuje potraznja, a onda se dogadja i sve ovo ostalo u drugom smjeru.

    Kazu da je istina malo drugacija jer u ovakvim okolnostima velike potraznje za sirovinama zbog velikih infrastrukturnih ulaganja u svijetu i opcenito drugih investicija visoke cijene sirovina ugrozavaju te investicije i investitori prirodno pocinju preispitivati isplativost investicija pa pocinju razmisljati o planu B. Zato Kina pokusava obuzdati cijene jer to dugorocno nije odrzivo i ugrozava rast investicija pa onda i ekonomiju - tu se ne radi samo o drzavnim investicijama koje se "moraju" provesti i koje ne pitaju za cijenu zbog printanja novog novca, tu je veliki udio i privatnih investicija koje su pokrenute ponukane pozitivnom investicijskom klimom, a koje velikim rastom cijena postaju ugrozene.

    Zato je dobro da se cijene sirovina malo hlade, jer kazu da ce na taj nacin ostati konstatno visoka potraznja za sirovinama (pa onda i vozarine) jer zbog rasta cijena (inflacije) investicije nece biti pod velikim pritiskom i sve skupa ce biti odrzivo u duzem vremenskom periodu, a to je nama koji ulazemo u bulkere posebno interesantno, da se ovaj ciklus sto duze odrzi.

    Valuacije bulkera su trenutno nestvarne (jako niske) jer malo investitora vjeruje da je ovaj ciklus strasno visokih vozarina dugorocno odrziv.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • mitkko
    • August 12, 2021 at 3:01 PM

    Ova vijest ce mozda zanimati ekipu koja je ovdje.

    Scorpio Tankers Inc. Announces Purchase of Call Options by President of the Company

    Scorpio Tankers Inc. Announces Purchase of Call Options by President of the Company
    MONACO, Aug. 11, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Scorpio Tankers Inc. (NYSE:STNG) (“Scorpio Tankers,” or the “Company”) announced that the President of the...
    www.globenewswire.com

    Bugbee opet kupuje call opcije svoje firme sa istekom u sijecnju 2023., sto znaci da vjeruje u rast cijene dionice. Sa druge strane, Bugbee se cesto kladi, nisam dugo pratio tankere pa sada vise ne znam koliki mu je "success rate". Pa koga znaim moze malo pronjuskati, ali ovo je svakako dobra vijest koja bi trebala.ulijevati povjerenje dionicarima. Scorpio je prena profilu flote relativno slican TPNG, imaju product tankere, doduse vecinom ove vece LR tankere, ali oni su opet u dobroj korelaciji sa MR tankerima pa to nekako dodje na isto.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • August 11, 2021 at 9:41 PM

    Bulker owner earnings season shows chorus of 'positive' outlooks

    Bulker owner earnings season shows chorus of 'positive' outlooks | TradeWinds
    Spot rates have soared since a year ago across the board
    www.tradewindsnews.com

    "Vale reiterated the target of 400m to 450m tonnes of production capacity by the end of 2022," chief executive Petros Pappas told analysts.

    He also said that coal tonne-miles should expand by 5.3% during 2021, backed by a strong recovery in global coal demand in Indonesia and India during the first half of this year.

    At the same time, China's strong demand for grains and strong global GDP growth should boost tonne-miles by 4.3% this year, he said.

    "Our outlook for the market remains positive," he said.

    Dry bulk shipping also stands to benefit from strong GDP growth and higher seaborne cargo volumes, said Ioannis Zafirakis, chief operating officer of Diana Shipping.

    "This positive demand picture, combined with a record low orderbook … supports our constructive view on market developments looking ahead," chief executive Gary Vogel said.


    Zanimljivo je da se zbog iznimno visokih vozarina za kontejnerase dio njihove robe pocinje prevoziti bulkerima.

    Benefiting from boxships

    He attributed the Pacific outperformance to a higher number of backhaul trades, including cargoes that typically move in containers.

    “We estimate up to 10% of all cargoes moving on bulk carriers from the Far East to places like west coast South America, Europe and the US was container cargo spilling into the conventional bulker market as a result of much higher container rates," he said.

    “These cargoes include smaller semi-finished steel parcels, fertiliser in bags, bagged cement, chemicals in bags and lumber.

    “Given the ongoing strength in the container market, which is due in part to supply-chain inefficiencies, we expect this dynamic to continue at least through the balance of the year."

  • Nekretnine opcenito u HR

    • mitkko
    • August 11, 2021 at 2:10 PM
    Quote from dionicar
    Quote from mitkko

    Znam sve o tome, sagradio sam vec sam dvije urbane vile, 2 puta po 3 stana. Sada upravo zavrsavam tu drugu, zato sam mislio ostaviti te stanove i rentati, ali imam vec kupce koji me zovu za te stanove, a nisam ih ni oglasio - ljudi se setaju pred zgradom, svidja im se zgrada pa me zovu da bi kupili. Zapizdio sam visoku cijenu i svejedno zele kupiti pa mi je zao ne prodati :)

    a smije li se znati okvirna lokacija i cijena po m2 ?

    Nisam iz Zagreba.

    Cijena je 15% veca od najvise postignute cijene drugih novih stanova u gradu. Stan je u centru grada.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™