Deda se aktivno angazirao oko vrste financiranja.
Plan je podici Jadroplov na vecu razinu, te ga prodati.
Sugeriras da nece ici u dokap, vec u direktnu prodaju? Ili mislis na ovu vec planiranu i najavljenu prodaju kroz dokap?
Deda se aktivno angazirao oko vrste financiranja.
Plan je podici Jadroplov na vecu razinu, te ga prodati.
Sugeriras da nece ici u dokap, vec u direktnu prodaju? Ili mislis na ovu vec planiranu i najavljenu prodaju kroz dokap?
Kako mislis da isplacuju dobit kroz TP? TP valjda isplacuje svoju dobit, a ne dobit od TPNG. TPNG placa TP-u naknadu za upravljanje, i to je to, naknadu koja je jasna, transparentna, logicna i u skladu sa trzisnim vrijednostima. Koliko kuzim, zadnjih godina nije ni bilo neke dobiti za isplatiti, bilo je lose stanje na trzistu. Ako u buducnosti bude dobiti, vjerojatno ce nastaviti placati dividendu, kako sebi tako i malim dionicarima.
Relativno sam novi u TPNG, jos uvijek hvatam konce pa ozbiljno pitam.
Pogledaj u vlasničku strukturu TP većinski u TPNG...u konsolidiranom izvješću dobit TPNG u postotku vlasništva im ulazi u konsolidarnu dobit....svake godine TP redovno isplati dividendu...a u TPNG zadnjih godina i kad su mogli isplatiti dividendu nisu nakon toga su institucionalci prestali kupovati ...sve u svemu preveslali su manjinske dioničare i u TP i u TPNG zbog toga i izlaze veći dioničari u zadnje vrijeme..šteta inače vrlo dobro vođena i stabilna kompanija...definitivno podcijenjena...moj savjet ...biti oprezan s količinama.
Naravno da je dobit TPNGa prikazana u konsolidiranom izvjestu TPa, oni su vlasnici 51% dionica, ali to ne znaci da tu dobit isplacuju kroz dividendu TPa. To nema veze jedno s drugim. Da bi si isplatili dobit prvo bi TPNG trebala donijeti odluku o isplati (a ne zadrzavanju) dobiti, prebaciti te novce na racun TPa, i tek onda TP moze raspolagati s time kako zeli.
Struktura i sadrzaj njihovih izvjesca su me uvijek odusevljavali. Sve je vrlo transparentno, sa komentarima u vezi generalnog stanja na trzistu, sa ocekivanjima za buduca razdoblja, objavljeni su detaljno svi ugovori i politika ugovaranja, jasno rasclanjena struktura troskova, uvijek je jasno obracunat i izrazen NAV, daju cak na kraju u edukativne svrhe pojmovnik svih strucnih termina i pojasnjenje pojedinih vrsta ugovora... odlicno i za svaku pohvalu.
Ovakvo izvjestavanje je miljama ispred standarda izvjestavanja nasih bulkera. Kada bi nasi bulkerasi uveli ovakve standarde mozda bi onda i pridobili pokojeg institucionalnog investitora. Ovako se nazalost tu laktarimo samo mi mali.
Slažem se s gore napisanim jedino što su večinski preveslali dioničareTPNG jer su prestali isplatu dividende koju su obečali investitorima kroz TPNG, a redovno isplačuju kroz TP gdje su 95 postotni vlasnici...zbog toga ih institucionalci više ne fermaju. Dobra tvrtka loš odnos prema manjinskim dioničarima...pa stoga i uvijek dosta podcjenjena.
Kako mislis da isplacuju dobit kroz TP? TP valjda isplacuje svoju dobit, a ne dobit od TPNG. TPNG placa TP-u naknadu za upravljanje, i to je to, naknadu koja je jasna, transparentna, logicna i u skladu sa trzisnim vrijednostima. Koliko kuzim, zadnjih godina nije ni bilo neke dobiti za isplatiti, bilo je lose stanje na trzistu. Ako u buducnosti bude dobiti, vjerojatno ce nastaviti placati dividendu, kako sebi tako i malim dionicarima.
Relativno sam novi u TPNG, jos uvijek hvatam konce pa ozbiljno pitam.
Trebalo mi je neko vrijeme da procitam izvjestaj. Moram priznati da su prilicno toga napisali i u jednom trenutku sam imao dojam da citam politicku disertaciju.
Sve u svemu izvjestaj je nelos. Svida mi se da od svibnja 22 dva broda izlaze iz ugovora pa bi mogli povecati broj bodova na spotu ili sklopiti bolje ugovore. Starost flote i cinjenica da su obavljeni svi remonti, uposlenost flote preko 99% je odlicna. Rezultat kvartala bi trebao biti bolji u svakom narednom kvartalu i ne vidim nikakav razlog za prodaju sada pogotovo s obzirom da je NAV 10$. Dakle hold uz realni potencijal rasta.
Struktura i sadrzaj njihovih izvjesca su me uvijek odusevljavali. Sve je vrlo transparentno, sa komentarima u vezi generalnog stanja na trzistu, sa ocekivanjima za buduca razdoblja, objavljeni su detaljno svi ugovori i politika ugovaranja, jasno rasclanjena struktura troskova, uvijek je jasno obracunat i izrazen NAV, daju cak na kraju u edukativne svrhe pojmovnik svih strucnih termina i pojasnjenje pojedinih vrsta ugovora... odlicno i za svaku pohvalu.
Ovakvo izvjestavanje je miljama ispred standarda izvjestavanja nasih bulkera. Kada bi nasi bulkerasi uveli ovakve standarde mozda bi onda i pridobili pokojeg institucionalnog investitora. Ovako se nazalost tu laktarimo samo mi mali.
4 od 6 brodova je trenutno na ugovoru, svega 2 na SPOTU. nema tu kruha za TPNG.
Ipak me je dobro memorija poslužila i bio sam u pravu...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Biti će i FI za 2Q osrednji njah,njah .....mislim da sam dobro napravio što sam izašao iz dionice.
Taj zadnji brod Pag je u tromjesecnom TC-u koji su ugovorili u veljaci, a traje do svibnja, tako da ti to dodje prakticki isto kao je da je na spotu. Nisu objavili sklapanje tog ugovora, objavljuju na ZSE samo dugorocne ugovore, to se vidi tek sada u izvjescu. Taj brod je do veljace bio na spotu, i bit ce ponovo nakon svibnja, sve kako su napisali u pojasnjenju.
Oslobodio sam si danas nesto kesa pa mislim da cu ti se i ja pridruziti u ponedjeljak u trgovini, moram zaokruziti kolicinu.
Kako izgledaju te okrugle brojke? S kojim brojem počinju? Ja sam neiskusan pa ne kužim!?
Znam da znas i kuzis
U ponedjeljak cu dati tiskati ovu majicu koja ti je u avataru Javi mi koji broj nosis i posaljem i tebi jednu. Jos mozes birati hoces li crnu ili bijelu
Bijelu da mogu na hajduka u njoj
Mislis "bilu"
Nitko nije gledao revidirano za 2021?
Proknjižili su u godišnjem kao prihod 60 mil. kuna usklađenja vrijednosti brodova s tržišnom vrijednosti, to čini razliku (ili barem najveći dio).
Je, bome, knjizili su dodatnih 60 milijuna izvanrednog prihoda od ukidanja prethodnog umanjenja vrijednosti pojedinih brodova. Isto ono sto je napravila ATPL. Fino.
Neto dobit u Q1/22 je 13 kn po dionici! To je petina cjelokupne trzisne kapitalizacije firme u samo jednom kvartalu, i to u kvartalu koji je sezonski najlosiji.
Meh...stecajusa. Nes ti rezultata
U ponedjeljak cu dati tiskati ovu majicu koja ti je u avataru Javi mi koji broj nosis i posaljem i tebi jednu. Jos mozes birati hoces li crnu ili bijelu
Priču o dokapitalizaciji nakon ovakvog kvartala više ne bi pojeo ni pas s maslom, firma je (u ovom trenutku) keš mašina. Čestitke imateljima, ako ne poskoči previše pridružujem se u ponedjeljak na otvaranju.
Oslobodio sam si danas nesto kesa pa mislim da cu ti se i ja pridruziti u ponedjeljak u trgovini, moram zaokruziti kolicinu.
Neto dobit u Q1/22 je 13 kn po dionici! To je petina cjelokupne trzisne kapitalizacije firme u samo jednom kvartalu, i to u kvartalu koji je sezonski najlosiji.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…02a0589351d.pdf
Najblizi si bio😎
Opa, 21,7 milijuna! Fantasticno, nisam toliko ocekivao.
Pa jesam li napisao vise od 20😁
Da bih rijec rekao👌 Odlicno!
Opa, 21,7 milijuna! Fantasticno, nisam toliko ocekivao.
Za promjenu, danas MR 37 rasturaju, porast za više od 100%. Volatilnost je fantastična, ali pozitivna.
Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) for Thurs 4/28 (from 4/27):
- BCTI: 1249 (+42)
- LR1: 36,800(+6900)
- LR2: 44,900 (+4700)
- MR 37: 26,200 (+14000)
- MR 38: 9,400 (+5800)
BCTI danas porastao skoro 8% na 1.207 bodova.
Display MoreStng je danas objavio FI1Q
gubitak 1,5$.
Na tu vijest cijena dionice je danas narasla 1$ +4%
Ocito investitori gledaju buducnost
Sa ovim MR vozarinama iz stng izcjesca od 30k za 2Q ceka nas uzbudljiv nastavak 2022.
Stng u 2022 +93%
Tpng u 2022 +10% ima te iste MRove.
Promatrajmo do kada black magic i uroci na jedinoj trnoruzici u svijetu produktasica.
Je, STNG ima te iste MR-ove koji im čine pola flote, ali kvaka je da im pola flote čine LR1 i LR2 koji su postigli jako visoke vozarine puno prije MR-ova, a još važnija stvar je da na pola MR-ova i LR-ova imaju instalirane scrubbere koji sa ovim visokim cijenama goriva ostvaruju brutalnu premiju.
Zato se TPNG i STNG ne mogu samo tako direktno uspoređivati.
nitko nam je Joakim za siromašne.
Momak, ovo ti je jednostavno jadno. Možeš slobodno pisati druge gluposti, ali bilo bi lijepo kada bi se suzdržao od vrijeđanja na osobnoj razini. Jako bih te volio vidjeti kako bi mi nešto tako rekao osobno u lice.
Display MoreTi konstantno mijenjas teze, ne znam samo sa kojim ciljem. Tu smo pricali o indeks vozarinama koje su tada bile bitno pale, a ne o vozarinama koje ce ATPL postici ili postize u nekom periodu, pogotovo ne za izvjesce za Q1.
Ja sam se samo referirala na svoju boldanu prognozu iz sijecnja a ne na vas.
"Po dobiti 1Q moze biti bolji od 4Q"
Kada ste se vec javili,Vi ste sirili oprez i paniku na 350 sa kejp vozarina, sa kinom koja nece uvoziti ugljen i ostalim tezama.
Za veliki dio toga ste bili u krivu.
Tada niste htjeli napisati svoju prognozu za dionicu i za vozarine kada smo skoro svi to napisali u sijecnju.
Po meni bilo bi fer da napisite kada kupite ako kupite jer ste se hvalili i sa prodajama HR bulkerasa i izrugivali sa onima koji nisu htjeli prodavati i onima koji su kupovali.
Tako sam to ja vidjela svojim ocima?
Sto je bilo vise nije vazno, mozemo se fokusirati na ono sto sljedi.
Kako vidite buducnost dry bulka do kraja 2022. I u 2023?
Krivo, ja sam upozoravao na oprez na puno visim razinama, sto se pokazalo opravdanim jer je cijena pala na 350 kn. I to je sve ostalo zabiljezeno koga zanima. Toliko o tome. I nisam se rugao drugima, vec samo tebi i tvojim raketama.
Svoje planove i projekcije nemam bas nikakvu namjeru s tobom komentirati - nisam imao ranije, nemam ni sada, a necu imati ni ubuduce.
Display MoreMitkko da li moze ARNT?
Unaprijed zahvaljujem
ARNT je u downtrendu, cijena trenutno testira taj trendlajn, može dalje gore ili pak dolje, nema nekog setup-a. Signal za kupnju bi bio eventualan proboj trendlajna, ali i tu treba biti pažljiv jer je cijena ispod svih EMA i ima puno overhead otpora gdje cijena može zapeti.
Ne volim inače komentirati grafove koje ne pratim detaljno. Moguće je da ovako na prvi pogled ne vidim neke ključne stvari.
Inače, trejderi imaju jedno pravilo da ako na grafu ne "vrišti" neki setup, ne treba ga forsirati, odnosno ako setup nije jasan na prvu, onda ga ni nema i takav graf ne treba trejdati, to je samo put u nevolju.
Da je dionica (i burza generalno) likvidnija, dalo bi se i ovo dejtrejdati nivo po nivo (npr.kupnja na proboju trendlajna po 291-292 i prodaja odmah na 300, što je +3%, pa onda opet kupnja na proboju 300 i prodaja na 320, pa opet kupnja na retestu zone 300... i tako sve do 345). Ali za to, uz veću likvidnost, treba imati i puno vremena za sjediti uz gledalicu.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Ne pratim inače ARNT, ali kako sam bio ranije taj graf komentirao ostao mi je snimljen u bazi pa ga sada povremeno znam pogledati, zanima me kako se razvija.
Cijena i dalje stoji u mjestu ispod tog trendlajna, što je ustvari pozitivno, jer što se duže tu zadrži veća je šansa da će taj trendlajn probiti prema gore.
Display MoreTPNG apdejt
Cijena je na toj ključnoj razini na vrhu kanala i tu dosta dobro reagira. Par dana konsolidacije da se RSI malo ohladi i napad na 48-50 bi bio za očekivati.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. TPNG apdejt
Ovo je jednostavno prekrasno. Cijena je napokon izašla iz tog mučnog downtrend kanala i za sada prilično lijepo prati ovu projekciju.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
TPNG apdejt
Cijena izgleda da radi retest ove značajne razine. To je obično dobra zona/tajming za kupnju. 45,50 kn bih rekao da je trenutno key support.
Vozarine su zadnjih dana opet značajno pale, tako da će eventualni daljnji rally vjerojatno malo pričekati signal eventualnog ponovnog rasta vozarina. Do tada će biti bitno da se cijena održi na ovim razinama.
Vrijednost brodova njihove flote prema podacima iz revizorskih izvjesca zadnjih godina su se dosta dobro podudarali sa vrijednostima prema Cleavesu, barem od kada ja to pratim. Usporedjivali smo svojevremeno to i ovdje na forumu. Zato bih rekao da je tu ubrojeno jos nesto od nabrojanoga. U svakom slucaju, odlicno izvjesce.
Tada je i vrijednost brodova bila manja pa je onda i oscilacija pogreske manje primjetna vjerovatno ukoliko je neka pretpostvka krivo uzeta ?
Takve stvari uvijek uspoređujem u postotnim razlikama. Vrijednosti su se uvijek kretale +/- cca 5% (pišem napamet). Sada je značajna razlika od 23%.