1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • mitkko
    • December 18, 2021 at 1:31 PM
    Quote from st-brajo

    sad je vrijeme od igranja sa volatilnošću.

    long je trenutno privremeno ok za neke value dionice, a ove "ratne" dionice su dobar buy ako negdi oružje opet počne zveckati 🤷

    Uvijek je bilo pravilo da dugorocnije pozicije smiju biti samo u smjeru trenda, dok odbijance koji se povremeno pojavljuju u sklopu tog trenda hvatas samo kratkorocno.

    Osnovni problem/izazov ovdje je prepoznavanje trenda. Nekada je zato bolje pratiti sa strane dok trend ne postane jasan, jer je to whipsaw ili sideways kretanje marketa smrt za vecinu trejdera.

  • Kako trgovati dionicama? Strategije, cake i savjeti

    • mitkko
    • December 17, 2021 at 12:56 PM
    Quote from etoimene

    Istina. Sve u trešće ....

    Druga, meni najnezgodnija, stvar je da smo navikli na koliko radiš/ulažeš truda toliko dobiješ. Npr. ideš mjesec dana na posao, dobiješ plaću.

    I "stalno" treba radit, Na marketu to definitivno nije proporcionalno.

    Najteže od svega mi je bit flat. Ako vidim slobodan margin, to mi je k'o crvena krpa. Polako napredujem i na tom području.

    Je, najteze je sjediti na rukama, i ja se stalno s tim borim. Jedan trejder za to slikovito kaze kako moras biti kao snajper, a ne mitraljez.

  • Politika - općenito

    • mitkko
    • December 16, 2021 at 7:07 PM

    Nevjerojatno, ali istinito. Samo kod nas.

    I dalje dobivamo 150 novih branitelja mjesečno. Kako to itko može shvatiti, osim Tome Medveda
    Valjda je samo u Hrvatskoj moguće da masa branitelja i dalje buja
    www.telegram.hr
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • mitkko
    • December 16, 2021 at 5:33 PM
    Quote from st-brajo

    update: danas short Nasdaq (SQQQ) ispada još i bolja opcija od UVXY :/

    Zanimljivo pojasnjenje jucerasnjeg FED zelenila.

    As Stocks Dump Post-Powell Gains, Nomura Explains Why Markets Have Become So Unstable | ZeroHedge

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 16, 2021 at 3:36 PM

    Što se tiče ovih mojih jučerašnjih komentara o proizvodnji čelika u Kini, možemo se ne slagati sa pogledom u budućnost po tom pitanju, ali prozivati me da crnjačim jer ne očekujem spektakl u proizvodnji čelika, a time se onda krivo implicira da time podrazumijevam da će i vozarine padati je stupidno, što ću pokušati u dvije-tri rečenice pojasniti.

    Vozarine ovise o balansu PONUDE i POTRAŽNJE - ponude brodova i potražnje za brodovima. Taj odnos se manifestira kroz promjenu globalne utilizaciju flote, pa se onda odražava i na vozarine. Imamo dakle dvije osnovne varijable - rekli bi da je to jednadžba sa dvije nepoznanice.

    Proizvodnja čelika je samo jedna od komponenti varijable potražnje, a koja opet ovisi o mnogim sub varijablama. U slučaju da recimo baš ta proizvodnja čelika u jednom trenutku padne, to ne implicira da će automatski i vozarine pasti, jer se nešto ipak pita i drugu stranu, stranu ponude, ali također i sve druge sub komponentne te strane potražnje koje mogu potencijalno možda baš rasti (ugljen, žitarice, stimulusi, divljanje energenata i slično).

    Ponuda brodova opet ovisi o mnogočemu, a o čemu manje-više svemu i ovdje pišemo. Tu su orderbook, scrap, congestion, brzina flote, cijena goriva, razni pročišćivati i novi standardi... svašta nešto.

    Zato, moguće je da vozarine budu ili ostanu visoke usprkos potencijalnom padu proizvodnje čelika u Kini. Pad prozvodnje čelika ne implicira automatski pad vozarina.

    Neću dalje.


    PS. Vidim da uz kolegicu Ivana7 ima još frustiranih individua. Puno pozdrava kolegi BudFox.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • mitkko
    • December 16, 2021 at 3:20 PM
    Quote from looserst
    Quote from tin

    Zašto bi ikome bilo neugodno kad je to uobičajen sezonski pad....dapače razina BDI indexa je na odličnim razinama za ovo vrijeme pogotovo za manje brodove....na forumu se baš lijepo iskristalizirala situacija i lijepo se vidi koje kolege drukaja za pad zbog što boljeg ponovnog ulaska...pogotovo je to vidljivo kad se usporede pisanja iz 8 mjeseca....a potencira se pad na capovima koje domaće kompanije uopće ne posjeduju...a da se pri tom uopće ne govori koliko su u stvari dobre vozarine za supre i handy s obzirom na sezonalnost....prostudirajte malo pisanja pa će vam sve biti jasnije.

    Kolega tin tema je drybulk a ne domaci brodari. Hugh je postao brojeve bci indeksa za danas. Bci izlazi prije. Kad izadju ostale komponente neko ce ih postat. Umjesto napada za druk treba reci hvala na informaciji.

    Ovo je kolega tin pisao na moj račun.

    Ljudi su emotivni, žene se za dionicu pa je onda to tako. Ne smiješ postati ništa što ne podržava ružičasti pogled na svijet, pa makar to bile i činjenice u obliku službenih statistika, citata analitičara (koje btw. prenosimo kada pišu pozitivno, a nepoželjni su na forumu kada pišu o padu). Ako je pad sezonski, on će se dogoditi pisao ja išta ili ne pisao. Pa ne padaju valjda vozarine jer ja zazivam njihov pad, a kada padaju vozarine padaju i dionice, isto kao što su pratile vozarine i kada su rasle. Simple as that. Sve drugo je nonsens.

    Svi mantraju kako treba biti contrarian, ali kada to treba provesti u praksu, onda su odjednom svi dugoročni.

    Spominje se ovdje da sam u kolovozu pisao pozitivno - jesam, jer su tada okolnosti bile povoljne. Sada kada okolnosti nisu povoljne, pišem da očekujem pad. To nije drukanje, to je zove objektivno sagledavanje stvari. Od kolovoza koji spominješ pa do listopada je JDPL o kojem sam pisao narastao više od 100%, BDI je porastao više od 70%. Sada je JDPL od tada pao više od 30-ak%, ATPL i više od toga, a BDI za više od 50%. Za mene je to crno. To sam očekivao, tako je i bilo, i zato sam i prodao. A što je najzanimljivije, očekujem da će padati još.

    Na proljeće će vjerujem i nadam se okolnosti opet biti povoljne pa ću opet pisati kako sam kupio i objavljivati opet objektivne brojke, statistike, ali za koje se nadam da će tada opet biti povoljne. To onda očekujem da ćete komentirati kako opet drukam, ovaj put jer sam kupio. Stvar je prilično jednostavna. Crnjačenje nije kada postaš vijesti, analize i statistike koje su objektivno crne.

    PS. Jel netko zna šta se dogodilo sa kolegicom Ivana7? Otvorim današ forum, i od 12 obavijesti vidim 11 njenih palca dolje. Ok kolegice, shvatio sam, nisam tvoj favorite person. Bilo bi jako lijepo od tebe kada bi napisala bilo što na ovoj temi i tako demonstrirala sa čime se to konkretno ne slažeš umjesto da nas ovako gledaš svisoka i lupaš dislajkove. Čemu to?

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 16, 2021 at 12:00 AM
    Quote from Infinity
    Quote from looserst

    Opet konjuktura i vozarine iz 2008? A s kojim teretom?

    Mislim mozda sam ja lud ali ajmo vidjeti,mozda i nisam a vi sami sebe obmanjujete. Ja se nadam da ste u pravu ali imam problem vidjeti kako je to moguce pa mi pojasnite.

    Pretpostavljam da slinimo za cape i 200k+ i slicno pa evo na primjeru danas popularnog ironorea

    https://www.statista.com/statistics/589…ight-worldwide/

    Ukupno je u 2020 proizvedeno oko 10% rude vise nego 2008 (da nebi bilo covid uzmimo 2019, ista stvar). Vidjeli smo na primjeru valea kako je tesko povecati proizvodnju.

    A sad spektakl:

    https://agtransport.usda.gov/stories/s/bwaz-8sgs

    2008 imamo cca 140 milja dwt nosivosti na cape i vlocovima

    2020 imamo ugrubo 340 milja dwt na cape, large cape i vloc

    I onda ce vozarine biti na 2008 levelu?

    Display More

    Da se zaokruzi priča

    Display More

    Dobro si me podsjetio na taj članak. Evo jedan citat iz tog članka koji pojašnjava ovo što sam napisao gore o važnosti cape-ova i njihovom utjecaju na manje segmente.

    Iron ore’s high market share in Capesize demand makes the link between the seaborne iron ore trade volumes and Capesize freight rates direct and intuitive. However - maybe less intuitively - the iron ore trade also has a big impact on freight rates in the smaller segments, through substitution effects. Due to economies of scale the Capesize segment can normally offer the cheapest freight on a per ton basis. This is the reason why Capesize is preferred carrier of iron ore and coal on trade routes which have the necessary infrastructure to accommodate these large vessels. The fact that the cape fleet is so dependent on one single commodity group makes it the most volatile segment in terms of freight. High iron ore volumes increase cape utilization, higher utilization leads to higher freight rate which from time to time makes Panamax freight less expensive on a per ton basis. When this happens, we often see cape splits, which typically means that one Capesize vessel is substituted with two Panamax vessels. Somewhat ironically these cape splits seldom occur on the iron ore trade but on the coal trades. Cape splits leads to higher Panamax freight rates which again can make Supramax/Ultramaxes cheaper than Panamaxes on a per ton basis, which means cargo volume is cascaded down into the geared segment.

    Evo i link na članak:

    2021 Dry Bulk Outlook - Will iron ore export be able to meet demand? — Klaveness
    2021 Dry Bulk Outlook - Will iron ore export be able to meet demand? In the following weeks Klaveness Research will in a series of articles have a look at how…
    www.klaveness.com
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 11:28 PM
    Quote from 5. Element

    Pa najavili su dizanje kamata, a prije toga smanjenje poticaja.

    I to je ocijenjeno dobrim.

    Jer ce skresati inflatorne pritiske i strah koji se krenuo uvlaciti u ljude.

    https://finance.yahoo.com/news/stock-mar…-233411115.html

    Zanimljivo je kako su vani svi brodari, i bulkeri i tankeri, odmah zazelenili.

    Pogotovo tankeri.

    Display More

    Čekaj, sada mi više ništa nije jasno. Pa jel nismo bili zaključili da je inflacija zapravo odlična stvar za bulkere? Sada više nije? :)

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 11:25 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Opet konjuktura i vozarine iz 2008? A s kojim teretom?

    Mislim mozda sam ja lud ali ajmo vidjeti,mozda i nisam a vi sami sebe obmanjujete. Ja se nadam da ste u pravu ali imam problem vidjeti kako je to moguce pa mi pojasnite.

    Pretpostavljam da slinimo za cape i 200k+ i slicno pa evo na primjeru danas popularnog ironorea

    https://www.statista.com/statistics/589…ight-worldwide/

    Ukupno je u 2020 proizvedeno oko 10% rude vise nego 2008 (da nebi bilo covid uzmimo 2019, ista stvar). Vidjeli smo na primjeru valea kako je tesko povecati proizvodnju.

    A sad spektakl:

    https://agtransport.usda.gov/stories/s/bwaz-8sgs

    2008 imamo cca 140 milja dwt nosivosti na cape i vlocovima

    2020 imamo ugrubo 340 milja dwt na cape, large cape i vloc

    I onda ce vozarine biti na 2008 levelu?

    Display More

    Ne znam zasto vadite brojeve iz proslosti da bi predvidjali buducnost.

    Kad kazem da cekam konjunkturu, opcu, globalnu, potaknutu projektima i potrosnjom nagomilane stednje, onda ocekujem znacajno povecanje tereta. Kroz narednu godinu i jos poneku zaredom.

    Ako vi to ne ocekujete i to je sasvim u redu.

    Ali, morate shvatiti jednu stvar: s mojim logickim aparatom i uspjesnosti investicijskih odluka, globalno, krupno, ne govorim o trejderskim taktiziranjima, se ne mozete mjeriti. With all due respect, ali vidim sto pisete, otkad, i vi i jos poneki, i stoga, niste u levelu, i zato pliz, ne ulazite u polemike o predvidjanju buducnosti s nekim s kim ne mozete. Pogotovo ne koristeci grafove od jucer. To je presmijesno.

    Display More

    Samo jedna opservacija, čuvam kolegi leđa :)

    Kažeš, parafraziram, kako povijesna događanja nisu dobro mjerilo za predviđanje budućnosti. Ja se onda pitam zašto vjeruješ da ćeš ti temeljem svojih prošlih vrhunskih ulagačkih poteza biti garantirano uspješan i u budućnosti?

    Ajde, ne trebamo se vrijeđati, već smo zaključili da je tvoj veći. Ja se tješim da je moj tehničar :)

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 11:07 PM

    Kina je uvoznik 70% svjetske željezne rude koja se prevozi morem, a proizvodi oko 50% svjetske proizvodnje. Jasno je koliko je Kina po tom pitanju važno tržište.

    Nadalje, oko 30-40% kineske potrošnje čelika odlazi na zgradarstvo. U kakvom je trenutno stanju nekretninsko trište u Kini? Hint: Evergrande. Jel uistinu za očekivati da će se to sve nekako bezbolno razriješiti kroz par mjeseci i da će nekretninsko tržište ponovo procvjetati? Ja u to nimalo ne vjerujem, dapače, očekujem samo daljnje pogoršanje situacije.

    Nadalje, svi ovdje očekuju ludilo potrošnju čelika zbog najavljivanih infrastrukturnih projekata u Kini. Ajmo se pitati šta su to uopće infrastrukturni projekti. Ceste, željeznice, kanalizacije, vodovodi i slično. Jel znate koliko čelika treba za sagraditi cestu? Nula - odnosno tu i tamo nešto za pokoji nadvožnjak ili most. Koliko za vodovod? Gotovo nula. Kanalizaciju? Opet nula. Željeznicu? Najviše od svega ostaloga, ali sve ovo skupa nije ni blizu koliko je potrebno za zgradarstvo.

    Uz sve ovo još vidimo i veliko povećanje zaliha željezne rude, bitno više nego što je uobičajeno u ovo doba godine.

    Zato, da, ne očekujem povećanje proizvodnje čelika u 2020., barem ne ništa značajno što bi zahtijevalo izvanredno veliki uvoz željezne rude, a onda i povećanje vozarina. Naravno, ukoliko se neke od ovih okolnosti izvanredno preko noći promijene, promijeniti ću i ja svoje mišljenje pa se onda pravovremeno i pravilno pozicionirati. Možda partija opet uvede neke nove lude stimuluse koji za sada nisu na vidiku. Ne znam.

    I još jedna stvar - nemojte zanemarivati cape-ove. Oni dominantno prevoze željeznu rudu, ali u slučaju neravnoteže cijena vozarina - kada su cape-ovi dovoljno relativno niski u odnosu na manje klase brodova - cape-ovi vrlo brzo počnu prevoziti ugljen i tako unerede nišu koja je tradicionalno rezervirana sa panamaxe i supre.

    Eto, svatko će ovaj moj post shvatiti kako mu volja - druk, informacija, kako god. Neka nam je svima sa srećom. I ja bih rado da sve nastavi dalje rasti u nedogled jer u padu nažalost na ZSE ne mogu zarađivati.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 10:51 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Haha, covjece, zona sumraka :)

    Pa jel nisi ti sama usporedila porast proizvodnje u odnosu na prethodni mjesec? To ti znaci ovaj simbol m/m koji si citirala ^^ Takodjer, moja usporedba je sa zadnjih tocno 45 mjeseci - dakle, to je najniza razina proizvodnje u zadnjih skoro 4 godine.

    Jos uvijek mi nisi to rastumacila.

    A da pokusate sa tezom o najnizoj proizvodnji u odredenom satu nekog dana?

    Sto bi to govorilo o proizvodnji u tom tjednu ili mjesecu?

    Godisnja proizvodnja i godisnja avg vozarina za mene je jedino relevantno a ostalo je za "tehnicare" da izvuku u kojem satu prodati/kupiti.

    ove godine je proizvodnja celika dovoljna za 10g nevidene vozarine. U 2022 ce proizvodnja celika biti veca nego u 2021.

    Mogu obrazloziti sa vise razloga.

    Po vama ce proizvodnja biti manja zakljucujem iz vaseg najnovijeg pozivanja na "oprez"

    Po meni ce sve avg vozarine za 2022 biti vece od 2021 a po vama ce biti manje.

    Koliko manje?

    Opet zakljucujem jer ste pesimisticno oprezni.

    Zasto da mi pretpostavljamo sto vi mislite a ne zelite napisati?

    Zar nebi bilo normalno i fer da to napisete?

    Ako svoje misljenje mjenjate dijametralno suprotno od dana do dana ovisno dali ste prodali ili bi htjeli jeftinije kupiti, skuplje prodati ne vidim smisao nase rasprave jer to nije moj stil ulaganja.

    Ovako ispada da jedino ocekujete i poticete cijenovne oscilacije za daytrade aktivnosti.

    I to je ok i vase pravo ali nisam dobra sugovornica za taj stil.

    Zadrzavam pravo vl. interpretacije a vrijeme ce pokazati tko je imao hrabrosti napisati svoje prognoze i tko je bolje analizirao.

    I tko je bolje trejdao a tko vise zaradio :)

    Sretno :thumbup:

    Display More

    Kolegice, slobodna si naravno interpretirati činjenice kako god ti odgovara, ali nije ti fora činjenice fabricirati. Ja pišem sve što mislim, ne trebaš ništa pretpostavljati, trebaš samo sa razumijevanjem čitati. Pisao sam šta očekujem te kako i zašto se pozicioniram. Ti i dalje imaš problem sa razlikovanjem šireg trenda i korekcija unutar tog trenda, pisao sam već o tome, ali očigledno uzalud.

    A što se tiče zarade na brodarima, score je do sada prilično jasan, pisali smo već o tome pa da se ne ponavljam. Koliko sam popratio tvoje pisanje, ti si trenutno pod vodom.

    Sretno!

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 10:08 PM
    Quote from tin
    Quote from mitkko

    Necu vise o ovome pisati - ne radi se o zadnja 3 mjeseca, niti o sezonalnosti. Svatko tko zeli moze pogledati sluzbene statistike, lako ih je naci na googleu.

    Dalje samo pozitiva!

    🚀 🚀 🚀

    Kad mitko hvali ...prodaj..kad kudi kupuj....

    Kako ti ono kažeš - "ali ATPL uopće nema Cape-ove". Zato se ne treba uzrujavati jer nas se sve ovo sa čelikom uopće i ne tiče. :)

    🚀 🚀 🚀

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 9:26 PM
    Quote from lebowski

    Siguran sam da u svakom turističkom mjestu ima netko tko u prosincu iznajmljivačima govori: Zašto mislite da ćete popuniti apartmane? Pa vidite da zadnja tri mjeseca nema nikog.

    Pa ti objašnjavaj...

    Necu vise o ovome pisati - ne radi se o zadnja 3 mjeseca, niti o sezonalnosti. Svatko tko zeli moze pogledati sluzbene statistike, lako ih je naci na googleu.

    Dalje samo pozitiva!

    🚀 🚀 🚀

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 9:21 PM
    Quote from D_artagnan

    I gdje je problem? Tu rudu teleportiraju 😀

    Problem je sto je zadnjih 6 mjeseci taj uvoz rude kontinuiran, zalihe se kontinuirano povecavaju, pa jednom kada/ako dodje do nekakvog umjerenog povecanja proizvodnje celika nece doci do velikog i/ili naglog povecanja demanda za prijevozom rude - postojece zalihe ce taj demand razvodniti pa necemo vidjeti velike skokove u vozarinama. Naravno, ukoliko budemo vidjeti agresivan rast proizvodnje celika, stvari ce biti povoljne, ali takve prognoze za sada ne vidim niti kod jednog analiticara. Dapace, svi prognoziraju daljni pad proizvodnje i demand celika u 2022.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 9:14 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from mitkko

    Ispravio bih samo jedan svoj netocan navod - proizvodnja celika ne pada kontinuirano u zadnjih 45 mjeseci, vec sam htio reci da je na najnizim razinama u odnosu na zadnjih 45 mjeseci.

    Pa to je zapravo super, jer nas ocekuje brutalan rast kad krene proizvodnja nakon OI, ili ce kinezi odustati od oporavka i zadovoljit se padom gospodarskih aktivnosi. 🤭

    Problem je sto brodari ne zaradjuju na proizvodnji celika, vec prijevozu rude.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 9:00 PM
    Quote from looserst
    Quote from mitkko

    Kada smo kod restockinga, evo jedan svjezi graf, pokazuje odnos proizvodnje celika (kontinuirano pada) i zaliha zeljezne rude (kontinuirano raste) od ljeta do danas.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Sad ces na crnu listu kao ja jutros za istu ovu informaciju... ili mozda neces jer je tvoja friskija 8)

    Rekao bih da sam ja na crnoj listi vec neko vrijeme, a vidim da ni ti nisi bas ovdje omiljen :) Moramo jedan drugome cuvati ledja jer napadaju sa svih strana :)

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 8:49 PM
    Quote from 5. Element

    Restocking rudace se izgleda svakako radi.

    Tako da je poslije one gluposti od olimpijade izgledan nastavak nekih aktivnosti tamo.

    Medjutim, ono sto mislim da ce donijeti prevagu je ostatak svijeta. Kad se definitivno prigasi korona.

    I tada bi mogli docekati ono sto smatram da treba biti. Premasenje 2008.

    Primjecujete da promatram malo dulje razdoblje od tjednih ili malo duljih razina tipa e sad evo pada pa mozda naraste, ide u podrum itd. :)

    P.S.

    Vidjet cemo. Nikad se ne zna.

    Display More

    Kada smo kod restockinga, evo jedan svjezi graf, pokazuje odnos proizvodnje celika (kontinuirano pada) i zaliha zeljezne rude (kontinuirano raste) od ljeta do danas.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 7:43 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Ispravio bih samo jedan svoj netocan navod - proizvodnja celika ne pada kontinuirano u zadnjih 45 mjeseci, vec sam htio reci da je na najnizim razinama u odnosu na zadnjih 45 mjeseci.

    Primjetili smo ali i srecom navikli na nerijetku brzopletost bez namjere😉

    Nije potrebno skakati ^^ Sezonski pad proizvonje u prosincu je ocekivan pa nije bas korektno usporedivati sa prethodnim mjesecima.

    Druga polovica godine je u padu ali prva bitno iznad.

    Godisnji prosjek proizvodnje rekordno ili jako blizu toga.

    Dovoljan za prosjek vozarina na capesizeu najbolji >10g.

    Slicno i na manjim brodovima.

    Netko ce reci lose i nedovoljno, posebno ako su out po "tehnicki" :)

    Display More

    Haha, covjece, zona sumraka :)

    Pa jel nisi ti sama usporedila porast proizvodnje u odnosu na prethodni mjesec? To ti znaci ovaj simbol m/m koji si citirala ^^ Takodjer, moja usporedba je sa zadnjih tocno 45 mjeseci - dakle, to je najniza razina proizvodnje u zadnjih skoro 4 godine.

    Jos uvijek mi nisi to rastumacila.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 7:17 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Evo i mene nazad na komentiranju dry bulka

    2 tjedna pauze je bilo dovoljno ? :)

    He-he...

    Trejderi svoje prodali pa se sipaju crnjaci iz rukava :)

    Ma nije sve crno ima dosta pozitivnih stvari.

    Od kuda poceti :/

    China Iron & Steel Association: Major steel firms' crude steel output rose 12.66% m/m to 1.934 mln tons per day over Dec 1-10, led by substantial output hikes of some firms. Firms produced 1.642 mln tons of pig iron per day in first 10 days of Dec, up 0.60% m/m.

    Gradevina(stanogradnja) je u fin. problemima ali treba gledati siru sliku a ona kaze da se i ona mora uskoro pokrenuti.

    Kineski bdp usporava a najbolji i najbrzi nacin za rezultat je infrastruktura.

    Znaci opet potreba za puno zeljeza.

    I ja sam za pad za jeftiniji dokup ali treba malo vise kreativnosti uloziti ^^

    Ovo plasenje sa covidom evergrande i capeovima je prozvakana fora :/

    Mozda i nije :saint:

    Display More

    Pa di si kolegice, nema te ko plina iz Rusije :)

    Nego, da komentiram ovu tvoju gore statistiku. Je, proizvodnja je porasla ovaj mjesec za 12%, ali jel znas da ista kontinuirano pada vec zadnjih tocno 45 mjeseci. Tako da sa ovim porastom od 12% je mjesecna proizvodnja na 1,93mln, ali to je manje u odnosu na recimo listopad za 18% kada je proizvodnja bila 2,34mln dnevno (sluzbena statistika, javno dostupna, slucajno imam bas taj podatak za listopad pri ruci, dok je i u studenom bilo priblizno isto). Volio bih cuti tvoj komentar na ovo.

    To je ono sto je bitno. Dakle, jos jednom, citati sa razumijevanjem i u pravom kontekstu.

    Kuzis, mi "trejderi koji smo prodali i volimo crnjaciti kako bismo jeftino dokupili" :D bi za ovo rekli da je samo jedan "dead cat bounce".

    Display More

    Ispravio bih samo jedan svoj netocan navod - proizvodnja celika ne pada kontinuirano u zadnjih 45 mjeseci, vec sam htio reci da je na najnizim razinama u odnosu na zadnjih 45 mjeseci.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • December 15, 2021 at 6:41 PM
    Quote from brajakica

    Za obozavatelje lika i djela The Joakima koji se pozivaju na njegove prognoze za sijecanj 2022,koji se nadaju njihovom ostvarenju dobronamjerna sugestija bi bila pogledajte njegove crne prognoze za sijecanj 2021 i usporedite sa onim sto se je dogodilo.

    Zakljucak je da je to bio totalni promasaj, jedan od vecih u njegovoj karijeri.

    U sijecnju je poceo sasvim drugu pricu za 1Q 2021 kada je uvidio novi trend.

    Vidim vise razloga za njegovo ponavljanje iste pogreske za 2022 barem sto se tice manjih brodova a to bi dionicarima atpl i jdpl trebalo biti puno vise interesantno od capeova? ;)

    Pusti ti Joakima, pojasni mi molim te ovu gore statistiku.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™