Jel to netko danas kupio 2000 komada u šusu, jer je neki Rudan kupio jucer 200 komada
Evo promjene u top 10
ATPL-R-A | 2. | 2. | CERP/REPUBLIKA HRVATSKA | -645 | -0,05% | -0,17M | 136.192 | 259,00 | 30.04.21 | 35,27 | 9,76% |
Jel to netko danas kupio 2000 komada u šusu, jer je neki Rudan kupio jucer 200 komada
Evo promjene u top 10
ATPL-R-A | 2. | 2. | CERP/REPUBLIKA HRVATSKA | -645 | -0,05% | -0,17M | 136.192 | 259,00 | 30.04.21 | 35,27 | 9,76% |
Vani danas ronjenje na otvaranju:
Display MoreKolega, nema smisla pisati istinu. Samo te ekipa napada bez razloga.
Evo mitkko mi nije odgovorio ni na pitanje o bareboat charter party, jer
pretpostavljam ne želi slušati kritike i dobivati dislajkove kao ja (nije da me to nešto dira )
Znači bareboat charter brodovi(2 komada) su prodani (ali baš prodani prije 4-5 godina, ne leasing) i sada su u najmu od vlasnika, za što se plaća godišnja najamnina, a AP upravlja tim brodovima.
Ne da mi se više pisati, vidim da nema smisla, pa nastavite svoj party na brodu - dok traje.
Ahhaaaqh možda je i Sunce u stvari Mjesec, ali ako si tako siguran stavi neki dokaz. A ako "misliš" i/ili insinuiraš po sistemu "Što je babi milo....." e onda da barem znamo
Evo gigić samo za tebe ću izgubiti još pola sata da to nađem, a onda se odjavljujem.
Ipak smo se mjesecima dopisivali, pa u svrhu starog prijateljstva.
Display MoreI ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.
Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.
I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.
Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća
Kolega, nije istina sto pricate. Projekcija kolega sa foruma je bila 22.5 mil kuna - prosjecna. Realnos je upola manja, nazalost.
A ovo sto pricate da su ljudi placali dionicu i puno vise, pa da, jesu, ali od tada se jako puno stvari promijenilo, od korone i najnizih vozarina (ne zaboravite samo sell and lease back na koliko ono brodova? ), da ne pricamo o ne placanju komunalija itd.... tako da.... da.
Kolega, nema smisla pisati istinu. Samo te ekipa napada bez razloga.
Evo mitkko mi nije odgovorio ni na pitanje o bareboat charter party, jer
pretpostavljam ne želi slušati kritike (NE moje, već od svih ostalih, na što se već žalio ako prelistate unazad)
i dobivati dislajkove kao ja (nije da me to nešto dira ). Mitkko mi je inače super lik i prošli četvrtak
smo pili pivu i visili na forumu i zezali se do 2 ujutro.
Znači bareboat charter brodovi(2 komada) su prodani (ali baš prodani prije 4-5 godina, ne leasing) i sada su u najmu od vlasnika, za što se plaća godišnja najamnina, a AP upravlja tim brodovima.
Ne da mi se više pisati, vidim da nema smisla, pa nastavite svoj party na brodu - dok traje.
Ja nisam pretplatnik na Mojedionice, pa vidim samo za 4Q 2020, a vidim da ste vi pretplatnik na Mojedionice, pa imate više mogućnosti za vidjeti pokazatelje, ali se i kod vas vidi da dug raste i trenutno je 873 milijuna kuna.
Zanimljiv je i pokazatelj P/E= 89
Odlično pitanje bilo bi lijepo da netko od kolegica i kolega ili vise njih, koji detaljno i vrlo pozorno prate dry bulk i AP daju predikcije P/E , P/EBITDA itd. Znaci na neki način forwardirati kraj 2Q, a možda konzervativno i kraj godine? Mislim da je i kolega Fliight to predlagao
To je pitanje za generala budućnosti koji se više ne javlja. Ja stavljam CnB trenutne pokazatelje iz vašeg schreenshota koji ste stavili, pa vidite da li je dionica trenutno precijenjena ili ne.
Ja nisam pretplatnik na Mojedionice, pa vidim samo za 4Q 2020, a vidim da ste vi pretplatnik na Mojedionice, pa imate više mogućnosti za vidjeti najnovije pokazatelje za Q1 2021, ali se i kod vas vidi da dug raste i trenutno je 873 milijuna kuna.
Zanimljiv je i pokazatelj kod vas P/E= 89,67
Sjećam se da su uvijek na izvješćima na prvim stranicama stavljali kolike su marže, koliki je p/ebitda, pa koliki je neto dug/ebitda, a ove godine toga nema. Jel zna tko zašto?
I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.
Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.
I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.
Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća
Što se tiče duga, nikad nije bio takav omjer duga i kapitala, bar koliko pamtim.
Kapital se smanjuje, a dug i dalje raste, pa čak i uz otpise glavnice i poček na otplatu kredita od pojedinih banaka.
Ažurirano stanje na moje dionice:
Dug/kapital: 170,23%
ma i 5 kuna bi dao samo da I.B. kupi bar malo pa nestanu ikakve nedoumice oko atpl.......borio se ko lav u onom padu ( mada moram priznat da mi se to u određenim trenutcima nije sviđalo )pa nek i sad pokaže zube.......
Borio se, da...čovjek prodao oko 50 000 dionica u onom padu...
Nedavno su izlazili veliki institucionalci (OTP(kupio od IB), Slavonski fond) i
neki još izlaze (CO), a kupuju većinom mali ulagači. Sve piše u
knjizi dioničara.
moram priznati da me kolega prijateljska lisica razočarao, prodao dionu i odjednom traži iglu u plastu sijena. A plast je velik, velik . Kolega lisice bolje ti je vrati se u dionu makar i skuplje, pa da zajedno opet kokoši lovimo
Kolega, sada mogu ići spavati, jer ste me stvarno nasmijali
Mitkko, ako ja dobro shvaćam ovo gore, to znači da i sa povećanjem vrijednosti brodova oni i dalje tržišno vrijede cca 170 milijuna kuna manje nego ih ATPL vodi u kjnigama?
Vrijede 80m manje. Uprava obrazlaze da je od buducih novcanih tokova (buduca zarada tih brodova) ta vrijednost nadoknadiva. Radi se o istoj stvari koju sam racunao na temi JDPL pa su me tamo ismijavali.
Hvala na info. Evo i mene ismijavaju cijelo veče, pa nisi jedini, suosjećam s tobom .
Ovi brodovi (Sveti Vlaho i Držić) što su na bareboat charteru party-u su prodani prije 5 godina i oni u stvari nisu njihovi, jel tako?
Vidim da si ih isključio iz izračuna, pa pitam.
U biti oni imaju 10 brodova, a većina je u S&L back kombinacijama ili će biti do kraja Q2, ne računajući ova 2 bareboata.
Čovjek treba biti forenzičar da skuži njihova izvješća .
Samo čekam da netko još napiše da dug od 873 MILIJUNA kn nije bitan i idem spavati
Mitkko, ako ja dobro shvaćam ovo gore, to znači da i sa povećanjem vrijednosti brodova ove godine
oni i dalje tržišno vrijede cca 170 milijuna kuna manje nego ih ATPL vodi u knjiigama?
Oni ih knjigovodstveno vode kao 1 232 000 kuna, jer nisu napravili otpis imovine zadnje dvije godine, kako su im sugerirali Revizori.
Molio bih vas info ako znate koliki je NAV od ATPL ako ga je netko računao?
Display MoreAtlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio
ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od
tržišta, zahvaljujući Upravi.
Vozili su u ožujku prosječno po 14.000.
Sad je to sigurno znatno više.
Dakle sad ne voze po 12900.
Govorim o prosječnoj vozarini za Q1 - hoćete stranicu iz izvješća.
Izvješće za Q1 - str 5.
Prosječna dnevna vozarina AP u Q1 2021 iznosila je 12.908,50 USD
Ajde recite koji dio je krivi?
Jucer ste napisali da nema u izvjescu onoga sto je lapad napisao, pa smo i to nasli na strani 64 (34 isprintano).
Nije poanta da nema napisano koliko je ugovoreno minimalnih primanja jer to pise svake godine nego je poanta tendecioznog negativnog prezentiranja s krivim pristupom jer ocito nije detaljnije ulazio u znacenje napisanog i pokusao rasclanit da dobije sliku sta ti brojevi znace i govore nam, nesto slicno na sta sam sam se ja osvrnio vezano za to ukratko, ali potrebno je odradit jos neke pristupe da vidimo kakve oscilacije iz pretpostavki mozemo dobit
S druge strane tu se govori o minimalnim primanjima ugovori mogu sadrzavati minimalne vozarine i premiju u ovisnosti o stanja na trzistu pa onda iz toga broja opet nista sigurno necemo zakljuciti bez da saznamo detalje o ugovorima, s obzirom da to necemo saznati osim ako netko pita na gs i dobije odgovor, za nase potrebe izracuna mozemo se bazirati na ocekivanu minimalnu zaradu ako nesto uspijemo konkretno zakljucit iz tih brojeva
Znači, ja stavljam stvari ovdje iz REVIDIRANOG izvješća i onda me napadate da lažem.
Stvarno svašta čovjek ovdje doživi, ali to nije ni bitno. Bitna je istina o poslovanju firme, te
o tome ovdje pričam.
Evo dio za vrijednost brodova - str. 27:
Ključno revizijsko pitanje - Procjena vrijednosti brodova
Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632
tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna). - RAZLIKA 150 milijuna kuna
Evo dio za trezorske dionice - str 71 (printano 41):
Dugoročni kredit ACT Maritime LLC u iznosu 12.250 tisuća USD iz prosinca 2017 iskorišten je za
refinanciranje kredita za izgradnju AP Ston kod Credit Agricole Corporate & Investment Bank. Rok
otplate kredita je 3 godina, a osiguranje je neopoziva garancija Atlantska Plovidbe d.d. te trezorske
dionice. Ap Ston je refinanciran od strane Huaronga (točka 7.) u visini od 10.000 milijuna USD te je dio
obveze po kreditu otpisan (bilješka 3.)
Evo dio za tužbu bivšeg člana Uprave - str 73 (printano 43):
Sporom značajnije vrijednosti može se smatrati spor kojega protiv Društva vodi njegov bivši član Uprave.
Iznos potencijalne obveze u navedenom sporu iznosi 4.072.202,99 kn uvećano za pripadajuće zakonske
zatezne kamate te parnične troškove.
Evo dio omjer duga i kapitala - str. 44:
Omjer neto duga/novca i kapitala - Kapital smanjen za cca 90 milijuna kuna (gubitak)
2019: 132%
2020: 153%
Evo dio za petogodišnji time charter - str 64 (printana 34):
U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri
broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat.
Display MoreDisplay MoreZa boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.
Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već
naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.
Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.
Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.
Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda
genaral budućnosti zna nešto više
Opet je krivo napisano. Sve je svima jasno.
Nemam namjeru po treći put ispravljati krive stvari. Vjerodostojnost.
Ajde recite koji dio je krivi?
Jucer ste napisali da nema u izvjescu onoga sto je lapad napisao, pa smo i to nasli na strani 64 (34 isprintano).
Display MoreDisplay MoreZa boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.
Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već
naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.
Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.
Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.
Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda
genaral budućnosti zna nešto više
A jel ugradnja pročišćivača za otpadne i balastne vode obveza za brodare i ako jest, do kojeg roka?
Gdje si točno vidio da su trezorske dionice založili za kredit? Gdje je to navedeno?
Da, ugradnja prociscivaca je obveza zbog ekologije, koliko znam.
U godisnjem revidiranom je navedeno to za trezorske dionice, na stranici gdje su pobrojene sve kreditne obveze. Nisam sada pri kompu da provjerim tocnu stranicu, mogu poslije poslati.
Na ostala pitanja o zaduzenosti i mjerilima u brodarskoj industriji bi, siguran sam, kolega Alias znao odgovor posto intenzivno prati taj sektor vec godinama, ali ga vise nema na forumu, koliko vidim.
Alias vrati se skuvali smo ti paštašutu
Kolika je razina zaduženosti tolerirajuca za bulk brodara? U dugome roku? U smislu, karikiram Net Debt/Ebitda = ? Jel netko ikad naletio na podatke za brodarsku metriku?
I koliko je to sada?
Koliko možemo pretpostaviti ili procijeniti da će biti Ebitda na kraju 2021.godine?
I da li postoje neke potencijalne obveze koje se mogu pretpostaviti da će u sljedećih godinu ili dvije realizirati? Tipa ugradnja strojeva/uređaja za udovoljavanje nekim ekološkim ili emisijskim normama i slično?i
Da li je uprava navela neke takve troskove/rashode?
Za boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.
Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već
naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.
Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.
Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.
Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda
genaral budućnosti zna nešto više
Atlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio
ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od
tržišta, zahvaljujući Upravi.
Kolega jel moguce ako je toliko brodova ugovoreno da bude vozarina za veljacu 12 a za ozujak 14? Nije moguce toliko dignuti prosjek.
I ranije je pisao gluposti, nista novo.
Stranica i je 34, papira.
Vi vjerujete svemu što oni napišu za prosjeke vozarina? Zašto onda nema slike BDI-a i kako su bolji od indeksa kako je do sada bilo?
Zašto je tako teško priznati da su napravili pogrešku ugovarajući tako duge TC vozarine, jer nitko (osim generala budućnosti koji se
CnB više ne javlja ) nije očekivao da će vozarine ovako narasti u Q1, u kojem su tradicionalno do sada vozarine bile najniže.
Znate onu staru, tko prizna pola mu se doda
P.S. Mene optužuju da lažem napaćeni narod, a ja cijeli dan pijem pivu i nisam ni pratio forume
To sto je on napisao i to sto tu pise nije isto, ni priblizno, zabrijali ste da je on Igor, u najmanju ruku.
Evo šta on piše o tim brojevima:
Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 (64) Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su
prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).
U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje
231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.
Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova
trenutno vezano u TC. Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine
milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.
Evo iz izvješća: