Jedno razmišljanje - recite ima li smisla. Kad god se pojave vijesti ili članci koji u sebi imaju negativan karakter može se sumnjati na tendenciju da netko time želi rušiti cijenu radi akumulacije. Kad je obrnuto i sve puno pozitive radi se na pumpanju cijene radi distribucije. Smart money nikada ne spava i radi kontra logike onoga tko to ne kuži, a sudjeluje svojim novcem u trgovini vrijednosnicama.
Po toj logici npr. ovaj recentni članak zapravo ukazuje na činjenicu da je DLKV vjerojatno pred uzletom cijene čim spominje rizike i bude strah od mogućih loših ishoda. Očekivani efekt je strah i trenutno rušenje cijene od strane malih igrača koji tu priču konzumiraju i kao efekat predstavlja akumulaciju za smart money.
Kasnije kada se taj model potroši i/ili pojavi potreba za distribucijom na isti način se pozitivnim vijestima djeluje na one koji zapravo plaćaju ceh neznanja što se zapravo događa, jer je baba s kolačima u međuvremenu prošla, a da oni to nisu ni skužili. Naravno te stvari se tempiraju tako da budu što više u skladu s ukupnim raspoloženjem na burzi kako bi se sa što manje napora postigao što veći momentum.
Npr, loši ishodi koji se u članku (i na forumu) spominju su naravno sasvim mogući, ali (barem na DLKV trenutno) ne i vjerojatni jer veliki igrači znaju da moraju u toj igri imati uvjerljive argumente za obje varijante odnosno i mrkvu i batinu pa onda po potrebi time manipuliraju ovisno o tome kakav efekt se želi postići. Firme zato imaju brdo ugovora (sigurnost - mrkva), ali i revalorizacijske rezeve, dospjele dugove itd (nesigurnost-batina) i tako se i ovakve manipulacije sasvim legitimno pojavljuju da nitko ne može reći da nisu istinite.
Manipulacija tim informacijama i prateći marketing nije slučajna pojava nego pažljivo i efikasno osmišljena strategija za ostvarivanje stvarnih ciljeva na burzi. Na to jasno ukazuje i ona - "Sell on news" sintagma kada je riječ o pozitivnim vijestima.