Vezano za prodaju brodova bi dodao da mislim da prodavaju brodove za koje mogu dobiti najbolji omjer cijene prodaje broda i ulaganja da bi brod plovio(stanja broda i kvalitete gradnje).
Posts by brzi
-
-
Koji dan se uzima kao mjerodavan za broj dionica po kojima će se isplaćivat dividenda?
-
scrubere ne ugrađuju na brodove, samo BWTS
-
Svakako je firma u "boljoj" poziciji bez 3 hotela koje su prodali u prošloj krizi(koja su ih spasila da prežive krizu) i gotovo milijardu kuna dobiti godinu prije krize. Tužno ali istinito...
-
Mislim da cijenu zadnjih dana određuje oprez ljudi zbog nadolazeće krize(koja dolazi htjeli mi to ili ne) i straha da će svi htjet izaći iz dionice i da će to smanjit cijenu dionice.
-
Evo moj mali doprinos vezano za cijene goriva i brzine brodova. Netko je od kolega rekao kako bi sad bulkeri trebali vozit dvostruko brze jer su vozarine bolje. To jednostavno nije moguce jer bulkeri nisu konstruirani za brzine kojima idu kontejnerasi. Neka su u doba niskih vozarina vozili na 60-70% snage motora, oni mogu dobit mozda 2-3 cvora povecavanjem brzine(nije provjereno, govorim od oka jer sam iz pomorske struke). Isto tako ne mogu se uzimat pojedinacni brodovi za primjer jer oni samo cine prosjek.
-
Prodani brodovi koji dugo cekaju kupca,
-
Batala je prodana, možda i bolje jer je cijena nekretnina u Dubrovniku u padu i teško se dolazi do kredita jer su djelatnosti 90% vezane za turizam.
-
Ma kolega briga me za indeks kada pada iskreno...kao kad padneš s bicikla, pa se poslije
još s time hvališ na sva zvona...ali mi je bilo zanimljivo da je dionica padala s padanjem
indeksa krajem prošle i početkom ove godine (sa vrha od čak 485kn na dno od 135 kuna, dakle -73%) i
posljedičnim ili uzročnim pisanjem pojedinaca ovdje (ne znam da li ste među njima, nit me briga...),
ali sada kada indeks opet raste, dionica ni mrc prema gore, već stagnira....što je znakovito, ali po
meni čak i dobar znak....rizik poslovanja se smanjuje rastom indeksa, a još stigneš kupiti po nižoj
cijeni ...ali naravno uvijek dionica može ponovno reagirati prema dolje kada indeks opet počne
padati...i naravno kada prestanemo svakodnevno objavljivati BDI...
Da upotrijebim argumente imaoca atpl kad index pada - pa atpl ionako ima brodove na TC i index nije toliko vazan.
E, to ti je isto tako kad index raste. Pa zato i nije toliko vazan. Osim ako se nakon rasta ne ustabili barem na 6 mjeseci, to vam je minimum za atpl.
Cijena chartera se racuna fixno+neki postotak BDI-a, tako da na cijenu chartera utjece razina BDI. I nema logike da cijena TC nije vezana za BDI jer je to obostrani rizik i ATPL i za korisnika prijevoza.
-
[…]
može ju ukrcati na neki brod ATPL umjesto na kruzer, neka malo osjeti što je kruh sa sedam kora i osmom na putu
a ima netko tko voli ? treba spašavati prije uloženo koliko se može, ne može ni Igor sam sve pofatati, iako je očito spreman ubaciti još poneki milijunčić
Jadan Igor kada ga zena dohvati. Morao joj bude objasniti da ove godine nista od shoppinga u Milanu. Neka okrivi koronu.
Svaka cast hrabrima. Meni je ovo preskupo za ulaz s obzirom na financije firme.
ma nema problema, vi ćete ući kasnije po 250
Mislim da nema potrebe da se pljuva po covjeku nije ukrao novac, nego vjerovatno sve stvorio trgujuci dionicama. Treba mu skinut kapu za hrabrost koja ima, a ne pisat nepotrebne komentare. Ne branim ga, nego samo kazem da nije u redu da se tako pise, zamislite da ste njegova zena.