Molim pojasnjenje onih koji prate Viro detaljno.
Imaju trosak placa 1 mil kuna. Tko su zaposleni i sto tocno rade? Trosak amortizacije je 1 mil kuna. Na kojoj imovini? Dobit je 2 mil kuna. Na temelju koje djelatnosti ostvaruju prihod? Hvala.
Molim pojasnjenje onih koji prate Viro detaljno.
Imaju trosak placa 1 mil kuna. Tko su zaposleni i sto tocno rade? Trosak amortizacije je 1 mil kuna. Na kojoj imovini? Dobit je 2 mil kuna. Na temelju koje djelatnosti ostvaruju prihod? Hvala.
Znam da znas i kuzis
Je li to znači izlazak na teren u prvih 10!?
Pa zar nije vec u TOP10?
+atpl u prvi čas
Na srecu zse omogucuje svakome komotnu kupnju.
Ne znam zasto Ivana svima na ovom forumu lupa dislajkove. Sto smo joj se zamjerili.
Uopce ne razumijem zalopojke na danasnju trgovinu.
Sto je netko trebao stati na bid jutros na 600 kuna ili sto? Zasto kupovati skuplje kada jos uvijek ima na prodaji jeftinije. Ima tu jos par otpora do 600 kuna. Uvijek netko mora prodati jer mu novac bas sada treba.
Ovo fundamentalno vrijedi puno vise od danasnje cijene i jednom ce se vrijednost otkljucati. Da li ce to biti za 2 tjedna ili 2 mjeseca nitko ne zna.
Fondovi sigurno ne lupaju 5 minuta nakon izvjesca. To rade burek trejderi. Najvise placu oni koji kupe dan prije izvjesca pa se nadaju izletiti nakon na +2,3% i onda se na forumu pohvaliti zaradi od 3000 kuna u jedan dan.
Fondovi tako ne funkcioniraju. Oni rade detaljne analize izvjesca nakon sto izadje, a analize traju.
Uvijek netko mora prodati jer mu novac treba. To je u redu.
Datum Model Prva Najviša Najniža Zadnja Prosječna % promjene Broj transakcija Količina Promet 10.05.2021. CT 347,00 392,00 347,00 385,00 370,39 +13,91 % 253 11.635 4.309.525,00 07.05.2021. CT 324,00 355,00 324,00 338,00 343,70 +6,62 % 221 12.684 4.359.517,00 06.05.2021. CT 320,00 329,00 301,00 317,00 318,68 +6,73 % 177 5.632 1.794.833,00 05.05.2021. CT 283,00 298,00 281,00 297,00 292,27 +6,07 % 107 4.233 1.237.193,00 04.05.2021. CT 258,00 286,00 258,00 280,00 269,85 +12,00 % 166 8.715 2.351.762,00 03.05.2021. CT 258,00 260,00 246,00 250,00 252,16 -3,47 % 49 2.052 517.426,00 30.04.2021. CT 260,00 262,00 257,00 259,00 259,74 -0,38 % 39 2.284 593.238,00 Prošle godine na prvi dan nakon izvješća - 3,47% a sljedećih pet dana je bilo raspali....uvijek ima onih koji prodaju na izvješće.
Prošle godine su vozarine postojano rasle do kraja 9. mj... a za sada bas i ne rastu... a i lockdown u Pekingu je sve bliže... uz onaj u Shanghai-u koji traje već mjesec dana..
Kuda ce vozarine kada se Peking i Shanghai otvore? A to mora biti iduci mjesec. Nece korona sada mjesecima biti.
Iz izvješća je vidljivo da su vozarine bile najveće u siječnju, oko 23k da bi pale na 20k u ožujku. E sad, neznam kako će trend ići dalje Al da je neobičan za 1q, to sigurno je . Za razliku od većine ovdje , mislim da će Q1 biti najbolji u 2022 godini , vidjet će mo .
Inače uposlenost flote me iznenadila, čak 98 % dok je kod ostalih puno manji . No ne zaboravimo da moraju ugraditi scrubere u većinu flote ovde godine .
Rezultat u skladu sa očekivanjima i vozarinama, objava podataka o vozarinama brodova je znakovita. Po meni , neki signal instuticionalcima ??
Ako je povijest učiteljica, danss će bit lagani rast pa pad do 350 kn nakon ovog FI
![]()
Scrubbere ne moraju ugraditi. Zato voze sa skupljom naftom.
Brodovi moraju ici na dokovanje.
EBITDA 70 kn po dionici u jednom kvartalu...znalci kažu u najslabijem u godini....a najkasnije za 7 dana poziv na GS i divka....pažljivo s prodajom...sjetite se šta je bilo lani nakon Q1....svi novi ugovori vidimo idu po daleko višim vozarinama nego ovi naznačeni u izvješću...AP Dubrava 80% veća vozarina....Q2 bi mogao biti 100 mil kn neto.
Bili ste u pravu u svojim predvidjanjima. Cestitke.
Cesto se sjetim situacije kad se korona pojavila , pa je u plastika pala na nekih 120ak kuna po dionici . Tada je situacija bila ozbiljnija nego sad , isao je smak svijeta , nitko nezna sta sutra donosi . Ipostavilo se da od smaka nema nista , pa i lockdowni po cijelim svijtu nisu drasticno utjacali na prodaju auta.
Par godina iza , evo nas opet u novoj krizi . sad kazu fali nekih kabela, pa cipova , još malo falit će I krumpira za prozivesti cipi cips ( I tu su cipovi)
Kriza se umjetno stvara , cijene svega rastu kao posljedica QE proteklih godina a prodaje se prica o ratu , veliki reset je pred nama.
Koliko znam , niti jedna tvornica plastike nije unistena u ratu, auta se I dalje proizvode I sve su skuplja, a I krupiri će roditi pa će biti I cipova .... a do tada, promatrajmo što bi rekli optimisti iz optime , sad u mornarskoj obleki.
2020 godine je dno bilo 93 kune.
Je li izvješće obično iza 16:00 ili mu se možemo nadati i ranije?
Obicno je u 16.15.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…no/2359806.aspx
Uz ostale osobine imamo opreznog ministra
Iz ovog teksta nisam shvatila da li se zove Domagoj, Damir, Danijel ili Davor?
Plenkovic ocito bira nove ministre po principu dovoljno nesposoban da ne bude korumpiran.
Display MoreBCI 5 T/C routes 180000 17991 1382
BPI 5 T/C routes 82500 26273 -430
BSI 10 T/C routes 58328 29858 173
BHSI 7 T/C routes 38200 28147 464
BDI INDEX 2404 +48
Kad će Pmaxi prestati padati?
Kada cijena ugljena poraste
Treba cekati otvaranje Kine za znacajniji rast BDIa.
Braemar je danas jako pao, zna li tko zašto sve FFA vozarine toliko padaju, a sezonski bi trebale rasti?
https://www.braemarscreen.com/
Brodari vani danas isto jako padaju, NM u jednom trenutku -18,5%, DSX -10%
Ffa je kladionica. Klade se da ce BDI pasti zbog lockdowna u Kini. To je ocekivano.
Pravi BDI ne mora to pratiti.
Ffa cape za may su jos puno vislje nego danasnji BCI. Ffa cape za may je 25k$, a BCI danas 16k$.
Modus operandi mu je isti i na 350-360 kuna i sada na 500😂
sve je to zbog pada vani danas....baš su otišli u gadan minus....stvarno ne vidim razlog za takav pad, BDI raste a oni ovako srokaju dionice,al to su ameri tako to kod njih funkcionira...meni se čini da je ovo zadnji trejd prije izvješća.
Klasican short kolega. Ameri su tu nemilosrdni.
Kod nas nije zakonito shortati.
Istina je jedino da kod njih mozes trejdati i zaraditi na trejdu. Ovdje se vec par mjeseci dosadjujem i gledam ovog majstora sa stoticama na asku.
Zaista je zanimljiv način na koji se ovdje pokušava rušiti cijena.
Ali čini se da je i sva šteta na strani rušitelja.
Promatrajmo dalje!
Modus operandi mu je isti i na 350-360 kuna i sada na 500😂
Danas se izgramo najbržeg prsta...
Ili igre tko prvi magarac😅
Jeste li primijetili na prodaji 100-tke i višekratnici!
Netko bi još malo htio "ušićariti" na cijeni, prije izvješća!
Po trgovini za sada, čini se da je stečaj iza ugla!
Neka. Drhtave rucice. Treba i toga biti.
Display Morehttps://live.euronext.com/en/product/equ…G396372051-XOSL
Danas vikinzi otvaranje u povećem minusu...
Radi pada cijena iron ore kao posljedica lockdowna u kini.
Pad cijene iron ore sugerira mogucu slabiju buducu potraznju.
To je mala mogucnost(sub) i u buducnosti ali sigurno i danas kinezi jedva cekaju da cijena iron ore malo padne kako bi popunili zalihe.
Pad cijene za iron ore je dobra stvar za bulkerase.
Dokaz su danas vece cijene prijevoza.
hear rmr 11.35 done c5 today↗️
As expected, firm market ahead this week. Already hearing FMG paid mid 11 ↗️bss C5 (Vs Index 10.741). All C5 miners are expected to stay busy this week considering every year we saw volume push up in May/June compared to April before fianancial year end in Australia
Dobra vijest je da ce biti prilika da se na pogresnoj interpretaciji posljedica kupe dionice bulkerasa po akcijskim cijenama.
Promatrajmo
Pitanje je sto su to akcijske cijene. Ja trenutno ne kupujem jer sam kupovala na nizim razinama. Niti ne prodajem sada.
Lockdown u Kini je doveo do jos jaceg zagusenja u lukama pogotovo za male brodove.
Kada lockdown zavrsi, krece party.
Ovo me lagano počinje podsjećati na Del Boyevo mantranje...this time next year
Ne znam bas. Delboy je zivio u socijalnom stanu i bavio se sitnim svercom i mastao da ce biti bogatas.
Ja trenutno vidim visoke vozarine. Naravno svatko vidi nesto drugo.
Lockdown u Kini je doveo do jos jaceg zagusenja u lukama pogotovo za male brodove.
Kada lockdown zavrsi, krece party.
Sto se tice tankerskih spot vozarina one enormno rastu 10 dana pa 355 dana padaju. Sve ocekivano.
Volatilnost vozarina je puno veca nego u dry bulku, ali volatilnost cijena dionica nije niti priblizno slicna. Tankerasi vecinom plove na duzim ugovorima upravo zbog te volatilnosti. Tako da Tpng vjerojatno nije nista dobio velikim trenutnim povecanjem vozarina niti izgubio njihovim padom.
Firmu treba jako dobro poznavati da znas sto konkretno mozes ocekivati od nekog kvartala.