1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Kvark

Posts by Kvark

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 30, 2021 at 1:25 PM
    Quote from Flight
    Quote from Kvark

    Tih 15 mil kn bi bio pokazatelj da li su uspjeli iskoristiti neuobicajeno visoke vozarine i u kojoj mjeri. To pokusavamo odrediti na temelju prosjecnih vozarina za 1q/2021. S obzirom na trenutne prognoze, svaki iduci kvartal bi trebao biti bolji.

    Sto se tice GFI, trenutno je u ozracju pozitivnih kretanja on malo zapostavljen, odnosno na njega se gleda kao na nesto sto je "davno" proslo s obzirom na stubokom primijenjene okolnosti od pocetka godine.

    Vrijednost imovine je redovito predmet razgovora, ali trenutni trendovi govore da i to ide u izrazito pozitivnom smijeru, sto je naravno posljedica rasta vozarina.

    Tesko je u ovakvim okolnostima ostati imun i ne sudjelovati u ovom, ukljucujuci i zabavu na forumu. :))

    Naravno, nemaju svi iste procjene. Nase malo istrazivanje je na postu:

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    S obzirom da je u prepisci sa st-brajo utvrdjeno da sam ronin (ilitiga samuraj bez gospodara) te da s „kompicima“ ;)) ne manipuliram trzistem i ne postavljam naloge 1.000+, slobodna sam objaviti procjene rezultata za prvi kvartal koje su do sada pristigle. Za sada ih je 7 (sedam).

    Dvije su dobre vijesti:

    1. nije dosla niti jedna procjena koja pretpostavlja gubitak :))
    2. prosjecan rezultat dobiti je oko 22,9 mil kn.
    Prosjecan iznos vozarine po brodu = 14,8 tis $

    Prosjecan iznos troska po brodu = 11,0…
    Kvark
    March 27, 2021 at 12:17 PM

    A što predstavlja tih 15 milijuna? Operativni rezultat (Ebitdu) ili neto rezultat?

    Display More

    Dobit prije oporezivanja. :))

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 30, 2021 at 1:10 PM
    Quote from Flight

    Ne razumijem, a zašto je tih 15 milijuna bitno?

    To je kao neki konsenzus (forumaša) ili što? Nisam baš pratio pa se unaprijed ispričavam na 'off' pitanjima.

    Ja bih radije obratio pozornost na neke druge bitne podatke koji bi trebali biti sadržani u revidiranom izvješću za prošlu godinu. Jer lako za vozarine, treba najprije kvalitetno pomesti "vlastito dvorište", a tamo se posljednjih godina dosta toga nataložilo i zapeklo.

    Tih 15 mil kn bi bio pokazatelj da li su uspjeli iskoristiti neuobicajeno visoke vozarine i u kojoj mjeri. To pokusavamo odrediti na temelju prosjecnih vozarina za 1q/2021. S obzirom na trenutne prognoze, svaki iduci kvartal bi trebao biti bolji.

    Sto se tice GFI, trenutno je u ozracju pozitivnih kretanja on malo zapostavljen, odnosno na njega se gleda kao na nesto sto je "davno" proslo s obzirom na stubokom primijenjene okolnosti od pocetka godine.

    Vrijednost imovine je redovito predmet razgovora, ali trenutni trendovi govore da i to ide u izrazito pozitivnom smijeru, sto je naravno posljedica rasta vozarina.

    Tesko je u ovakvim okolnostima ostati imun i ne sudjelovati u ovom, ukljucujuci i zabavu na forumu. :))

    Naravno, nemaju svi iste procjene. Nase malo istrazivanje je na postu:

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    S obzirom da je u prepisci sa st-brajo utvrdjeno da sam ronin (ilitiga samuraj bez gospodara) te da s „kompicima“ ;)) ne manipuliram trzistem i ne postavljam naloge 1.000+, slobodna sam objaviti procjene rezultata za prvi kvartal koje su do sada pristigle. Za sada ih je 7 (sedam).

    Dvije su dobre vijesti:

    1. nije dosla niti jedna procjena koja pretpostavlja gubitak :))
    2. prosjecan rezultat dobiti je oko 22,9 mil kn.
    Prosjecan iznos vozarine po brodu = 14,8 tis $

    Prosjecan iznos troska po brodu = 11,0…
    Kvark
    March 27, 2021 at 12:17 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • Kvark
    • April 30, 2021 at 8:53 AM
    Quote from Flight

    Kvark

    Kolegice Kvark, lijepo ste sve opisali i pro i contra (malo manje contra), al zanima me da imate mogućnost izbora izmedju

    ERNT i ERIC koju bi ste od njih dvije trenutno radije kupili?

    https://finviz.com/quote.ashx?t=ERIC

    ERNT, ERIC ili možda obje? 🙂

    Navela sam sve con koje sam uocila. Nema ih vise. :))

    Obje dionice su stabilne i niskog rizika i obje su preporuka.

    Pametniji kazu da ce ERIC u iducih 6-12 mjeseci rasti do 15%, a ne bih se usudila takvu prognozu dati za nas ERNT. Mozda nas iznenadi.

    S druge strane, dividendni prinos na ERIC je oko 1,1%, a na ERNT oko 5% na trenutnu cijenu pa mozda u konacnici ispadne jednak prinos.

    U privitku analiza za ERIC, za one koji zele znati vise.

    Files

    ERIC_2021_04_30.pdf 285.87 kB – 31 Downloads
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • Kvark
    • April 29, 2021 at 11:22 PM

    Rezultati: FI 1Q/2021

    --> Poslovni prihodi za 1q/2021 iznose 446 mil kn te su u odnosu na 1q/2020. godine nizi za 8,6% , ali je bruto marza poboljsana na 14,2% (10,2%). U ukupnim prihodima od prodaje udio domaceg trzista cini 39,9%, usluge za Ericsson 48,7%, dok ostala izvozna trzista sudjeluju s 11,4%. S udjelom od 60,1% u ukupnom prihodu realiziranom na inozemnim trzistima, kompanija i dalje ostaje medju najvecim hrvatskim izvoznicima.

    --> Neto dobit iznosi 40,8 mil kn, sto je porast od 38% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine (za 1q/2020 iznosila 29,6 mil kn).

    --> Na izvoznim trzistima (bez Ericssonova trzista) prihodi od prodaje biljeze pad od 21,1% u odnosu na prethodnu godinu te iznose 50,8 milijuna kuna (1q/2020.: 64,4 mil kn) zbog dinamike investicija operatora u mreze. Uz negativan utjecaj pandemije COVID-19, politicko-ekonomska kriza na pojedinim izvoznim trzistima dodatno otezava poslovanje.

    --> Novac na racunu iznosi 295 mil kn (na kraju prosle godine iznosio 281 mil kn)

    --> Stabilna bilanca; udio kapitala 37%.

    Perspektiva:

    --> Pocetak pune implementacije 5G-a u Hrvatskoj ocekuje se u trecem tromjesecju ove godine, nakon sto HAKOM dodijeli potrebni radio-frekvencijski spektar.

    --> Tijekom 1Q/2021 suradnja Hrvatskog Telekoma i Ericsson Nikola Tesla Grupe nastavila se na svim strateskim projektima ugovorenima tijekom 2020. godine kroz intenzivna planiranja aktivnosti za investicijsko razdoblje do kraja godine te kontinuiranu realizaciju u skladu s najavljenim planovima. Podsjecam: Ugovor vrijedi do kraja 2023. godine, a vrijednost okvirnog ugovora iznosi vise od 1,6 milijardi kn.

    --> Potpisan novi petogodisnji ugovor s A1 Hrvatska, cime nastavljaju biti isporucitelj radijskog dijela mobilne mreze ovog operatora te ujedno i strateski partner u podrucju 5G tehnologije.

    --> U segmentu ICT rjesenja za Industriju i drustvo na domacem trzistu potpisali su nove ugovore s Ministarstvom unutarnjih poslova, Ministarstvom pravosudja i uprave Republike Hrvatske te Drzavnom geodetskom upravom.

    --> Isporuka usluga za Ericsson biljezi stabilne rezultate s razinom zadovoljstva narucitelja vecom od 90%. Ocjene u svim kategorijama izrazito su visoke te predstavljaju rast u odnosu na prethodnu evaluaciju.

    --> Ericsson je (od vise renomiranih konzultantskih kuca) proglasen vodecim u 5G mreznoj infrastrukturi za pruzatelje komunikacijskih usluga. Ima vise od 130 komercijalnih 5G ugovora s pruzateljima komunikacijskih usluga i 85 5G mreza u radu sirom svijeta.

    --> Strucnjaci Ericssona su ukljuceni i rade na projektima diljem svijeta (Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemackoj, Svedskoj, Irskoj, Spanjolskoj, Danskoj, Norveskoj, Belgiji, Ceskoj, Litvi, Grckoj, Malti, Kanadi, Saudijskoj Arabiji, Japanu, Indoneziji, Maleziji, Tajvanu, Hong Kongu, Svicarskoj, Finskoj, Francuskoj, Luksemburgu, Norveskoj, Italiji, Australiji, Tahitiju, Pakistanu i dr.)

    Kretanje cijene dionice:

    Pojava kovida je u 03/2020, kao i kod svih drugih dionica, uzrokovala nagli pad vrijednosti dionice. Od tada pa do danas, vrijednost ove dionice konstantno raste, a izgledno je da ce se rast i nastaviti. Trenutno je na najvisim razinama u posljednjih 5 godina. U 07/2021 se planira isplata dividende u iznosu od 82 kune po dionici.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Promjene u TOP 10

    Usporedbom vlasničke strukture na današnji dan u odnosu na 6 mjeseci prije, vidljivo je da niti jedan dionicar iz TOP10 nije izasao niti promijenio poziciju. Troje od njih su malo smanjili udio, a drugih troje povecalo.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Zakljucak:

    --> Neto dobit veca za 38% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine te iznosi gotovo 41 mil kn (za usporedbu, dobit za cijelu proslu godinu je iznosila 95 mil kn); stabilna bilanca; jako puno ugovorenih poslova; strucnjaci Ericssona iznimno cijenjeni u svojoj bransi, narucitelji ih ocijenili visokom razinom zadovoljstva. Perspektivna djelatnost - 5G mreze okosnice su razvoja drustva i gospodarstva u narednom razdoblju. Predividjena isplata dividende u iznosu 82 kn u 07/2021. Jedna od rijetkih koja je dividendu isplatila i u 2020. godini. Vrijedi imati je u portfelju.

    Cini se da ovo moze samo jos rasti.

  • PBZ (Privredna Banka Zagreb d.d.)

    • Kvark
    • April 29, 2021 at 1:01 PM
    Quote from deny_09

    Molim nekoga tko zna, s kojim datumom prestaje trgovina dionicama PBZom?

    Ako ne mozete pronaci u obavijestima na ZSE stranici, posaljite upit na mail: trzista@zse.hr

    U kratkom roku odgovore na svaki upit.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Kvark
    • April 29, 2021 at 10:50 AM

    Ne pratim bas aktivno, al tu i tamo pogledam ima li kakvih naznaka realizacije i u kojem smijeru ide. Znam da je tesko cekati, pogotovo jer se za to vrijeme neke druge prilike cine propustenima, a u konacnici to ne mora tako biti.

    Ako ste se usuglasili (takav dojam sam stekla) da je bitno cekati krajnju prodaju jer ce se tada postici i najveca cijena, cemu uopce gledati izvjestaj, a s obzirom da o njemu ne bi puno trebalo ovisiti, posebice sad pred samu realizaciju prodaje?

    Cini mi se da je zakljucak ovdje da se ovo jednom prodaje i da bi trebalo biti vise zainteresiranih, a samim tim se i ponudom natjecati. Ne vjerujem da bi ijednom zainteresiranom bilo drago propustiti ovakvu priliku jer se ne vidi druga u bliskoj buducnosti. Iz ovog razloga ne vidim veliku ovisnost ponude o izvjestajima jer se u konacnici kupuje mreza, a korisnici se daju i kasnije prikupiti atraktivnom ponudom. Bitna je akvizicija za pocetak.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 28, 2021 at 11:26 PM
    Quote from alias

    Dajte da probam objasniti, jer vidim da niste bas inteligentni, pa vam treba nacrtati. Naravno da je rast vrijednosti imovine vazna. Ali kad on revalorizira imovinu i prikaze to kao dobit, on to nije prodao niti zaradio. On je racunovodstveno napisao da je zaradio lovu iako mu nitko nista za to nije ponudio. Dobit je IMAGINARNA. Dobit nije stvarna dok ne proda. Kad proda, i ako zaradi, onda se to racuna. Mozda mu sljedece godine brod potone. Jel vasi mozgovi to mogu shvatiti?

    @alias, zamolila bi te, u ime svih na forumu, da se suzdrzis od koristenja ovakvih izraza. Ja sam se ovom forumu prikljucila jer smatram da su na njemu iskljucivo pametni ljudi. Svaka diskusija je dobrodosla, ali na odredjenom nivou. Jako puno ljudi na ovom forumu ima diplome, cak dapace po nekoliko njih i magisterije i doktorate pa se njima ne hvale svakodnevno. Ima i neizmjerno puno znanja iza kojeg ne stoji formalni papir. Ja sam od svakog ovdje nesto naucila, a isto tako nastojim vratiti na neki nacin.

    Vjerujem da ovo sto si u ovom postu za imovinu napisao svi ovdje znaju. I znaju kako se porezno tretira. A ako su i na trenutak zaboravili, ti si nas nebrojeno puta podsjetio sta ce se dogoditi u racunu dobiti i gubitka kada budu morali napraviti revalorizaciju jer njihovi brodovi ne vrijede onoliko koliko je u bilanci navedeno. Nisi tada imao u vidu da ce se stanje na trzistu promijeniti.

    Zahvaljujem ti sto dijelis znanje, ali bi bilo lijepo kada bi pri tom mogao i postivati svoje sugovornike.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 28, 2021 at 4:04 PM

    Pa nase "Preduzece" se priprema za isplatu dobiti kroz dividendu. :)

    U slučaju da su svi gore navedeni uvjeti zadovoljeni, Upravni odbor Društva Glavnoj skupštini Društva predložit će da se dioničarima isplaćuje do 40% konsolidirane dobiti (nakon oporezivanja) u obliku dividende

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…102003b7572.pdf

  • Birtija

    • Kvark
    • April 28, 2021 at 10:22 AM
    Quote from gigic23
    Quote from Moller

    kod građevinara ruše, a ovdje na brodarima buše kolega :)

    Đaba im novci, moji s.....i, ........... :) :thumbup: ;( =O

    ...ja ipak varam malo bolje. :))))

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Kvark
    • April 27, 2021 at 3:39 PM
    Quote from zlocesti

    Hoće ovdje biti suza ?

    A ?

    :S

    Što kažu braća tehničari ?

    A zasjala je i shooting star. U podne :S

    Moglo bi biti. Mojih. Oni tamo opsjenari mi svasta naobecavali. I tulipane i 400kn i svasta. :))

    Provjeri ti to meni povremeno. Te shooting star i to. <3

  • DRY BULK

    • Kvark
    • April 27, 2021 at 3:26 PM
    Quote from alias

    Kako selektira podatke. NMM nisi spomenuo? NMM ove godine do sad 300%, anualizirano 1000%. Ali pazi, to bez ikakvog rizika. Procitajte na ovoj temi na strani 8 sta sam pisao. Znaci imate kontenjere sigurne, a ako dry povuce bit ce jos vece ludilo. Znaci rizicnija dionica mora narasti 2000% da vi budete zadovoljni, a ne 20. Pa jel vi shvacate investiranje? Ono sta ja hocu da se meni kaze je sta je upucivalo na bolju godinu? Od ikoga od vas. Osim niskog orderbooka. Kojim je podacima ekipa baratala, osim bacanjem graha, da ce godina biti dobra? Da se rute nisu promjenile, nista od ovoga ne bi bilo. Ali pricekajmo. Rekao sam prije, ne prodajite atpl jer su vozarine dobre i nema smisla prodavati. Pogotovo s ovakvom ekipom sljedbenika. Dal to toliko vrijedi vas i onako ne zanima. Pa sta bi meni tuđa zarada smetala? Reko sam, dry bulk me iznenadio i nisam vjerovao da će ovako narasti, ali jos jednom, da me itko poslusao i zamjenio ATPL NMM-om, bio bi mnogo bogatiji.

    Ja bi se referirala na ovo pitanje postom koji je Parica postao jos AD 2020 :)) i koji se meni urezao u memoriju. Citam ja vas, pametne.

    Dakle post je od 09.10.2020., a kaze:

    "Maknut cu se od dnevnih vozarina (sto mi je tesko jer sam trejder) i objasnit cu svoje vidjenje srednjorocnog razdoblja za shipping.

    Trenutno top tema shippinga (ne samo bulka) je ekologija i zadovoljavanje ekoloskih standarda (balastne vode, scrubberi)...a iz sljedeceg clanka vidimo da ide to i dalje i da nema tome kraja (https://splash247.com/top-char…blish-shipping-emissions/).

    Postavlja se pitanje tko ce od sadasnjih brodovlasnika u uvjetima gospodarske nesigurnosti narucivat brodove. Osim gospodarske tu je i tehnoloska nesigurnost jer zadovoljavanje eko standarda trazi inovativna, neisprobana rijesenja i nitko nezna koliko ce bit funkcionalna/isplativa. Takoder, brodovlasnici koji su ugradili scrubbere su trenutno u teskoj pusioni jer skoro i nema razlike u cijeni izmedju goriva koji koriste njihovi brodovi i brodovi bez scrubbera.

    S druge strane, brodogradilista su u vecem kolapsu od shippinga i postavlja se pitanje i njihovih kapaciteta, ali i tehnoloskog znanja da naprave nove brodove (o stanju brodogradilista https://seekingalpha.com/artic…ys-current-shipping-cycle).

    Osim svega navedenog brodovlasnici su kapitalno devastirani, a banke ih skoro vise ni ne financiraju...i sve to je dovelo do ovog (DryBulknewbuild ordering of 1.2m dwt in 3Q20 was the second lowest number on our record going back to 1Q96.Order Book is now at an all-time-low 6.5% of fleet). I da ovo nije kratkorocno stanje, ovo ce, po mom misljenju, trajati barem 3-5 sljedecih godina. Novo normalno kako se kaze...

    A potraznja?

    Svijet se vraca u normalu, potraznja raste svojim tempom s tim da se moze ocekivati i pocetak velikih drzavnih infrstrukturnih projekata da se potakne gospodarstvo...

    Zakljucak.. doci ce do uskog grla, prefect storm se formira i nije pitanje hoce li se dogodit nego sto ce bit okidac...

    Znam da zvuci ludo, ali mogao bi rekord iz 2007. biti ugrozen...kockice su se slozile...da, sad mislite da sam lud, ali ATPL je 2004. vrijedila 22kn a tri godine nakon toga skoro 4k...hej tri godine!!!...to vam je shipping...

    Ne znam kako ce ATPL proc u svemu ovom, ali mozda se radi o zivotnoj prilici i treba imat bulkove u portfelju...

    Sve ovo se vec odvija, nije predvidjanje, ovo je stvarnost..."

  • DRY BULK

    • Kvark
    • April 26, 2021 at 10:18 PM
    Quote from havi
    Quote from hugh

    Kvark, prije nego kreneš dobro razmisli da li si dobila one obečane tulipane od zadnji put.........

    Kvark si nemre pomoc jer je dobrica a i zanima ju :) <3

    Ajde dobro, jos ovaj put. <3 :)

    Zato je mitkko to i objavio ovdje. :)) I on me sad skupa sa svima vama....

    Al' ovo je zadnji put dok ne nagurate na 400kn. :)) Tulipani ce ocvjetati dok vi to.

    Izvjestaj je bas slikovnica puna grafova i puno je kraci od onog prethodnog pa otvorite i pogledajte ono sto mislite da je bitno.

    Ja sam izabrala nekoliko grafova za ovaj post.

    Prvi graf u izvjestaju i odlicna vijest. BDI u 2021. godini stremi u visine (crna krivulja). Vidi se 3.000 na grafu. Valjda ce biti jos blize toj granici na iducem izvjestaju.

    U usporedbi s dvije prethodne godine (plava i siva krivulja), vidi se ogroman porast u istom razdoblju. A tek slijede uobicajeno dobra razdoblja u godini. Ide to jos gore.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Graf ispod: potraznja je u 2021. godini u velikom porastu u odnosu na prethodnu godinu (obiljezila sam plavi stupac crvenom strelicom), sto naravno povecava iskoristenost flote jer isporuke ne prate potraznju.

    Prema ovom istom grafu ispod predvidja se porast iskoristenosti flote do 2024. otprilike (crna krivulja). Prognoza je jos uvijek jako dobra.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ovaj graf ispod nam pokazuje da se i dalje predvidja najveca zarada u iducim godinama u uobicajenom dijelu godine te da je uobicajeno da od 2. kvartala potraznja pocinje rasti u odnosu na prethodni kvartal sto se zavrsava s 4. kvartalom i tako ciklicki ponavlja. Uobicajeno je da se u 1. kvartalu svake godine dogodi pad u odnosu na 4. kvartal prethodne godine, ali se ove godine u 1. kvartalu 2021. godine dogodila anomalija, odnosno i on je bio izrazito pozitivan sto se tice potraznje te je rastao u odnosu na 4q 2020. godine.

    Dakle, prema njihovim predvidjanjima u sva 4 kvartala ove godine se ocekuje porast u odnosu na prethodni. Ta 4 kvartala su zaokruzena crvenim kvadratom na grafu ispod.

    Ono sto jos mozemo primjetiti na ovom grafu je da se predvidja da ce BDI u 2022. i 2023. dosegnuti 4.000 (siva krivulja na grafu).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Dakle, cini se da dry bulk cekaju jos bolja vremena. Preostaje nam pratiti i dalje izvjestaje i prognoze za buducnost.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ja bi jos samo na kraju uzurpirala malo prostora konkretno za Atpl. Ne znam da li ste danas primjetili jedan graf napravljen na Bloomberg platformi, a koji je objavio ikrivicic na temi Atpl. Na mene je ostavio dojam.

    Dakle, nevjerojatno je kako se prate ove bijela (Atpl) i plava (BDI) krivulja na grafu i kako su u izvrsnoj korelaciji. Misli li bijela (Atpl) nastaviti za plavom (BDI), kao sto je i do sada, vrijednost dionice Atpl mora hitno poskociti i porasti. :)))

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Kvark
    • April 26, 2021 at 8:03 PM
    Quote from alias

    vidim ja nesto me se ponovo spominje. da ubacim koje brojke za atpl?

    Moze, dusice. Mozda mene spasis. To cekam. Da mi netko objasni di je catch. Vec sam u par navrata pitala. Ovo raste ko da sutra ne postoji.

    Daj nam i prognozu cijene dionice za Atpl kratkorocno.

  • DRY BULK

    • Kvark
    • April 26, 2021 at 5:56 PM
    Quote from hugh
    Quote from mitkko

    Novo izvjesce Cleavesa.

    Kvark, prije nego kreneš dobro razmisli da li si dobila one obečane tulipane od zadnji put.........

    Moj hugh samo pusta obecanja. Ma ni tulipana ( havi !!!) ni cokse, a nista ni od Parica -inog prijedloga da cete nagurati na 400kn za pocetak. :)))

    Jadne mi naivne djevojke s vama frajerima. Samo obecavate; suplja prica. Ne dam se vise navuci. :)))

    Ti se maratonac nista nemoj smijati. I ti si skupa s njima svima. Znam sta mislis :)))

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 26, 2021 at 3:59 PM
    Quote from Mrcash

    brutalno . Svaka čast ko je usao na vrijeme

    Jos uvijek je na vrijeme. I ovi sada ulaze. :))

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 26, 2021 at 1:04 AM
    Quote from Kvark

    Ja bih se usudila reci da se nesto ipak promijenilo.

    Moze se uociti da vise nema velikih naloga na prodaji zadnjih dana. Ogromne kolicine su se pokupovale/prodale na odredjenim razinima (oko 190 kn) i to je trajalo dosta dugo. Prodavaci su bili iz top10 i u tom slucaju uvijek postoji sumnja da mozda oni ipak "znaju nesto vise". Trebalo je i tada imati dovoljno samopouzdanja za kupovati u takvoj konstelaciji. I kupovalo se. Ako zavirite u KD, moze se vidjeti da su neki konstantno kupovali i dosta investirali. Medju njima ima i investitora koji su u top10 nekih drugih izdanja. Pretpostavljam da oni znaju zasto investiraju i u ovo.

    Dakle, kupovalo se i zadnjih mjeseci jednakim zarom, ali zbog pritiska velike kolicine na prodaji, cijena nije mogla rasti. U konacnici, sve se to "pokupovalo" pa vise nema na tim razinama.

    Ovdje se trenutno sve poklopilo, vozarine, commodities, BDI, nikad nizi orderbook...

    Toliko dobro se sve poslozilo da i sama stalno trazim gdje je catch.

    U slucaju dobrog FI, koji ce uskoro biti objavljen, ne mogu niti pretpostaviti koliko ce jos rasti.

    Display More

    Kad smo kod velikih naloga i "pokupovanih" velikih kolicina, jos samo info da je OTP skrbnicki prodao sve. Dakle, nema vise niti jednu dionicu.

  • Birtija

    • Kvark
    • April 25, 2021 at 3:21 PM
    Quote from Parica
    Quote from mariv002

    šta je taj CnB?

    Slabo citate kolegu Migru...to Vam nije CNN...to vam je Crno na bijelo...🤣🤣🤣🤣

    A jesi i ti konacno postao "general buducnosti"? 🤣🤣🤣🤣

  • Birtija

    • Kvark
    • April 25, 2021 at 6:36 AM

    Lipi moji,

    Htjela sam vas zamoliti za sudjelovanje u anketi, ako ste u prilici i ako se mozete pronaci u temi.

    Tema je „Povezanost emocionalne inteligencije i eticnog ponasanja u poslovnom pregovaranju“.

    Zamoljena sam podijeliti jer je potreban veci broj ispitanika. Svrha je istrazivanje za potrebe izrade diplomskog rada.

    Dakle, ako mozete izdvojiti 10ak minuta i u poslu se bavite pregovaranjem u bilo kakvom obliku, diplomantica bi nam bila zahvalna za pomoc.

    Ujedno, budite slobodni link ankete podijeliti svojim kontaktima za koje mislite da se u ovome mogu pronaci. Anketa je potpuno anonimna.

    Link za anketu:

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAI…F0AuAw/viewform

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ajmo joj malo pomoci. <3

  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    • Kvark
    • April 24, 2021 at 11:31 PM

    23.04.2021 je odrzana Glavna skupstina IKBA.

    Izmedju ostalog se donijela i odluka o rasporedu neto dobiti ostvarene u 2020. godini. Banka je za 2020. godinu ostvarila dobit u ukupnom iznosu: 30.741.187,65 kn

    Ostvarena dobit rasporediti ce se na sljedeci nacin:

    --> u zadrzanu dobit 18.901.187,65 kn

    --> u ostale rezerve 11.840.000,00 kn

    Dio ostvarene dobiti koji se rasporedjuje u ostale rezerve, moci ce se iskoristiti i za potencijalnu buducu isplatu dividende nakon sto razdoblje privremenog ogranicenja raspodjela prestane.

    Dakle, ako je ukupno 148.000 dionica, to bi bilo 80kn/dionici.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…f46b3e9baed.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Kvark
    • April 24, 2021 at 5:53 PM

    Ja bi imala pitanje za sve nas. Inace sam preiskrena s vama, a sada me jos k tome drzi i kapljica od rucka. :))

    Vec par dana citam sta se pise i pitam se skupa s vama sta ce se dogoditi/promijeniti s tim izvjestajem koji ocekujemo.

    Dvije su solucije:

    1. Izvjestaj ce bit "los"

    U ovom slucaju razmisljam dokupiti jer se nadam da ce se neki "prepasti" i to pobacati na brzinu dok se kao jos moze prodati. :))

    Razmisljam da je godisnji FI za proslu godinu i tako gotova stvar/proslo vrijeme (izvjestaj za razdoblje koje je davno zavrsilo) i da cak i ako se napravi ispravak vrijednosti to ne znaci da se nece napraviti opet, a s obzirom da vrijednosti brodova imaju veliki rast i predvidja se da ce i dalje rasti.

    Ako kvartalni ne bude prema nasim ocekivanjima pa cak i ako bude ispod 10 mil kn to samo znaci da ce FI za 2q biti bolji, a onaj iduci jos bolji. Gledam u outlook i anallize pametnijih koje kazu da sve ide samo na bolje.

    2. Izvjestaj ce biti "dobar", sta god to znacilo i prema kojim god nasim subjektivnim ocekivanjima

    U tom slucaju cu sigurno opet jos dokupiti jer ce biti samo jos bolje. :))

    I sta mi na kraju preostaje?! Kupiti u svakom slucaju i pokusati uloviti neki od ovih valova jer ce biti samo skuplje i mozda cu zaliti sto nisam na vrijeme kupovala.

    E sad, mogu se samo nadati da ce pred izvjestaj, dakle iduci tjedan, biti onih koji ne zele cekati izvjestaj s dionicama u rukama.

    Jer i u 1. i u 2. slucaju ce zasigurno biti jos zainteresiranih, osim mene, pa je pitanje po kojoj cijeni cu uloviti.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™