Display MoreTih 15 mil kn bi bio pokazatelj da li su uspjeli iskoristiti neuobicajeno visoke vozarine i u kojoj mjeri. To pokusavamo odrediti na temelju prosjecnih vozarina za 1q/2021. S obzirom na trenutne prognoze, svaki iduci kvartal bi trebao biti bolji.
Sto se tice GFI, trenutno je u ozracju pozitivnih kretanja on malo zapostavljen, odnosno na njega se gleda kao na nesto sto je "davno" proslo s obzirom na stubokom primijenjene okolnosti od pocetka godine.
Vrijednost imovine je redovito predmet razgovora, ali trenutni trendovi govore da i to ide u izrazito pozitivnom smijeru, sto je naravno posljedica rasta vozarina.
Tesko je u ovakvim okolnostima ostati imun i ne sudjelovati u ovom, ukljucujuci i zabavu na forumu. :))
Naravno, nemaju svi iste procjene. Nase malo istrazivanje je na postu:
PostRE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
S obzirom da je u prepisci sa st-brajo utvrdjeno da sam ronin (ilitiga samuraj bez gospodara) te da s „kompicima“ ;)) ne manipuliram trzistem i ne postavljam naloge 1.000+, slobodna sam objaviti procjene rezultata za prvi kvartal koje su do sada pristigle. Za sada ih je 7 (sedam).
Dvije su dobre vijesti:Prosjecan iznos vozarine po brodu = 14,8 tis $
- nije dosla niti jedna procjena koja pretpostavlja gubitak :))
- prosjecan rezultat dobiti je oko 22,9 mil kn.
Prosjecan iznos troska po brodu = 11,0…KvarkMarch 27, 2021 at 12:17 PM A što predstavlja tih 15 milijuna? Operativni rezultat (Ebitdu) ili neto rezultat?
Dobit prije oporezivanja. :))