Ne ne, sve pise u izvjescu, kolika je amortizacija i koliki je operativni trosak brodova, plus pdv. Jednostavno nije istina da je za nulu eco tankera potreban spot od 11 k. E sad ste ukrcali u to amortizaciju ( 2,1 m dolara cca) i kamate (0,6 m dolara) za koje treba zaraditi da bi Q1 bio u plusu sto je druga stvar. Vrijeme povecane potraznje je ionako ispred nas, ako ste pratili sto pisem cak i kad je btci bio preko 650 sam pisao da ce se tek tamo u svibnju stabilizirati na lipim razinama.
Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova
prvog tromjesečja ove godine iznose 16.565 USD.
Operativni troškovi brodova iznosili su 23,0 mil.
HRK (3,4 mil. USD) i smanjeni su u odnosu na
zadnje tromjesečje kada su iznosili 26,1 mil. HRK
(3,9 mil. USD).
Provizije i troškovi povezani s putovanjima
brodova iznosili su 7,8 mil. HRK (1,1 mil. USD) u
prvom kvartalu 2020. godine, dok su u istom
kvartalu 2019. godine iznosili 24,7 mil. HRK (3,8
mil. USD), a smanjenje je izravna posljedica manje
prisutnosti TNG flote na „spotu”.
Troškovi amortizacije u prvom tromjesečju 2020.
godine iznosili su 13,4 mil. HRK (2,0 mil. USD).
Svi operativni brodovi amortiziraju se, u skladu s
računovodstvenom politikom Društva, tijekom
procijenjenog vijeka trajanja od 25 godina
linearnom metodom amortizacije do rezidualne
vrijednosti koja predstavlja „scrap” vrijednost
broda.
Opći i administrativni troškovi iznosili su 1,7
milijuna kuna (0,3 mil. USD) i blago su povišeni u
odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Kolega dragi sve su vam to troškovi koje kompanija mora podmiriti da bi joj na kraju nešto preostalo a to se zove neto dobit i to podiže vrijednost kompanije....a ta vrijednost je podcijenjena bez obzira na trenutno loše rezultate.