GOLDEN OCEAN GROUP
OSLO BØRS
BMG396372051 - STOCK
NOK 114.60
27/04/2022 - 11:14 CET
Since Open
+6.10 (+5.62%)
Since Previous Close
+7.90 (+7.40%)
Hoće li danas biti dvocifreni rast?
OSLO BØRS
BMG396372051 - STOCK
NOK 114.60
27/04/2022 - 11:14 CET
Since Open
+6.10 (+5.62%)
Since Previous Close
+7.90 (+7.40%)
Hoće li danas biti dvocifreni rast?
Pa uz ovu metlu koja nas kod svakog rasta resetira 20-30 kn niže djaba nam book.
Apsolutno se slazem
Uskoro bi metla mogla promjeniti smjer imamo prodavaća koji silom želi izaći na 518,treba njega prvo riješiti .
NasdaqGS - NasdaqGS Real Time Price. Currency in USD
Add to watchlist
11.72+0.06 (+0.51%)At close: April 26 04:00PM EDT
12.09 +0.37 (+3.16%)
Pre-Market: 04:10AM EDT
I preko bare u pre marketu GOGL u zelenom.
Zna li netko po kojoj vrijednosti ATPL u knjigama vodi ovu supru koju prodaju za 19,5 mil.usa?
OSLO BØRS
BMG396372051 - STOCK
NOK 111.20
27/04/2022 - 09:05 CET
Since Open
+2.70 (+2.49%)
Since Previous Close
+4.50 (+4.22%)
pisao sam u prijašnjim postovima da smo imali bezrazložnu rasprodaju i da se ništa nije promijenilo...po meni do kraja tjedna vikinzi opet na 120 nok.
braemarscreen.com@braemarscreen
Contango in the Smx market as a tight US Gulf and volatile bunkers continue to support the index. With SMX May trading around 31k and Jun 31.5k, SMX front months are currently the highest value contracts on the curves.
3 dana do izvješća....a zatim za par dana poziv na G.S. a očekuje se točka dnevnog reda pod nazivom ; prijedlog isplate dividende......
sve je to zbog pada vani danas....baš su otišli u gadan minus....stvarno ne vidim razlog za takav pad, BDI raste a oni ovako srokaju dionice,al to su ameri tako to kod njih funkcionira...meni se čini da je ovo zadnji trejd prije izvješća.
Klasican short kolega. Ameri su tu nemilosrdni.
Kod nas nije zakonito shortati.
Istina je jedino da kod njih mozes trejdati i zaraditi na trejdu. Ovdje se vec par mjeseci dosadjujem i gledam ovog majstora sa stoticama na asku.
Postao je kolega Jasko dobar tekst u vezi jučerašnjeg pada u amera na DRY BULK temi...pa sam tamo izdvoji dio teksta koji lijepo očitav da se za DRY BULK ništa bitno nije promijenilo....koga zanima nek škicne.
Shipping stocks in crosshairs as fears mount on China, war, inflation https://www.freightwaves.com/news/shipping-…nel=tw-31128798
Nastavio je: “Ono što će vjerojatno ublažiti utjecaj na [suhi rasuti teret i tanker] brodarstvo, po našem mišljenju, su znatno veće trgovačke udaljenosti zbog rusko-ukrajinske krize i niskog rasta flote.”
“Jedan važan čimbenik za potražnju za brodarstvom je duljina putovanja. Ako se prosječne nautičke milje povećaju, to bi moglo nadoknaditi manji volumen. I za suhi rasuti teret i za tankere, vidjeli smo produljenje prosječne udaljenosti trgovanja zbog smanjenog ruskog izvoza. Nizak temeljni rast flote također znači da je usporavanje gospodarskog rasta manje zabrinjavajuće nego u prethodnim razdobljima.”
Clarksons procjenjuje da bi rat Rusije i Ukrajine mogao smanjiti ukupnu pomorsku trgovinu za 0,9% ove godine u tonama. Međutim, budući da se teret prevozi na veće udaljenosti, predviđa se da je potražnja za otpremom mjerena u tona-miljama (volumen pomnožena s udaljenosti) "ostala vrlo slična prethodnim projektima, na čvrstih 4%, unatoč smanjenju na količine", rekao je Mørkedal .
Izdvojeno iz članka..sve u svemu opet lažna uzbuna.
Ono sta ja primjecujem da svi dry bulk brodari su pali do nekog otpora gdje su se zaustavili ili odbili, a ovi koji su preko 10-15 posto u minus presli su ujedno i oni koji su prethodno probili vrh i vecina ih ima neki gap u ovim padu, s obzirom kako se ove tech sastavnice ponasaju ne cini mi se ovo kao neki siri market sell off, na dosta izdanja smo vec neko vrijeme u nekom range kretanju ?
Sutra će vjerojatno biti u prosjeku + 5%...vikinzi će pokazati smjer.
Pretjerivanje tako je bilo i kod prošle obavijesti o lockdownu roknuli su 7 do 8 % u jednom danu i onda u dva dana rasli 10%...
Zaista je zanimljiv način na koji se ovdje pokušava rušiti cijena.
Ali čini se da je i sva šteta na strani rušitelja.
Promatrajmo dalje!
Modus operandi mu je isti i na 350-360 kuna i sada na 500😂
sve je to zbog pada vani danas....baš su otišli u gadan minus....stvarno ne vidim razlog za takav pad, BDI raste a oni ovako srokaju dionice,al to su ameri tako to kod njih funkcionira...meni se čini da je ovo zadnji trejd prije izvješća.
C3 Tubarao Qingdao 26.430 $/ton 0.39
C5 West Australia Qingdao 11.245 $/ton 0.504
C7 Bolivar Rotterdam 12.630 $/ton 0.18 C17 19.445 $/ton 0.285
BCI 5TC 16609 1310
Danas vikinzi otvaranje u povećem minusu...
https://www.hnb.hr/temeljne-funkc…a/tecajna-lista
USD 7kn...a to znači i veća dobit u kunama....mislim da je razlika nekih+5% u odnosu na zadnji kvartal.
Steta sto im je cjelokupno poslovanje u USD.
Kolega milo je pojasnio poantu...jasno je i da su troškovi u dolarima....ali viši dolar znači u slučaju dobiti i veća dobit u kunama...a FI se izražava u kunama.
USD 7kn...a to znači i veća dobit u kunama....mislim da je razlika nekih+5% u odnosu na zadnji kvartal.
ma kakva dividenda , treba ostati iznad vode dok se stvari ne poslože malo.
Čim rat prestane cjene dionica firmi koje su vezane uz Rusiju posebno ce reagirati. Sankcije će biti preko noći ukinute, nedavno je rekao jedan eu čelnik.
E sad, samo treba pogoditi tajming završetka rata . Bude li sreće junačke, to bi moglo biti ranije nego većina misli ....
Kako prenosi BBC, Akopov je u tekstu pod naslovom "Rusija u Ukrajini mijenja taktiku, ali ne i strategiju" napisao da "svi sada shvaćaju da će vojna operacija potrajati dugo vremena".
Vikinzi već na +5%...vidjet ćemo nakon otvaranja USA.
I? Jel USA otvorila?
Jel se još čeka ispod 350 kn?
Bude li se sve odvijalo prema najavama i prognozama ...što znači barem još dvije dobre godine...tu bi moglo biti u tri godine i do 200 kn divke ukupno...za 10 tak dana biti će mo pametniji.
OSLO BØRS
BMG396372051 - STOCK
NOK 122.70
21/04/2022 - 14:59 CET
Since Open
+4.05 (+3.41%)
Since Previous Close
+5.90 (+5.05%)
Vikinzi već na +5%...vidjet će mo nakon otvaranja USA.
BCI 5 T/C routes 180000 13571 2266
BPI 5 T/C routes 82500 27419 -361
BSI 10 T/C routes 58328 29105 554
BHSI 7 T/C routes 38200 26514 250
BDI Index 2239 +97