1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 3, 2021 at 2:40 PM
    Quote from Junak
    Quote from StatusQuo

    Ne uvlaci me u tvoje gorke rasprave niti mi se ulazi u vasa prepucavanja, ja sam reagirao na post koji smatram da ima netocno gledanje prvo sta se tice dobiti kao otplate broda drugo kao odgovor gdje ti ocito drugom bezobraznije odgovaras pa sam se nadovezao na to da je to lazno predstavljanje cinjenice, znaci sam si poceo s drugim bezobrazniju raspravu i tome ja nisam kriv da sad mene uvlacis u vas nacin rasprave, pa da se vratimo na temu znaci rekao si

    "Otkud ti samo znas da ce se oni rijesiti starijih brodova da bi financirali nove. Ne siti lazne informacije."

    pa onda

    "

    JA, konstantirao tu cinjenicu jer iz pomorske veceri i intervjua samog CEO-a nije bilo jasno naznaceno sto i kako, nego se dalo iscitati izmedu redaka!

    "

    a sad cu ti citirati doslovno sta je ceo rekao, meni tu nema nista nejasnog po pitanju sirenja flote i prodaje brodova kako ti kazes izmedju redaka

    znaci rekao je doslovno citram njegovu izjavu

    "

    Kako ce flota izgledat nakon isporuke ovih brodova, to je zasad prerano rec, ocito je da cemo se mi morat u odredjenom trenutku mozda rijesit nekih brodova koji su po performansama losiji, pa vam onda ne mogu rec prosjecnu starost brodova jer ne znamo koje cemo brodove u odredjenom trenutku prodavat, ali nije namjera za ta 4 broda povecavat flotu pa doc na 16 brodova nego cemo morat nac nekakav balans vezano za samo financiranje brodova i nekakvu optimalnu velicinu kompanije.

    "

    Meni ovdje nema nikakvog zakljucivanja izmedju redaka oce li ili nece prodavat, nego je jasno navedeno sta planiraju i naravno da ne moze decidirano rec sta kada koji datum i koliko jer to ovisi o trzistu za recimo godinu dana koji nitko ne moze unaprijed znat pa nitko ne moze sada ni rec sta ce tocno napravit na odredjeni datum ali se jasno razaznaje koji je plan sa sirenjem i prodajom flote.


    I to su cinjenice i dodatak temi, meni tu nema nista nejasno

    Display More

    Kolega... ovako:

    21.09. izasla je vijest da se ide na kupovinu brodova

    21.09. komentar Junak: ono sto je bitno vamo je da ovo, po svojoj logici, nije sirenje flote nego ''pomladivanje''. Svakako je pozitivna vijest ali i 2023 je daleko.... kad dodu ovi, neki ce brodovi vec biti preko 10 godina stari... super vijest, poslovanje moze to istrpiti i nije malo uzeti 4 broda

    21.09. komentar Tizian: Rekao je prije par mjeseci u pomorskoj večeri da ne misle zasad ići u proširivanje flote, takve stvari se ipak ne govore prije nego budu službene.

    21.09. komentar Maratonac: Ako je izjavljeno da se ne ide u proširivanje flote, onda vjerojatno možemo očekivati i prodaju starijih brodova iz postojeće flote, a čini se da će s obzirom na vrijednost tih brodova to bit dobar poslovni potez. Promatrajmo... polako... nema preše...

    Pomorsku vecer tih dana ne mogu naci, ali razvidno, izmedu redaka je receno da ovo nije sirenje, vec ´pomladivanje´

    Informacije koje ste vi iznijeli, su informacije koju su dosle puno poslije i dokazuju ispravnost zakljucivanja prije mjesec dana. Egzaktnost i samu potvrdu ovih informacija koje ste vi iznijeli, iz samih usta CEO-a ja nisam cuo ni vidio....

    (stranica 384)

    U pravu ste kolega. Ugodan dan

    Display More

    Ja nisam pratio tko je sta kome pisao, samo sam reagirao na ono sta sam mislio da je krivo i to cinjenicno potkrepio na kraju s obzirom koje informacije sam ja znao, to sta sam se nasao u unakrsnoj vatri to je drugi par postola :(

    Evo 27.9 pa poslusajte

    Pomorska večer 2.dio :: Hrvatski radio
    radio.hrt.hr
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 3, 2021 at 11:46 AM
    Quote from Junak
    Quote from StatusQuo

    Prvo ne mozes uzimati dobit kao racunicu otplate vec dobit s amortizacijom bi bila realnija koliko love ostane za otplate broda, po tome ove godine su sigurno zaradili za jedan brod, drugo ne siri lazne informacije jer je CEO tako rekao da ne planiraju bas siriti flotu za tih 4 broda ili 2 koliko je trenutno i naruceno vec bi sigurno bila i prodaja broda, tako da onda ti realno siris laznu informaciju po tome govoreci nekome da laze nesto sta postoji javno dostupno.

    Slazem se za za prvu recenicu, dobit sa amortizacijom (takoder sam naveo na kraju posta da nisam isao u dublju racunicu, i da je to ovako iz glave). Dosadasnja zarada je 90 mil kuna, znaci amortizacija je u ovih 9 mjeseci 20 mil dolara? - ´ove godine su sigurno zaradili za jedan brod´ :)

    Druga recenica u kojem me optuzujes za laganje. Nadi mojih zadnjih par postova i vidit ces da sam upravo ja, JA, konstantirao tu cinjenicu jer iz pomorske veceri i intervjua samog CEO-a nije bilo jasno naznaceno sto i kako, nego se dalo iscitati izmedu redaka! Dok su postovi do moga bili tipa´super, jos 4 broda´. Tako da prestani ti lazno optuzivati i nadodavati se na post od Stipe_cro koji ionako vuce zakljucke i temelji ih na mojim prijasnjim.

    Ne svida mi se soljenje pameti sa visoka i ovakav bezobrazni ego triperski, optuzivacki nacin komuniciranja. Ako ne mozes dodati vrijednost raspravi, nemoj molim te ni odgovarati, pogotovo sa nekakvih optuzivanjima, gorcinama kao stipe, ljutnjama itd.

    Ne uvlaci me u tvoje gorke rasprave niti mi se ulazi u vasa prepucavanja, ja sam reagirao na post koji smatram da ima netocno gledanje prvo sta se tice dobiti kao otplate broda drugo kao odgovor gdje ti ocito drugom bezobraznije odgovaras pa sam se nadovezao na to da je to lazno predstavljanje cinjenice, znaci sam si poceo s drugim bezobrazniju raspravu i tome ja nisam kriv da sad mene uvlacis u vas nacin rasprave, pa da se vratimo na temu znaci rekao si

    "Otkud ti samo znas da ce se oni rijesiti starijih brodova da bi financirali nove. Ne siti lazne informacije."

    pa onda

    "

    JA, konstantirao tu cinjenicu jer iz pomorske veceri i intervjua samog CEO-a nije bilo jasno naznaceno sto i kako, nego se dalo iscitati izmedu redaka!

    "

    a sad cu ti citirati doslovno sta je ceo rekao, meni tu nema nista nejasnog po pitanju sirenja flote i prodaje brodova kako ti kazes izmedju redaka

    znaci rekao je doslovno citram njegovu izjavu

    "

    Kako ce flota izgledat nakon isporuke ovih brodova, to je zasad prerano rec, ocito je da cemo se mi morat u odredjenom trenutku mozda rijesit nekih brodova koji su po performansama losiji, pa vam onda ne mogu rec prosjecnu starost brodova jer ne znamo koje cemo brodove u odredjenom trenutku prodavat, ali nije namjera za ta 4 broda povecavat flotu pa doc na 16 brodova nego cemo morat nac nekakav balans vezano za samo financiranje brodova i nekakvu optimalnu velicinu kompanije.

    "

    Meni ovdje nema nikakvog zakljucivanja izmedju redaka oce li ili nece prodavat, nego je jasno navedeno sta planiraju i naravno da ne moze decidirano rec sta kada koji datum i koliko jer to ovisi o trzistu za recimo godinu dana koji nitko ne moze unaprijed znat pa nitko ne moze sada ni rec sta ce tocno napravit na odredjeni datum ali se jasno razaznaje koji je plan sa sirenjem i prodajom flote.


    I to su cinjenice i dodatak temi, meni tu nema nista nejasno

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 3, 2021 at 10:48 AM
    Quote from Junak
    Quote from stipe_Cro

    A što bi ti, zaradio 4 broda u 1 godinu?

    I tata bi sine.

    BTW, riješit će se starijih Pmaxa i tako isplatiti dobar dio novih brodova. Rekli su da ne idu na povećanje flote.

    Da, riješili smo se drukera, sad nastupaju negativni outlookeri.

    A kakve veze ovo ima sa korelacijom koju spominjem?pricam o cijenu koja se placa za jedan brod i novcima koji se u odlicnim uvjetima mogu zaraditi.... kruske i jabuke mijesas. I otkud ti samo znas da ce se oni rijesiti starijih brodova da bi financirali nove. Ne siti lazne informacije. Tako je, ja bi da se zaradi 4 broda u jednoj godini! Vrlo je jednostavno dragi ti.

    I da, dobro bi ti dosao taj negativni outlook prije koja 2-3 dana, pa nebi prolivao svoju gorcinu na jedan moj normalan post samo zato jer si dokupljivao na vrhu.

    Puse

    Display More

    Prvo ne mozes uzimati dobit kao racunicu otplate vec dobit s amortizacijom bi bila realnija koliko love ostane za otplate broda, po tome ove godine su sigurno zaradili za jedan brod, drugo ne siri lazne informacije jer je CEO tako rekao da ne planiraju bas siriti flotu za tih 4 broda ili 2 koliko je trenutno i naruceno vec bi sigurno bila i prodaja broda, tako da onda ti realno siris laznu informaciju po tome govoreci nekome da laze nesto sta postoji javno dostupno.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • November 3, 2021 at 10:31 AM
    Quote from zlocesti

    Službeni je stav da je ovo dip, i dobro došla prilika za kupnju velikih lijepih papira sa rastućim poslovanjem, i respektabilnom dobiti

    Vani se čeka izjava FED-a o taperingu i nekim manjim sitnicama kao što je povećanje kamata itd

    Onda ćemo bolje moži prosuditi da li je dip ili pad.

    Rekla bih da je dip, a da će FED izabrati politiku nečinjenja

    Ne vjerujem da ce izabrati politiku necinjenja, ali market vec uracunava da tapering pocimlje pa ako bi bilo da ne cine nista onda bi to bilo pozitivno iako i da ucine sta se ocekuje market se vec pripremio osim ako nije vise od ocekivanja pa onda ne cini mi se da ce imat nekih bas negativnih posljedica bas

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 2, 2021 at 11:59 PM
    Quote from looserst

    Kratki osvrt na situaciju:

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…at-for-dry-bulk

    Tu je sve sazeto kina vec neko vrijeme radi na kontroli nekretninskih cijena i unutarnjih nestabilnosti, medjutim u svom naumu se nenadano pojavio problem s energijom pa je kina primorana jos vise smanjiti svoj industrijski dio da iskontrolira problem s energijom u svemu tome drybulk je dobro prosao u periodu kada je kina posustala sa svojom potraznjom koja je inace bila do sada glavni uzrocnik drybulk rasta cijena i sad dolazimo do druge jednadzbe da u svemu ovome kineski gdp pati dosta jer je kina trenutno stavila prioritet da stabilizira energiju, a s tim dolazimo i do povecanja rizika kineske ekonomije ukoliko se to nastavi duze vrijeme, kina ce ocito cim uspije iskontrolirat energetski problem morat se posvetit utjecaju na padajuci gdp problem sta onda znaci povecan demand za drybulk od kine, sve u svemu koliko ja vidim postoji jedan zdravi market u drybulku koji ima demand s vise strana i laging od kine koji bio isto trebao u jednom trenutku dodat vise gasa.

  • Birtija

    • StatusQuo
    • November 2, 2021 at 11:32 PM
    Quote from Philidor

    Za sutra je kod mene ipak u pripremi Vuco i hit - Podigla me iz pepela 😁

    Mozda ce i dalje svirati hit " Što mi lomiš dušu" :S

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • November 2, 2021 at 8:17 PM
    Quote from looserst
    Quote from zlocesti

    Ovo liči na SHS. Navios. Njega sam najčešće gledala

    Ja ovdje ne bi prije 27.. a onda bih opet pogledala hoće li biti kompletan pattern, ili će se odbiti


    A vidi SB

    Pa ja vještica. Mačja dlaka :S

    Kuda će nakon ovog, e to ne znam

    Ako je pristojan kao i do sada trebao bi gore :/. I da li će prije toga na 3,90?

    Al ne zna se, treba čekati otvrdu

    Display More

    Sutra je izvjesce SB pa cemo vidjeti. Mislim da bi jace zaronio da nije toga. Sta ne znaci da sutra nece X/

    To da si vjestica ne treba ni spominjati ;)

    Display More

    Pa zaronio je samo se odbio

  • Birtija

    • StatusQuo
    • November 2, 2021 at 6:14 PM
    Quote from mitkko

    Iako je tmuran dan danas na burzi, ja sam si ga malo uljepsao - upravo sam izveo osobni rekord u mrtvom dizanju. Bravo ja 💪

    Sacuvaj nesto za mrtvo dizanje brodara ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 2, 2021 at 2:28 PM
    Quote from stefek

    Nažalost, ovo ima potporu u stvarnim razlozima.

    Kina je krizu ugljena rijesila u 3 tjedna.

    A tereta za voziti baš i nema.

    https://www.reuters.com/business/energ…ing-2021-11-01/

    Neka stabilizacija napuhivanja balona dobro dodje jer balon kad pukne udre dobro kad se najmanje nadas

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 2, 2021 at 1:29 PM
    Quote from tin

    S današnjom korekcijom ATPL se otprilike izjednačila s večinom stranih brodara po padu cijene od vrha...nekih 25%.

    Atpl je efikasnija ona to napravi u dva dana ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 1, 2021 at 11:24 PM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Sama instalacija se koliko mi je poznato moze i u plovidbi instalirat bez odlazaka na dokovanje radi toga ukoliko je pripreljen teren za to sve prije.

    zanimljivo.....ostaje nam onda za saznati koliko priprema za tu instalaciju oduzima dana cca......ako se dobro sječam znam da se prije pisalo da sve to traje cca mjesec dana ali nitko nije dao ovakvu informaciju........nesječam se više ni koliko brodova ju treba napraviti?.....onako u magli, mislim da na 2 broda to imaju ugrađeno.....

    Pa mislim da neki preduvjeti za takvo nesto moraju i postojati da se moze na brodu u hodu tako da je onda i to lov u magli sta ce zapravo oni radit i kako.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 1, 2021 at 9:58 PM
    Quote from hugh

    uposlenost flote pala je ispod razine na koju su nas inače navikli......budući da je to prosjek uposlenosti za svih 9 mjeseci Parica je jako dobro i fino primjetio i izračunao podatke za q3 gdje uposlenost izgleda dosta loše.......zašto je tako ja pojma nemam ali to me navodi na jedno staro pitanje koje su najavili riješavati do kraja 2022 god. a to bi sve sad več polako trebalo i kretati.......riječ je o filterima za balasne vode ili čemu več........

    to će trebati u sljedečih godinu dana napraviti na koliko brodova?.....

    koliko će svaki od tih brodova biti "aut of game"?........

    Sama instalacija se koliko mi je poznato moze i u plovidbi instalirat bez odlazaka na dokovanje radi toga ukoliko je pripreljen teren za to sve prije.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 1, 2021 at 8:25 PM

    Mislim da nisu radili nikakav spot jer bi troskovi bili znatno veci da je jesu

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 1, 2021 at 5:03 PM

    Sad bi bilo dobro da malo svi ukljuce mozak da vidim jel sta krivo svacam, pozabavio sam se s onim sta sam neki dan spomenio da je sad jako bitno zapravo znat koja je zapravo vozarina koja se prijavljuje, jer s obzirom da je utilizacija za ovaj mjesec vise od 10% manja od predhodne i jos vise ako se gleda moguca puna utilizacija tj za 3Q je oko 83% jako je bitno znat zapravo po kojim vozarinama oni voze moj zakljucak koji sam ja dobio je da oni izgleda prikazuju dnevnu vozarinu kako i pise u njihovim izvjescima "prosjecna dnevna vozarina", a ne vozarinu koja je postignuta po operativnim danima, mislim koliko ja to sve razumim brod zaraduje oni broj dana koliko je operativnih dana u prijevodu kompanija dobiva prihod za operativne dane sta bi po toj logici prihod koji kompanija knjizi trebao biti prihod od operativnih dana, a ne ukupnih jer tada ne zaradjuje pa s te strane graficki ako prihod od vozarina podjeljen s tecajem na kraju kvartala podjelim s operativnim danima tog kvartala dobijem vozarinu po operativnim danima, usporedno s tim prijavljeni TCE koji kompanija objavljuje sam za kvartal racunao prema ukupnim danima kvartala (mala je razlika ako koristim operativne dane), meni se cini po ovome, bar me zakljucak na to navodi da je realna vozarina za ovaj kvartal bila dosta veca nego sta to izgleda iz izvjestaja jer je manja utilizacija smanjila izracun dnevne vozarine ali ako se gleda taj ostvareni prihod i utilizaciju po tome ispada da je vozarina bila u 3Q oko 21000$, tu valjda postoje moguce oscilacije u nacinu knjizenju ali mislim da ne moze bit tolika postotna razlika da toliko utjece na odstupanje koje je vidljivo u 3Q.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    I sad se postavlja ono drugo pitanje zbog cega je utilizacija bila toliko niza, jedan od razloga je off hire kada brod trazi teret ili ide na odrediste odakle treba zapocet svoj TC pa taj period je period bez prihoda ili kompanija repozicionira brodove na predio gdje su vozarine vece, a kompanija snosi trosak do tada kako je netko spomenio da vece razine mat troskova moze bit zbog goriva koji kompanija placa o svom trosku, off hire moze bit i zbog kvara na brodu samo sumnjam da bi u toj mjeri utjecala ko ovaj kvartal mozda manji dio ali ovoliko mi se cini tesko, s druge strane jos ne znam kako ovaj congestion moze ili ne moze utjecat na sve ovo, ako gledam ovu sliku dole iz nje se da zakljucit da congestion bas i nema utjecaj na utilizaciju svjetske flote, ali u slucaju kada trebas doc na odrediste gdje zapocimlje tvoj TC onda mozda i ima utjecaja jer te sprijecava da dodjes na vrijeme i pocmes konzumurat ugovor, ako je tako onda se po tome namece odgovor da je dosta brodova ovaj kvartal izaslo iz TC sta mozda ide i u prilog o ovoj gore racunici kolika je zapravo bila vozarina da nije bilo ove lose utilizacije, zanimljivo i da je u 4Q.2020 isto bio jedan pad utilizacije koji se poslje nesto oporavljao iako ne do razine prva dva kvartala, mozda su dobar dio brodova zakljucili tada na TC 9 mjeseci ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Sad jos treba nac gresku u ovome svemu, nadam se da je nema jer ovo vidjenje izgleda dosta zanimljivo hmmm

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • November 1, 2021 at 3:37 PM
    Quote from BSOD

    Za porez svatko radi kako zna i umije, a za ovo drugo imate temu Brokeri na stranim...

    Ima13 stranica, mislim da je dosta toga objašnjeno.

    Mi danas mijenjamo sat, ameri tek iduću nedjelju, tako da smo sad tjedan dana u "raskoraku".

    Odnosno PM se pali u 9, redovno trgovanje u 14.30, a AM za noćne ptice završava u 01.00.

    Ak sam ja to dobro skopčao.

    Da nisi napisao ja sam mislio da smo jos u PM bili :D

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • October 30, 2021 at 1:28 AM

    Ako je bila sudska presuda vjerovatno su je rezervirali prije, a kad je postala pravomocna trebali su je onda proknjizit, ne sad ako su je sad platili


    Quote from gigic23

    Je li netko izračunao i usporedio EBITDU i EBITDA maržu, za usporedbu sa AP?

    Cekamo da jdpl napravi jos malo vecu dobit :D

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 6:23 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Mislim da se politika nije prominila, politika je bila kratkorocni najam do 1g, samo kad su losi ugovori onda ne ugovaras na 1 godinu nego se nadas da ce za mjesec dva ugovori se popravit, al onda kad se popravi onda nastojis iskoristit situaciju i ugovorit na duzi rok nesto jer imas zarade logicno, uzeo si malu seriju kako su ugovarali pa iz toga donio zakljucak vjerovatno.

    Ma naravno, stoji sve sto pricas, ali upravo to i govorim - moj model pokazuje da su ranije imali ugovore od vjerojatno mjesec-dva dana pa onda prihodi dosta dobro prate vozarine. Sada su vjerojatno fiksirali brodove na mozda 6 mjeseci pa onda dobijemo razilazenje prihoda i vozarina u okolnostima kada spot vozarine nastave sa rastom. I dalje su to po definiciji kratkorocni ugovori, ali u ovakvim okolnostima stalnog rasta vozarina je jako vazno jesu li to ugovori na mjesec dama ili 6 mjeseci. Taj dio je nemoguce znati pa onda i tocno modelirati.

    Ali u svakom slucaju, ja sam stava da je uvijek bolje imati nekakav model/scenarij/plan koji ces onda u hodu kalibrirati nego ne imati nikakav plan.


    Naravno da je bolje modelirati ili sta vec tako se uci jer te tjera na razmisljanje gdje si pogrijesio i kopanje jel to jednokratno ili nesto od dugorocnog utjecaja, na zalost i kod jdpl i kod atpl premalo je informacija, a previse variabli da bi se tocno modeliralo ali realno i logicno je da sve brodove nece stavit da isticu u istom mjesecu nego ce to pokusat rasporedit pa da ce na taj nacin na duzi rok dobit average vozarina i logicno je da poneki brod fiksiraju na duze kad se vozarine oporave, ugovoranje se mjenja ovisno o dosta faktora da bi mi tek tako bili sigurni u prosjek, a i nama je u prirodi vjerovat u optimisticiji model iako kod modela bi se trebalo prisitupit na nacin s vise variabli i dobit raspon, eto recimo na atpl sam pogodio oprilike raspon ocekivanja tc pa sam s tim zadovoljniji iako je bila manja dobit zbog vecih rashoda, medjutim drugu rashodovnu stranu se pokazalo teze modelirat koja je sada ispala veca od standardne devijacije istih pa su po mom vidjenju jednokratni troskovi smanjili dobit, ali mozda ti isti i povecaju dobit ovisno o kakvim zapravo troskovima se radi tesko je zakljucit ali u svakom slucaju na duzi rok nekoliko kvartala ti rashodi budu u okviru prosjeka na kraju tako da realno nisu toliko bas bitni u jednom kvartalu ako osciliraju bitnija je ta prihodovna strana da se baza dize pa sve onda dodje na svoje kvartal prije ili poslje, s obzirom na prirodu ugovaranja JDPL i ATPL s obzirom da teze hvataju vece vozarine to na drugom kraju znaci isto tako da kad se i okrene trziste da ce njima isto tako najvjerovatnoij sporije padat zarada, sta je isto bitno sagledat u kontekstu ocekivane zarade nekog duzeg perioda, a ne samo kvartala.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 4:52 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    NIje lako to modelirat kako izgleda jer kratkorocni najam moze bit i 364 dana sta itekako poremeti prosjek, ti si uzeo nekav ocekivani delay prema nekom svom ocekivanju medjutim realnost je da je sve to ipak malo kompliciranije jos jdpl ima 5 brodova pa bi trebalo bit lakse ali ni sa 5 nije lako modelirat, a kamoli s atpl 12

    Lako je modelirati ako je politika ugovaranja konstantna. Npr., prva dva kvartala su odlicno pratila indeks vozarina. Sada izgleda da su promijenili politiku, ovako na prvu se cini da su poceli raditi dugorocnije ugovore pa su tako zakljucali nize vozarine od prije nekoliko mjeseci.

    Mislim da se politika nije prominila, politika je bila kratkorocni najam do 1g, samo kad su losi ugovori onda ne ugovaras na 1 godinu nego se nadas da ce za mjesec dva ugovori se popravit, al onda kad se popravi onda nastojis iskoristit situaciju i ugovorit na duzi rok nesto jer imas zarade logicno, uzeo si malu seriju kako su ugovarali pa iz toga donio zakljucak vjerovatno.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 4:42 PM
    Quote from mitkko

    Zanimljivo izvjesce ovako na prvu. Ocekivao sam vecu dobit, ali izgleda da su u zadnjem kvartalu radili dugorocnije ugovore jer rast prihoda kaska za rastom vozarina.

    Produzeni vikend je pred nama pa cemo imati prilike detaljnije izanalizirati.

    NIje lako to modelirat kako izgleda jer kratkorocni najam moze bit i 364 dana sta itekako poremeti prosjek, ti si uzeo nekav ocekivani delay prema nekom svom ocekivanju medjutim realnost je da je sve to ipak malo kompliciranije jos jdpl ima 5 brodova pa bi trebalo bit lakse ali ni sa 5 nije lako modelirat, a kamoli s atpl 12, jos s jdpl neke informacije i procure pa bi trebalo bit kao lakse, sve to ide svojim dobrim tokom samo smo mi malo nestrpljiivi pa stalno racunamo s boljim pretpostavkama, bolje receno mi smo ti koji vozimo par mjeseci u vecoj brzini.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 4:36 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from diokidina

    Nitko ne spominje da se u blagajni ima 6mil $.

    Da mi je znat di si to vidila.

    Evo sad sam provjeria i dalje ne vidim :*


    Quote from diokidina
    Quote from StatusQuo

    Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️

    Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.

    I sta cemo s mojim krivim navodima odnosno sry sad vec tvojim krivim navodima :*

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™