1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 152
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • January 10, 2022 at 5:03 PM
    Quote from Infinity

    Pošto su postojeći dioničari prvi na liniji nije za očekivati da će biti extra povoljno ukoliko ne bude visoki limit minimalnog uloga.

    Svakako će biti zanimljivo popratiti ponude i odluke za novogradnje…

    Pa odluke idu u smjeru u nabavku kemikalaca

    Da drustvo Jadroplov ispituje mogucnosti kupnje dva „kemikal“ tankera od drustva

    Brodotrogir d.d,. Trogir, pri cemu bi se kupovnina najvecim dijelom platila

    preuzimanjem njihovih dugova od Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR).

    Razgovori sa Brodotrogirom i HBOR-om o spomenutom predmetu ce biti obavljeni u

    predstojecem vremenu, a o rezultatu istih pravovremeno ce biti dostavljena obavijest.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • January 10, 2022 at 4:02 PM
    Quote from Moller
    Quote from NaBiduAsku

    ma mislio sam na pravo sudjelovanja postojećih dioničara .. to je ok. :thumbup:

    to da, ali je taj raspon milijuna prilično velik

    U svakom slucaju sigurno nece ici s cijenom kao u prvom postupku jer bi im onda kredibilitet oko otkazivanja bio skroz doveden javno u pitanje jer su se pravdali jeftinom cijenom s obzirom na nove okolnosti, pa ce morati ici s nekom vecom cijenom da opravdaju otkazivanje, a do tada ce i izvjesce s novom dobiti doci koji ce opet podigniti valuaciju i ispitivanje fer cijene, kada na kraju godine prikazu ljiepu dobit, tipa 40-50 mil i sad s kojom cijenom ce ici tesko da ce cijena biti u vrijednosti jednogodisnje dobiti mogu zamislit naslov u novinama JDPL se dokapitalizira za cijenu koji je zaradio u prosloj godini itd...i na kraju ne bi se cudio da dokapitalizacija i propadne ako cijena bude prevelika, a ne bude strateskog partnera koji je spreman toliko platit haha

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • January 10, 2022 at 10:53 AM
    Quote from Moller

    imam nekoliko nedoumica vezano za taj novi model naplaćivanja zdravstvenog, vidim da su pretili, pušači i korisnici alkohola pomalo kategorizirani u rizične skupine i trebali bi plaćati više, ok, sada još samo da napravimo tablice i kategorije, koliko je kg previše, za 10, 20, 50, 70 itd. ima li utjecaja ako imate genetski problem ili je sve samo vaša nemarnost, imaju li utjecaja ostale bolesti i korištenje nekih lijekova, koliko je skuplje ako ste na 20, 40, 60 itd cigareta, što je s cigarama i lulama, jel skuplje ako uvlačiš dim u pluća ili samo pućkaš, kako stojimo s vrstama cigareta i proizvođačima, što je s lakšim varijantama i aromama, nadalje bi za alkohol morali razvrstati žestoko po vrstama, vino po jačini i vrstama, pivo i to sve još po količini potrošnje pojedinca, ali kako? priznanjem ili s dva svjedoka i tko smiju biti, kompići iz birtije ili ugledni građani susjedi, članovi obitelji

    to su samo tri kategorije, koje su negdje ranije spomenute, ali vjerujem da bi kategorizacija u tom slučaju zahtijevala daljnju razradu, npr.

    gazirana bezalkoholna pića, zaslađena negazirana pića, energetska pića,

    ishrana mesom, mastima, ugljikohidratima,

    što je sa recimo nekim planinarom, koliko bi njemu naplatili u slučaju povrede, pa nije ga nitko tjerao da se pentra i nije mu nitko kriv što on to voli, da se na osvrćemo na skijaše, koji ovih dana sigurno pune dobar dio bolničkih kapaciteta, možda ne naših, ali stranih,

    što je s ostalim sportovima, naročito opasnijim,

    kako stojimo s lovcima, ribolovcima, ostalim hobijima, pa to nitko nikoga ne tjera da se bavi ičim

    i na kraju da samo još vidimo, da li bi liječnici koji su diplomirali s dvojkom bili jeftiniji od onih što su diplomirali s peticom, ili koliko bi koštali oni s kupljenim diplomama, ma ima tu pitanja i pitanja, samo nema odgovora, zato je valjda i uspostavljen ovakav sustav solidarnosti, jer ako se krene po bilo kojoj osnovi razdvajati to će izazvati samo probleme i prosvjede

    Display More

    Normalno da je tesko podvuc crtu izmedju kapitalistickog i socijalnog modela niti jedan nije idelalan, cinjenica je da je kapitalisticki brutalniji ali isto je cinjenica da je razvijeniji i uredjeniji koji napreduje i stalno se moze preispitivat moralnost pristupa kada novac odredjuje zdravstvene kriterije, s druge strane cinjenica je da socijalni model u kapitalistickom odredjenju isto nazaduje, a ne napreduje i da se srozava i da sve vise i tu sada dolazi do preispitivanja moralnosti nekih odluka koje vidi vraga su u konacnici opet preteca uzroka koji nastaju od novca, cinjenica je da se srozava jer se nema od koga naplatit od siromasnih umirovljnika i onda se lagano prebacuje sve vise na privatno i ne bi rekao da je to namjerno nego je to evolucijski razvoj u kapitalistickom opredjeljenju svatko bira svoju karijeru i ide di mu je bolje i zato kazem da ono sta netko sad smatra svojim pravom za par godina ce to svoje pravo sam platit, a ne netko drugi i da ce onda drugacije razmisljat, a niti ce nekoga drugoga zanimat koji izbor je izabrao jer naravno na njega nece utjecat, dok sad svi ovi izbori se kose s tudjim izborima i netko drugi placa tudji izbor i naravno da dolazi do polarizacije i nema tu rijesenja osim plati pa se rugaj kao i uvjek.

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • January 10, 2022 at 10:15 AM
    Quote from 5. Element

    Uopce nije istina da se zbog kovid pocijenata ne mogu koristiti druge usluge. Pa nece kirurg, internist, oftamolog ili ortoped te njihove medicinske sestre lijeciti na kovid odjelima!

    To je politicka odluka da se em prikaze kako eto jelte bolnicki sustav je pretrpan, a uopce nije, jer kovid pacijenti cine jedva par % svih bolnickih nocenja, em da se sto vise usluga ucini sve teze dostupnima u drzavnim bolnicama elem da bi se otvorio prostor privatnicima i placanju svega iz dzepa, u okviru mnogo sire i dugorocnije agende koju je zapoceo jos Hebrang. Znaci sve platiti dvaput. Jednom kroz HZZO pa te u bolnici vrbuju da popodne dodjes jos jednom platiti privatno.

    Ovo znam kao dijete dvoje lijecnika.

    To je tako. Vec se desetljecima to zna.

    I kao sto vidite privatne klinike nicu kao gljive poslije kise.

    Ne mozes rec da nije istina kad je istina jer usluge u normalnoj mjeri nisu dostupne jer su sami tako izjavili to je cinjenica sluzbeno izjavljena, a i prije su se srozavale nevezano za covid, sad da li je u pozadini druga prica zbog cega je odgodjeno neka sira slika igre to je opet druga strana medalje koja je tesko dokaziva i koji svatko moze na svoju stranu vuc kako tko prenese ali nije nesto na sta se mozes uhvatit kao cinjenica, isto kao sta konstantno cujem od antivaksera, da su u bolnici vecinom cijepljeni i to jos dok nije bilo ovoliko cijepljenih sta nema nikakve logike, a statistike kazu drugacije i sad kome treban vjerovat. S druge strane opce je poznato nevezano zbog covida i prije da nam se zdravstvo srozava prvenstveno zbog nedostatka kadra zbog uvjeta i placa rada, tako da bi bilo i logicno pretpostavit da samo ovo naprezanje sustava je dovelo jos do jos dodatnih pogorsanja, a i iz prve ruke znam prosle godine kako to bajno izgleda za pacijenta na hitnom prijemu i dalje, covid ili ne covid zdravstvo je sve gore barem ovo bolnicko, primarno je jos uvijek dobro.

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • January 9, 2022 at 11:49 PM
    Quote from zm1

    zašto ih penalizirati ? Svi oni plaćaju zdravstveno!

    A zasto penalizirat cijepljene jer ne mogu normalno ostale usluge koristit, jer je zdravstvo zauzeto ljecenjem covid bolesnika koji su zauzeli vecinom necijepljeni, tako i cijepljeni moze trazit svoja prava jer i on placa zdravstveno, a zapravo su mu uskracena iako se pobrinio sa svoje strane da mu ne budu uskracena znaci oni su sada vise penalizirani sa zdravstvene strane zasto ?, to je problem socijalistickog prava svi smatraju da im nesto pripada, a nitko ne pita tko ce to platit i onda svi zloupotrebljavaju sustav koji u konacnici dovodi do raspada jer tako ne moze funkcionirat, jer da bi sad svi imali sva prava koristenja zdravstvenog sustava netko bi sada morao platit bajnu lovu da se zaposli ko zna koliko ljudi da bi skrbili o pacijentima u prijevodu ovo s pocetka znaci poskupljenje zdravstvenog i onda bi se s pravom cijepljeni pitao zasto on mora placat veci trosak zdravstva zbog izbora necijepljenog isto kako bi ti u americi osiguravatelj rekao da spadas u vecu rizicnu skupinu i naplatio ti zdravstvenu premiju na to pa onda svoj izbor i plati, to je sve u redu da svatko ima pravo na izbor ali onda je u redu da snosi trosak tog izbora on, a ne svi.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 9, 2022 at 3:26 PM
    Quote from proba

    I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.

    Na ovakav nacin vrijedjanja drugih i podcjenjivanja jedino Alias komunicira vec vidjeno do sada, a taj isti Alias samoprozvani analiticar je totalno fulao prognozu za drybulk 2021 godine zar ne, drugo da bi netko bio analiticar vrijedan uvazavanja javnosti taj isti analiticar mora imati javno objavljene analize s kojima bi s vremenom zaradio kredibilitet zbog svojih analiza gdje su te analize ?, a ne da netko na ovakav nacin proglasava sebe analiticarem, a bilo koga drugog malog bedaka koji ne zna nista.

    sljedece

    U prvom postu si napisa jer on je okosnica pocetka

    "

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

    "

    Znaci link koji je objavljen ovdje dole neki dan je cinjenica koja je provjerljiva, a ne neciji copy paste djela necije privatne analize bez izvora i linka izvora i koja ukazuje da je porast bio 3% u odnosu na 2019, znaci zakljucak koji si trazio jel se netko slaze ili ne je ukazao da je predvidanje bilo krivo jer je rast bio 3%, a ne da je bio na na istoj razini.

    A New Year and a Return to Normality? — Breakwave Advisors
    The latest variant of the virus has scuppered much of the hopes of return to normality during the year
    www.breakwaveadvisors.com


    Drugo u istom tom prvom postu uzimas sljedeci izracun

    "

    Šta je s neto tonažom brodova koji su porinuti u more? Danas je ukupna tonaža brodova koji prevoze dry bulk oko 940 mil. DWT. Ako usporedimo to od prije dvije godine, dođemo do zanimljivih brojki. 2019.g neto porast ukupne tonaže bio je oko 33 mil. DWT. Još jednom, ovdje govorim NETO, dakle rast novih brodova minus oni koji su odvezeni u rezalište. 2020.g se tonaža povećala za dodatnih 34 mil. DWT, dok će ove godine na pučinu izaći oko 29 mil DWT. Ukupno 96 mil. DWT-a. Vrlo je jednostavno; brodova u moru ima 10,2% više nego početkom 2019.g, dok je promet porastao, kumulativno, za mizernih, već navedenih 2,4%,. Kako je BDI indeks 2019.g bio, u prosjeku, nekoliko puta manji, nameće se logičan zaključak da je za ovakav rast dry bulka jedino i isključivo zaslužna „Božja ruka“.

    "

    Znaci konstatno uzimas porast tonaze s pocetka 2019 godine ali u isti izracun u obzir ne uzimas porast prijevoza od pocetka 2019 godine nego uzimas porast s pocetka 2020 godine u odnosu na godinu prije u zadnjem postu kojem uzimas samo 130 mil DWT-a porasta, da mi je znat koja je to matematika usporedbe s krivim pocetnim stanjem jednu s pocetka 2019 drugu s pocetka 2020 godine, uostalom s konstatno uobrazenim i bezobraznim ljudima nema smisla raspravljat jer tu nisi da bi ti netko ukazao na pogresku i raspravu nego si tu da bi uzdizao svoj ego i prodavao nekome svoje usluge s bezobraznim pristupom u konacnici prema svima ostalima. Svi mi imamo ego nekad veci nekad manji ali konstantno podcjenivanje svih ostalih je skroz pogresni pristup na bilo kojoj forumskoj raspravi.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 9, 2022 at 11:58 AM
    Quote from proba
    Quote from migra

    ovi brojevi ne podupiru "božja ruka" teze.

    .

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 7, 2022 at 10:21 PM
    Quote from Infinity
    Quote from proba

    hvala. svejedno mi ništa od vašeg posta nije jasnije. ipak mi se nekako čini da zaobilazite odgovor, jer ga nije moguce dati onako kako vama odgovara. Evo, imate brojke od cijele godine, pa ih molim objasnite. Rekli ste da pričekam na njih pa da ce te mi dati odgovor. čitao sam nešto stare postove i svi ste očekivali strašan rast potražnje nakon otvaranja ekonomija i poticaje koje ce države dati. Sada, gledajuci unazad, ništa od toga se nije dogodilo, i rast vozarina puka je sreca koja se može zahvaliti samo i isključivo problemima vezanim za koronu, i vremenom. Tako mi brojke govore, a njima najviše vjerujem. I vidim da vam jako smeta riječ "pogodili", jer vi tvrdite da ste to "znali". želite li reci da ste vi sve ovo predvidjeli?

    Da nije SVE poskupilo mozda bi bilo poticaja država ( to je jocker za kad bude)

    Budimo realni, ima li smisla na visokim cijenama materijala i vozarina pržiti novce?

    Osobno sam isto pauzira jednu obnovu, sve se mislim dali da krenem lagano.

    Vjerujem da nas ima puno na pauzi.

    Da ne treba ni statistiku bas gledat onako prosto, treba se zapitat da li bi kina i indija kad su imali problema recimo s ugljenom i kad su im zalihe pale ispod svih granica uvezli vise ugljena da im je situacija na trzistu s cijenama ugljena, dostupnoscu brodova i cijenom brodova dopustala, zato i je zanimljivo jer je kompliciranije nego samo gledajuci statistiku jer se vrijednost otkljuca tek kada se vise faktora poslozi.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • January 7, 2022 at 3:31 PM
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    A slusaj jednom ces i pogodit kad ce prema 50kn ako ih stalno zazivas ;(, jedan Bozic je vec prosao ;)

    A koja ca biti cijena za bozic 2022? ;)

    :/ 5x ili 6x... ?

    Koliko ce placati ovi sto danas ne zele po 41-42? :)🤭

    Association of Energy Contractors forecasts drilling activity to jump by 27% this year, with nearly 6,500 oil and gas wells completed across western Canada, the highest number since 2018.

    Ne znam ja koliko ce bit samo znam da ti je bozic 2021 ispao miss call, pa mozda bude druga sreca ili .... ;)

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 6, 2022 at 3:58 PM

    Cape index najnizi u zadnjih koliko vec, a gogl danas 5% u plusu da li ovo shipping dionice u zadnje vrijeme opet odradjuju preokret trenda prije nego sta se promjeni index trend ili je dead cat bounce ?

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 6, 2022 at 12:05 PM
    Most Recent Changes in China — Breakwave Advisors
    A contraction is still not a positive development
    www.breakwaveadvisors.com

    The most recent data from the China Iron and Steel Association (CISA) shows daily crude steel output at large and medium-sized mills averaged 1.89 million tons during December 11 - December 20. This is 2% lower than was seen during the previous ten days but is still well above this year's low (steel output reached a low of 1.76 million tons in late November). On a year-on-year basis, this production level is down by 14%. A 14% year-on-year contraction is still not a positive development in its own right, but remaining of note is that steel output during September, October, and November all contracted on a year-on-year basis by over 20%.

    Chart 1 (12).jpg

    Also of note is that flat and construction steel stockpiles at warehouses in major cities began this week at 10.3 million tons. This is down week-on-week by 300,000 tons (-3%) but up year-on-year by 1.8 million tons (21%).

    Chart 2 (10).jpg

    In the iron ore market, of note is that 155.8 million tons of iron ore is now stockpiled at Chinese ports. This is 1.7 million tons (-1%) less than was stockpiled a week ago but is up year-on-year by 28.8 million tons (23%). Previously, stockpiles had increased for twelve consecutive weeks. Also of note is that global iron ore prices have climbed even higher. Spot benchmark Australian iron ore, for example, began this week at approximately $116/ton FOB. This is up week-on-week by $7 (6%).

    Chart 3 (8).jpg

    Elsewhere, of note is that the most recent data as of December 26th shows coal stockpiles at China's six major coastal power plants remain at 11.7 million tons. This is unchanged from the previous week and is down year-on-year by 2.8 million tons (-19%). Also of note and significant is that the daily coal burn rate at the six major coastal power plants has come in at 877,000 tons, which marks the highest daily burn rate ever seen. The previous daily burn rate record was 855,000 tons back in mid-July, and as another point of reference the daily burn rate a year ago stood at 701,000 tons. The coastal power plant stockpiles are now able to meet 13 days of demand. Prior to this week, there was no period in 2021 or 2020 where stockpiles were able to meet only 13 days of demand.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 6, 2022 at 11:55 AM
    Chinese Food Security Ambitions to Continue to Fuel Seaborne Imports of Grains and Oilseeds — Breakwave Advisors
    Increasing the domestic output of staples for Chinese consumers
    www.breakwaveadvisors.com

    During the last few years, China has signalled that it aims to boost its food security by increasing the domestic output of many staples for Chinese consumers. The country’s ministry of agriculture reaffirmed the ambition in the final days of last year. Among other things, the Chinese leadership wants the nation to produce 95 per cent of the pork required for the domestic market by 2025 and be fully self-sufficient for poultry and eggs. Domestic pork production has suffered over the last few years, as the African swine flu decimated the hog herd in the world’s largest market for pork meat. However, after an extensive programme to restore the country’s pig numbers, the size of the flock has reached a six-year high and is seventeen per cent larger than when the disease struck. Pork futures in China also shed some fifty per cent during last year, as the supply situation improved in the country.

    Last year’s rapid reestablishment of the hog herd helped push Chinese seaborne imports of grains and oilseeds to a new record. According to data from cargo tracking platform Oceanbolt, almost 160 million tonnes were discharged in Chinese ports during the past twelve months, beating the previous year by eight per cent.

    ch1.png

    The Panamax segment has long dominated Chinese seaborne imports of agricultural commodities, with average annual volumes accounting for 88 per cent of cargoes carried since 2015. Last year’s increasing imports primarily benefitted the Panamaxes. Especially as the largest vessels, the Capesizes, retreated following a brief foray into the trade during 2020 when their freight rates were low, and the segment clinched some five per cent of cargoes carried.

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 11:02 PM
    Quote from zlocesti

    https://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/obal…smo-vas-1156946

    Nema Splita do Splita.........

    A sada ajoooj

    Al' istina, nisu ljudi krivi. Nije ni zdravstvo, ono pada s nogu

    Bojim se reći da su krivi nadležni, koji u svim istupima ponavljaju da je sustav spreman.

    Nema sustava koji to može izdržati. No, tražili ste, gledajte.

    Žalosna sam zbog svega toga. Jedino dobro koje će iz ovoga proizaći biti će da ćemo steći imunitet krda i valjda će i ovome doći kraj

    Display More

    To sam pricao neki dan raspad, a izgleda traje cijeli tjedan i onda govore treba se narucit,

    a na stranici ispod za narucit se prvi termin 12.1 i 13.1 za ni manje ni vise 7 dana i onda nas tu jos sad vrijedja pa sta ako se ne testirate, a ozdravite buditi sretni naravno slazem bit cu sretan, samo necu bit sretan kada mi za 10 dana rece da se moran ponovo cijepit jer neman potvrdu da sam prebolio, a treba mi potvrda za nesto.

    User Survey Booking | Korona
    prijavnicentar.hr
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 10:53 PM
    Quote from Shogun

    Sastanak s rudarima odhodjen!

    https://www.reuters.com/markets/europe…ces-2022-01-05/

    Neka bude i 7 dana stopiranja sad smo vec na 5, dodat ce nesto na supply i demand pricu u ovoj godini, a i na congestion jer ce se skupit brodovi koji ce cekat na teret.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 10:41 PM

    Evo jako dobar pregled stanja i outlooka

    Shipping market outlook 2022 Container vs Dry bulk
    The dry bulk and container market balance is expected to remain stable in the 2022, while freight rates may face correction when vaccines reduce pandemic…
    ihsmarkit.com

    Major bulk: iron ore, coal, and grain

    In the same report - utilization index Q4 2021, IHS Markit predicts that the global dry bulk tonne-mile demand will increase by 3.3% in 2021, mainly driven by coal (6.1%) and minor bulk trade (13.0%). It will continue to grow by 4.5% in 2022, largely supported by global economic recovery-related industrial materials including iron ore (5.5%), coal (3.4%), and agricultural goods (5.1%).

    https://cdn.ihsmarkit.com/www/images/1121/frf4.png

    More importantly, even if mainland China steel production may cease to increase, the rest of the world will eventually need to increase steel production to meet the anticipated global steel consumption growth in line with global urbanization and economic growth by 2-3% annually. This would cause steel product and iron ore trade pattern to change. The mainland Chinese market share in global iron ore imports will drop to less than 70% in the coming years from 80% in 2020. Since most of BOF fleet are situated in east Asia including Japan, South Korea, and Taiwan, iron ore tonne-mile-trade distance is expected to remain similar compared with the shipments heading to mainland China. Specifically, steel capacity constraints owing to decarbonization and environmental demands will drive the usage for higher grade and benefit Brazilian high-grade ore export growth. Also, Brazilian iron ore and pellet capacity will continue to grow and is forecast to reach about 500 metric tons in 2023 with Vale hitting about 400 metric tons, although downside risk remains with reduced production of low margin product. Therefore, we expect Brazilian ore exports to grow by 8.4% in 2022 and 3.3% in 2023 as the pandemic and license-related supply constraint issues are resolved.

    On the contrary, we believe that the peak coal trade had ended in 2019 with limited new investment in the coal sector. With the recovery in energy demand and high gas prices, thermal coal demand is expected to remain strong with growth of 5.4% in 2021 and 1.2% in 2022 but will remain stagnant thereafter in line with the global energy mix shift; environmental policies that favor renewables and gas over thermal coal, and favor scrap over coking coal. Metallurgical coal trade will recover from its 2020 levels and grow in 2021 (4.8% y/y) and 2022 (5.0% y/y) but annual growth will start to slow once it is near its 2019 levels.

    Our assumption for the agricultural trade demand outlook remains unchanged. Agricultural shipments will continue to grow in the coming years with a structural shift in appetite of emerging countries towards meat in line with urbanization.

    Soybean trade has been slow in 2021 mainly owing to limited end-stock, but the trade growth will continue during 2022-23 as mainland China will increase its meat consumption. Mainland China's soybean imports started to recover from the African Swine Fever (ASF) in 2019 and 2021/22 soybean imports are forecast to be up 10% from 2017/18. With weaker grain and soybean shipments from the United States in the fourth quarter of 2021, stronger Brazilian grain season is expected in early 2022.

    Corn trade is expected to increase during 2021-23 mainly from the U.S. and mainland China routes with the trade deal, incentivizing agricultural trade. Ukrainian and U.S. corn will increase market share in the coming months until South American corn season starts in the second quarter of 2022.

    Wheat trade growth has been flat in 2021 owing to the pandemic and the tax issues from Russia, but will recover during 2022-23 with high feeding demand; the strength in feed grain demand offsets the negative tonnemile impact from the recovery of Australian exports, resulting in strong Black Sea exports.


    With limited newbuilding contract and orderbook, dry bulk fleet growth will slow to 3.4% in 2021, 2.3% in 2022, compared with 4.1% in 2020.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 9:54 PM
    Jakarta meets with miners over coal export ban - Splash247
    The Indonesian government is meeting with the nation’s top miners today with a deal to ease this month’s coal ban expected to be announced shortly. Indonesia…
    splash247.com

    The Indonesian government is meeting with the nation’s top miners today with a deal to ease this month’s coal ban expected to be announced shortly.

    Indonesia shocked energy buyers and the dry bulk shipping community over the weekend by announcing a sudden ban of coal exports for the month of January over concerns about local power blackouts amid tight supplies. The swiftness of the announcement has left many ships bound for Indonesia in limbo.

    Under Indonesia’s Domestic Market Obligation (DMO) scheme, miners are obliged to supply 25% of their output to the local market, but critically low stockpiles at power utilities have incited further action from the country’s energy ministry.

    However, after much representation to government by the mining industry as well as overseas buyers this week, a deal to ease the ban is likely to be revealed later today.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 9:08 PM
    Quote from brajakica

    Pomalo, setup se slaze svakim danom smo blize stampedu.

    Pracka se nateze.

    Sto ce biti rezime za 6-12 mj na danasnjih 41 kn i da nitko ne zeli kupiti?

    Prije godinu dana nitko nije htio atpl kupovati, bila je prejeftina :) 🤭

    Kada netko pocisti do 50 ostali ce se glodati za 60 i preko😁

    Zasto su stali iz otp indexnog?

    Trebali bi oni jos toga dosta ukrcati pri ovoj cijeni?

    Cini se da i oni racunaju da ce cijena na 60+?

    Vecina tako racuna pa se nitko ne usudi pokrenuti lavinu jer se nema kolicina za kupiti?

    Biti ce veselo u 2022.

    :)

    U wk 51 opet tankeri najscrapaniji a demand jako raste.

    Display More

    A slusaj jednom ces i pogodit kad ce prema 50kn ako ih stalno zazivas ;(, jedan Bozic je vec prosao ;)

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 1:03 PM

    Fantastic commentary from Breamar yesterday which sums up the current state of the #VLCC spot market:

    "The market is like a Christmas Cracker - disappointing , quieter than expected , one side is always left holding less, the other wearing a false crown, and none of its funny!!"

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 5, 2022 at 11:44 AM

    Moram priznat da me ovo trgovanje pocesto iznenadi i prema gore i prema dole 🤔

    Pazi netko pokupi 1000kom do 420kn i onda se par minuti nakon nadje netko tko prospe po bidu nesto sitno na 404 😵‍💫

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 4, 2022 at 11:46 PM
    Quote from tin

    04.01.2022

    BCI 5 T/C routes 180000 19490 314
    BPI 5 T/C routes 82500 25865 2707
    BSI 10 T/C routes 58328 24303 -885
    BHSI 7 T/C routes 38200 25322 -1062


    BDI INDEX 2285 +68

    Evo kako je to izgledalo na dan 04.01.2021......

    Baltic Dry Index Rises 0.59% to 1,374

    Capesize +0.14% to $16,656

    Panamax 4 T/C +3.27% to $10,936

    Supramax 58k tons -1.04% to $11,305

    Handysize -1.35% to $10,074

    Otprilike 250% veće vozarine za brodove ATPL u odnosu na 1.mj 2021.

    :)

    Display More

    Ma ljudi nisu svjesni koliko su ovo dobre vozarine, da su se ovako prosle godine digle i odrzavale oko 15k svi mi bili sretni i sa tim, s ovim raketama povise 30k su nas razmazili ;(

  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 152
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options