1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 23, 2023 at 11:24 AM
    Quote from Robbie

    Quote from StatusQuo

    An unknown buyer agreed to acquire a 7.7% stake in Atlantska Plovidba d.d. from Restructuring and Sale Center.

    02/17/2023 EST

    An unknown buyer agreed to acquire a 7.7% stake in Atlantska Plovidba d.d. from Restructuring and Sale Center on February 17, 2023.


    https://www.marketscreener.com/quote/stock/AT…nd-Sa-43031203/


    Ovo je izaslo ovdi 17.2 nisam vidio nista o tome drugdi, ima li koja druga poveznica o ovome ili je mozda neka greska u prenosu vijesti, a mozda to objasnjava i ovu kupnju zadnjih par dana ??

    Display More

    Ovo sa kupovinom dionica Atpl od Cerp-a je Game Changer i sada više ništa ne koči daljnji rast cijene

    Display More

    Realno interes za ovaj paket bi trebao postojati po svakoj logici, a sad za ovu vijest volio bi jos neku potvrdu jer je malo klimava. Kako bilo buba je bacena dovoljno da naraste apetit za trgovanje i spekulaciju.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 23, 2023 at 11:08 AM

    An unknown buyer agreed to acquire a 7.7% stake in Atlantska Plovidba d.d. from Restructuring and Sale Center.

    02/17/2023 EST

    An unknown buyer agreed to acquire a 7.7% stake in Atlantska Plovidba d.d. from Restructuring and Sale Center on February 17, 2023.


    An unknown buyer agreed to acquire a 7.7% stake in Atlantska Plovidba d.d. from Restructuring and Sale Center. | MarketScreener
    www.marketscreener.com


    Ovo je izaslo ovdi 17.2 nisam vidio nista o tome drugdi, ima li koja druga poveznica o ovome ili je mozda neka greska u prenosu vijesti, a mozda to objasnjava i ovu kupnju zadnjih par dana ??

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2023 at 12:03 PM
    Quote from fond300

    Taj Koji je istresao do 49 ima Jos jako puno.

    Na 45 ima kupnje do Onda suplje

    A koji je to koji ima jos puno ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2023 at 11:45 AM

    Kljucno je uzeti u obzir dosadasnje stanje glasovanja na GS i ocitu tijesnu vecinu te u tom kontekstu ovaj paket je kljucan za trenutnu vecinu koja upravlja drustvom te ovo ne bi trebalo proci bez njihovog interesa, da li kroz vlastitu kupnju, kupnju preko atpl ili nekog treceg njima bliskog u svakom slucaju ne kupnja ovog paketa s njihove strane vrlo lako im se upravljanje drustvom komplicira.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2023 at 11:21 AM

    S obzirom na fragmentiranost vlasnicke strukture ovo je idealna prilika za ucvrstit svoje pozicije u vlasnickoj strukturi, da li za to ima kapitala i zelje ne znam ali malo bode u oci trenutak donosenja odluke u sezonskom najgorem trenutku za bulk brodare, ako ne i ako atlantska ima kapitala nakon capexa dovoljno bilo bi dobro iskoristit ovu situaciju to valjda oni najbolje znaju kako stoje s planiranim cf-om

  • Inflacija

    • StatusQuo
    • February 16, 2023 at 6:59 PM

    Evo sta Lyn Alden misli o inflaciji uvijek ima zanimljive clanke

    Fixing Inflation: The History And Opportunities

    Fixing Inflation: The History And Opportunities
    A historical look at prior inflationary periods to see what they have to say about 2020s. Find out an outlook on investment opportunities for 2020s decade.
    seekingalpha.com
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • February 15, 2023 at 3:21 PM
    Quote from Backdraft
    Quote from etoimene

    Isto je i za long. Naučeno na vlastitoj koži. :)
    Nije problem short, nego prevelika pozicija ili, još vjerojatnije, margin.

    Nije bas isto. Ako odes sa 100 dolara na long, najvise sto mozes izgubiti je 100 dolara, na shortu mozes sve

    Mislim da si malo krivo ovo srocio ako na longu od 100 dolara mozes izgubiti 100 dolara nije li to onda valjda gubitak od 100% ili ti sve ulozeno, a na shortu mozes izgubiti sve ulozeno tj 100% ali i preko toga i ono sta nisi ulozio nego i ostatak love na racunu, a i preko toga ako te broker moze teretitit za gubitak veci od kapitala na racunu.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • February 8, 2023 at 3:37 PM

    Treba pratiti i sta AI govore odsad ^^

    The stock price of Alphabet plummeted at the start of the day’s trading due to the company revealing its new AI platform.

    Namely, the AI failed to answer questions correctly in an advertisement, which resulted in the stock drop of more than 5.50%.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 27, 2023 at 5:15 PM

    Po ovome clanku opex i G&A sam gore stavo bas na najgoru granicu i preko

    Survey Of Operating Costs In Dry Cargo Shipping
    Dry cargo shipping is a highly fragmented, commodity-type business with little differentiation between ships of similar type, size, or age.
    seekingalpha.com
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 26, 2023 at 11:07 PM

    Evo nase meme, igra poznata napucavanje prije defaulta

    Bed Bath & Beyond warns it can't pay down debts, defaults on credit line

    https://www.cnbc.com/2023/01/26/bed…-pay-debts.html?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 26, 2023 at 7:12 PM

    Sta se tice Q4 tu ocekujem oko cca 30 mil kn knjigovodstveno operativno, sta se tice 1Q tu cu biti pametniji kad vidim 4Q ali zasad s nekim projekcijama vrtim se oko plusa 5-6 mil kn iako ni kvartal nije gotov da bi to komentirao pa se tu jos svasta moze prominit ali ne ocekujem tu nesto lose.

    Druga strana medalje je sta svi uzimate u obzir ovu knjigovodstvenu dobit koja nije toliko bitna, najbitniji je cash breakeven jer on govori koliko operativno kompanija moze zaraditi ili izgubiti stvarnih novcica i to je stvarna dobit iz poslovanja ili gubitak, a sta za brodara predstavlja cash breakeven nego Opex, G&A, kamate i glavnica, a ocito je iz zadnjih izvjesca da su refinanciranjem kredita smanjili dugove i promjenili rocnost glavnica koja su s najmovima u 3Q iznosili 3,2 mil $ vidljivo iz kratkorocnih obveza sta znaci do 1 godine, sta je daleko manje nego amortizacija koja godisnje iznosi oko 11mil $, sta u prijevodu znaci da je cash breakeven daleko manji od ovog knjigovodstvenog kojeg spominjete.

    I sad da uzmemo onako brzinski bez da idemo dublje u analizu recimo da je opex oko 6000$ sta je neka sredina svjetskog prosjeka, a ATPL je tu negdje , G&A 1500$ uzeo sam veci broj, a obveze oko dugova iz 3Q se daju oprilike izracunat te iznose s kamatama i glavnicom iznose oko 2600$ po brodu, dodjemo da je cash breakeven prema stanju iz 3Q oko 10 100 $ za sve do 1 godine, a vjerovatno ide i nize, naravno van operativnog poslovanja treba uzeti i druge odljeve capex i slicno dokovanja, ali ono sta je najbitnije je gdje brodovi u sljedecem razdoblju zaradjuju novac ili gube, a to je znaci oko 10 000$ kada se ova dokovanja dovrse, a vrlo lako moguce i nize da treba.

    S tim da su u 4Q radili jos jedno refinanciranje par brodova, pa je mozda racunica jos i bolja sta se tice glavnice ostaje za vidjeti u 4Q, te ostaje jos nepoznanica da li postoji jos koje priznavanje od revelina, te moguci utjecaj revalorizacije brodova koja nema utjecaj na novac vec na iskaz imovine.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 24, 2023 at 7:07 PM

    Komentirat cu jos vezano za predhodni upis koliko je bitno pogoditi i odradit asset koji moze odradit i na kraju odradi 100-200% bez da se prerano izađete, jer onda svi ovi sitni gubitci na nekim krivim ulazima 5-10% su kap u moru na kraju i jos uz to ako na tim razlicitim tredovima uspijemo da pravilno rasporedimo izlozenost, gubit manje na nesigurnjim trejdovima i znat kada se izlozit vise na onim pravima onda je to posao.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 24, 2023 at 6:30 PM
    Quote from accountant
    Quote from lebowski

    J. je napisao: Kupi ASC i zahvali mi kasnije.

    Pa sam kupio ASC i sad mu namjeravam za par dana zahvaliti. Tankeri neki, ko će ga znat.

    Jesi mu zahvalio?

    Tog dana je bio $8.80 cca

    Početkom 12/22 dogurao je do $16

    Dobar je taj naš Mintz :thumbup:

    Ja sam tu dobro pazario sva tri product tankera (asc, stng, trmd) u 4 i 5 mjesec na vrijeme zasad oko 100-200% i zahvalit cu sebi :* , jos drzim nadam se da ce jos malo povuc preko zadnjeg vrha iako me svrbi prodat ali jos nekako gledam da nije overvalue osim mozda trmd koji je tu negdi ali ga drzi visoka dividenda, ali brine me da trziste je u fazi da bas i ne voli preplacivat.

    Zlockica je pitala za savjet watch liste onda u devetom pa sam to preporucio ali nije joj odgovoralo uci u voz koji je bio na pola puta iako je od tada odradilo jos 50%, naravno nije lako uci na pola voza ako ne znas dobro s cim imas posla pa bolje ne izgubit, a za sve treba vremena za proucit, a prilika puno iako je najbolje uci u trend i uzeti dio kolaca, tesko je pogoditi pocetak, valjda je jos netko odradio dobar voz na tankerima ima nas par cini mi se.

    Post

    RE: Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    […]

    Recimo tankeri ASC, TRMD, STNG svi su imali pravocrtni rast, ako se tu desi neka korekcija mislim da bi to bila dobra kupnja s obzirom ocekivanje rezultate i pozitivan outlook
    StatusQuo
    September 5, 2022 at 4:31 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 18, 2023 at 11:38 AM

    Stvar je da kod svih tih NMM,CMRE,DAC,ZIM s obzirom na stanje bilance, ugovorenih vozarina bar za 2023 i vise godina na ovoj cijeni svi su na dobrom discountu da je za napravit 50% potreban samo pozitivan sentiment oko ulaganja u dionice, dok je rezultat vec tu da bi opravdao tu vecu cijenu, a kad bi i vozarine malo okrenilo moguce i vise, zato mi se cini da je mozda dobar R:R, mislim NMM mi izgleda jako zanimljivo ali te sve kombinacije menagmenta neman volje rasclanjivat, pa mozda odaberem nekog samo nesto sitno ubacit pa sta bude, iako zbog dugorocnog negativnog outlooka treba bit oprezniji jer smo u negativnom trendu sta se tice kontenjera izgleda ?

    Tankera iman oni su vec dobar dio rasta odradili iako bi mogli jos, drybulk ce neki rast imat ali to ce isto ovisit o kini kad i koliko tesko je prognozirat, stvari oko nafte su isto zanimljive ali nisam jos to nekako rasclanio koga i sta, a i oni su neki rast isto odradili pa je teze i ne znam koliko im ovi trosak prijevoz tankera isto utjece na trosak, iako mislim da bi nafta mogla dat jedan dio katalizatora vozarianama u prijevozu u 2023 jer tu isto ima puno uskih grla, a kina se tek otvara.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 18, 2023 at 11:23 AM
    Quote from Vergilije
    Quote from StatusQuo

    Ma to je manje bitno dvi ili tri godine sta si napisao tu sam samo htio reci ako je cijena od 31.12.2020-31.12.2022 onda se radi od dvije godine ali taj dio nije toliko bitan to sam vise napomenuo

    Ono sta je bitno da si krivo izracunao postotni povrat, pa ne mozes povrat racunati od zadnje cijene cijene vec od pocetne cijene pa valjda povrat gledas od cijene po onoj po kojoj bi inace kupio ne od zadnje ?

    U prilogu ispravljeno prema sugestiji, ATPL ispada 4% povrata, strani brodari na prosjeku 108,52% ukupnog povrata. Shvaćam što govoriš, problem je što takva analiza ne bi uopće obuhvatila period rasta koji se na ATPL dogodio, pa zaključak smatram neobjektivnim. Zato sam uzeo parametre koji ipak uključuju rast, tj. zadnju cijenu, kako bi usporedba imala smisla. Činjenica je da se cijena dionice ATPL vratila gdje je bila početkom 2020. godine, na žalost svih dioničara. Neki će reći super što je povoljno, ali zapravo smo privremeno prestali pratiti svjetske trendove. Nadam se da ćemo ovaj rast koji upravo kreće popratiti...

    Nije mi bila namjera da racunas povrat od 31.12.2019 ionako zbog IB kupovanja i dizanja cijene radi toga to razdoblje nije bas usporedivo s ostalim brodarima al neka bude i taj izracun, htio sam najvise da ispravis postotni povrat jer je bila kriva formula za izracun postotka povrata na prvu verziju jer je odstupanje veliko, ostalo je mala pogreska da je bitno evo ovako

    Files

    Analiza ROI_ATPL_v1.1.xlsx 11.94 kB – 14 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 18, 2023 at 3:02 AM
    Quote from Vergilije
    Quote from StatusQuo

    Povrat (postotak) ti je krivo izracunat u zadnjem retku i to debelo da mi je bas nevjerovatno da nitko to nije primjetio, te ne moze biti povrat na tri godine vec dvi ako se uzima od 31.12.2020 iako si uzeo dividende od 2020 koje ionako ne utjecu puno jer ih skoro nije ni bilo, ako si htio racunati 3 godine onda je trebalo gledat i cijenu od 31.12.2019

    Uzeo sam datum 31.12. kao referentnu točku jer se preokret u poslovanju bulkera dogodio tijekom 2020. godine kad je zaustavljen pad svih brodarskih dionica, u retrospektivi možemo reći do kraja spomenute godine su sve dotaknule dno.

    Analiza sa baznim ulaganjem od 31.12.2019. uključuje završnu cijenu dionice ATPL bila 375,00 kn / 49,77 EUR. Za usporedbu 31.12.2022. cijena ATPL je bila 370,00 kn / 49,11 EUR. Dioničar koji je prerano ušao u Atlantsku ima svega 4,05% povrata u tri godine i zaradio je ukupno 15 kuna po dionici. Za usporedbu, strani brodari su na prosjeku 59,40% ukupnog povrata ulaganja kad se gleda isto razdoblje.

    Cilj je bio usporediti ukupan povrat za dioničare tijekom rasta... U toj varijanti bi ispao prilično manipulativan rezultat. Ipak je ATPL popratila veći dio uzlaznog trenda, ali zbog manjih dividendi zaostaje sa povratom.

    Vidi prilog.

    Ma to je manje bitno dvi ili tri godine sta si napisao tu sam samo htio reci ako je cijena od 31.12.2020-31.12.2022 onda se radi od dvije godine ali taj dio nije toliko bitan to sam vise napomenuo

    Ono sta je bitno da si krivo izracunao postotni povrat, pa ne mozes povrat racunati od zadnje cijene cijene vec od pocetne cijene pa valjda povrat gledas od cijene po onoj po kojoj bi inace kupio ne od zadnje ?

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 17, 2023 at 11:11 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from lebowski

    DAC's Suez Canal (5,600 TEU) chartered out for up to 12 months at $25,500/d and DAC's Sao Paulo (4,253 TEU) chartered out for 6-7 months at $20k/d according to Tradewinds.

    https://www.tradewindsnews.com/containerships…ate/2-1-1389251

    Break even je na 9.000$.

    Dakle, u najgore vrijeme kada sve propada, DAC iznajmljuje stare kante s finom zaradom. A kad zarade ne bude, poslat će ih u staro gvožđe pa će opet bit zarade. Nema da nema.

    Malo se danas opet mislim i o Zimu koji mi je nesto gubitka priskrbio prosle godine vidim poprilicno je potonia unatoc dobroj cash poziciji sentiment i pad vozarina je napravio negativan trend, gledam danas narastao za 5%, pa isao malo pogledat stanje i onda se mislim oni imaju dividend policy od 30-50% gdje kvartalno isplacuju 30%, a ostalih 20 ako odobre na kraju godine i onda sam isao racunat i gledam ako se odluce na tih dodatnih 20% dividenda bi mogla ispast oko 11$ sta je 60% trenutne cijene od 18$, cini mi se da bi se moglo riskirat nesto na ovoj cijeni, odluka je u 3 mjesecu kada izlazi izvjesce, bez obzira na odluku tada market bi vrlo lako mogao napravit pozitivni sentiment oko toga i dalo bi se nesto zaradit cini mi se jer izgleda i da je opceniti sentiment pogodan za takvo nesto.


    Isto tako malo sam bacio oko na NMM, tu zavrzlamu u potpunosti ne znam ali i ta prica ne izgleda ni malo lose s obzirom da imaju sve tri klase brodova i dobar dio ugovorenog do sada, naravno da menagment radi diskont ali da je jeftino je i to.

    Display More


    iako u ovom clanku ima dosta razloga za oprez

    ZIM: The Market Is Bearish - A Contrarian Buy For The Brave | Seeking Alpha


    Quote from stipe_Cro

    Misliš da će ići isplaćivati dividendu s obzirom na doom and gloom koji se najavljuje?
    I wonder...

    A ne zna hoce li ali vidim da market opcenito trazi neki rebound i pozitivu od pada inflacije do vec i nekih jeftinih prilika, lako se na marketu kreira euforija i suprotno zato i spomnijem da se moguce oko toga napravi sentiment, a ne moze se reci i da su valuacijski precijenjeni samo gledam mozda kao nekakav moguci trejd ne long term

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • January 17, 2023 at 10:59 PM
    Quote from Vergilije

    Kako je nam sve oko Atlantske utihnulo...

    Zanima me ima li zainteresiranih za malo dioničarskog aktivizma? Ništa strašno, jednostavno da mailovima podsjetimo Upravu kako postojimo i da bi mogli isplatiti predujam dividende obzirom na dobre rezultate u 2022. godini.

    Sve koji misle ljude plašiti padom BDI-a, dolara i neizvjesnom sudbinom firme koja sjedi na 200M hrk keša, upućujem da se direktno obrate našem glavnom izvršnom direktoru g. Marku Domijanu, koji je optimist i očekuje trgovinsku revoluciju u 2023. godini:

    Quote

    „Trgovina s Kinom čini oko 40 posto tržišta rasutih tereta, te čekamo kraj siječnja kad bi završetkom proslave kineske Nove godine trebalo postati jasnije u kojoj će se mjeri Kina otvoriti i omogućiti kineskom gospodarstvu ponovno dostizanje viših stopa rasta. Smatramo da će za tržište rasutih tereta to biti najvažniji događaj u narednom razdoblju. Vidimo da već dolazi do ubrzane liberalizacije mjera i olakšavanja putovanja u tu nama izuzetno značajnu zemlju. Očekujemo i smanjenje inflacije i kamatnih stopa, što bi onda pozitivno odrazilo i na naše poslovanje.“

    Bliži se spomenuti kraj siječnja, pa sam napravio usporedbu sa peer grupom, tj. konkurencijom iz branše. Za glavni kriterij usporedbe postavio sam ukupni povrat na ulaganje za dioničare – porast vrijednosti cijene dionice plus isplaćena dividenda u zadnje tri godine.

    Prosječni povrat na ulaganje koji je ostvarila konkurencija iznosi 77,19%. Ako izbacimo najboljeg (GRIN) i najlošijeg (SHIP), dobivamo prosječni povrat od 81,09%. Atlantska plovidba je ostvarila respektabilni ukupni povrat od 65,41% što je ipak prilično slabije od konkurencije. Tablica sa rezultatima u prilogu, konvertirao sam i u EUR da budemo u trendu.

    Rade se veliki planovi za novu polikliniku srca u Atlant centru, a malo računa se vodi o srcima dioničara. Ako se ima novaca za takve stvari, stanje očito nije loše. Tko je za malo akcije? ^^

    Display More

    55 downloadsa i opet ja moran reagirati, ja ne znam sta vas 55 gleda ili samo skida tek tako da skine pa da bas nitko ne primjeti, ta statisticka greska da nitko od 55 ljudi ne primjeti mi je nevjerovatna.

    Povrat (postotak) ti je krivo izracunat u zadnjem retku i to debelo da mi je bas nevjerovatno da nitko to nije primjetio, te ne moze biti povrat na tri godine vec dvi ako se uzima od 31.12.2020 iako si uzeo dividende od 2020 koje ionako ne utjecu puno jer ih skoro nije ni bilo, ako si htio racunati 3 godine onda je trebalo gledat i cijenu od 31.12.2019

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 17, 2023 at 10:50 PM
    Quote from lebowski

    DAC's Suez Canal (5,600 TEU) chartered out for up to 12 months at $25,500/d and DAC's Sao Paulo (4,253 TEU) chartered out for 6-7 months at $20k/d according to Tradewinds.

    https://www.tradewindsnews.com/containerships…ate/2-1-1389251

    Break even je na 9.000$.

    Dakle, u najgore vrijeme kada sve propada, DAC iznajmljuje stare kante s finom zaradom. A kad zarade ne bude, poslat će ih u staro gvožđe pa će opet bit zarade. Nema da nema.

    Malo se danas opet mislim i o Zimu koji mi je nesto gubitka priskrbio prosle godine vidim poprilicno je potonia unatoc dobroj cash poziciji sentiment i pad vozarina je napravio negativan trend, gledam danas narastao za 5%, pa isao malo pogledat stanje i onda se mislim oni imaju dividend policy od 30-50% gdje kvartalno isplacuju 30%, a ostalih 20 ako odobre na kraju godine i onda sam isao racunat i gledam ako se odluce na tih dodatnih 20% dividenda bi mogla ispast oko 11$ sta je 60% trenutne cijene od 18$, cini mi se da bi se moglo riskirat nesto na ovoj cijeni, odluka je u 3 mjesecu kada izlazi izvjesce, bez obzira na odluku tada market bi vrlo lako mogao napravit pozitivni sentiment oko toga i dalo bi se nesto zaradit cini mi se jer izgleda i da je opceniti sentiment pogodan za takvo nesto.


    Isto tako malo sam bacio oko na NMM, tu zavrzlamu u potpunosti ne znam ali i ta prica ne izgleda ni malo lose s obzirom da imaju sve tri klase brodova i dobar dio ugovorenog do sada, naravno da menagment radi diskont ali da je jeftino je i to.

  • RBA Internet bankarstvo

    • StatusQuo
    • January 10, 2023 at 1:41 PM
    Quote from etoimene

    Ima još koji "sretni" korisnik istog?

    Nevjerojatno mi je kakav korak unazad ...

    Vidi se samo 3-4 prometa na ekranu

    Unos predloška sam slučajno napiknuo (može samo iz unesenog naloga)

    Pregleda predložaka i uređivanja istih nema.

    Upute kažu:
    "mogućnost imenovanja, preslagivanja i skrivanja računa na listi" -
    • preuzimanje izvadaka po računima

    Počeo sam sumnjat u sebe ali ja to ne mogu pronaći.

    Ima li tko ideju postoji li Internet bankarstvo na koje se može autentificirati sa eOsobnom? (Bilo koja banka)
    Dosta mi je njihovih stickova, tokena, mtokena i ostaih gluposti.

    Display More

    Da nova verzija im izgleda kao da imaju 3 opcije sve skupa, veliki korak unazad ako ovako ostane, a vec su mi stali na zulj kad su 99% poslovnica pretvorili u digitalne poslovnica koje ne rade s novcem, najgore kod svega ako skrolas promete nakon nekog vremena te samo odspoji uopce ne kuzi otvaranje novog prometa kao novi upit serveru pa je nemoguce uopce ostat na vezi s vecim prometom.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™