1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 8:04 PM

    Naravno da se slazem da se moglo drugacije, pametnije i organiziranije ali isto tako singapur i juzna koreja su imale prethodna iskustva koja su im uvelike pomogla u nacinu reakcije i novim nacinom djelovanja jer su slicne stvari prolazile, zapadnjaci nisu imali nikakva iskustva ni pripreme cak su anerikanci i otpustili tim koji je zaduzen za takva krizna stanja i na jednu ruku je normalno da reagiras obrambenije u startu dok ne vidis s cim imas posla, a kineskim podacima se nije toliko vjerovalo kad se vidilo kako se u italiji raspada sve, svih nas je zateklo i lako je nama sada mjesec dana nakon bit pametan kako je trebalo ali tko je u tom trenutku znao sve bitne informacije o svim rizicima i s cime imas posla, a za drugaciji pristup mora postojat i konsenzus sa svim bitnim drzavama oko nacina djelovanja da bi se umanjila ekonomska steta zaludu ako mi napravimo jedno oni drugo kad su svi lanci dobave previse isprepleteni stvorili smo globalni svijet sa prevelikom trgovinskom isprepletenoscu ocito moraju postojat i nova pravila koja ce se odnosit na sve da bi se nastavilo funkcionirat u takvom okruzenju ili ce se svi na kraju okrenit protekcionizmu.

    Vise je nego ocito da love za ovakav sustav drzavnih jasli vise nema trenutno i da bi kraj godine nakon izbora mogao biti nezgodan kad se ta spirala zakotrlja iako nije potpuno jasno jos u kojoj mjeri EU bi mogao do tada neku lovu upumpati da stvari odrzi da funkcioniraju jer takvo stanje nije samo kod nas i do kojih granica ce ic i koliko ostaje da vidimo.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 7:05 PM
    Quote from LuisAlberto10

    Nemam link za početak proizvodnje,ali znam jel direktno kontaktiram sa REVOZOM...Zaposlenik sam ADP-a..Početak proizvodnje je 20.04. ponedjeljak u 2 smjene..Revoz starta u utorak 21-og 04.

    U jednom trenutku moraju pocet radit sad jeli taj datum ili ne vidjet cemo moguce isto da ce to tek odlucit koji dan prije sta bi bilo realnije jer svaki dan se mijenja situacija mozda je to tek okvirni plan kada bi htjeli pocet gledajuci razvoj situacije u okruzenju, pitanje da li treca smjena napravi istu kolicinu posla kao i ostale smjene mislim na period prije ovoga ?

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 6:33 PM
    Quote from accountant
    Quote from tollway

    računovođo

    razmišljanja su ti gotovo sva na mjestu osim ...promašena europska politaka u borbi protiv covida 19.... daj nam reci koja su onda ispravna, možda američka? eto i švedska priznaje da je promašila...

    Švedska pogriješila? Otkud vam to?

    Švedska bilježi najmanji broj slučajeva Index.hr

    Kažem vam, ovo je najveći sociološko-psihološko-ekonomski eksperiment na svijetu. Sad je prerano za analize ali da se moglo drugačije, jest! ... Švedska je dokaz da je cijela Europa pretjerano reagirala, no ekonomski sad pate i šveđani jer su i oni morali prekinuti vezu s ostatkom svijeta.

    Znate što ću reći: da mi je smiješno kako se zaobilazimo na cesti, ma ne bi tako da je epidemija kuge i kolere trenutno u zemlji. Ali mediji su napravili svoje.

    No za vjersku prošeciju na Hvaru 'Za križen' napravila se iznimka. Odakle su ono premijer i ministar zdravstva? Dajte najte... ovo je mala zemlja, prćija svakog onog tko je trenutno u vrhu politike.

    Display More

    Svaka zemlja je drugacija netko nas koji zivi u svedskoj je sam neki dan rekao da se svedjani drze svih uputa koja je vlada postavila te da taj isti postupak ne bi mogao biti primjenjiv na neke druge zemlje zbog nacina ponasanja stanovnistva, primjer vidimo u italiji kad nije bilo nikakvih mjera u kojem smjeru se razvilo, a pitanje je kako bi bilo da su oni isto takve mjere kao svedjani napravili vjerovatno ne bi postigli puno jer tamo kao i kod nas svak po svome, a onda opet treba uzest u obzir specificne i situacije od zemlje do zemlje, broj ukucana tj broj ljudi koji sami zive jer i to je preduvjet koji ogranicava odma u startu socijalno distanciranje na prirodnoj bazi radi nacina i uvjeta zivota, drustveni zivot, klima pa naseljenost stanovnistva po kvadratnom km, uostalom i engleska i amerika su se odupirali tome pa su na kraju opet morale ic sa strozim mjerama ocito s razlogom jer na svoj nacin nisu uspile kontrolirat sirenje virusa u prihvatljivim okvirima da bi se moglo kontrolirat opterecenost sustava.

  • JDGT (Jadroagent d.d.)

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 6:08 PM

    Pokusavam nac nesto konkretno vezano za broj kruzera, trenutno se jos ne vide neka otkazivanja na stranicama luckih uprava sad ili je stvar azuriranja ili se jos vecina vodi kao mogucnost da ce dogovoreni rokovi bit ispunjeni vjerovatno i jedno i drugo pa je tesko spekulirat koliko ce bit smanjenja i oce li ovu godinu preskocit ako ovo potraje malo duze do smirivanja jer vani su sada trenutno mislim svi zaustavljeni i broje gubitke i otkazivanja ili se varam oko toga pa ih ima jos koji rade i sada.

    Sadu izvjescu kazu da je

    "Ukupno je agentirano 2175 trgovačkih i cruising brodova"

    Gledajuci proslu godinu u Dubrovniku, Splitu i Sibeniku su agentirali negdi oko 430 kruzera od jadroagenta (s tim da dodatni dio je jos koji ugovara atlantagent u suvlasnistvu jadroagenta pa ima indirekti prihod i od suvlasnistva kroz udio u dobiti od atlantagenta) , fale podaci za Zadar, Hvar, Korculu i ostale da bi bolji postotak ucesca kruzera imali u ukupnom agentiranju i sad kako procijenit utjecaj tih kruzera jer nigdje direktno ne prikazuju koliki im je prihod od kruzera mozemo samo nagadjat nekakav postotak, koja bi neka realna postavka bila u raznim scenarijima ?

  • JDGT (Jadroagent d.d.)

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 2:39 PM

    Mozda bi bilo pametnije da su bar malo smanjili iako dobro su kapitalizirani da dugorocno ne bi s tim trebali imat problema, ali kao prodali su malinsku pa prakticno taj dio isplacuju dionicarima, neupitno je da ce i oni osjetit pad prihoda, sad gledam malo prihode neupitno je da ce najveci pad osjetit na kruzerima kroz cijelu godinu jer ne vjerujem da ce od njih nesto bit dok god virus ne dodje na nula, da bi netko riskirao da ga zatvore tamo u to limariji sigurno nije ugodan osjecaj tesko mi je jedino procijenit koliki su im prihodi od kruzera ovo je stanje prihoda od prosle godine cini mi se da kruzeri su u vecem dijelu prihodi u operativi i chartering vjerovatno s tim da ce i ostali nesto pasti u ovo razdoblje kada je sva stalo s tim da turizma nema ove godine vise pa je i tu 1mil manje prihoda, da li je neka realna pretpostavka da racunamo nekih oko 8-10 mil manje od kruzera i charteringa ove godine ako pretpostavimo da nece bit kruzera ove godine jer kruzeri su im dobar dio prihoda, 1 mil od turizma manje i da uzmemo nekakav pad ostalih za ovo razdoblje od 10-15% na godisnoj bazi pa da recemo da je ostali pad prihoda od cca 3 mil pa da dodjemo s to m pretpostavkom na racunicu od nekih okvirno 13 mil manje prihoda koji mil gore dole (upitna je racunica i konkurencija u ovakvoj situaciji, do sad je vec bilo tu dobre borbe na trzistu s cijenama) ?

    Druga variabla je dodatni rizik naplativnost potrazivanja s obzirom na stanje u brodarstvu zasad ga ne uziman u obzir ali povecan je rizik i tu od gubitka i jos umanjenje ulaganja od vrijednost po dionicama na kraju godine koji je zasad nesto isto vidljiv ali duga je godina pa necemo ni to uzest u obzir i eventualno slabljenje dolara isto moze utjecat, ali zapravo bitnija je neka procjena gubitka prihoda ove godine eto ako je netko gledao sta detalnije da rece neko misljenje da vidimo kako razmisljate ?


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 12:42 PM

    Znas ono kad doktor u drustvu se ponasa da vrijedi vise od prodavacice na blagajni jer ima siri fond rijeci da pred njoj izgleda pametnije i pri tom se ponasa nadobudnije zbog toga jer je kao doktor jer smatra da je ona nizi sloj pa se tako i odnosi prema njoj, a to se zove diskriminacija i omalovazavanje druge osobe, ne ovisno tko ovdje ima kakvo znanje koje potvrdjuje nekim papirom ili nema jer to nije mjerilo civilizacijskog ponasanja, uostalom zamisli da bracanin pise svojim dijalektom ovdje i ti bi imao za pravo pristupit njemu tako da ga ides omalovazavat zbog njegovog izricaja jer smatras da bi trebalo bit i pisat kako ti kazes, za ludu nekima papir kad se ne znaju na propisan i uljudan nacin odnosit prema drugima, jer ti si takvu poruku mogao uljudnije napisat ali nisi nego u kontekstu kakvom si htio, a to nije prvi put i i kako kaze kolega ovo je javni forum ne akademska zajednica na kojem moze doci pisat zidar i doktor i ako mi se pise kao da pisem u nekom chatu cu pisat i obrnuto ako zelim napisat nesto puno konstruktivnije nakon nekog konkretnog istrazivanja i vremena posvecenom tekstu isto tako, a iman i jednog i drugog napisanog ovisno o raspolozenju nego se ti hvatas za rijec i spustas radi te rijeci, uljudno ponasanje bi bilo da si pitao sta mi znaci ta rijec ako nisi razumio ali si je razumio kao i svi ostali ili bi barem napisao konkretni odgovor sa svojim razmisljanjem na post s digresijom da si razumio kao sta jesi ali da sam mogao pravilnije se izrazit s tom rijeci gdje bi ja odgovorio da si u pravu ali je bilo u momentu pisanja i tu bi cila rasprava stala i bila bi konkretnija za sve.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 10:50 AM
    Quote from tovarish

    Populacijska potrošnja? Sto je to?


    Mozda bi ljudi bolje razumijeli sto pišeš da ne pišeš pola stranice u jednoj rečenici i da ne koristiš izmisljene pojmove koji se tebi čine odgovarajući. Proforma, populacijska potrošnja i sl.


    I pojednostavi sintaksu, pa će možda i semantika biti razumljivija.


    Ja se s tobom mogu nacelno složiti, al ti nabrajaš pojedine moguće utjecaje bez dubljeg poznavanja analitike prodaje automobile. Pored toga, sto je bitna prodaja na domaćem trzistu za ADPL?


    Ili onako malo ćakulaš, o svemu i svačemu?

    Necu se uopce udostojit ti odgovorit jer nije ovo prvi put da se ponasas omalovazavajuce na moj komentar i to ne u smislu neke rasprave nego s negativnim ciljem i tko ti daje za pravo da u ime drugih ocjenjujes jesu drugi razumjeli ili ne, ovo je forum gdje ljudi pisu u momentu, nekad imaju vremena za pisat kao novinari pazeci na svaki detalj i na svaku mogucu opciju variable nekog utjecaja, nekad napisu u brzini da odgovore na nesto niti je smisao foruma hvatat se za svaki zarez i rijec kako je napisana.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 13, 2020 at 9:28 AM
    Quote from zigass
    Quote from komot

    Znači po vama se očekuje eksplozija prodaje automobila jer su ljudi u ovim danima kad ne mogu ić u birtije nagomilali novaca?

    a gledaj ima ljudi što su planirali otič u Tajladn sprašit par tisuća eura, svaki tjedan u klubu ostave soma kuna sada to ne mogu, fino mogu uštedit za zamjenit stari auto novim.

    Sigurno da ima ali ti koji prase soma kuna stalno u klubu ti su imali i prije korone za novo auto te sigurno ne voze staro auto, ako ih i ima radi se o promilima tako da nije znacajno za neku raspravu o utjecaju, auti ce se uvik kupovat to nije sporno, ali za zaradu kompanije je bitno da je populacijska potrosnja dobra jer masa je ta koja donosi zaradu kompaniji, uostalom ako stete na potrosnju budu vece, vecina onih sta imaju lovu za auto ce prije kupit neko polovno koju god staro od onoga koji je primoran spustit cijenu da proda jer se to naravno vise isplati nego novo auto kupit, a i pitanje je sta je s ovim pustim autima u renta car-u ako stvarno sezona bude losa taj dio je isto pritisak na proizvodjace jer to su nova auta, a s druge strane oni su dobar generator i kupnje novih bili, utjecaj na potrosnju ce biti koliko nitko jos ne zna

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 12, 2020 at 9:43 AM
    Quote from tovarish

    Ugovori se mogu prilagođavati, ali sigurno nisu proforma. Ne znam niti sto bi to znacilo “proforma”. Kao predračun ili sto? Da zadovolje formu?


    Ugovori su čvrsti, ali au negocijabilni i promjenjivi. To bi bila točnija definicija. Proforma ne znaci ništa.


    Imamo višegodišnju trakavicu između Preventa i Audija odnosno VW koncerna. Meni to ne izgleda i ne zvuci “proforma”... https://www.poslovni.hr/regija/audi-mo…preventu-362549

    Proforma znaci da se mogu pregovarat poslje i mijenjat ovisno o situaciji na trzistu i adplastik ce to napravit jer njeguje takav odnos i zbog tog razloga ce i dalje imat kupce jer je kupcima takav odnos bitan uzajamno razumjevanje i prilagodjavanje jer ocito je koliko god je adplastik zaseban realno su svi oni jedna cijelina koja zive u simbiozi i ovise o jedni drugima, dok eto citiras preventa koji je izbrisan ocito na mapi za autoindustriju zbog drugacijeg pristupa iako je mozda imao razloga s obzirom na ucjene, da adplastik to napravi sveo bi se na to da bi propao, pa sad ti biraj da propadnes ili da se prilagodis kao i oni

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 12, 2020 at 8:55 AM

    Ugovori su proforma, jer se sve moze mjenjat i prilagodjavat stanju na trzistu, uprava je vise puta objasnjavala partnerski odnos s kupcima, a to znaci da zajednicki dijele dobro i lose i zato je autoindustrija zatvoreni sustav u koji se tesko ulazi jer se odnosi grade dugorocno i nitko nece narusavat jedan drugome poslovanje i svi ce se prilagodit stanju na trzistu

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • April 9, 2020 at 1:57 PM
    Quote from Moller
    Quote from zlocesti

    Nije šija, nego vrat

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…je/2173574.aspx

    ma nema u nas (jel se tako kaže) krize, neki građani su već krenuli s manevrima,

    https://www.vecernji.hr/biznis/tjedna-…di-kuna-1393016

    valja trošiti ušteđevinu i dio onih silnih milijardi prebaciti na račun države kroz poreze, tko je lud više držati toliku paruštinu u bankama, a sutra ti dođe virus i đe si bio nigdje, što si uživao, ništa, treba pomoći ovome napaćenom ministru, baš ga zapalo svega u mandatu, da nije tako sposoban, mogao je još delati kod Gazde, vele da mu je vrt jako zapušten i nepokošen

    Svi znamo da je u zadnja dva tjedna bila navala zbog gomilanja zaliha tako da je sigurno tad promet bio dobar, iako usporedjujuci ga sa proslom godinu bez obzira na taj rast je ipak zamjetan pad

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 11:58 PM

    Ako vozarine se nisu u ovom rastu zadnjih godina oporavile nego se sve brodarske kompanije bore da prezive mislite da je realno nakon sadasnje ekonomske promjene ocekivat da ce bit bolje, tko prezivi pricat ce

  • Birtija

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 11:45 AM
    Quote from Kvark

    Možda će nekome tko promatrata vrijednost američkog dolara biti zanimljivo.

    Slučajno naletjeh na članak koji govori da Kina uvodi digitalnu valutu DCEP (short for Digital Currency/Electronic Payments). Navodi se da je pozadina trgovinski rat i nastojanje Kine da se pokuša odvojiti od trgovinskog sustava u kojem dominira američki dolar. Kina pokušava ostvariti financijsku autonomiju i manju izloženost US-u.

    Izvor:

    https://shaving2510.myshopify.com/blogs/news/ins…igital-currency

    Pokusalo se do sada ko zna koliko puta zaobici dolar ali to jednostavno nije moguce, jer izad bilo koje valute treba postojat transparentnost biranja vlade i upravljanja ekonomijom, te neovisan pravni sustav, sta znaci da svaka takva valuta nije jaka na duzi rok pogotovo kina i rusija i kao takva ne privlaci bogatstvo svijeta i uvjek ce ici u dollar dok je tako, a da ne govorimo i cijenama comoditija izrazenim u dolarima i sve vezano za to

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 11:13 AM
    Quote from Mrcash

    Kolega hvala na novoj knjizi. Taj novi u top 50 je zapravo stari. Čudan neki lik moram priznati, ili je mecena ili je pijan. prodao je 190 tis komada u onom padu prema 4 kn, po meni prosječno po 5 kn, prodao je cjelu poziciju do 18.3. Sad je opet kupovao po 6 kn prosječno. Računica mu je odlična nema sta, lijepog vw golfa je izdimio

    I onda se namece zakljucak da ce taj lako opalit po bidu ako zasmrdi na krivu stranu, tako da nije bas utjeha da je nekakav sigurni igrac ulazio odjednom

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 11:09 AM
    Quote from Mrcash

    Mjere vlade su odgodile navalu na zavod dva mjeseca, kad se mjere ukinu tek tada će se statistika pogoršati.

    3+3 znaci 6 mjeseci osim ako bas taj ne bankrotira

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 10:33 AM
    Quote from dionicar

    mene samo zaniam ko je ekipa sa do 100 dionica? :):D

    To je izravna konkurencija :P

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 10:30 AM
    Quote from Headhunter

    Jako dobro ovo izgleda..

    Hvala kolega.

    Sta konkretno dobro izgleda broj ljudi tj dionica koje su prodane jednake su broju dionica koje su kupljene ;(

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • April 8, 2020 at 10:16 AM
    Quote from zlocesti

    Nisam sigurno koliko nas je bilo zaposlenih prije mjesec dana, prije početka epidemije, mislim milijun i 200 tisuća

    Svaki deseti je znači ostao bez posla. Nadam se privremeno, i kratkotrajno

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…la/2169912.aspx

    Po tome je nekih 15 000 u zadnjih 20 dana ostalo bez posla ne znam koliko je to povecanje po postotku na nezaposlenost, medjutim treba gledati da je inace svake godine od 3-4 mjeseca pad nezaposlenih za 1% povezan sa sezonskim zaposljavanjem, pa je realno onda gubitak veci ako se ide u usporedbe iako tesko je to sve usporedjivat jer ako se usporedjuje 2018 nezaposlenost je ona i manja u istom razdoblju, iako su sve ove mjere davanja place ocito samo odgadjanje trenda povecanja nezaposlenosti pa da bi statistika imala smisla trebala bi nekako tu anomaliju izbacit iz izracuna, a onda je to opet to much i tako znamo samo da ide nizbrdo koliko vidit cemo u 10 mjesec

    https://www.dzs.hr/app/rss/kljucni_m.html#

    https://statistika.hzz.hr/Statistika.aspx?tipIzvjestaja=1

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • April 7, 2020 at 10:55 PM
    Quote from Nevera

    Hm,a sta reci ,pokusavam shvatiti burzu i trgovinu na istoj. Nakon cca 15 godina provedenih u ovoj ajmoje nazvati burzom jbga , nis mi nije jasno..To samo potvrdjuje cinjenicu da je burz iracinalna i da ima jako dodirnih poveznica sa kockanjem.

    Nema pravila , i logiku vrijednosti fundamentala obejesi vuku o rep.

    Zadnjih dana gledam kaoko pojedine dionice ludo rasto bez obzira na ocikavano lose poslovanje , bez obzira na sve sta se moze raspravljati .Da li je dovoljno pala ili nije hm , kaokome , ali ovako nesto nije zabiljezeno u povjesti . Cjeli svijet stoji svi drhte , a indexi rastu.Evo gledam dnevnik a jbga odh skociti kroz prozor aaaaaaaaa pooooaaazzdraaaaa vvvvv

    Problem je jeftina lova koja svemu ostalome radi jeftinu vrijednost, kupujes obveznice s 0.5% prinosa itd, sve ostalo isto tako ide tim smjerom da kupujes bilo sta jako skupo jer love ima puno i time svim klasama imovine vrijednost tj povrat pada tako i kod dionica bez obzira na sve gubitke se opravdava dugorocna vrijednost neka jer jeftina lova trazi nekakav povrat i dugorocnu sigurnost, a rizici se umanjuju radi podrske monetarne intervencije pitanje je da li se moze to svatit kao sigurnost za nebrojene rizike, sve vrijednosti i parametri ulaganja su izobliceni radi monetarnog izoblicenja sustava, lova se dijelila ali nije uspila u potpunosti stvorit toliko dodane vrijednosti, inflacija bi to mogla promijenit ali nista ne dolazi preko noci treba pogodit pravi moment jer do tada moze dosta toga i propast ako falijes tajming, u danasnjem obliku ulaganja potrebno je vise svatit monetarne utjecaje i akcije nego samu vrijednost dionice

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 7, 2020 at 12:15 PM
    Quote from BudFox
    Quote from Miron

    Možda je špekulacija, ali odbijanac je sigurno.😜

    Nisam siguran u ovaj dio sa spekulacijom ako drzava prolongira brodarima otplatu kredita na godinu dana i smanji im kamate kreditnim programima preko HBOR-a. To bi onda bila legitimna vijest, a ne spekulacija.

    Brodari se financiraju vecinom stranim kreditima na koji nacin ce im drzava prolongirat otplatu

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™