1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • StatusQuo
    • April 29, 2020 at 10:57 AM

    Na zalost unatoc diverzificiranosti na tri razlicite vrste posla sva tri trpe u ovoj krizi samo pokazuje koja je sirina ovog utjecaja od korone.

  • Procjena rezultata tvrtki i rizika ulaganja na tržištu kapitala nakon Corona virusa

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 11:53 PM

    Pocetni utjecaji u avio industriji

    British Airways planira ukinuti 12.000 radnih mjesta zbog korona virusa

    Zrakoplovna kompanija British Airways planira ukinuti čak 12.000 radnih mjesta zbog dugoročnih posljedica koje korona virus ostavlja na njezinu djelatnost, priopćila je njezina matična grupacija IAG.

    Potonji, u čijem su vlasništvu, među ostalim, Iberia i Vueling, obrazlaže u priopćenju da je ovakvu odluku donio zbog činjenice da će za povratak zračnog prometa u normalu trebati godine.

    British Airways (BA) trenutačno zapošljava 42.000 ljudi.

    - Piloti BA-e i osoblje ogorčeni su ovom (...) neočekivanom vijesti aviokompanije koja je tvrdila da je dovoljno financijski potkovana da se uhvati ukoštac s olujom covidom i koja je odbila svaku pomoć vlade - reagirao je na Twitteru Brian Strutton, glavni tajnik sindikata pilota British Airwaysa Balpe.

    IAG prelazi na djelo pošto je upozorio da je smanjenje broja zaposlenika neminovno zbog krize koja paralizira zračni promet.

    Španjolsko-britanska grupacija nije jedina koja trpi zbog pandemije. Skandinavska aviokompanija SAS objavila je nešto ranije u utorak da će otpustiti 5.000 zaposlenih.

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 6:17 PM

    Dva koraka naprijed jedan nazad

    https://www.cnbc.com/2020/04/28/ger…html?view=story

  • Turističke dionice i perspektive

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 5:59 PM

    Dolazimo do onoga da je bolje kljuc u bravu nego se mucit i radit u minusu, a jedinu korist na kraju toga imaju porezi drzavi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 4:54 PM
    Quote from Moller

    uobičajeno, bez utjecaja covid-19 kako se i očekivalo

    https://zse.hr/UserDocsImages…otREV-K-HR.xlsx

    Utjecaja ima, rekao bih nekih cca 15% manjih prihoda od planiranih, a to je sukladno i broju manje radnih dana kako su se tvornice pocele gasit krajem treceg mjeseca, dobit je ista kao i prosle godine ali je i tu utjecaj imala prodaja zemljista koja je utjecala da je dobit veca za 11,3 mil kuna radi te prodaje pa je operativno dobit manja za taj iznos, s tim da je sveobuhvatna dobit imala gubitak od 30 mil koji je potencijalni dugorocni gubitak ako oporavak bude duze trajao, a i ovisi kako se tecajevi budu dugorocno kretali, lijepo je vidit da je novcana pozicija dobro povecana, e sad ove godine su trebali dosta ulozit za planirane investicije u rusiji mislim da je bila rijec o nekih 100 mil kuna ako se netko sjeca da potvrdi jer mi je to od negdje ostalo u glavi, ne znam sta ce biti s tim s obzirom na nastalo stanje ne spominje se jos nista, na kraju svega ova rupa od korone ce sigurno ostavit traga to ce tek biti vidljivo vise u 2Q jer je vise dana kojih se ne radi i pocetak je s dosta smanjenom proizvodnjom ali to mozemo gledat kao jednokratni rashod medjutim ono sta je bitnije je da se nakon svega vidi kakav ce biti utjecaj na prodaju automobila u EU, kratkotrajne sokove nadomjestis kreditom i krenes dalje ali dugorocniji pad prodaje je veci problem i to je najbitnije pitanje.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 2:42 PM
    Quote from tin

    Kolega StatusQuo evo jedno štivo za vas....

    What happened with oil?

    At first glance, what happened in the oil markets would seem almost impossible. May crude oil futures traded at negative $34 per barrel. That means those owning futures contracts were willing to pay others $34 per barrel to take those contracts off their hands.

    IMAGE SOURCE: GETTY IMAGES.

    Why would traders want so badly to get rid of oil that they'd pay somebody to take it? Pretty much all of the ordinary places to store crudeare full right now, because demand has fallen off a cliff, and supplies have continued to build. Producers don't want to stop pulling oil out of the ground because there are fixed costs involved with doing so, but negative prices should eventually be enough to persuade them to shut down production.

    Just put it on a boat

    Until that happens, though, players in the oil market are looking for anywhere they can to store oil. Consider: If you take delivery of oil in May and get paid $34 per barrel, hold onto the oil for a month, and then sell a futures contract to deliver oil in June at the current price of $21 per barrel, you'll end up with a net profit of $55 per barrel. That's not bad for a month's work.

    Judging from the big price gains for tanker stocks such as Scorpio, Nordic American, and Teekay Tankers, at least some professional investors are making plans to do exactly that by using tanker ships as temporary storage. That gives the tanker companies plenty of leverage to rent out their unused capacity -- and the ships don't even necessarily have to go anywhere. As long as investors can take delivery according to the May contract and then deliver the oil back under the terms of the June contract, they'll be happy. They'll also be more than willing to share the profits with tanker stocks.

    As long as supply and demand for oil remains out of balance, these conditions in the oil futures markets could continue. That's bad news for oil producers -- but it gives oil tanker shipping companies an extra source of revenue they can use to bolster their bottom lines as long as it lasts.

    Display More

    Jasno mi je to, cijena je pala tako nisko jer jednostavno nije bilo kupaca desio se ogroman slippage i zato sta spekulanti koji su kupovali mislili da je nafta jeftina i da ne moze nize i onda su se nasli u problemu jer nitko nije procijenio situaciju kako treba i svi su mislili da ce lako zatvorit poziciju pri kraju, sad nastaje drugi problem da na sljedecem futuresu se vise nitko nece usudit prije zavrsetka ugovora biti long u nafti ako je stvarno i ne namjerava preuzest, a skladista ponestaje, a visak se i dalje gomila i dolazimo do toga da ce nafta bit sve jeftinija jer nema spekulanata i onih koji je zele preuzest sve dok potraznja ne bude veca od ponude, zasad toga nema na vidiku, potreban je masivan cut proizvodnje da bi napravili kakav takav balans, iman osjecaj da ce svi ti veci spekulanti koji su kupovali naftu da je skladiste morat bit spremni na duzi period skladistenja, cime bi mogao dovest do problema one koji to ne mogu istrpit jer su vozarine skocile jako zato sam neki dan i pitao koja je racunaca troska skladistenja po barelu nafte na tankerima da vidimo koliko ima tu mesa mjeseci da se moze to istrpit, realno tpng bi mogao profitirat medjutim svima je jasno da nakon perioda visoke cijene vozarina ce doci do obrnute situacije kada ce vozarine pasti prenisko, e sad da bi tpng profitirao od toga svega ovaj period visokih vozarina bi trebao potrajati bar nekoliko mjeseci da offseta taj period kad ce sve stati i zapravo ta procijena koliko ce visoke vozarine ce potrajat je najbitnija da bi se procijenilo da li se isplati duze biti u tpng, a tu je trenutno izgleda najbitnije pratit stvari vezane uz smanjenje proizvodenje, ako prebrzo se smanji proizvodnja to nije dobro za tpng jer cijena nafte raste i skladista se prazne, bilo kakvo duze stanje oko povecane proizvodnje ide na ruku tpng jer se ne rijesava visak, a opet je stvar i procijene koliko ce koji pad proizvodnje utjecat brzo na balansiranje stanja.

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 1:09 PM
    Quote from kupoprodajnik
    Quote from trial

    Možda ipak ...

    https://www.dnevno.hr/vijesti/hrvats…ljucan-1459702/

    Savrseno logicno i jako dobro. A dva su razloga:

    1. Ne mozes pred kreditore izaci s pricom business as usual, a morat ces posuditi jos 100-150 mlrd kn minimalno, i

    2. Nesto ce s tim izgubiti na uhljebnickim glasovima, ali bi mogao dobiti puno svugdje drugdje.

    Odlicno, ako se ostvari. Ima moj glas. A nikad prije nisam glasao za HDZ.

    Display More

    Prvo taj dnevno je u sluzbi hdz-a zaobilazim ga u sirokom luku, drugo Hdz-ovim predidzbornim obecanjima ne vjerujem, dovoljno su nas preveslali s obecanjima i lazima, dovoljno su mandata imali da bi pokazali svoje namjere, glas jedino mogu dobit ako konkretne i jasne primjene vec donesu prije izbora i to samo ako budu kvalitetne, a za to imaju dovoljno vremena ako se uhvate rada i ako izbore raspisu u 10-11 mjesec to je vise od pola godine za ozbiljne reforme sve ostalo je vec prokusana strategija koji je jedini cilj dobivanje izbora, pogotovo puna usta tih reformi i raspisivanje izbora u 7-8 mjesec to im kod mene nece proci.

  • INA (INA-INDUSTRIJA NAFTE d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2020 at 11:40 AM

    To smanjenje na 60% place nije nigdi objavljeno ?, koja manjina je zasad zaobidjena tim smanjenjem ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 27, 2020 at 10:58 PM

    Mislim da nitko u ovoj situaciji kada redom svjetske ekonomije imaju predvidjanja postenog pada gdp-a ovu godinu i sporog oporavka ne treba imat doktorat da bi zakljucio da za bulk sektor ne predstoji neko trend razdoblje kada ce ponovo postat in za neki veliki porast vozarina koji bi omogucio da je dugorocno isplativo ulaganje pogotovo ako taj trend nije bio ni vidljiv neposredno prije korone kada je svijetska potrosnja bila na vrhuncu sta je znacilo da je kapacitet bulk sektora i dalje velik da bi nastao nesrazmjer ponude i potraznje zbog cega bi indeksi dosli do razina dobre zarade vlasnicima iako je djelomicno naznaka postojala na kraju 2019, ovdje sljedi bar godina jos teskog prezivljavanja, a vjerovatno i vise, a to sta neki analiticar predvidja rast indexa 125% ne znaci nista kada je indeks 600 pa treba skocit na 1300 jer to nisu razine oko koje se lova pocimlje vrtit da bi skakali oko brodova. Siguran sam da ce nakon ove krize bulk pocet zaradjivat i bit isplativ samo dok se izadje iz ove krize bit ce potrebno jos dobro podmetnit ledja i podnit sranja da bi se prezivilo, a to samo znaci nesigurnost za dionicare.

  • Buy like Buffett

    • StatusQuo
    • April 27, 2020 at 10:19 AM
    Quote from stana

    buffet kupuje dionice delta aira, avio kompanije

    Odakle ti to kad je nedavno prodao dio udjela koji je imao

    https://markets.businessinsider.com/news/stocks/wa…20-4-1029064705

  • Buy like Buffett

    • StatusQuo
    • April 27, 2020 at 10:05 AM
    Quote from kupoprodajnik
    Quote from rambo_5

    Ajmo gledati samo Ameriku. Prije Corone su bili na ATH. Poslije Corone će imati - 10% BDP i 30 mil. nezaposlenih. A vi se kladite da će se za koji mjesec vratiti na ATH... Evo zašto 95% ljudi na burzi izgubi novce

    Ali prije tog ATH niste imali novih 3-4 bilijuna dolara u cirkulaciji plus jos barem toliko u najavi.

    I mene je silno zbunilo to sve skupa. I sam ocekujem drugo dno u Americi. Ali nitko, ali ama bas nitko ne zna sto ce tocno biti. Treba vidjeti sto je Buffet radio ovih dana...

    Mislim da je buffet nedavno likvidirao neke neprespektivne pozicije, a da s lovom jos ceka.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • April 27, 2020 at 10:01 AM

    Jel netko zna racunicu da sad ne ulazim u to istrazivanje koliki je dnevno trosak najma broda VLCC--a i MR po ovakvim cijenama ili vise usporednih cijena ali izrazen po barelu nafte, cisto me zanima koliko mesa imaju zakupci brodarskog prostora u slucaju da nafta dovoljno dugo se ne vrati na neke prihvatljive razine, koliko bi im moglo bit prihvatljivo drzat naftu u brodovima koji vremenski period, a da ne pocmu stvarat vece gubitke gdje bi poceli masovnije otkazivat bez obzira na cijenu nafte ?

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 26, 2020 at 11:03 PM
    Quote from D'artagnan

    Pa i kod nas sad ispada da su umrli zbog korone, a ne raka, tumora, godina.... hbga imas rak zadnji stadij i padnes sa balkona ili pokupi te auto nezam kako se u statistici vodi? Umro od udarca auta,,,

    Bit ce i u Italiji, francuskoj zanimljivo za godnu dana vidjeti smrtnost na godisnjoj razini... sad su imali veliku smrtnost.. mozda ce sljedecih par mjeseci imati ispod prosjecnu

    Da bit ce iako realno iz te smtnosti bi trebalo isto izbacit i neki postotak smrtnosti koji je manji zbog same karantene, broj poginulih ne odgovara prijasnjim brojkama samo zato jer se ljudi ne krecu nigdje da bi poginuli bilo u prometu, na radnom mjestu, zbog kriminala, statistika je poremecena samo zato sta si u karanteni i sad kad dodas jos koronu nista vise nije lako usporedit.

  • Korisno je znati

    • StatusQuo
    • April 26, 2020 at 10:02 PM

    Iz ovog grafa je jasno vidljivo da se zivi bolje nego prije 2008 i da su ljudi odgovorniji s potrosnjom, ocito je da je nakon 2008 nastao odmak u pozitivnom smjeru jer se postotak stednje dosta povecao, a ocito je vidljiva razlika u ovom zimskom periodu kada se prije 2008 redovito ulazilo u negativno podrucje sta znaci da se moralo zaduzivat da bi se prezivilo dok nakon 2008 to nije padalo ispod 5%, a zadnjih godina i ispod 10%, iako je to uvijek upitno gledat kao opcenitu usporedbu

    https://tradingeconomics.com/croatia/personal-savings


    zanimljivo je kako su i ameri isto nakon 2008 promijenili dugogodisnji trend od skoro 30 godina kad su imali pad saving rate, mozda nam to nesto govori o vecoj mogucnosti da se ovaj sok prebrodi brze.

    https://tradingeconomics.com/united-states/personal-savings

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 26, 2020 at 9:51 PM
    Quote from Kvark

    INDIJA: Stopa mortaliteta diljem svijeta raste, a u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta grobari ostaju bez posla

    I dok je mortalitet u nekim državama proteklih tjedana naglo skočio, čini se da se u Indiji događa upravo suprotno, barem u nekim dijelovima zemlje. "Jako smo iznenađeni", rekao je Shruthi Reddy, direktor pogrebnog poduzeća u gradovima Kalkuti i Bengaloreu.Tvrtka je u siječnju imala pet pogreba dnevno, a ovoga mjeseca samo tri. "Smanjit ćemo plaće ako nam prihodi jako padnu", rekao je Reddy. U Mumbaiju, gradu s dvanaest milijuna ljudi, broj umrlih manji je 21 posto u odnosu na ožujak 2019., pokazuju podaci lokalnih vlasti. U istom razdoblju stopa smrtnosti pala je 67 posto u Ahmedabadu, najvećem gradu savezne države Gujarat. Indijski liječnici, dužnosnici i vlasnici pogrebnih tvrtki sumnjaju da se pad stope smrtnosti može pripisati manjem broju prometnih i željezničkih nesreća.

    https://www.jutarnji.hr/vijesti/top/ko…posla/10243129/

    Neke je karantena spasila od naleta vlaka.:) Eto pozitivne strane.:)

    Svaka zemlja svoja pravila, sigurno da u indiji su losi sigurnosni standardi u prometu, na poslu i na to sve dodaj preveliku guzvu koja zbog svoje kaoticnosti isto pogorsava sliku i s ovom karantenom smanjit ces tu smrtnost dosta ali realno i da se kod nas ide sad radit statistika broj umrlih u prometu, na radu je isto daleko manji.

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 26, 2020 at 9:33 PM

    Pocetak otvaranja i potrosnje ce biti spor proces potrebno ce biti vrijeme da se navike potrosnje i optimizma vrate u ovisnosti opet o svacijoj zaradi, a to je sad zacarani krug prema dolje dok vlade ne naprave dovoljno da pokrenu stvari, a to ocito nece ici preko noci, tesko da ce i njemci pohrlit na odmor u velikom broju i ako granice budu otvorene dok ne vide koliko im je posao siguran i kakva im je buducnost, a za one i koji se predumisljaju trebat ce dat dobar popust da zagrizu i da to ne osjeti kao veliki uteg unatoc svim nesigurnostima.

    "

    Berliners celebrated the reopening of their shops last week after a five-week shutdown that turned one of Europe’s liveliest capital cities into a ghost town. But what should have been a celebration felt more like a wake.

    In Mitte, one of the German capital’s trendiest neighbourhoods, where thrift shops jostle for space with tech start-ups and glitzy boutiques, the streets were eerily empty. Most stores were still shut, and those that were open were largely devoid of customers.

    “Our sales will collapse,” said Chantal Frohnhoefer, manager of Macchina Caffe, a small shop selling espresso machines. “No one really wants to go shopping right now. They’re still too scared they’ll get infected.

    Some, such as Nils Busch-Petersen, head of the Berlin-Brandenburg Trade Association, fear it has done long-term economic damage. “We are entering a long, lean period which could end up being even worse than the shutdown,” he said. “At least when shops were shut they were entitled to government aid. Now they’re on their own.”

    Leading economists agree. “Consumers will be very cautious — they’ve seen a big loss of income, and they will want to save,” said Clemens Fuest, head of the Ifo Institute in Munich, a think-tank. “Shops will try to attract customers with discounts and special offers, but they’ll struggle to reach the sales volume they had before the crisis began.”

    "

    https://www.ft.com/content/10e9b3…c0-b08fcc4a3c11

    https://www.cnbc.com/2020/04/24/cor…being-open.html

  • Turističke dionice i perspektive

    • StatusQuo
    • April 26, 2020 at 7:19 PM

    Evo malo gledam cisto kao orijentir broj dolazaka u istarskoj zupaniji po mjesecima za 2019 godinu da znam sta mozemo ocekivat, na cijelu 2019 godinu bilo je ukupno 4,609 mil dolazaka, na prva tri mjeseca ukupno otpada 157 tisuca ili nekih 3,4% ukupnih dolazaka, sta znaci da rezultati prvog kvartala nece puno toga otkrit tj neke vece oscilacije po prihodima da bi se zakljucilo nesto pametnije osim stanje duga i casha na taj datum sta je isto vazno, 4 mjesec je 251 tisuca ili nekih 5,5%, 5 mjesec je 443 tisuce ili 9,6%, 6 mjesec 690 tisuca ili 15%, 7 mjesec je 1 070 tisuca ili nekih 23%, a isti postotak je i za 8 mjesec, sad vec neke prepostavke su da smo sigurno zatvoreni cijeli 4 i 5 mjesec za turizam vjerovatno i dobar dio 6 mjeseca jer ne znam tko ce se zaletit tako brzo otvarat granice za turisticka putovanja dok ne bude siguran da stvari ima pod kontrolom, a niti ce se nekom odma zurit ic na odmor nakon svega pa ce sigurno sacekat prije odluke, ali recimo da je gubitak sigurni 4-5 mjesec i dobar dio treceg to je gubitak na broju dolazaka nekih bar 16%, ako ukljucimo i pola 6 mjeseca sta je jako realno dodjemo do sigurnog manjka bar 23% iako cujem da je za sada dobroj vecini 6 mjesec otkazan iako to nije reprezentativan uzorak samo nekakav feedback od rekla kazala i sad da je idealni scenarij da se granice otvore za normalno funkcioniranje polovicom 6 mjeseca za turizam treba uracunat u daljnoj sezoni da sve ostane idealno s nacinom kretanja treba uracunat jos dodatni pad zbog krize te broja ljudi koji ce moci putovat i smanjenje potrosnje onih koji ce doci, smanjenje na koji nacin uopce mozete putovat za sada je izgledno da je to uglavnom auto prijevoz avionski je i dalje upitan, problemi zdravstvenog osiguranja za strance iz dalekih zemalja ako odluce doci dio radi toga sigurno ne bi dosao pogotovo starija populacija, damping cijena svih turisticki pogodjenih destinacija, ne znam ne vidim kako ce ovogodisnja potrosnja u turizmu bit manja od 50% u nekom idealnom scenariju, osim ako se u tom idealnom scenariju italija i spanjolska i dalje ne budu dovele u red pa s te strane nekako privucemo njihove goste, turska je isto s obzirom na avionski prijevoz isto pozitivan za nas, grcka isto zbog udaljenosti moze vise patit nego mi, za sada imamo dvosmislene izjave pogotovo njemaca oko dolaska ministar kaze ne neki kazu da svasta se plasira, a jos nista nije sigurno, ukratko najvise zapravo ovisi o nacinu kako ce pojedine drzave dopustat putovanja i kretanja van maticne drzave, ali ako gledamo goste u istri prema porijeklu dodjemo da su njemci na 30%, austrija i slovenija na 12%, italija na 8%, nizozemska na 5%, ceska, poljska i uk oko 3%, ocigledno je da je nabitnije za istru zakjucit kako ce se nijemci, austrijanci i slovenci postavit, mozemo rec i taljani ali nekako mozemo od njih ocekivat da ce bit u vecoj gabuli da bi ocekivali nekakav pozitivan stav oko njih, a i za engleze s obzirom na upitnost avio prijevoza, eto malo nedjeljne mozgalice.

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • April 25, 2020 at 8:47 PM
    Quote from Manu

    Navodno je ekipa iz stožera počela s popuštanjem mjera a imam osjećaj da su ih pojačali i to na krivi način. S obzirom na njihovu najavu da trgovine neće raditi nedjeljom danas su sve usmjerili istovremeno u kupovinu i to u vremenu 10-12h jer placevi rade tada.

    Koja bi bila svrha praznih ulica u nedjelju ako dan prije imaš gužve neviđene još od prije korone? Uoči Uskrsa ni približno nisu bile takve gužve.

    A ovaj tjedan se neće raditi niti u petak. Znači da sljedeće subote možemo očekivati još veće gužve.

    Vidjet ćemo posljedice na statistici za tjedan dana. Ako se nastavi trend kao do sada sve će to više nalikovati na nadrealni montipajtonovski humor s Božinovićem u glavnoj ulozi koji je sam sebi svrha.

    Moguce je da je ovo bezbolna prilika za realan test ucinka rada nedjeljom i koliko ce to utjecat na promet prije i poslje, jer vec se dugo zagovara zabrana rada nedjeljom pa eto zgodna prilika testirat ucinke

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • April 24, 2020 at 3:27 PM
    Quote from trial

    Pa oni koji prate i u određenim su dionicama, uglavnom već znaju kakva bi FI mogla po prilici biti. A trgovanja su ionako uglavnom na temelju nagađanja i pretpostavki.

    Na koji nacin ce tocno znati kakvi ce biti Fi izvjestaji kad nitko ne zna kakav je poremecaj napravljen s karantenom, mozes eventualno pogodit neke dionice da nisu imali poremecaj ostali su svi imali u odredjenoj mjeri

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 24, 2020 at 8:13 AM

    Dok se ne rijesi ponuda i potraznja na trzistu nema tu boljitka, potraznja pada dosta, a ponuda brodova ostaje ista uz veci kredit, a krediti su i do sada bili veliki uteg

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™