1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 9:56 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from tollway

    najbolje da u takvim dugoročnim ugovorima ne postoji klauzula za takav slučaj! ili hedgiraju.

    pokušava se rast cijena prevaliti na krajnjeg kupca.

    koliko je meni poznato, nek me netko ispravi ako griješim, al njihove proizvode ipak kupuju većinski neke državne firme raznih država, pa to i nije toliko problem.

    problem bi imali da je gro kupaca retail, koji bi onda počeo te veće cijene odbijati, tj. suzdržavati se od daljnje kupovine ukoliko ona nije baš neophodna.

    Da drzavne elektroprivrede, koliko se sicam ugovori za sirovine su mislim mozda na godisnjoj bazi mozda nesto manje, sve drugo hedjaju koliko mogu, tako da tu nema nikakvih problema sta se tice utjecaja na profitabilnost u nekom bitnijem omjeru jer vise manje svi rizici su na neki nacin pokriveni na godisnjoj bazi

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 8:08 PM
    Quote from tizian1
    Quote from tizian1

    Parica...i ja razmišljam u tom smjeru.

    Zbog toga su možda prolongirali revidirano izvješće za prošlu godinu.

    U tom slučaju imamo predujam dividende u 7/2021.

    Ako ne, onda čekamo 7/2022.

    Dakle, revalorizacija imovine.

    Povećanje iste ide u prihod do visine prethodno priznatih rashoda od umanjenja te iste imovine. A umanjenje smo imali.

    Dakle, imamo dobit po tome.

    Ako imamo dobit u prošloj godini imamo preduvjet za predujam.

    Tko zna, igrači su to. :-))

    I baš sad odluka o dividendi/predujmu.

    Luda dionica.

    Display More

    Jedno je revalorizacija imovine, a drugo su tecajne razlike imovine iz sveobuhvatne dobiti

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 5:47 PM
    Quote from 5. Element

    Ma sve je to super, i ja sam skeptican oko divke iduce godine za ovu godinu, jer o tome se tu radi, ove godine nema divke za proslu kad je debeli minus bio, ali zanimljiv mi je tajming. To je taj mali detalj koji me intrigira i sugerira ocekivanja od FI.

    Ja se ne bi iznenadio da oni taj pdf revidirani koji su odgodili ljepo urede i postanu transparentiji, ako biblija vidi da ce to dignit vrijednost u ovim trenutcima preokreta

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 5:44 PM

    Znate kako ja gledam na to biblija je investitor kao i mi sigurno zna sve sta treba napravit da podigne vrijednost svojoj imovini, sta do sada nije mogao napravit jer od g...ne mozete napravit ljepse g...sad kada se stvari poprave vise nece bit g... nego ruzni pacic pa ce ga on uljepsat da nama izgledat kao lepo pile 😂

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 5:25 PM

    Samo se bojim da trendovi do trenutka prodaje se pogorsavaju svi gledaju EBITDA kao jednu od metrika, a ta ista je zadni kvartal 10% manji i sad 1q isto 10% manja ocito je to nova realnost a nekako i sukladno s konstantnim gubitkom korisnika, sa onih ttm 133 mil EBITDa u 9Q sad je taj ttm izgleda ispod 110mil

    Uz to za ne falit taman mi ovdi iskace reklama za bnet s kojim izgleda da daju dosta bolje akcije nego optima, prakticki sami internet nude za 100kn koliko vidim preko moba to nitko nije nudio do sad, po tome bi se marze jos mogle istiskivat ako je to novi trend cijena na trzistu, a tv i net nude za 149, toliko sad placam kod optime samo net

    https://www.btnet.hr/?gclid=EAIaIQo…ASAAEgL1ZPD_BwE

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 5:08 PM
    Quote from Moller

    spasilo čovjeku 1000 dionica, da nisu tempirali obavijest točno u 16.00 izgorio bi kao prskalica, sada samo treba čekati dividendu

    Nisam vidio jel tih 1000 se pojavilo za zastrasivanje onako klasicno u 15:55 ili

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 11:07 AM

    Pretpostavka je da je nize financiranje nego je bilo, ne znam kolika ce kamata biti zasad samo nagadjam, sve ce se ionako vidjeti za koji dan pa cemo biti pametniji, a i sami su izjavili u jednom S/L pa onda je sigurno manje nego sta je bilo jos su se izrazili sa rijecju znacajno pa onda sigurno nije nesto beznacajno u usporedbi sa prijasnjim financiranjem

    "Ovom transakcijom značajno je smanjen prosječni trošak financiranja za navedene brodove. "

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 10:41 AM
    Quote from alias
    Quote from StatusQuo

    Ne znam iz kojeg razloga nadjes samo neku najpesimisticniju varijantu i plasiras je i to jos iz 2015 godine kada u zadnje vrijeme ima puno novijih transakcija koje su i relevantnije, da bi bio objektivan potrebno je naci jos neke transakcije i razmisliti o drugim ugovorima koji se dogadjaju pogotovo one novijeg datuma, s druge strane izvadio si ugovor iz 2015 godine sa kompanijom registriranom u bermudima, prvo tada su uvjeti financiranja bili puno tezi i losiji, a kineske leasing kuce su tek uhvatile zamah prema vanjskom trzistu zbog cega se to trziste naglo i okrenilo leasingu kini i posljedicno smanjilo cijenu takvih transakcija, evo nekih novijih primjera doduse MR ali sve je to slicno

    prvi primjer

    "

    Scorpio tankers

    2020 CMB Lease Financing

    In September 2020, the Company executed an agreement with CMB Financial Leasing Co., Ltd to sell and leaseback two MR product tankers. The aggregate borrowing amount under the arrangement was $45.4 million, which was drawn in September 2020. A portion of the proceeds were utilized to repay $30.1 million of the outstanding indebtedness relating to these two vessels under the 2017 Credit Facility.

    Under the agreement, each vessel is subject to a seven year bareboat charter agreement. The lease financing bears interest at LIBOR plus a margin of 3.20% and is expected to be repaid in 28 equal quarterly repayments of approximately $0.4 million per vessel. The Company has purchase options to re-acquire each of the subject vessels during the bareboat charter period, with the first of such options exercisable on the third anniversary date from the delivery date of the respective vessel.

    "

    Po ovome gore daily trosak financiranja na 90 dana za te brodove je 4.444$ + kamata

    "

    In August 2019, Navios Acquisition entered into a five-year sale and leaseback agreement with an unrelated third party (the “Third-Party Leasing Agreement”) for $15.0 million to finance one product tanker. Amounts owed under Third-Party Leasing Agreement are repayable over the five years in consecutive monthly installments of $0.2 million each and bear effective interest at LIBOR plus 345 bps per annum. The net proceeds of the Third-Party Leasing Agreement were used to partially prepay the Term Loan B.

    "

    Ovaj je oko 6.666$ + kamata

    "

    On October 16, 2019, Navios Acquisition entered into sale and leaseback agreements with Bank of Communications Financial Leasing Company (the “BoComm Leasing Agreements”) for $90.8 million in order to finance six product tankers. Amounts owed under the BoComm Leasing Agreements are repayable in consecutive quarterly installments ranging from $0.4 million to $0.5 million each, with final balloon payments ranging from $3.3 million to $4.9 million in total, to be repaid on the last repayment date of each respective agreement. The BoComm Leasing Agreements mature in October 2022, October 2024 and October 2027, respectively, and bear interest at LIBOR plus a margin ranging from 335 bps to 355 bps per annum. The BoComm Leasing Agreements require compliance with certain financial covenants in line with the other credit facilities of the Company. The net proceeds of the BoComm Leasing Agreements were used to partially prepay the Term Loan B.

    "

    Ovaj od 0.5 je 5.555$ dnevno + kamata, ovaj od 0,4 dnevno 4.444$%+ kamata

    Display More

    Pa nisam ja izvadio ono da vas zavaram ovdje, nego sam radio analizu GOGL-a i na to naletio. Nisam radio nit scorpio nit NN. Jos jednom, napisao sam da ne znam po koliko je i da pricekamo pa vidimo. Ono sta je u svemu ovome najvaznije je zasto ti ugovori nisu objavljeni. Svi bi bili pametniji i ne bi palamudili ovdje po forumu, jel tako?

    Display More

    Je ali nacin na koji ti pises na Atpl je tesko crnilo i onda kada napises neku informaciju koja je u usporedbi s istim ili slicnim informacijama koje se mogu naci i novijim je najgora opcija od tih informacija, stjece se negativan dojam tvoga pisanja s unaprijed predrasudom prema negativnom s cime tvoje pisanje izgubi na osjecaju objektivnosti pogotovo jer si prestao pratit detalje i onda cesto plasiras stvari koje nisu istinite o ATPL i time gubis na vjerodostojnosti, drugo na svijetu postoje 1000 brodarskih kompanije, stavljat ATPL svaki put u kontekst s top 10 kompanija u svijetu nije realno niti je realno da ce zbog svih negativnost zadnjih 10 godina u bulku odjednom ostalih 990 kompanija propast jer ovih top 10 ima bolje uvjete itd, tako svijet ne funkcionira.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 28, 2021 at 10:18 AM
    Quote from alias
    Quote from Parica

    Kolega,

    Kao prvo puno sam naučio od Vas i hvala Vam na tome...

    Što se tiče gornjeg posta, da je bilo tko drugi napisao nešto slično rekao bih mu da lupeta...ali Vi nikad ne lupetate…

    Koliko ja shvaćam gornju sliku...long-therm chartered se odnosi na brodove kojim društvo upravlja preko dugoročnog zakupa/bareboat charter-a i naravno da je trošak veći jer se dodatno plaća i zakupnina...koliko ja pratim, ATPL ima samo 2 broda u bareboat charter-u i imala ih je i u 2018. kad joj je prosječni dnevni trošak broda bio 11.250 USD/d

    Možda želite natuknut da su u posljednjih godinu dana refinancirali (sell and lease back) 6 brodova i da će im to podignut dnevni trošak broda...ne kažem da neće, ali ako i hoće to će bit u znatno manjem iznosu...pa povećanje prosječnog dnevnog troška broda od 2.500k USD/d koje Vi navodite znači blizu 70 mil kn dodatnog troška...a u cijeloj 2020. su imali ukupno oko 380 mil kn troškova...

    Moguće da se Vaša prognoza ostvari, ali to će bit zbog obveznih dokovanja, ugradnje pročišćivača i posljedično smanjenih operativnih dana...ali to će biti jednokratni trošak i dogodine se vraćamo na „normalne“ razine troškova…ili ne???

    Display More

    Ma to vam je ista pašta. ALi ako hocete bas direktan S&LB, da vidite koliko je to još puno gore, pogotovo kad su kompanije u problemima, evo vam koliko banke (ili kompanije) naplacuju jednom Gogl-u prije 6 godina, i koliko oni sad imaju problema jer moraju placati tolike ugovore godinama, a capovi im u prosjekudanas imaju trosak od oko 10000$ (njihovi).

    GOGL – Golden Ocean Group Limited announces vessel transactions and adjustments to newbuilding program

    27.04.2015

    Golden Ocean Group Limited (“Golden Ocean” or the “Company”) is pleased to announce that the Company has entered into several agreements concerning its fleet.

    Golden Ocean has agreed with Ship Finance International Ltd (“Ship Finance”) a sale leaseback transaction of eight Capesize vessels currently owned by Golden Ocean.

    The vessels are named Golden Beijing, Golden Zhoushan, Golden Magnum, Battersea, Belgravia, Golden Zheijang, Golden Future and KSL China and were built in Korea and China between 2009 and 2013. The total acquisition price will be $272 million, or $34 million average per vessel. The vessels are expected to be delivered to Ship Finance within July 2015, subject to customary closing conditions.

    The vessels will be chartered on time-charter basis to a subsidiary of Golden Ocean for a period of 10 years. The daily base charter rate will be $17,600 during the first seven years, and $14,900 thereafter. In addition, there will be a 33% profit share for revenues above the base rate, calculated and paid on a quarterly basis. Golden Ocean will have a purchase option after year 10 of $112 million enbloc, and if such option is not exercised, Ship Finance will have the option to extend the charters by 3 years at $14,900 per day.

    Golden Ocean has also reached agreements with several of its yards to delay the construction of the newbuilding contracts with about 75 months on aggregate basis. This will postpone capital expenditure and possible cash burn on sailing vessels as the market is currently below cash break even. After this it is expected that 6 vessels will be delivered in 2015, 15 vessels in 2016 and 4 vessels in 2017. There is still work in progress to improve delivery positions further.

    Golden Ocean has also agreed to sell four of the Capesize vessels currently under construction at a Chinese yard to a third party. The Company will finalize the construction of the vessels and transfer ownership to the new owner upon delivery from yard

    Znaci oni ce placati ship finance-u 17.600 prvih 7 godina itd. To su katastrofa ugovori. Vidite da su i odustali od brodova jer nisu imali love. Godina je bila katastrofa. Gledajte, ja ne znam dal ce biti tako. Rekao sam da pricekamo i vidimo. Ali ono sta sam potpuno siguran, znaci 7000%, je da banka nikad nije nekome htjela pomoci smanjivsi mu kamatu dok je on u problemima. Mogao bih vam dalje traziti, ali nemam volje. Imate na nekoj firmi gdje piše da banke više ne zele refinancirati brodove starije od 10 godina. ATPL-u je dosta brodova preko toga, a ovi ostali nisu dovoljni da pokriju ukupan dug. Oni su iz nuzde napravili s&lb, bar po meni.

    Kazem, ne znam. Ali po meni sell&lb, znaci da su prodali brodove i unajmili ih nazad. Nesto isto kao bare boat. Iskreno, jos se nisam susretao sa s&lb jer je od 11 kompanija samo 1 uzela jedan brod ove godine, a iz toga nisam mogao izvuci nikakav poucak kako se to vodi i naplacuje.

    Mozda sam u krivu i sigurno cu i ja biti pametniji nakon izvjesca.

    P.S. ali vi niste uzeli u izracun niti skuplju naftu, niti manje prihode koji se daju kompanijama koje nemaju prociscivace.

    Ja cu tu stati jer moram raditi. Stvarno, i mene ful zanima izvjesce, pa pricekajmo ta dva, tri dana. Kako kazem, nisam siguran i mozda grijesim

    Display More

    Ne znam iz kojeg razloga nadjes samo neku najpesimisticniju varijantu i plasiras je i to jos iz 2015 godine kada u zadnje vrijeme ima puno novijih transakcija koje su i relevantnije, da bi bio objektivan potrebno je naci jos neke transakcije i razmisliti o drugim ugovorima koji se dogadjaju pogotovo one novijeg datuma, s druge strane izvadio si ugovor iz 2015 godine sa kompanijom registriranom u bermudima, prvo tada su uvjeti financiranja bili puno tezi i losiji, a kineske leasing kuce su tek uhvatile zamah prema vanjskom trzistu zbog cega se to trziste naglo i okrenilo leasingu kini i posljedicno smanjilo cijenu takvih transakcija, evo nekih novijih primjera doduse MR ali sve je to slicno

    prvi primjer

    "

    Scorpio tankers

    2020 CMB Lease Financing

    In September 2020, the Company executed an agreement with CMB Financial Leasing Co., Ltd to sell and leaseback two MR product tankers. The aggregate borrowing amount under the arrangement was $45.4 million, which was drawn in September 2020. A portion of the proceeds were utilized to repay $30.1 million of the outstanding indebtedness relating to these two vessels under the 2017 Credit Facility.

    Under the agreement, each vessel is subject to a seven year bareboat charter agreement. The lease financing bears interest at LIBOR plus a margin of 3.20% and is expected to be repaid in 28 equal quarterly repayments of approximately $0.4 million per vessel. The Company has purchase options to re-acquire each of the subject vessels during the bareboat charter period, with the first of such options exercisable on the third anniversary date from the delivery date of the respective vessel.

    "

    Po ovome gore daily trosak financiranja na 90 dana za te brodove je 4.444$ + kamata

    "

    In August 2019, Navios Acquisition entered into a five-year sale and leaseback agreement with an unrelated third party (the “Third-Party Leasing Agreement”) for $15.0 million to finance one product tanker. Amounts owed under Third-Party Leasing Agreement are repayable over the five years in consecutive monthly installments of $0.2 million each and bear effective interest at LIBOR plus 345 bps per annum. The net proceeds of the Third-Party Leasing Agreement were used to partially prepay the Term Loan B.

    "

    Ovaj je oko 6.666$ + kamata

    "

    On October 16, 2019, Navios Acquisition entered into sale and leaseback agreements with Bank of Communications Financial Leasing Company (the “BoComm Leasing Agreements”) for $90.8 million in order to finance six product tankers. Amounts owed under the BoComm Leasing Agreements are repayable in consecutive quarterly installments ranging from $0.4 million to $0.5 million each, with final balloon payments ranging from $3.3 million to $4.9 million in total, to be repaid on the last repayment date of each respective agreement. The BoComm Leasing Agreements mature in October 2022, October 2024 and October 2027, respectively, and bear interest at LIBOR plus a margin ranging from 335 bps to 355 bps per annum. The BoComm Leasing Agreements require compliance with certain financial covenants in line with the other credit facilities of the Company. The net proceeds of the BoComm Leasing Agreements were used to partially prepay the Term Loan B.

    "

    Ovaj od 0.5 je 5.555$ dnevno + kamata, ovaj od 0,4 dnevno 4.444$%+ kamata

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 8:02 PM

    Da se ja malo prikljucim, uz dodatak ATPL, kupio vani Gogl, SB i PANL, malo je jedan bulk brodar ;(

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 5:47 PM
    Quote from Jubito

    Zaržana dobit je 194.105.797,00, to je 46,22 kn / dionici.

    Baš me zanima koliko će nam isplatiti ove godine.

    Mogli bi bez problema dati još 12-16kn po dionici.

    Meni jedino nije jasno zasto su tecajni rashodi na nuli u konsolidiranom izvjescu to koliko je meni poznato to nikad nije bilo tako u ni jednom izvjescu, da li su promjenili nacin kako ih prikazuju mozda sad su presli na neto tecajne razlike ima li neka promjena u nacinu izvjestavanja ?, nisam puno pogledao izvjesce samo okvirno vidim da je matica podbacila sta se tice dobiti dok su kosolidirano to nadoknadili, inace je do sad bilo pravilo da je matica ta koja vuce vecinu dobit tako da bi trebalo malo bolje pogledat sta se sada promjenilo.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 5:41 PM

    Kako bi bilo da postove tehnicke analize komentiramo eno slika vidi se iz aviona, pa onda tako mozemo i cinjenice o kompanijama vidi se iz aviona, dajte se uozbiljite i konkretno doprinosite misljenju koje iznesete inace se to zove spamanje.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 5:38 PM
    Quote from alias
    Quote from Kvark

    Ja bi se referirala na ovo pitanje postom koji je Parica postao jos AD 2020 :)) i koji se meni urezao u memoriju. Citam ja vas, pametne.

    Dakle post je od 09.10.2020., a kaze:

    "Maknut cu se od dnevnih vozarina (sto mi je tesko jer sam trejder) i objasnit cu svoje vidjenje srednjorocnog razdoblja za shipping.

    Trenutno top tema shippinga (ne samo bulka) je ekologija i zadovoljavanje ekoloskih standarda (balastne vode, scrubberi)...a iz sljedeceg clanka vidimo da ide to i dalje i da nema tome kraja (https://splash247.com/top-char…blish-shipping-emissions/).

    Postavlja se pitanje tko ce od sadasnjih brodovlasnika u uvjetima gospodarske nesigurnosti narucivat brodove. Osim gospodarske tu je i tehnoloska nesigurnost jer zadovoljavanje eko standarda trazi inovativna, neisprobana rijesenja i nitko nezna koliko ce bit funkcionalna/isplativa. Takoder, brodovlasnici koji su ugradili scrubbere su trenutno u teskoj pusioni jer skoro i nema razlike u cijeni izmedju goriva koji koriste njihovi brodovi i brodovi bez scrubbera.

    S druge strane, brodogradilista su u vecem kolapsu od shippinga i postavlja se pitanje i njihovih kapaciteta, ali i tehnoloskog znanja da naprave nove brodove (o stanju brodogradilista https://seekingalpha.com/artic…ys-current-shipping-cycle).

    Osim svega navedenog brodovlasnici su kapitalno devastirani, a banke ih skoro vise ni ne financiraju...i sve to je dovelo do ovog (DryBulknewbuild ordering of 1.2m dwt in 3Q20 was the second lowest number on our record going back to 1Q96.Order Book is now at an all-time-low 6.5% of fleet). I da ovo nije kratkorocno stanje, ovo ce, po mom misljenju, trajati barem 3-5 sljedecih godina. Novo normalno kako se kaze...

    A potraznja?

    Svijet se vraca u normalu, potraznja raste svojim tempom s tim da se moze ocekivati i pocetak velikih drzavnih infrstrukturnih projekata da se potakne gospodarstvo...

    Zakljucak.. doci ce do uskog grla, prefect storm se formira i nije pitanje hoce li se dogodit nego sto ce bit okidac...

    Znam da zvuci ludo, ali mogao bi rekord iz 2007. biti ugrozen...kockice su se slozile...da, sad mislite da sam lud, ali ATPL je 2004. vrijedila 22kn a tri godine nakon toga skoro 4k...hej tri godine!!!...to vam je shipping...

    Ne znam kako ce ATPL proc u svemu ovom, ali mozda se radi o zivotnoj prilici i treba imat bulkove u portfelju...

    Sve ovo se vec odvija, nije predvidjanje, ovo je stvarnost..."

    Display More

    Ja sam o tome pisao prije 3 godine u analizi. Ako hocete potrazim. Ajmo onda ovako. Kako su to svi u strahu, a brodogradilista puna kao sipak sljedece 3 godine? Samo sto su prvi na redu kontenjeri, jer su prvi poceli rasti. Cim su malo vozarine porasle, nitko se vise ne boji? Dal to ikoga podsjeca na neka starija vremena?

    Display More

    To je za bulk bolje nego za kontenjere, jer ako potraje ova potraznja za bulk, bulk jednostavno nece moci tek tako povecati brodove radi popunjenosti sta ide u prilog bulku vise nego kontenjerima.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 5:32 PM
    Quote from Flight

    Na nekim stockovima se formiraju potencijalno mnogo opasniji patterni, ala DLKV gdje se trenutno formira setup za “death cross”.

    A da izvolis nacrtati za nasu forumsku javnost pa da bude upoznata, ali vjerovatno nisi ni pogledao graf jer odgovor je radi drugacijih pobuda.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 5:25 PM
    Quote from Flight

    A to se netko potrudio malo da crta u crtanci. Racionalni investitori neće nasjesti na shemu, a opsjenari će pokusati okrenuti još koji krug.

    O cemu ti, a da ce bavis temom, a ne nekim svojim zakljucima koji nemaju veze s vezom niti s temom. koja ima svoju svrhu, a to su crtanja.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • April 27, 2021 at 5:08 PM
    Quote from zlocesti

    Hoće ovdje biti suza ?

    A ?

    :S

    Što kažu braća tehničari ?

    A zasjala je i shooting star. U podne :S

    S obzirom kako je potegnila neko hladjenje ne bi bilo neocekivano medjutim ja bi radje malo gledao u svoje dvoriste nego tudje da se ne iznenadite jer tu izgleda da ide napad na 6kn, simetricni trokut je okrenuo na dolje, MACD samo sta nije presao u negativno i adx sramezljivo pokazuje prestanak ovog trenutnog pozitivnog trenda na tjednom grafu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • April 26, 2021 at 7:38 PM
    Quote from Normani

    Vidim, nešto se stanjila ponuda na prodaju u odnosu na zadnjih nekoliko tjedana. Bit će da je to zbog predstojeće dividende.

    Kad vidis cijenu celika i cijenu bakra, ovo se ne prodaje

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 26, 2021 at 4:50 PM
    Quote from jasko

    AP Libertas (75,213-dwt, 2008) fixed delivery retro Tuticorin

    16 April for a trip via East coast South America to Singapore-Japan range at

    $24,500. http://www.hartlandshipping.com/wp-content/upl…-April-2021.pdf

    Znaci iz istog izvjesca Wanisa je prodana za 15,65$ dok je ta ista Wanisa prodana mjesec dana ranije bila za 13,65$


    Wanisa 79,401 2012 Jiangsu Eastern undisclosed $15.65m Tier 2

    3.2021

    Kamsarmax Wanisa 79.401 2012 Jiangsu,China 11/2021 Wartsila - $ 13,65m

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 25, 2021 at 8:59 PM

    A koji je izvor tog grafa ?

    Bdi index se poceo koristit od 1985 koliko je meni poznato

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 25, 2021 at 7:48 PM

    #migra

    Koiji je to graf "real" izrazen na koji nacin ?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™