1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. lebowski

Posts by lebowski

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 1, 2023 at 11:40 AM
    Quote from my moon

    Kada me oplete onda se postavljam prenisko. Tako mi je pobjegao INSW, brodar, kojeg sam uz DAC i EAGLE htio kupiti, al eto ga sedam dana bježi sedam dana ga gonim ispred sebe ....

    Oćel reli, što kažu u Atlanskoj :)

    nešto govore i da bi litiju srodne dionice trebale ić ap , tu sam odvojio LAC I ALB

    Moja strategija ti je da kupim kad je skupo, recimo kod INSW mi je prosjek 41,40, a na STNG 50. Puno ti je onda lakše sjediti i gledati dok raste. A prešutjet ćemo kako je gledati dok pada.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 11, 2023 at 8:14 PM

    Ponovno polako kuha na pregovorima između lučkih radnika i prijevoznika, od početka prošlog tjedna počela su sporadična zatvaranja na zapadnoj obali, LA, Long Beach i ostali... Daleko je to od covid-congestiona, ali ako se ovako nastavi, moglo bi doći do zastoja.

    Imamo i sušu u Panamskom kanalu i povećanje cijena u Sueskom kanalu.

    https://twitter.com/mercoglianos/status/1667680270001094662/

  • DRY BULK

    • lebowski
    • June 6, 2023 at 3:09 PM
    Quote from Shogun

    Ekonomist Stiglitz je bearish za shipping (mada koliko razumijem iz teksta misli na kontejnere)....

    https://www.tradewindsnews.com/tankers/nobel-…ing/2-1-1462464

    Čim se nađe jeftiniji prijevoz od brodskog, prestat će potreba za brodskim prijevozom. Oh, wait... :huh:

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 5, 2023 at 9:45 AM
    Quote from zlocesti

    Glede mede i tankera prognoze su da će im prihod manje rasti ove i iduće godine nego prethodne

    Ali evo jednog koji bi mogao u mali bounce. Dalje od gornjeg ruba kanala se ne vidi. Možda je ovo samo povlačenje prije idućeg lega up, možda je nastavak downtrenda

    Ne zaboravite stop nalog postaviti

    Ako ZSE ima par papira koje već poznajemo u duši, ovdje ima previše papira, previše mogućnosti, previše svega

    Treba ovako napisati: Glede mede i tankera prognoze su DANAS da će im prihod manje rasti ove i iduće godine nego prethodne. Prognoze koje se rade DANAS zasnivaju se na daljnjem dobrovoljnom smanjenju proizvodnje nafte OPEC+ do kraja 2024. (do sada je bilo do kraja 2023. godine) i dodatnom dobrovoljnom smanjenju proizvodnje Saudijske Arabije za 1 milijun barela dnevno, što će se produljivati ili neće svakog mjeseca.

    Dok medvjedi stavljaju naglasak na SMANJENJE, bikovi će staviti naglasak na DOBROVOLJNO.

    Bikovi u tankerima poput CEO FRO-a će, štoviše, dodati i ovo:

    IF one assume #CHINA #Oil imports will continue at this pace, #SaudiArabia voluntary cut of 1mbd will icrease distances #CrudeOil needs to travel. #OOTT #tankers #OPEC $FRO

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 1, 2023 at 9:38 PM
    Quote from zlocesti

    https://www.tradingview.com/news/mtnewswir…est-repurchase/

    Evo što je poguralo Scorpio.

    Može li itko biti toliko ljubazan da nas svaki dan izvijesti gdje je današnji playground ?

    StockTwits i Twitter, za početak

    Pa ustvari nije. Svi su tankeri danas rasli, a STNG već danima, mjesecima štoviše, kupuje svoje dionice. Ima sve to na YoubiTu linku današnjem gdje sam okačio razgovor s legendarnim Bugbeejem. STNG će nastaviti kupovati svoje dionice ludim tempom, otkako su dionice pale ispod 50$, ubacili su u šestu brzinu.

    Tamo su burze likvidne pa možeš kupovati svoje dionice do preksutra, a da se ništa ne poremeti.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 1, 2023 at 5:39 PM
    Quote from zlocesti

    A ne znam, STNG je danas za short

    A izgleda da su i drugi došli na tu ideju :)

    Zarada 3% u jedno poslijepodne, nije za baciti

    Al' moraš gledati u monitor

    Nije to lako

    Evo, zashortala si ga. Po koliko si ga zashortala i na koliko izlaziš?

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 1, 2023 at 5:34 PM
    Quote from accountant
    Quote from zlocesti

    Nita zato. Mora probiti znatnije gore da bude uvjerljiv.

    :)

    tankeri, nafta... tu su brze promjene gore-dolje

    preko vikenda je sastanak OPEC+

    imamo i silenzio stampa saudijaca prema Bloombergu, Reutersu i dr.

    bit će zanimljiv vikend

    neki idu tako daleko da govore i o svojevrsnom ratu saudijaca protiv rusa i šortera na nafti :/

    dozlogrdilo im, trebaju im pare

    rusi bacaju na tržište budzašto da bi financirali rat, pa još šorteri... vidjet ćemo!

    Display More

    Meni u toj priči nisu jasni oni koji govore da Rusi prodaju naftu po cijenama koje su iznad cijena iz sankcija. Meni se čini da Rusi prodaju po uvjerljivo nižim cijenama, po daš šta daš cijenama i da to odgovara i Kinezima i Indijcima. OPEC+ baš i ne odgovara, naravno.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 1, 2023 at 4:22 PM
    Quote from Robbie

    STNG danas raste +5%

    Neraste ni upola kao FRO. Tankeri su liga za sebe, tamo oscilacije po 10% tjedno predstavljaju pravilo, a ne izuzetak.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • June 1, 2023 at 3:23 PM

    Yahooist Teil der Yahoo Markenfamilie

    STNG i dalje ludom brzinom kupuje svoje dionice. NAV je 72$, trenutno ih kupuje po 46$, otkupljivat će ih i po 20$ ako padnu toliko. Dokle god su do neke razine ispod NAV-a i dokle god imaju keša, STNG će otkupljivati svoje dionice, sad su odobrili novih 250 milijuna $ za to. Nove brodove neće kupovati, ali nije isključeno da prodaju neke starije brodove i lovu od toga utuku na otplatu duga i otkupljivanje svojih dionica.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • May 31, 2023 at 4:00 PM
    Quote from Junius
    Quote from Moller

    nije li se jedan naš matematičar tako izlagao i usput opisivao svoje podvige na blogu, znamo kako je završilo u većini slučajeve i stalno spominjanim jednim svijetlim primjerom, drugi nikako da natukne

    Prije ili kasnije će fulat i to jako...a i ne pada mi napamet ulagat, zato jer je netko to rekao...

    Zato si na forumu, jer ti ne pada na pamet slušati druge.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • May 31, 2023 at 3:37 PM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Znaci da je poprilicno uvjeren kad se toliko izlozio

    izložio je "sebe" i svoj vlastiti privatni kapital ili kapital udjelničara u fondu?......

    Hoćeš reći da on nema s tim veze sa svojim fondom? Izložio je svoje ime javno kad je objavio taj Tweet. Ako profula, za par mejseci netko će mu taj Tweet nabiti na nos.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • May 31, 2023 at 3:04 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from StatusQuo

    izgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon

    Nije dugo trebalo da se sazna ;(

    https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-…le-/2-1-1458791

    The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.

    “Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.

    Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.

    Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.

    And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.

    Display More

    Sa 39% keša na 6% keša, čovjek je skoro pa 'all in'. GOGL ispod 8, CEO citira repere i stavlja vijesti o share buybucku... Ako i nismo na dnu, mogli bismo biti vrlo blizu.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • lebowski
    • May 22, 2023 at 3:22 PM
    Quote from BudFox
    Quote from Hrx84

    Navikli smo na desetke ovakvih članaka godišnje još od 2008.

    Možda nekim čudom ovog puta budu u pravu jer smo u post-kovid vremenu u kojem nas se stalno gleda namagarčiti na sve moguće i nemoguće načine. A i market je puno rastao zadnjih par mjeseci pa bi puno ekipe uhvatili na krivoj nozi.

    Gojko je poznati pesimist, pa njegove članke ne treba uvijek shvatiti baš doslovno...ali tko zna, sve je moguće...

    Gojko zvani jedna apokalipsa tjedno

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • May 20, 2023 at 9:10 PM

    https://twitter.com/mintzmyer/status/1658935950519545860/

    Scorpio i Bugbee, vrlo zanimljiva priča. Evo što kaže Jay:

    If the OMI case study is repeated, $STNG would repurchase >50% of all shares between $50-$100 and end up selling out/liquidating closer to $200 to someone like $TRMD.
    One can dream... but that's exactly what Bugbee and Craig Stevenson did at OMI in the mid-2000s.

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • lebowski
    • May 19, 2023 at 1:27 PM
    Quote from BudFox
    Quote from LeoNT

    Dajana je napravila puno. Nitko to ne moze osporiti. Na marketinškom planu, firma je postala vidljivija prema kupcima, ali i prema drugim firmama kao partner (kroz Dajanino aktivno sudjelovanje u poslovnoj zajednici).

    Za neki iskorak poslovanja, prvo se trebala srediti situacija u 'vlastitoj kući'. To je i napravljeno zadnjih par godina.

    Ne znamo kakvi su planovi vlasnika i zašto je odlučio preuzeti ulogu CEOa. Valjda ce biti nesto u slijedecem FI.

    Sin od pokojnog vlasnika želi šefovati i to je vjerojatno jedini i glavni razlog preuzimanja te pozicije, dok mu je otac pretpostavljam bio pametniji i upravljanje je prepustio profesionalcima koji su godinama unutra i znaju sve što se događa u firmi od dna do vrha:thumbup:. Znamo kako obično na kraju prođu firme u kojima se miješa vlasnički i upravljački dio...zadnji primjer je Agrokor gdje je cijela šira i uža obitelj radila na upravljačkim pozicijama... mislim, ne mora se to i ovdje desiti, ali ove promjene na vrhu sigurno nisu nešto što veseli male dioničare, zajedno uz ovu visoku inflaciju, cijene energenata i žestoku konkurenciju, jer svaki trgovački lanac danas ima svoj brend sapuna i deterdženata koji prodaje po sniženoj cijeni...

    Pokojni Anđelko Leko mislim da je napravio najbolji potez.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • May 16, 2023 at 9:30 AM

    Iako je investicijski svijet i dalje čvrsto i uvjereno protiv kontejnera, ovdje je jedna od stranica prezentacije DAC-a gdje se vidi gdje su sad time charteri u odnosu na prosjek od 2010-2019. godine.

    DAC je brodar koji iznajmljuje kontejner brodove tvrtakama poput ZIM-a i neusporedivo je manje izložen rizicima toga tržišta. Zarada je stabilna i velika, dug je smiješan, grcaju u kešu, trguju se daleko ispod NAV-a (i daleko ispod scrap vrijednosti). Opasnosti su globalna recenzija i dolazak nove flote.

    Prezentacija dostupna ovdje:

    https://www.danaos.com/investors/even…ns/default.aspx

    Files

    DAC-Corporate-Presentation-May 2023.jpg 253.57 kB – 0 Downloads
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • May 11, 2023 at 5:35 PM

    Ne treba rasti potražnja za naftom da tankeri polude, bitno je samo da potražnja previše ne padne. Ruski embargo je povećao potražnju za ton-miljama preko 10%, to je ogroman postotak u jednoj godini, a knjiga narudžbi za nove tankere puna do 2025./6 godine i slično. Ako je recenzija, onda je recenzija svima. I Microsoftu i Ma

    Quote from accountant
    Quote from zlocesti

    Ja sam ga bila crtala frendu prošli tjedan, vikala da još nije vrijeme, nadam se da je poslušao

    Fundamentalno nemam pojma zašto pada, al' ovo izgleda da su ga shorteli uhvatili

    Kako stoje put i call opcije ?

    izgleda da je na tankerima preokrenut trend

    plus Teekay Corp. danas s dobrim izvješćem :thumbup:

    Mislim da rast TK i TNK nije toliko zbog izvješća koliko zbog dividende, jer njihov korporativni image je sličan onome NM i NMM, a sad su tom dividendom pokazali da dioničari ipak mogu računati na konkretne povrate pa se samim tim i inače ogromni diskont prema NAV-u smanjuje.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • May 9, 2023 at 1:33 PM
    Quote from verdi

    sama proizvodnja sirove nafte je smanjena za minimalno 4% (više je ali neka bude ovo osnovica) preusmjeravanjem tokova mjenjaju se i prevoznici. uvjetovanjem naši vaši, osiguranje, crna flota i td. dolazimo do momenta kad će neki voziti stalno dok drugi kad bude potrebe. nedavno su ameri oteli jedan iranski tanker pa su onda iranci u hormuzu oteli dva panamski za američko tržište. ne bi me čudilo da uskoro bez vojne pratnje nebu biznisa.

    Što se prijevoza tiče, osnovna lekcija je da u normalnim uvjetima prijevoz ide najkraćom relacijom jer je to i najefikasnije. Prijevoz nafte doživio je u zadnjih godina totalni poremećaj, zbog sankcija itd i upravo zbog tog razloga bilježi se porast ton-milja veći od 10 posto, a vozarine za tankere su iznimno visoke u odnosu na prošlogodišnje, a i u odnosu na povijesne razine.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • May 9, 2023 at 8:20 AM
    Quote from accountant

    a jel netko prati STNG

    zakaj pada? dok druge shipping rastu

    bar ove koje ja pratim

    mislim da Mintzy nije zadovoljan :/

    a nekako je na ključnoj razini potpore i ako probije $45 odeeeee

    Pada zato što je tankerska dionica. Ako probije 45 dolara, otići će niže. Ako onda još ode niže, otići će još niže. Ili ako probije 50, otići će više. Padali su ovih dana ne samo tankeri, nego i dry bulk i nešto manje kontejneri. Što se tankera tiče, tu je sezonalost, a općenito, razočarali su neki podaci iz Kine.
    Tako da sad ustvari imamo situaciju da brodari proriču neviđenu recesiju, a svi ostali sektori tu recesiju ne vide, barem ne još.

    S druge strane, knjiga narudžbi na tankerima je najtanja u povijesti, sukob i sankcije su po nekim procjenama povećali ton-milje više od 10 posto, što je ogroman porast, tankeri i dalje voze jako profitabilno, time charteri su sve veći, a cijene brodova visoke, pogotovo onih starih za dark fleet.
    Ekološke norme bi također od sljedeće godine trebale negativno djelovati na ponudu.

    STNG je trenutno na cca 0,7 NAV, iako se tankeri obično trguju iznad NAV-a. Poslovna politika im je riješiti se duga, ali i kupovati dionice dokle god su debelo diskontirane u odnosu na NAV. Kad se izjednače s NAV-om, uprava prelazi na dividende.

    Od ostalih dionica, INSW ima još veći diksont na NAV, 1q rezultati su premašili očekivanja, nemaju stabilnu politiku dividende nego izdaju izvanredne dividende.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • May 2, 2023 at 6:01 PM
    Quote from stipe_Cro
    Quote from lebowski

    STNG objavio rezultat prema očekivanjima, odmah 7% dolje. Kompletan sektor pada, od kontejnera preko dry bulka do tankera. Ali brodari su takvi, današnja očekivanja su da će recenzija biti najveća ikad u povijesti svemira, sutra već možda netko procijeni da recenziju opće neće biti.

    Misliš EPS 5 % bolji od očekivanja? Poduplana divka (iako stvarno mala) i novi buyback.

    Nagrađeno padom od 8 %, vjerujem zbog pada cijene nafte.

    Da, sad vidim da su rezultati bolji od očekivanja. :)
    Pun sam ko čep STNG-a, a što je najgore, nisam nervozan. To bi moglo značiti da pad nije gotov.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™