A ne znam, STNG je danas za short
A izgleda da su i drugi došli na tu ideju
Zarada 3% u jedno poslijepodne, nije za baciti
Al' moraš gledati u monitor
Nije to lako
Evo, zashortala si ga. Po koliko si ga zashortala i na koliko izlaziš?
A ne znam, STNG je danas za short
A izgleda da su i drugi došli na tu ideju
Zarada 3% u jedno poslijepodne, nije za baciti
Al' moraš gledati u monitor
Nije to lako
Evo, zashortala si ga. Po koliko si ga zashortala i na koliko izlaziš?
Display MoreNita zato. Mora probiti znatnije gore da bude uvjerljiv.
tankeri, nafta... tu su brze promjene gore-dolje
preko vikenda je sastanak OPEC+
imamo i silenzio stampa saudijaca prema Bloombergu, Reutersu i dr.
bit će zanimljiv vikend
neki idu tako daleko da govore i o svojevrsnom ratu saudijaca protiv rusa i šortera na nafti
dozlogrdilo im, trebaju im pare
rusi bacaju na tržište budzašto da bi financirali rat, pa još šorteri... vidjet ćemo!
Meni u toj priči nisu jasni oni koji govore da Rusi prodaju naftu po cijenama koje su iznad cijena iz sankcija. Meni se čini da Rusi prodaju po uvjerljivo nižim cijenama, po daš šta daš cijenama i da to odgovara i Kinezima i Indijcima. OPEC+ baš i ne odgovara, naravno.
STNG danas raste +5%
Neraste ni upola kao FRO. Tankeri su liga za sebe, tamo oscilacije po 10% tjedno predstavljaju pravilo, a ne izuzetak.
Yahooist Teil der Yahoo Markenfamilie
STNG i dalje ludom brzinom kupuje svoje dionice. NAV je 72$, trenutno ih kupuje po 46$, otkupljivat će ih i po 20$ ako padnu toliko. Dokle god su do neke razine ispod NAV-a i dokle god imaju keša, STNG će otkupljivati svoje dionice, sad su odobrili novih 250 milijuna $ za to. Nove brodove neće kupovati, ali nije isključeno da prodaju neke starije brodove i lovu od toga utuku na otplatu duga i otkupljivanje svojih dionica.
nije li se jedan naš matematičar tako izlagao i usput opisivao svoje podvige na blogu, znamo kako je završilo u većini slučajeve i stalno spominjanim jednim svijetlim primjerom, drugi nikako da natukne
Prije ili kasnije će fulat i to jako...a i ne pada mi napamet ulagat, zato jer je netko to rekao...
Zato si na forumu, jer ti ne pada na pamet slušati druge.
Znaci da je poprilicno uvjeren kad se toliko izlozio
izložio je "sebe" i svoj vlastiti privatni kapital ili kapital udjelničara u fondu?......
Hoćeš reći da on nema s tim veze sa svojim fondom? Izložio je svoje ime javno kad je objavio taj Tweet. Ako profula, za par mejseci netko će mu taj Tweet nabiti na nos.
Display Moreizgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon
Nije dugo trebalo da se sazna
https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-…le-/2-1-1458791
The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.
“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.
Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.
Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.
And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.
Sa 39% keša na 6% keša, čovjek je skoro pa 'all in'. GOGL ispod 8, CEO citira repere i stavlja vijesti o share buybucku... Ako i nismo na dnu, mogli bismo biti vrlo blizu.
Navikli smo na desetke ovakvih članaka godišnje još od 2008.
Možda nekim čudom ovog puta budu u pravu jer smo u post-kovid vremenu u kojem nas se stalno gleda namagarčiti na sve moguće i nemoguće načine. A i market je puno rastao zadnjih par mjeseci pa bi puno ekipe uhvatili na krivoj nozi.
Gojko je poznati pesimist, pa njegove članke ne treba uvijek shvatiti baš doslovno...ali tko zna, sve je moguće...
Gojko zvani jedna apokalipsa tjedno
Scorpio i Bugbee, vrlo zanimljiva priča. Evo što kaže Jay:
If the OMI case study is repeated, $STNG would repurchase >50% of all shares between $50-$100 and end up selling out/liquidating closer to $200 to someone like $TRMD.
One can dream... but that's exactly what Bugbee and Craig Stevenson did at OMI in the mid-2000s.
Dajana je napravila puno. Nitko to ne moze osporiti. Na marketinškom planu, firma je postala vidljivija prema kupcima, ali i prema drugim firmama kao partner (kroz Dajanino aktivno sudjelovanje u poslovnoj zajednici).
Za neki iskorak poslovanja, prvo se trebala srediti situacija u 'vlastitoj kući'. To je i napravljeno zadnjih par godina.
Ne znamo kakvi su planovi vlasnika i zašto je odlučio preuzeti ulogu CEOa. Valjda ce biti nesto u slijedecem FI.
Sin od pokojnog vlasnika želi šefovati i to je vjerojatno jedini i glavni razlog preuzimanja te pozicije, dok mu je otac pretpostavljam bio pametniji i upravljanje je prepustio profesionalcima koji su godinama unutra i znaju sve što se događa u firmi od dna do vrha. Znamo kako obično na kraju prođu firme u kojima se miješa vlasnički i upravljački dio...zadnji primjer je Agrokor gdje je cijela šira i uža obitelj radila na upravljačkim pozicijama... mislim, ne mora se to i ovdje desiti, ali ove promjene na vrhu sigurno nisu nešto što veseli male dioničare, zajedno uz ovu visoku inflaciju, cijene energenata i žestoku konkurenciju, jer svaki trgovački lanac danas ima svoj brend sapuna i deterdženata koji prodaje po sniženoj cijeni...
Pokojni Anđelko Leko mislim da je napravio najbolji potez.
Iako je investicijski svijet i dalje čvrsto i uvjereno protiv kontejnera, ovdje je jedna od stranica prezentacije DAC-a gdje se vidi gdje su sad time charteri u odnosu na prosjek od 2010-2019. godine.
DAC je brodar koji iznajmljuje kontejner brodove tvrtakama poput ZIM-a i neusporedivo je manje izložen rizicima toga tržišta. Zarada je stabilna i velika, dug je smiješan, grcaju u kešu, trguju se daleko ispod NAV-a (i daleko ispod scrap vrijednosti). Opasnosti su globalna recenzija i dolazak nove flote.
Prezentacija dostupna ovdje:
https://www.danaos.com/investors/even…ns/default.aspx
Ne treba rasti potražnja za naftom da tankeri polude, bitno je samo da potražnja previše ne padne. Ruski embargo je povećao potražnju za ton-miljama preko 10%, to je ogroman postotak u jednoj godini, a knjiga narudžbi za nove tankere puna do 2025./6 godine i slično. Ako je recenzija, onda je recenzija svima. I Microsoftu i Ma
Ja sam ga bila crtala frendu prošli tjedan, vikala da još nije vrijeme, nadam se da je poslušao
Fundamentalno nemam pojma zašto pada, al' ovo izgleda da su ga shorteli uhvatili
Kako stoje put i call opcije ?
izgleda da je na tankerima preokrenut trend
plus Teekay Corp. danas s dobrim izvješćem
Mislim da rast TK i TNK nije toliko zbog izvješća koliko zbog dividende, jer njihov korporativni image je sličan onome NM i NMM, a sad su tom dividendom pokazali da dioničari ipak mogu računati na konkretne povrate pa se samim tim i inače ogromni diskont prema NAV-u smanjuje.
sama proizvodnja sirove nafte je smanjena za minimalno 4% (više je ali neka bude ovo osnovica) preusmjeravanjem tokova mjenjaju se i prevoznici. uvjetovanjem naši vaši, osiguranje, crna flota i td. dolazimo do momenta kad će neki voziti stalno dok drugi kad bude potrebe. nedavno su ameri oteli jedan iranski tanker pa su onda iranci u hormuzu oteli dva panamski za američko tržište. ne bi me čudilo da uskoro bez vojne pratnje nebu biznisa.
Što se prijevoza tiče, osnovna lekcija je da u normalnim uvjetima prijevoz ide najkraćom relacijom jer je to i najefikasnije. Prijevoz nafte doživio je u zadnjih godina totalni poremećaj, zbog sankcija itd i upravo zbog tog razloga bilježi se porast ton-milja veći od 10 posto, a vozarine za tankere su iznimno visoke u odnosu na prošlogodišnje, a i u odnosu na povijesne razine.
a jel netko prati STNG
zakaj pada? dok druge shipping rastu
bar ove koje ja pratim
mislim da Mintzy nije zadovoljan
a nekako je na ključnoj razini potpore i ako probije $45 odeeeee
Pada zato što je tankerska dionica. Ako probije 45 dolara, otići će niže. Ako onda još ode niže, otići će još niže. Ili ako probije 50, otići će više. Padali su ovih dana ne samo tankeri, nego i dry bulk i nešto manje kontejneri. Što se tankera tiče, tu je sezonalost, a općenito, razočarali su neki podaci iz Kine.
Tako da sad ustvari imamo situaciju da brodari proriču neviđenu recesiju, a svi ostali sektori tu recesiju ne vide, barem ne još.
S druge strane, knjiga narudžbi na tankerima je najtanja u povijesti, sukob i sankcije su po nekim procjenama povećali ton-milje više od 10 posto, što je ogroman porast, tankeri i dalje voze jako profitabilno, time charteri su sve veći, a cijene brodova visoke, pogotovo onih starih za dark fleet.
Ekološke norme bi također od sljedeće godine trebale negativno djelovati na ponudu.
STNG je trenutno na cca 0,7 NAV, iako se tankeri obično trguju iznad NAV-a. Poslovna politika im je riješiti se duga, ali i kupovati dionice dokle god su debelo diskontirane u odnosu na NAV. Kad se izjednače s NAV-om, uprava prelazi na dividende.
Od ostalih dionica, INSW ima još veći diksont na NAV, 1q rezultati su premašili očekivanja, nemaju stabilnu politiku dividende nego izdaju izvanredne dividende.
STNG objavio rezultat prema očekivanjima, odmah 7% dolje. Kompletan sektor pada, od kontejnera preko dry bulka do tankera. Ali brodari su takvi, današnja očekivanja su da će recenzija biti najveća ikad u povijesti svemira, sutra već možda netko procijeni da recenziju opće neće biti.
Misliš EPS 5 % bolji od očekivanja? Poduplana divka (iako stvarno mala) i novi buyback.
Nagrađeno padom od 8 %, vjerujem zbog pada cijene nafte.
Da, sad vidim da su rezultati bolji od očekivanja.
Pun sam ko čep STNG-a, a što je najgore, nisam nervozan. To bi moglo značiti da pad nije gotov.
Scorpio 7,4% dolje
NMM 4%
Počeo svjetski rat ?
Što se zbiva ?
STNG objavio rezultat prema očekivanjima, odmah 7% dolje. Kompletan sektor pada, od kontejnera preko dry bulka do tankera. Ali brodari su takvi, današnja očekivanja su da će recenzija biti najveća ikad u povijesti svemira, sutra već možda netko procijeni da recenziju opće neće biti.
Reklo bi se da je gospodin parking vehicle za nekog iz sfere nekretnina.
Ovako ili onako, turizam je u usponu tako da će u narednom razdoblju biti dobre zarade.
P. S. Čitaj temu o turizmu pod "stručne rasprave", sve u plusu.
Kolega, na moru zivim ljetne godisnje praznike vec 18 godina i radim iz gusta sa djecom na otoku krku od 2018. Otkad mi to kripto dozvoli.. vidim ja taj nas turizam kako raste, kako je palacinka i dalje jedino i najbolje sto se nudi na Rivi s nogu, poskupila sa 8 na 35kn i vidim ja taj napredak i lijepe nove smart kante za smece kupljene eu novcem od eu. Napredak. A manje volumenom nego one prije pa smeca svuda oko kante. Ko most. Ponos nas. Kraj nase mostogradnje napravili ga kinezi s parama od eu.. sve se interpretira pozitivno za turizam, sve je to napredak i rast ce to, sigurno jos ali usluzni sektor kad pukne pod pravom krizom ijao..
Ne vjerujem u nas turizam, predugo ga gledam, na staklenim je nogama..
Znači, vidiš da se palačinka prodaje po 35 kn, ali ne vjeruješ u turizam? Zanimljivo.
Naravno da svaki oblik ulaganja ima svoj downside, da nema, nitko ne bi ulagao. Kod Optime je downside bio taj što je nije htio nitko osim Tele2, a svi smo mislili da će bit strašna bitka.
Ako upadnemo ponovno u 2008. godinu, godinu kad su se rušili temelji bankarstva, a bankari spavali u šatorima jer su ostali bez kuća, naravno da će se osjetiti i u svakom obliku ulaganja. I s te strane sve je debelo precijenjeno sljedećih 20 godina.
A ako se to ne dogodi, tankeri su jeftini.
Evo, čak su i novinari Slobodne skužili FIAT PONZI bankarski sistem. Sad svi idemo u najsigurniju valutu na svijetu...
Bitcoin!
Ajmo sljedeći...kolega @ivan0003 ti je lijepo objasnio šta se trenutno na BTC-u događa, a trenutno se slična stvar i na dionicama "mete pod tepih".
cijela poanta je jesi li za stolom gdje se odlučuje i miješaju i dijele karte.
ja znam da nisam, pa se trenutno i sa svojim novcem tako i ponašam 🤷
Sve je stvar povjerenja. Ako misliš da je kompletan bankarski sustav ponzi, onda stvarno nemaš razloga ulagati u bilo kakav oblik ulaganja. Bankarstvo je temelj svih temelja, bez bankarstva možemo razmjenjivati koze za jaja.