1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. lebowski

Posts by lebowski

  • DRY BULK

    • lebowski
    • August 15, 2023 at 10:21 AM
    Quote from looserst
    Quote from proba

    ova renci je jos jedan od genija koji ne kuzi da je kineska gradevina alfa i omega za drybulk

    Quote from Vergilije

    Inače, Kina prešla Grčku kao najveća brodovlasnička nacija po tonaži.

    Friško o stanju Kine u par grafova (zadnje izvješće Cleavesa)...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kineska građevina (housing) se ispuhuje već duže vremena, preizgradili su se i triježnjenje još traje. No treba biti svjestan da je Kina kao država pustila ili čak potakla ispuhavanje balona. U tom kontekstu promatram i novu sagu sa Country Gardenom, jer će u jednom trenutku država intervenirati, ipak im građevina čini otprilike četvrtinu ekonomije. Zasad se fokusiraju samo na infrastrukturna ulaganja... Ispod je još nekoliko zanimljivih grafova...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Drzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li

    Display More

    Nisam u ATPL i drybulku, ali najbolji hedge je prazna knjiga narudžbi brodovlja u dry bulku, a i trenutne cijene dionica, barem kad je u itanju GOGL na 7,x $.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • August 9, 2023 at 3:53 PM

    Danas je dan INSW-a definitivno. P/nav jedan od najnižih na tržištu (prije današnjeg dana), rezultati objavljeni danas odlični.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • August 3, 2023 at 7:28 AM
    Quote from stipe_Cro
    Quote from lebowski

    Evo ukratko o STNG 2q

    - zarada podbacila, očekivalo se 2.77-2.92$ adjusted net income, ispalo je 2.40.

    - masovno otkupljuju dionice, 8.6 milijuna dionica otkupljeno od početka godine za 421 milijun dolara (Repurchased 12.5 million of its common shares for $582.4 million since July 2022)

    - strategija je ista: dokle god je NAV na 70% i niže, otkupljivat će dionice i davat isimboličnu dividendu, kvartalno 0,25$.

    - neće kupovati nove brodove

    - budućnost product tankera je odlična

    Display More

    Tko je očekivao toliko?

    Konsenzus na Nasdaqu bio je 2.38

    Zašto onda ne pada, nego raste, unatoč značajnom padu cijene nafte?

    Display More

    Vidim da je prema drugima očekivana manja zarada, da je STNG čak malo i prebacio, a jučer je u jednom trenutku bio 6% u plusu.

    Fundamentalisti lako mogu objasniti rast sve do 80$, nakon toga je problem. Tehničari mogu objasniti rast do 200$ i pad na 3$. ^^

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • August 2, 2023 at 3:24 PM

    Evo ukratko o STNG 2q

    - zarada podbacila, očekivalo se 2.77-2.92$ adjusted net income, ispalo je 2.40.

    - masovno otkupljuju dionice, 8.6 milijuna dionica otkupljeno od početka godine za 421 milijun dolara (Repurchased 12.5 million of its common shares for $582.4 million since July 2022)

    - strategija je ista: dokle god je NAV na 70% i niže, otkupljivat će dionice i davat isimboličnu dividendu, kvartalno 0,25$.

    - neće kupovati nove brodove

    - budućnost product tankera je odlična

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 30, 2023 at 9:51 AM

    Evo i nekoliko sitnih uz STNG.

    NAV = 0,7 ili niži. Povijesno, NAV je niži od 1 kad su zarade niže, a viši od 1 kad su zarade više. Ovoga puta tankeri zarađuju pošteno, a NAV je dosta ispod 1. Prava sezona product tankera kreće tek u listopadu, ovo je sad mrtva sezona. Bagbee je jasno rekao da ako je NAV dosta ispod 1, onda kupuje dionice. Kada NAV bude oko 1, iznad 1, onda će dijeliti dividendu. Sad smo u fazi kupovanja dionica. Flotu neće zanavljati jer je nova, upravo obratno - kad je NAV nizak, prodavat će brodove i kupovat dionice. Jednog je i prodao.

    Dakle, sad je cijena dionice nisko i sukladno tomu Bagbee je lopov, nema pojma, samo sebi grabi pare, nama malima ništa ne ostaje... No, kada bi se cijena dionice digla na jedno 70-80 $, a on ispoštovao svoje obećanje, onda STNG postaje jako dividendna dionica, a to tržište jako voli.

    Ako STNG krene, krenut će s praskom, to je poanta. ^^

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 28, 2023 at 5:50 PM
    Quote from emil

    Sto je ovo?

    otvorim IB i odma me doceka veliki zeleni di.. od 20... (zna zlocka sta) na CMRE. me skoro infarkt strefil..

    panika- stiskaj prodja-kupi bilo kaj :D jedva sam se snasel to brzo prodat :D

    dal ce jos gore ? koga briga :D

    Bravo! I Mintz je danas prodao 1/3 svojih.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 28, 2023 at 4:51 PM

    https://finance.yahoo.com/quote/QS?p=QS&.tsrc=fin-srch

    Možda sam i spomenuo ovu dionicu prije ovdje, baterije za električne automobile, kupovao sam je po 8, prodao po 8, zaradio nula posto, vodio se time da sam je kupio na preporuku tipa kojeg slabo poznajem i da uopće ne poznajem taj sektor. Dobra mi je bila logika, ali evo, šteta.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 19, 2023 at 1:11 PM
    Quote from my moon

    Interactive brokersi su mi blokirali trgovanje.

    Ispunio sam traženu formular da jesam, a jesam amater, no sada traže i video intervju.

    mislio sam da se śale.

    ima li netko skičnih iskustava?

    Uh, mene si sad podsjetio. Nisam još isključen, a za video intervju sam probao ugovoriti, ali nema više slobodnih mjesta.

  • Dobrodošli

    • lebowski
    • July 18, 2023 at 9:02 AM
    Quote from franciska

    Ma jel to lebowski s Alenovog foruma Moj novac?!

    Drago mi je :)

    PA valjda jesam :)

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 17, 2023 at 8:43 PM

    U bear tanker scenariju je ovako: Pada cijena nafte, znači ima viška nafte, nitko ne treba naftu, propadosmo. Raste cijena nafte, uh, sukopa je, nitko živ ne vozi skupu naftu, odmah je prerade,hvataju u šešire na izvoru i trpaju u auto.

    U bull scenariju:Pada cijena nafte, nikad jeftinija, plutajuća skladišta, punjenje rezervi, što jeftinija nafta, više se prevozi. Raste cijena nafte. Odlično, potražnja je ogromna, nikako zadovoljit, što više raste, veća je zarada, prijevoz je minoran trošak...

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 12, 2023 at 2:45 PM

    https://www.globenewswire.com/news-release/2…uct-Tanker.html



    U intervjuu prije dva mjeseca Bugbee kaže da STNG u ovom trenutku ne misli obnavljat flotu jer je mlada. Kaže i da misli da je glupo isplaćivati dividendu u trenutku kad je NAV značajno niži i da je sad pravo vrijeme za kupovinu svojih dionica.

    U tom smislu najavljuje da namjeravaju prodati jedan stariji ("stariji") brod i za taj novac kupiti još dionica.

    Računica je ustvari jako jednostavna.

    Cijena dionice je =0,7 NAV. Cijena broda je 1 NAV. Prodaš brod i kupiš dionice, uz sve ostalo nepromijenjeno, zarada je 30%.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 11, 2023 at 9:58 PM
    Quote from accountant

    njušim lagani zaokret na tankerima: FRO, INSW, EURN, STNG

    Crude dnevno napreduje... vozarine su postojane... a imamo i apgrejd Dojče banke za FRO i STNG u buy

    Ki bi dabi, ja malo kupio

    Izletit ćeš s 10% plusa garant

  • DRY BULK

    • lebowski
    • July 10, 2023 at 9:21 AM
    Quote from proba
    Quote from lebowski

    Tri su stvari važne u dry bulku: Kina, Kina i Kina.

    A Kina je podbacila.

    Po čemu je Kina podbacila? Pročitaj koliko je svega Kina uvezla ove godine i vidjeti ćeš da se ne radi o potražnji, nego o ponudi brodova

    Možemo i ovako okrenuti: Ako će Kina više uvoziti dry bulka, onda će se pojaviti i congestioni pa ćeš biti u pravu.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • July 10, 2023 at 7:27 AM

    Tri su stvari važne u dry bulku: Kina, Kina i Kina.

    A Kina je podbacila.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • July 8, 2023 at 1:47 PM
    Quote from Manu
    Quote from lebowski

    Bullish za sve sektore, ali najviše za tankere.

    Ali će još više tražiti velika ulaganja kako u novogradnje tako i u modernizaciju postojeće flote. I to sad kad je kapital postao skup a povrat neizvjestan.

    Hoće ako je flota stara. Staro ide u scrap kao što reče Shogun, a što ne ode, vozit će sporije. Sve to znača debelo manja ponuda. Kapaciteti brodogradilišta su zauzeti, prve isporuke današnjih narudžbi su 2026. godine.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • July 8, 2023 at 10:44 AM
    Quote from Shogun

    Ovo ce drasticno povecati scrapping u iduce 3 godine.

    https://www.hellenicshippingnews.com/un-adopts-toug…pping-industry/

    Bullish za sve sektore, ali najviše za tankere.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 4, 2023 at 10:24 AM
    Quote from Manu
    Quote from lebowski

    https://juginfo.hr/aktualno/2023/…-u-novi-biznis/

    Evo malo o Batali

    Drugi investitori prodaju stanove prije nego su izgrađeni i tim novcima financiraju gradnju. Nije mi jasno zašto oni i tu mogućnost ne uzimaju u obzir.

    Prodaš stan po 4000 eura (lupam cijene), dobiješ lovu, ugovoriš podizvođače, podizvođači kažu velika nam je gužva, poskupio nam je materijal... Ode zarada taj tren. Pogotovo u vrijeme ogromne inflacije i poremećenih lanaca opskrbe koje je donedavno bilo.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 4, 2023 at 9:59 AM

    https://juginfo.hr/aktualno/2023/07/03/doznajemo-kada-je-planiran-dovrsetak-batala-centra-dubrovacki-brodar-krece-i-u-novi-biznis/

    Evo malo o Batali

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • July 2, 2023 at 10:06 AM
    Quote from accountant
    Quote from lebowski

    Moja strategija ti je da kupim kad je skupo, recimo kod INSW mi je prosjek 41,40, a na STNG 50. Puno ti je onda lakše sjediti i gledati dok raste. A prešutjet ćemo kako je gledati dok pada.

    što je najbolje, gledao sam STNG i navedeni INSW taman na dnu, utorak-srijeda

    ali bio sam (kako kaže zlocesti) chicken gledajući cijenu nafte i nisam uletio

    doš'o petak, poletjeli purani, od nafte do srebra, brodara i ostalog

    dok čekam RCL i COIN za ponovni šort propuštam prilike na sve strane

    kako bilo da bilo, imamo mogući island reversal na SPX i SPY

    takav smo imali u 9/2022.

    Display More

    Ja sam se nekako naučio/prisilio da radim suprotno od instinkta. Ubo sam STNG po 43 početkom tjedna. Tankeri su baš iznimno volatilni. Čitavo ovo vrijeme u tanskerskom svijetu ništa se nije promijenilo na loša od početka godine kada je STNG bio na preko 60. OPEC smanjuje, recenzija, Kina propada... Sve su to narativi koji su bitno manje značajni od ona dva glavna pozitivna: Knjiga narudžbi je puna do 2026. godine, flota jako stara, a sankcije su povećale ton-miles od 10 do 18 posto, zavisi kojeg analitičara gledaš.

    Recimo, kod dry bulka isto vrijedi za puna brodogradilišta, ali ne vrijedi za ton-miles jer je dry bulk Kina. Znači, kad Kina kiše, dry bulk se razboli. A tankeri nisu ovisni samo o Kini.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • July 1, 2023 at 11:44 AM

    Ako se ide na to da se samo vlasnicima dionica omogući dokap, onda će prospekt izaći taman da onaj tko ga pročita ne stigne kupiti dionice. Meni je dosta nerazumljiva odluka da se prvo najavi dokapitalizacija, da se stavi uvjet da samo vlasnici dionica imaju pravo na dokap, a da se prospekt izdaje naknadno. Cijena dionice u dokapu je više-manje burzovna i to je okej, ne bi valjalo da je niža.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™