Nedjelja:
Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem
Četvrtak:
Pokušajmo još jednom. U prvih 10 mjeseci niti jedne robe nije prevezeno više nego 2019., a BDI indeks je bio u prosjeku nekoliko puta veci. Uz to je brodova na tržištu više od 10% nego te godine. Tko ne može dokuciti da za takav rast indeksa nije „kriva“ potražnja, nego nešto sasvim drugo, njegov problem. Brojke i logika su jedno, prognoze, želje i očekivanja drugo.
Dan-dva ranije:
Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.
Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?
Ne znam je li"proba" neki kolektiv više analitičara ili je riječ o nekoj Božjoj ruci koja piše postove, ali zanimljivo je iz dana u dan pratiti kako je rastao teret u 2021. godini. U srijedu je prijevoz bio na razini 2019. godine, u četvrtak je isto bio na razini 2019. godine, ali je zato u subotu skočio za 130 mil DWT.
S veseljem ulazimo u sljedeći tjedan kada bi se moglo dogoditi da je retroaktivno pao broj novogradnji u 2021. godini.