1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. lebowski

Posts by lebowski

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 8, 2022 at 12:36 AM
    Quote from D_artagnan

    Zabrana se odnosi i na ugljen iz vladivostoka na istoku Rusije?

    Ako je Vladivostok u Rusiji, onda da. :)

    Nije toliko spominjano, ali sankcije se odnose i na uplovljavanje/isplovljavanje ruskih brodova, to je odvojena sankcija od sankcije zabrane izvoza ugljena.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 11:26 PM

    Čekaju nas iznimna ulaganja Kineza u infrastrukturu i pravi početak izvoza brazilske željezne rudače također.

    A nakon zime nas čekaju novi eko standardi u brodarstva, strah me i pomisliti na to. Kako kaže Joakim, malo nas dijeli od supersajkla.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 11:07 PM

    Evo opet kolumne iz Reutersa:

    Column-EU embargo on Russian coal would raise prices worldwide: Kemp
    Europe's coal futures prices have surged to a record high in real terms over the last month as traders anticipate an EU embargo on Russian exports will disrupt…
    www.reuters.com

    Koliko? 6-7%

    Je li to puno? Kad krene iron ore iz Brazila i popune se svi capeovi, kad krene ljeto, a ćumur se mora gomilati pred zimu, vidjet ćemo je li 6-7% puno ili malo.

    Bojim se da će bit stravično puno.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 10:21 PM

    Zabrana stupa na snagu za četiri mjeseca kad se potroše postojeći ugovori, znači zadnje isporuke idu sredinom kolovoza.

    Naravno da već sad kreće pozicioniranje gdje šta i kako bez Rusije, linkao sam tu danas s Reutersa jedan tekst koji objašnjava tko gdje šta sad ide, a promjena je dosta velika u tonamiljama.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 4:51 PM

    Što se ZIM-a tiče, znam da su se žalili da u odnosu na druge kontejneraše plaćaju ekstremno visok porez. Kenon holdings je u vlasništvu nekog izraelskog tajkuna koji baš i nije obožavan u javnosti pa bi se ova prodaja možda mogla protumačiti i na taj način. Tijekom pregovora o spuštanju porezne stope iz ZIM-a su govorili da mogu promijeniti sjedište firme da plate manje poreza pa možda Kenon sad tu nešto muti.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 12:33 PM

    Evo zašto se 95% globalnog prijevoza tereta radi vlakom:

    Tisuće vagona s ukrajinskim žitom zbog birokracije zapelo na poljskoj granici - Klikni.news
    PODIJELI S PRIJATELJIMA!Oko 1.100 vagona žitarica čeka na zapadu Ukrajine prijelaz preko granice s Poljskom, ali ne mogu se pomaknuti s mjesta zbog dugotrajnih…
    klikni.news
  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 12:11 PM

    Opet Reuters, ovoga puta s globalnim nedaćama oko prijevoza ćumura:

    https://www.reuters.com/markets/commod…ent-2022-04-07/

    It's likely that the EU can replace Russian coal with alternatives, even though the Union relies on Russia for about 45% of its coal needs.

    But this is likely to come at a high cost, as European utilities will have to be prepared to pay premiums to draw cargoes from South Africa, the Americas and even from Australia and Indonesia.

    Coal from South Africa's Richards Bay , as assessed by commodity price reporting agency Argus, ended at $296.34 a tonne on Wednesday, commanding a premium over the equivalent at Newcastle Port, a reversal of the more typical dynamic in which the Australian grade usually is slightly more expensive.

    A tight seaborne market in Asia means that there is likely to be only a small number of spot cargoes from Australia and Indonesia available to be shipped to Europe, at least in coming weeks.

    Further out it remains to be seen if India and China, which have not condemned Russia's attack on Ukraine, will buy more Russian coal, and whether they will be prepared to take cargoes from eastern ports that will have to undertake long voyages either via the Suez Canal, which limits the volume that can be carried, or around the Cape of Good Hope, which adds to journey time and costs.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 10:45 AM

    Malo su Njemci povukli ručnu, ali ništa strašno

    https://www.reuters.com/business/energ…rce-2022-04-07/

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 7, 2022 at 8:43 AM

    Sankcije prema Rusima idu danas popodne ili sutra, kaže Borrell, a vidim da je danas turnaround Thursday na FFA

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 9:31 PM

    Evo što kaže Bog kontejnera J:

    I look at valuations and what sort of future market it takes to justify those levels. If $DAC was $150 and $GSL $50, I wouldn’t be long.

    Dac = 90 $

    Gsl = 24,38 $

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 8:31 PM

    Ajde da vidimo u ova crna vremena što kaže Joakim, jesu li brodari precijenjeni i koliko


    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1511754109057220608/

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 7:37 PM

    Kako ne znaš što se zbiva? Pa zar nisi svi odgovori u grafu? Zadnji put je na negdje 80$ bio bullish graf, što sad kaže? :)

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 6:18 PM

    Ma žešća panika je krenula, šteta što sam se prerano ispucao. Bit će to nakon q1 nazad na ath.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 3:49 PM

    Ajde, ajde, malo krvarenja nikog nije ubilo. Imaju 2,8 milijardi prihoda ugovoreno za sljedeće 4 godine, povećavat će dividendu, sve je isto kao i prije tjedan dana, nije se nikakva godzila pojavila, kad izađu q1 rezultati ponovno će cvetat cveće u poduzeće.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 3:25 PM

    Ako nekog zanimaju kontejneraši i sve povezano s tim, evo što kaže industrija. Ukratko, kažu da hooneymoon i dalje traje.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 2:43 PM

    Hoće li biti dovoljno kejpova za ovu hrpu ćumura, pita se gdin Aleksandar.

    https://twitter.com/BurggrabenH/status/1511488371893358596/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 1:56 PM
    Quote from D_artagnan

    A sto stresova, meni je ovo sada jedna od bas opustenih pozicija. Sta ima bolje od posjedovati nesto sto je poprilicno podcjenjeno i imati priliku kupiti jos, pa to sve naplatiti debelo krod neko buduce razdoblje 😎🍷

    Nisu svi za ulaganje u brodove. Mislim da ipak moraš imati neko ulagačko iskustvo da bi bio opušten u tom segmentu, puno je to klokana.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 1:26 PM

    S Capital Link Foruma, kad god vas uhvati malodušje i želja za prodajom, pogledajte i poslušajte:

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 9:57 AM
    Quote from accountant

    kolega leb, ovo na Matsonu ne izgleda baš dobro

    pa oni su pali s vrha kanala na dno u koliko? četiri trg. dana?

    doduše raste i promet pa kažu znalci gdje je povećan promet blizu je i dno jer se pojavljuju kupci

    ali u ovom trenu to je padajući nož samo takav

    ili SB npr. užasan graf ima

    EGLE, GOGL i SBLK pak ne izgledaju strašno

    Display More

    Slabo pratim Matson, ali on je američki lajner koji ima prioritet na ulasku/izlasku u američke luke tipa LA/LB. Mislim da je zbog toga i puno skočio. Sad bi mogao pasti jer su Ameri donijeli neki novi zakon o tarifama za prijevoznike i možda obavezi/nešto slično da moraju izvoziti kontejnere, nisam proučavao, moguće da Matson pada brže od ostalih i zbog toga.

    Uglavnom, što se tiče big picturea, i dalje je congestion i sve ono što je pridonijelo rastu vozarina na kontejnerašima, a Bog Mintz kaže da dolazi vrijeme za sljedeću fazu ciklusa u kojoj bi mogli profitirati ovi sa stabilnijim biznisima poput GSL-a i DAC-a, kao i ovi što daju kontejnere na leasing Textainer i onaj drugi.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • April 6, 2022 at 8:13 AM
    Quote from accountant
    Quote from looserst

    Vidi ZIMa sta je pojeftinio. Udara li neko ili se vreba nize :/ grafolozi?

    ovdje imaš zadnjih 6M (Q4/2021 + Q1/2022) kretanje cijene i usporedba: narančasto je J.B. Hunt a plavo ArcBest Corp

    zadnji kvartal prošle godine su truckeri dobro potegnuli dok ih je ove godine ZIM prestigao

    je li isplata divke bila okidač ovdje ne znam, ali svakako neće pomoći tome da ZIM održi cijenu

    evo kako je sektor prošao jučer: transport (neki su 'višak' na listi jer spadaju u prijevoz u širem smislu, npr. CCL, NCLH, CAR... držim ih tu radi usporedbe)

    Vidiš, ovo baš i Mintz navodi kao razlog padu ZIM-a. On kaže ovako: Onima koji ne poznaju sektor sve je isto, kamioni, brodovi... I zato padaju i iznajmljivači kontejnera i lajneri i kerijeri i sve. Osobno sam vani u DAC-u koji ima 99% prihoda iz 2022. godine zaključano, ali i on je pao dobrih 15% od vrha, tu negdje.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™