Pričate kao da se svaki dan prometuje par milijuna kuna na Atlantskoj pa eto netko "štopa" da bi se "nakrcao"...
U odnosu na ostale hr perjanice ATPL je više nego likvidna
Pričate kao da se svaki dan prometuje par milijuna kuna na Atlantskoj pa eto netko "štopa" da bi se "nakrcao"...
U odnosu na ostale hr perjanice ATPL je više nego likvidna
Meni potez uprave s odgodom sjednice više liči da se cijena dionice što duže zadrži ovako nisko da se "netko" što jeftinije natovari.
Mogla bi u ponedjeljak cijena biti i manja da se istovare svi koji su se utovarili da zarade za burek na vijesti o dividendi.
Kažem, pakao za špekulante.
Ajoj, koliko će samo uplakanih špekulanata biti nakon ove vijesti.
Kaže naš J. da Harpex raste već četiri tjedna za redom.
- Shipping rates from China to the West Coast are down 38% M/M
- Trucking rates are down 31% since the start of 2022
- Railroads are reporting a 3% YTD decline in volumes
Pa koliko su sad onda shipping rates from China to West Coast u odnosu na predpandemiju, imaš li taj podatak u istom tom tekstu? Kao i ostale podatke o količinama uvezenih kontejnera u prvih pet mjeseci ove godine?
Display MoreDisplay MoreKoji su to brodovi na dokovanju:
Atlantska plovidba - flota
1. AP ARGOSY Plovi za Dangjin gdje stiže 28.06.
2. AP ASTAREA Plovi za Skikda gdje se očekuje 12.06.
3. AP DRZIC U Chennai.
4. AP DUBRAVA U El Ferrol , slijedi Houston 23.6.
5. AP JADRAN Plovi za Ust Luga , gdje se očekuje 06.06.
6. AP LIBERTAS U Balikpapan , slijedi Marivelles 13.06.
7. AP REVELIN U Gijon, slijedi Ghent 12.06.
8. AP SLANO Plovi za Kawasaki , gdje se očekuje 10.06.
9. AP STON Plovi za Chittagong gdje stiže 14.06.
10. AP SVETI VLAHO Plovi za luku Kakinada gdje se očekuje 24.06.
11. MIHO PRACAT U luci Flushing, slijedi Ust Luga 13.06.
12. ZAGREB Plovi za Ust Lugu gdje se očekuje 11.06., slijedi Rostock 17.6.
Od 12 brodova tri su vezana za rusku luku Ust Luga, sankcije na djelu
Ne znam je li ovo zezanje ili ne, ali Atlantska plovidba uzima ćumur od Rusa dok još sankcije nisu stupile na snagu, potražnja je ogromna.
Moguće je da će nastaviti poslovati na taj način, ali moguće je i da govore istinu kad kažu da će povećati dividendu kad smanje dugove na prihvatljivu razinu. U ovom depresivnom trenutku čini se naravno da treba prodavati, ali vidjet ćemo za par mjeseci. Inače, početkom godine prodali su dva broda, 20 godina starosti za ukupno 130 milijuna dolara, koja luda vremena.
https://www.danaos.com/news-and-media…ls/default.aspx
Meni je ovo treći put od studenog prošle godine da sam doživio potpuno panični rasprodaju. Sjećanje na prethodne dvije kaže da se u roku od par tjedana sve vratilo.
Što se tiče DAC-a i ZIM-a, 1. srpnja vidjet će se jesu li uspjeli pregovori sa sindikatima ili će biti štrajka, a ti negdje trebalo bi se početi vidjeti hoće li biti congestiona.
Odnosi se na kontejnere, ali neće pomoći narodu nego će odmoći, donose više birokracije.
Strikes to proceed in German ports due to a Union strike. As per coverage in the German press today, 150,000 containers are already waiting to be shipped at German ports and the strike will further exacerbate the situation.
A demand for increased pay is at the heart of the strike, with an increase in hourly rate and inflation compensation requested by the Union.
In Hamburg port alone, approximately 5,000 workers could go on strike according to an article published today in Bild.
QuoteWe expect major delays in loading and unloading of vessels in the coming days. Please contact your local Crane Worldwide representative should you need assistance. Our global directory of offices is available here
Due to the Zero Covid policy in China and the lockdown over the past few months, as Crane Worldwide Logistics has covered in recent weeks in Industry Insight, disruption in Shanghai continues.
In addition, due to the conflict in Ukraine, the China to Europe rail freight service is problematic. Alternative routing has been provided via the Middle Corridor, further information here.
Please don't hesitate to reach out to the Crane Worldwide team for support at this time.
To je Njemačka. Ameri 1. srpnja završavaju pregovore. Baš me zanima što će tražiti sindikalci, s obzirom na to koliko je povećanje zarade u kontejnerskom biznisu.
Odluči li se o isplati dividende na loš dan, bolje da se ne isplaćuje. Jer će toga dana rasti slabije nego što je trebalo, čak će i padati.
I svi oni dugoročni koji su upali samo da prodaju na informaciju o isplati dividende u tom slučaju ostat će kratkih rukava.
Kako tužno.
S obzirom na specificnost trzista i likvidnost zapravo bi bila najbolja odluka kombinacije neke dividende i odluke o buybacku, ali ne po bilo kojoj cijeni ako bude rasla vec cisto da mogu kupit na pola nava kao sada ili nize, a da u isto vrijeme osiguraju likvidnosti smanje oscilaciju u cijeni, time bi smanjili nesto rizika trgovanja. Uostalom kompanije vani i rade nesto slicno da cak i prodaju koji brod da mogu kupit dionice po 0,5 nava cime vise daju na vrijednosti dionicarima na taj nacin. Puno je lakse radit pozitivne stvari kada su vozarine dobre, cijene brodova dobre i kada imas love nego da se desi nesto negativno, kao kada se firma bori s likvidnoscu i prezivljavanjem kada sve ide lako nizbrdo.
Da, kombinacija buybacka i dividende bila bi idealna za dioničare. Po meni, koliko je mana raspršenost dioničara u ATPL, tolika je prednost to što najveći dolazi s financijskog tržišta, i to se specijalizirao baš za brodove. NAV u izvješćima i transparentno prikazivanje ugovorenih vozarena dva su krupna koraka naprijed, dividenda i buyback bi trebala biti sljedeća dva.
Odluči li se o isplati dividende na loš dan, bolje da se ne isplaćuje. Jer će toga dana rasti slabije nego što je trebalo, čak će i padati.
I svi oni dugoročni koji su upali samo da prodaju na informaciju o isplati dividende u tom slučaju ostat će kratkih rukava.
Kako tužno.
A u tomu je problem, dakle. Vidiš, nisam vidio. Znači, najsigurnija je investicija trenutno motika za kopanje bunkera i stvaranje zaliha konzervi.
Što kaže struka, na futurese?
Freight futures am update
Capesize down ~4%
Panamax down ~4%
+ kažu da futuresi za čelik, aluminij, cink, iron ore za ostatak 2022 padaju isto.......
Moguće je da su se nakon ovog lockdowna Kinezi uspavali i da se više ne trude dizati BDP. Kako bude bude, mislim da je to njihovo novo geslo. Opusti se i uživaj. Hakuna matata.
Netko je upravo izgubio živce, ili zna više od nas.
Oni koji prodaju znaju više, a oni koji kupuju manje?
Ako ovo nije neki ruski trik, moglo bi biti odlično.
https://klikni.news/svijet-news/20…ske-luke-odesa/
Odblokiranje ukrajinskih luka:
Koliko visa ili visoka cijena goriva utjece na poslovonje brodarskih kompanija tj. tko snosi vecinu troskova brodar vlasnik brodova ili osoba koja je unajmila brod za prijevoz sirovina.
I još jedna stvar. Što je gorivo skuplje, brodovi sporije idu pa se na taj način stvara manja ponuda.
https://splash247.com/growing-conges…-gets-underway/
Kako ono ide? Kontejneri padaju ko s nebodera naglavačke, ne kupuje više narod prekomorsku robu, nearshoring je pitanje dana...
A mi u DAC-u polako palimo raketle.
A u nastupnim izjavama tvrdio je da se brodovi ne kupuju na vrhuncu ciklusa nego na njegovom dnu. Pa je otkazao bulkerske novogradnje jer su kao ugovorene na vrhuncu ciklusa iako su bile 10m usd jeftinije nego danas. Pa mu izmaknu produkti jer nisu bili dovoljno odlučni a onda se tržište naglo probudilo pa ih je spremnija konkurencija pokupila. I onda ulovi lpg baš na samom špicu.
Za sve će odgovarati većinskom... Mislim, sama ideja da se na čelo brodarske firme iz uče dedica iz luke je onak... Državna.